Hee bbyquote:Op zondag 12 mei 2019 14:20 schreef Chloroform het volgende:
Alsof jij niet gepijpt wilt worden terwijl een meisje champagne in haar mond heeft
Heyquote:
Die tekst geeft zo'n naaktcamping vibe af vol met seniorenquote:Op zondag 12 mei 2019 14:20 schreef Chloroform het volgende:
Alsof jij niet gepijpt wilt worden terwijl een meisje champagne in haar mond heeft
Hahaquote:Op zondag 12 mei 2019 14:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die tekst geeft zo'n naaktcamping vibe af vol met senioren
Is al eens gebeurd.quote:Op zondag 12 mei 2019 14:20 schreef Chloroform het volgende:
Damn girlquote:
Pijpenquote:
Oh..quote:
Kaasstengels en Netflixquote:
Samen gevoetbaldquote:Op zondag 12 mei 2019 15:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kaasstengels en Netflix
Wat heb je voor je moeder gedaan?
Wat kijk je?quote:Op zondag 12 mei 2019 15:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kaasstengels en Netflix
Wat heb je voor je moeder gedaan?
Leuk hoor. En schoonmoeder?quote:
Undercoverquote:
Ja leuk. Gisteren begonnen, ben nu afl 8. Ging al meteen stuk bij de eerste afl "tis godverdomme ne Chinees met ne ketting om zn been" moest aan jou denkenquote:
quote:Op zondag 12 mei 2019 15:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja leuk. Gisteren begonnen, ben nu afl 8. Ging al meteen stuk bij de eerste afl "tis godverdomme ne Chinees met ne ketting om zn been" moest aan jou denken
Jawel hoorquote:Op zondag 12 mei 2019 15:48 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Aanrader?
Moet zo ook naar mn oma. Dolletjes.
gisteren 6 gezienquote:
Lekker 4,5 uur serie kijkenquote:
Wat lul je nou weer raarquote:
Ja was gisteren kneiterbrak dus kon gewoonquote:Op zondag 12 mei 2019 15:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lekker 4,5 uur serie kijken
Ik ben ondertussen seizoen 4 van lucifer aan het kijken maar nu dus even sport. Ben ook al bij aflevering 10 en vrijdagavond begonnen
Lekker hoorquote:Op zondag 12 mei 2019 15:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja was gisteren kneiterbrak dus kon gewoon
Jezus, dat is nog veel erger
ik ook niet man ga me morgen ziekmelden en hele dag gamenquote:Op zondag 12 mei 2019 15:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kijk daar tijdens het weekend niet naar uit maar vind het prima
Ik heb al twee weken niet gegamedquote:Op zondag 12 mei 2019 15:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ook niet man ga me morgen ziekmelden en hele dag gamen
Ja, heb die ook al gezienquote:
dankquote:Op zondag 12 mei 2019 15:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb al twee weken niet gegamed
Veel plezier
Zonder reden eigenlijk, kan ook niet echt zeggen dat ik in plaats van gamen iets nuttigs gedaan hebquote:
denk ook niet dat jij meer dan netflix en gamen hebt in je leven hahaquote:Op zondag 12 mei 2019 16:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zonder reden eigenlijk, kan ook niet echt zeggen dat ik in plaats van gamen iets nuttigs gedaan heb
Heb ook nog honden en werk hoor haha, toch al een verdubbeling van wat jij denkt. Goals.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denk ook niet dat jij meer dan netflix en gamen hebt in je leven haha
haha wow had ik niet verwacht, lekker bezigquote:Op zondag 12 mei 2019 16:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb ook nog honden en werk hoor haha, toch al een verdubbeling van wat jij denkt. Goals.
Misschien moet je je verwachtingen bijstellenquote:Op zondag 12 mei 2019 16:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha wow had ik niet verwacht, lekker bezig
zal ik zeker doen maatquote:Op zondag 12 mei 2019 16:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Misschien moet je je verwachtingen bijstellen
Thx
Ik welquote:Op zondag 12 mei 2019 16:05 schreef Chloroform het volgende:
Sowieso heeft niemand hier een noemenswaardig leven
Wat doe je hier danquote:
Doet me goed dat we elkaar na al die tijd nog iets kunnen lerenquote:Op zondag 12 mei 2019 16:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zal ik zeker doen maat
Zo leer je nog eens wat over een ander
straks worden we nog bestiesquote:Op zondag 12 mei 2019 16:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Doet me goed dat we elkaar na al die tijd nog iets kunnen leren
Haha ben je boos pluk een roosquote:
Nee mijn tante die kookt ik bezorg alleen sorryquote:Op zondag 12 mei 2019 16:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je nog een lekker recept uit de chinese keuken?
wat is nummer van je tante?quote:Op zondag 12 mei 2019 16:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee mijn tante die kookt ik bezorg alleen sorry
ongelofelijkquote:Op zondag 12 mei 2019 16:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
En ze dachten nog wel dat cl verlies van Ajax zou helpen haha
Wiens dickquote:
Sletquote:
Hoezoquote:Op zondag 12 mei 2019 16:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik moet m'n wachtwoord wijzigen..
Lekker hoorquote:
Heb je ineens trouble in paradise ofzoquote:
Alles beter dan een maagdquote:
loopt de spuigaten uit, volg op insta nu ook allemaal nobody'squote:Op zondag 12 mei 2019 16:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je ineens trouble in paradise ofzo
Zosk plsquote:
quote:Op zondag 12 mei 2019 16:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
loopt de spuigaten uit, volg op insta nu ook allemaal nobody's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |