Ja leuk. Gisteren begonnen, ben nu afl 8. Ging al meteen stuk bij de eerste afl "tis godverdomme ne Chinees met ne ketting om zn been" moest aan jou denkenquote:
quote:Op zondag 12 mei 2019 15:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja leuk. Gisteren begonnen, ben nu afl 8. Ging al meteen stuk bij de eerste afl "tis godverdomme ne Chinees met ne ketting om zn been" moest aan jou denken
Jawel hoorquote:Op zondag 12 mei 2019 15:48 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Aanrader?
Moet zo ook naar mn oma. Dolletjes.
gisteren 6 gezienquote:
Lekker 4,5 uur serie kijkenquote:
Wat lul je nou weer raarquote:
Ja was gisteren kneiterbrak dus kon gewoonquote:Op zondag 12 mei 2019 15:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lekker 4,5 uur serie kijken
Ik ben ondertussen seizoen 4 van lucifer aan het kijken maar nu dus even sport. Ben ook al bij aflevering 10 en vrijdagavond begonnen
Lekker hoorquote:Op zondag 12 mei 2019 15:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja was gisteren kneiterbrak dus kon gewoon
Jezus, dat is nog veel erger
ik ook niet man ga me morgen ziekmelden en hele dag gamenquote:Op zondag 12 mei 2019 15:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kijk daar tijdens het weekend niet naar uit maar vind het prima
Ik heb al twee weken niet gegamedquote:Op zondag 12 mei 2019 15:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ook niet man ga me morgen ziekmelden en hele dag gamen
Ja, heb die ook al gezienquote:
dankquote:Op zondag 12 mei 2019 15:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb al twee weken niet gegamed
Veel plezier
Zonder reden eigenlijk, kan ook niet echt zeggen dat ik in plaats van gamen iets nuttigs gedaan hebquote:
denk ook niet dat jij meer dan netflix en gamen hebt in je leven hahaquote:Op zondag 12 mei 2019 16:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zonder reden eigenlijk, kan ook niet echt zeggen dat ik in plaats van gamen iets nuttigs gedaan heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |