abonnement Unibet Coolblue
pi_186783042
Die betting odds werken vaak zoals de wet van de remmende voorsprong, volgens mij ontsnapten alleen Rybak en Loreen aan die vloek
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_186783047
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2019 13:19 schreef Greys het volgende:

Je weet toch inmiddels wel dat media dingen soms gewoon zelf zo schrijven zoals ze willen? :P
True, maar bij dit soort dingen (verslagje repetities) verwacht ik geen verzinsels op de een of andere manier.
Maar je hebt gelijk, er is ook onzin geschreven over een vleugel enzo.

Feit is wel dat Duncan ineens op de piano slaat.
pi_186783087
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 13:20 schreef TheVulture het volgende:

Dat was dus een verkeerde interpretatie van de journalist
Gelukkig maar dan.
pi_186783089
Toch knap dat Nederland nog steeds bovenaan staat in de odds. Nu alle rehearsals zijn geweest, en na alle negatieve feedback.
pi_186783103
En ik hoop ook dat er nog wat tweede helft enveloppen over zijn tegen die tijd 🤞
pi_186783235
Dat licht dat uitbreekt op de ledscreen tijdens de tweede keer Oooohohohoooo, vind ik wel heel mooi gedaan! O+
leven zoals het leven is
pi_186783250
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 13:14 schreef Spumonisal het volgende:

[..]

Ik voel een depressie opkomen 😥 Dat ga ik wel ff denken hoor donderdag. Ik trek die spanning gewoon niet
Spanning zal er wel zijn, maar Duncan gaat 100% zeker naar de finale. Geen zorgen Spu w/
~The present is all there is~
pi_186783279
Bij die technische repetitie vandaag, zit daar dan wel iemand bij zoals Ilse of Hans? Of testen ze alleen die lichtbol?
pi_186783294
Ze moeten het niet te glad maken zoals bij zijn favoriet van vorig jaar.. (Ingrosso).
dag
pi_186783328
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 13:36 schreef Dollie321 het volgende:
Bij die technische repetitie vandaag, zit daar dan wel iemand bij zoals Ilse of Hans? Of testen ze alleen die lichtbol?
Er zal hoe dan ook wel iemand van het creatieve team aanwezig zijn, want zij weten hoe ze het willen hebben. Ilse en Hans liggen dan wel voor de hand.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186783410
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 13:38 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Er zal hoe dan ook wel iemand van het creatieve team aanwezig zijn, want zij weten hoe ze het willen hebben. Ilse en Hans liggen dan wel voor de hand.
Ok :) Ben benieuwd volgende week. Zien wij het resultaat woensdag bij de repetities of donderdag pas?
pi_186783461
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 13:43 schreef Dollie321 het volgende:

[..]

Ok :) Ben benieuwd volgende week. Zien wij het resultaat woensdag bij de repetities of donderdag pas?
Wij zien sowieso het gehele optreden met camerabeelden niet tot donderdag :Y Of er moet iets uitlekken.
Op woensdagavond is er weer een stream van de juryfinale, maar dat is net als de rehearsals alleen geluid en met de hoofden die beschrijven wat ze zien.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186783494
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 13:47 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Wij zien sowieso het gehele optreden met camerabeelden niet tot donderdag :Y Of er moet iets uitlekken.
Op woensdagavond is er weer een stream van de juryfinale, maar dat is net als de rehearsals alleen geluid en met de hoofden die beschrijven wat ze zien.
Dank je! Dan denk ik dat ik die woensdag niet kijk en donderdag pas op tv :)
pi_186784248
ZWEDEN IS EEN PROCENT GEZAKT, JONGENS. NU 15% *O* *O* *O*




:P
pi_186784447
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2019 12:57 schreef Andromache het volgende:
Jongens, we vergeten compleet de man/vrouw thuis op de bank. In de fancommunity is Duncan al niet meer hip en happening, maar het gros van de stemmers ziet hem pas 18 mei.
Dat is waar. Degenen die op internet zich druk maken om het ESF en ook degenen die wedden, wat zou dat van het totaal aantal potentiele stemmen zijn? Hooguit 10%? Duncan moet vooral die 90% pakken die thuis op de buis gaan kijken
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  zondag 12 mei 2019 @ 15:06:04 #216
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_186784619
Ik zag een goed commentaar van een Engelsman over onze inzending:

Waarom maken jullie je druk om de bookmakers? Beseffen jullie je wel dat Nederland bij 90% van alle reactie video's in de top 3 staat en vaak op 1? Deze mensen hoorde Arcade ook voor de eerste keer en zijn vergelijkbaar met het publiek thuis. _O_
  zondag 12 mei 2019 @ 15:07:02 #217
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_186784635
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 15:06 schreef Poepz0r het volgende:
Ik zag een goed commentaar van een Engelsman over onze inzending:

Waarom maken jullie je druk om de bookmakers? Beseffen jullie je wel dat Nederland bij 90% van alle reactie video's in de top 3 staat en vaak op 1? Deze mensen hoorde Arcade ook voor de eerste keer en zijn vergelijkbaar met het publiek thuis. _O_
don't count me blessings yet - but he knows what I mean ^O^ ^O^
... en huiver mee
pi_186784648
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2019 12:57 schreef Andromache het volgende:
Jongens, we vergeten compleet de man/vrouw thuis op de bank. In de fancommunity is Duncan al niet meer hip en happening, maar het gros van de stemmers ziet hem pas 18 mei.
De fancommunity heeft een hekel aan Zweden, toch wordt de kans steeds groter dat ze weer gaan winnen :P

Het is jammer dat het niet net zoals bij hen gewoon meteen goed is.
pi_186784659
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2019 13:06 schreef Greys het volgende:
Het heeft bijna geen zin om met deze odds op NL in te zetten dus toch logisch dat mensen nu op bv Frankrijk gaan gokken. Daar viel nog wat te halen vanmorgen qua centen als ie bv in de top vijf of drie eindigt.
Hmmm, greed is good, maar als je je geld meer dan verviervoudigen kan, is dat toch best lekker meegenomen? :D

quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 13:12 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Ik zou nu m'n geld ook niet op Nederland zetten. Ik vind het eigenlijk een wonder dat hij nog altijd bovenaan staat, dat is puur op de kracht van het nummer en de impact die de video heeft gemaakt. Op basis van deze staging zou niemand hem bovenaan zetten.
En natuurlijk op basis van het feit dat de rest er dit jaar ook niet zo veel van kan. Als er een Mans, Il Volo, Jamala, Salvador of Kristian had meegedaan, dan was dat nu de favoriet en waarschijnlijke winnaar geweest.

quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 13:19 schreef libranl het volgende:

[..]

Aan Frankrijk valt absoluut meer te verdienen, maar volgens mij zijn de odds niet zodanig laag dat er geen geld meer valt te verdienen door in te zetten op winst voor NL. Ik heb zelfs het idee dat er voor een mogelijke winnaar op dit moment zelfs relatief nog veel kan worden verdiend bij inzet op NL (ten opzichte van quoteringen van sommige andere winnaars in het verleden). Dus volgens mij heeft het met deze odds juist nog wel zin om geld in te zetten op NL. :Y Al ben ik ook weer geen kenner, misschien dat @:Fred_B daar meer over kan zeggen. :P

Edit: Of het slim is om op NL geld in te zetten is een andere vraag. :P
Odds van boven de 4 voor de favoriet in deze fase van de strijd zijn vrij ongebruikelijk. Voor de uiteindelijke winnaar kwam dat wel voor als de markt de verkeerde favoriet bleek te hebben, maar voor de hoogste van het stel nog maar een kans van op 1 op 4 is wel bijzonder. Het is in elk geval een heel open jaar, en Nederland is de favoriet, maar er is bepaald geen grote overtuiging dat het ook echt gaat uitkomen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 12 mei 2019 @ 15:09:15 #220
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_186784667
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 15:07 schreef Em31 het volgende:

[..]

De fancommunity heeft een hekel aan Zweden, toch wordt de kans steeds groter dat ze weer gaan winnen :P

Het is jammer dat het niet net zoals bij hen gewoon meteen goed is.
Zie mijn post. Zweden gaat niet winnen, mede door het feit dat ze in lijstjes amper voorkomen van echte kijkers.
pi_186784687
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 15:07 schreef Em31 het volgende:

[..]

De fancommunity heeft een hekel aan Zweden, toch wordt de kans steeds groter dat ze weer gaan winnen :P

Het is jammer dat het niet net zoals bij hen gewoon meteen goed is.
Ik zie al voor me dat het straks tussen Zwe en NL gaat en de hele zaal NE-THER-LANDS scandeert _O_ en we dan net met 1 p verschil winnen *O*
~The present is all there is~
pi_186784713
Stél Zweden loot toch eerste helft, dan kan het wel een voordeel zijn dat Michael Rice sowieso later komt.
pi_186784730
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 12:43 schreef Momo... het volgende:

[..]

Sorry maar dat voel ik nog niet zo :@
Tenzij IKEA de nieuwe sponsor is van de NL delegatie
Als het echt om een IKEA-lamp ging, zou er niet een nieuwe moeten worden ingevlogen, dan waren ze wel naar de plaatselijke IKEA vestiging gegaan.
Tijdens de eerste repetitie is de eerste bol defect geraakt. Tijdens de tweede repetitie was er geen tijd om de nieuwe bal op te hangen, daarom stond hij op de piano. Vandaag mag er extra gerepeteerd worden om ervoor te zorgen dat alles functioneert zoals het door het creatieve team bedoeld is. In de documentaire is heel goed te zien dat het aan de voorbereidingen in Nederland niet heeft gelegen. Dat de crew in Israël er een zootje van maakt, blijkt ook bij heel veel andere landen. Dus... Gewoon afwachten en geloven in het feit dat iedereen er echt alles aan doet om het indrukwekkend te maken op een manier die bij het liedje en bij Duncan past.
pi_186784778
AadrianusGod _O_
~The present is all there is~
pi_186784795
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 15:09 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Zie mijn post. Zweden gaat niet winnen, mede door het feit dat ze in lijstjes amper voorkomen van echte kijkers.
Ik zie Zweden ook niet als een overall televoting favoriet hoor, maar als de rest tegenvalt of minder aantrekkelijk is dan moet er toch iemand winnen? En het is ook weer niet zo dat het niks gaat krijgen van televoters ofzo. Zie het NL publiek ook wel punten geven aan Zweden. Alleen Oost en Zuid-Europa verwacht ik eerder voor wat anders te gaan eigenlijk. Daar had ik me als ik Zweden fan was het meest druk om gemaakt iig. De juries gaan het sowieso wel omarmen
pi_186784873
Sinds 2007 is het nooit voorgekomen dat een land in de top 3 van de odds niet gewonnen heeft. Nederland, Zweden of Frankrijk gaat dus winnen (of Rusland/Italië als de odds in de grand final veranderen)
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_186784925
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 15:19 schreef Nexum het volgende:
Sinds 2007 is het nooit voorgekomen dat een land in de top 3 van de odds niet gewonnen heeft. Nederland, Zweden of Frankrijk gaat dus winnen (of Rusland/Italië als de odds in de grand final veranderen)
Top 3 nu of top 3 na de semi?
pi_186785026
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 15:19 schreef Nexum het volgende:
Sinds 2007 is het nooit voorgekomen dat een land in de top 3 van de odds niet gewonnen heeft. Nederland, Zweden of Frankrijk gaat dus winnen (of Rusland/Italië als de odds in de grand final veranderen)
Volgens mij stond Portugal aanvankelijk 7e of zoiets?
pi_186785074
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 15:19 schreef Nexum het volgende:
Sinds 2007 is het nooit voorgekomen dat een land in de top 3 van de odds niet gewonnen heeft. Nederland, Zweden of Frankrijk gaat dus winnen (of Rusland/Italië als de odds in de grand final veranderen)
Waarom staat Frankrijk ineens derde? :') Het liedje is geweldig en de boodschap ook, maar met die teksten op de achtergrond wordt het toch een beetje overkill.
pi_186785098
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 15:29 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Waarom staat Frankrijk ineens derde? :') Het liedje is geweldig en de boodschap ook, maar met die teksten op de achtergrond wordt het toch een beetje overkill.
Ik voel hem ook niet...
pi_186785111
Frankrijk wordt gehyped vanwege de act, het blijft een zwak lied.
~The present is all there is~
pi_186785116
21%

:o
pi_186785121
Ik ben bijna blij dat het over een week klaar is :@ favoriet zijn maakt alles toch anders
pi_186785127
Ik zit op dit moment in de ArenA, maar las dat Nederland nog een rehearsal krijgt. Klopt dat en zo ja, is die al geweest?
  zondag 12 mei 2019 @ 15:37:00 #235
478909 molloot200
alles muziek.
pi_186785179
Ik ben sowieso echt het meeste bang dat Nederland eerste helft pakt en Zweden tweede helft, en Zweden zal dan wel op plaats 24/25/26 komen. Dan hebben zij zo'n gigantisch voordeel. Eigenlijk is het helemaal niet eerlijk dat een Zweed dit allemaal bepaalt. Zou eigenlijk onpartijdig moeten zijn, maar ja dan krijg je ook niet zo'n afwisselende volgorde. Zoals het voor 2013 werd gedaan zeg maar.
pi_186785186
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 15:31 schreef grazz het volgende:
Frankrijk wordt gehyped vanwege de act, het blijft een zwak lied.
Ja serieus, dat nummer is echt te zwak voor de winst hoor. Mag ik hopen 😐
  zondag 12 mei 2019 @ 15:39:02 #237
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_186785222
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 15:10 schreef grazz het volgende:

[..]

Ik zie al voor me dat het straks tussen Zwe en NL gaat en de hele zaal NE-THER-LANDS scandeert _O_ en we dan net met 1 p verschil winnen *O*
Kijk voor dit soort scenario's mag je mij altijd wakker maken. *;
  zondag 12 mei 2019 @ 15:40:38 #238
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_186785264
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 15:19 schreef Nexum het volgende:
Sinds 2007 is het nooit voorgekomen dat een land in de top 3 van de odds niet gewonnen heeft. Nederland, Zweden of Frankrijk gaat dus winnen (of Rusland/Italië als de odds in de grand final veranderen)
Uhmm jawel.. bijv 2014. toen stond voordat de halve finales begonnen Oostenrijk op dit moment van de competitie op de 8ste plek

Als je het hebt over de odds die we a.s zaterdag gaan zien dan heb je gelijk. Maar tot die tijd kan er nog heel veel verschuiven.

pi_186785297
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 15:32 schreef Jesper23 het volgende:
Ik zit op dit moment in de ArenA, maar las dat Nederland nog een rehearsal krijgt. Klopt dat en zo ja, is die al geweest?
Gefeliciteerd met het kampioenschap. En het is een technische rehearsal, om te kijken of het licht e.d. goed werkt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_186785449
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 15:37 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben sowieso echt het meeste bang dat Nederland eerste helft pakt en Zweden tweede helft, en Zweden zal dan wel op plaats 24/25/26 komen. Dan hebben zij zo'n gigantisch voordeel. Eigenlijk is het helemaal niet eerlijk dat een Zweed dit allemaal bepaalt. Zou eigenlijk onpartijdig moeten zijn, maar ja dan krijg je ook niet zo'n afwisselende volgorde. Zoals het voor 2013 werd gedaan zeg maar.
Ik weet dat ik er veel over zeik steeds _O- maar je weet dan ook bijna zeker dat hij UK voor Zweden zet. Ik neem alles terug als het meevalt, maar ik gok van niet :')
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 12 mei 2019 @ 16:35:05 #241
163650 Greys
pi_186786635
Klik deze tweet even open en bekijk de plaatjes. En dan denken 'ah ja, oops'.

EuroGuyXX twitterde op zondag 12-05-2019 om 16:31:43 Dutchies reacting tothe odds on March 27vsthe odds on May 12🤔🤔🤔 https://t.co/Hfh3NNijGC reageer retweet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 12 mei 2019 @ 16:37:05 #242
163650 Greys
pi_186786686
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 15:50 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ik weet dat ik er veel over zeik steeds _O- maar je weet dan ook bijna zeker dat hij UK voor Zweden zet. Ik neem alles terug als het meevalt, maar ik gok van niet :')
Ff heel eerlijk, als je puur door eerste of tweede helft niet wint is je lied dus niet overtuigend genoeg. Toch? Salvador won uit de eerste helft. Omdat z'n lied en performance het afdwongen. Dus kunnen 'wij' dat ook. Als alles goed valt. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 12 mei 2019 @ 16:37:12 #243
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_186786691
quote:
10s.gif Op zondag 12 mei 2019 16:35 schreef Greys het volgende:
Klik deze tweet even open en bekijk de plaatjes. En dan denken 'ah ja, oops'.

EuroGuyXX twitterde op zondag 12-05-2019 om 16:31:43 Dutchies reacting tothe odds on March 27vsthe odds on May 12🤔🤔🤔 https://t.co/Hfh3NNijGC reageer retweet
Jaaa... dit is echt zo waar. Of bedenk even dat je een zwitserse die-hard fan zou zijn en denkt weer eens mee te doen voor de winst. #dankvoorhetperspectief
pi_186786757
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2019 16:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Ff heel eerlijk, als je puur door eerste of tweede helft niet wint is je lied dus niet overtuigend genoeg. Toch? Salvador won uit de eerste helft. Omdat z'n lied en performance het afdwongen. Dus kunnen 'wij' dat ook. Als alles goed valt. :)
Ja maar op de een of andere manier heb ik nu het gevoel dat het close gaat zijn :@
  zondag 12 mei 2019 @ 16:39:25 #245
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_186786762
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2019 16:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Ff heel eerlijk, als je puur door eerste of tweede helft niet wint is je lied dus niet overtuigend genoeg. Toch? Salvador won uit de eerste helft. Omdat z'n lied en performance het afdwongen. Dus kunnen 'wij' dat ook. Als alles goed valt. :)
Salvador dwong het echt af en werd zowel eerste bij de jury als bij het publiek. Maar ik kan mij echt wel voorstellen dat het dit jaar iets meer open gaat zijn zoals in 2016 en dan doet een startplek er denk ik iets meer toe. Maar hoe dan ook, de favorieten krijgen bijna altijd een plek waar ze goed tot hun recht komen en dus kans maken.
  zondag 12 mei 2019 @ 16:40:46 #246
478909 molloot200
alles muziek.
pi_186786797
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 15:50 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ik weet dat ik er veel over zeik steeds _O- maar je weet dan ook bijna zeker dat hij UK voor Zweden zet. Ik neem alles terug als het meevalt, maar ik gok van niet :')
Ja misschien zelfs Zweden als afsluiter, want dat is wel echt zo'n power-afsluiter. Is een plek waar ze Duncan echt niet neerzetten. Kijk maar eens naar deze semi's: San Marino en Azerbeidzjan, echte vlotte nummers. Dat is iets wat Zweden ook heeft.

(PS: is er een topic over de startvolgorde van de finale? Zo nee, mag die dan geopend worden? :D )
pi_186786808
Straks gaat Frankrijk nog winnen ook :')
pi_186786884
quote:
Het gaat spannend worden, de vraag is welke inzending gaat de meeste impact hebben?

Frankrijk: Hier word ik toch wel een beetje zenuwachtig van. Frankrijk krijgt nu veel aandacht , omdat de staging indrukwekkender is dan het lied, vocaal ook niet het beste wat er rondloop (niet dat de kijker dat bij dit optreden zal storen overigens, het verhaal gaat mensen wel raken denk ik, ja).Televoters gaan dit wel richting de top 10 pushen. Ik zie dit niet hoog genoeg eindigen bij de jury om de winst te pakken.
Rusland: overtuigt niet met staging en dan kom het op het lied aan: niet sterk genoeg en te dramatisch, ik zie west-europa hier niet wild van worden.
IJsland: lastig, maar denk té in your face voor veel kijkers, gaat voor verdeeldheid zorgen en ik vraag me af of de groep die hier van houdt groot genoeg is.
Zwitserland: blijf ik gevaarlijk vinden, plaatje klopt, lied + luca = televote-magneet, zou op het laatste moment kunnen winnen als de rest teleurstelt.
Italië: ik denk dat zijn blikken afstotend werken, men hoort wel een goed lied, maar waar is de wow-factor?
Zweden: charismatische zanger, geweldig gezongen, maar lied toch net wat te gedateerd én waar ik een groot vraagteken bij blijf zetten: slaat deze feel good sister act performance aan in centraal-, zuid- en oost-europa?
Nederland: fantastische zanger met een sterk lied (klinkt als een internationale hit). Act is misschien te simpel? Lichtbol zou voor een jamala-boom-momentje kunnen zorgen.

In Azerbeidzjan, Australië en Malta geloof ik niet.

Ik denk dat het Nederland of Zwitserland gaat worden.
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 12 mei 2019 @ 16:45:12 #249
163650 Greys
pi_186786919
quote:
14s.gif Op zondag 12 mei 2019 16:43 schreef grazz het volgende:

[..]

Wie zegt dit?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 12 mei 2019 @ 16:46:03 #250
163650 Greys
pi_186786942
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 16:40 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Ja misschien zelfs Zweden als afsluiter, want dat is wel echt zo'n power-afsluiter. Is een plek waar ze Duncan echt niet neerzetten. Kijk maar eens naar deze semi's: San Marino en Azerbeidzjan, echte vlotte nummers. Dat is iets wat Zweden ook heeft.

(PS: is er een topic over de startvolgorde van de finale? Zo nee, mag die dan geopend worden? :D )
Je mag alles openen wat je wilt. Zolang het met esf te maken heeft. Dus als jij dat leuk vindt open gerust! :* En gil als ik ergens bij kan helpen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_186786965
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2019 16:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Wie zegt dit?
Ik :P
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 12 mei 2019 @ 16:48:56 #252
163650 Greys
pi_186787014
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 16:47 schreef grazz het volgende:

[..]

Ik :P
Oh _O-
Hardop lachen hier. Ik dacht dat je een perspersoon had gequote ofzo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 12 mei 2019 @ 16:49:25 #253
478909 molloot200
alles muziek.
pi_186787030
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2019 16:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Je mag alles openen wat je wilt. Zolang het met esf te maken heeft. Dus als jij dat leuk vindt open gerust! :* En gil als ik ergens bij kan helpen.
Oké, dan ga ik dat maar even proberen :D
  Moderator zondag 12 mei 2019 @ 16:50:19 #254
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_186787065
quote:
14s.gif Op zondag 12 mei 2019 16:43 schreef grazz het volgende:

[..]

Grotendeels eens maar ik denk juist dat Malta het echt goed gaat doen vooral bij de televote. Is echt iets voor 10-16 jarigen en die houden er wel van om te stemmen. En Zwitserland vind ik underwhelming overkomen op beeld net als Italië
pi_186787095
quote:
10s.gif Op zondag 12 mei 2019 16:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh _O-
Hardop lachen hier. Ik dacht dat je een perspersoon had gequote ofzo.
Bedankt :6 Alsof ik onzin post ;(
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 12 mei 2019 @ 16:51:26 #256
163650 Greys
pi_186787106
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 16:49 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Oké, dan ga ik dat maar even proberen :D
Gewoon op Open Nieuw Topic klikken binnen ESF (of het plusje, mobiel) en een titel bedenken (bv Speculeer hier over de finale volgorde) en in de OP zetten wat ongeveer je bedoeling is met het topic. Komt goed! En anders kan ik altijd nog dingen voor je wijzigen als je wilt. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 12 mei 2019 @ 16:52:04 #257
163650 Greys
pi_186787129
quote:
10s.gif Op zondag 12 mei 2019 16:51 schreef grazz het volgende:

[..]

Bedankt :6 Alsof ik onzin post ;(
Nee juist niet, ik vond het zo professioneel klinken. :P Vandaar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_186787137
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 16:50 schreef Momo... het volgende:

[..]

Grotendeels eens maar ik denk juist dat Malta het echt goed gaat doen vooral bij de televote. Is echt iets voor 10-16 jarigen en die houden er wel van om te stemmen. En Zwitserland vind ik underwhelming overkomen op beeld net als Italië
Ik denk dat Luca qua uitstraling beter scoort dan die grijze muis uit Malta, al lijkt haar staging wel wat indrukwekkender te worden. Malta mag wel in de top 10 eindigen, maar winst? Ik zie het haar niet doen.
~The present is all there is~
pi_186787178
quote:
10s.gif Op zondag 12 mei 2019 16:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee juist niet, ik vond het zo professioneel klinken. :P Vandaar.
zet me niet voor schut _O-
~The present is all there is~
pi_186787183
quote:
14s.gif Op zondag 12 mei 2019 16:43 schreef grazz het volgende:

[..]

Malta gaat in dezelfde vijver als Zwitserland denk ik beter scoren. Zwitserland zie ik niet meedoen om de winst, hooguit top 10.
  zondag 12 mei 2019 @ 16:54:29 #261
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_186787201
Op esctracker (iTunes hitlijsten) begint nu ook wat activiteit te komen. Zegt nog niet veel, komt pas na semi, toch aardig om te volgen - Duncan nu top-30 in Portugal en enige die 3 buitenlandse noteringen heeft
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_186787208
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 15:08 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Hmmm, greed is good, maar als je je geld meer dan verviervoudigen kan, is dat toch best lekker meegenomen? :D
[..]

En natuurlijk op basis van het feit dat de rest er dit jaar ook niet zo veel van kan. Als er een Mans, Il Volo, Jamala, Salvador of Kristian had meegedaan, dan was dat nu de favoriet en waarschijnlijke winnaar geweest.
[..]
Duncan is de Mans/Jamala/Salvador van dit jaar
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 12 mei 2019 @ 16:55:31 #263
478909 molloot200
alles muziek.
pi_186787230
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2019 16:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Gewoon op Open Nieuw Topic klikken binnen ESF (of het plusje, mobiel) en een titel bedenken (bv Speculeer hier over de finale volgorde) en in de OP zetten wat ongeveer je bedoeling is met het topic. Komt goed! En anders kan ik altijd nog dingen voor je wijzigen als je wilt. :D
Ik denk dat het is gelukt! *O*
pi_186787330
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 16:53 schreef libranl het volgende:

[..]

Malta gaat in dezelfde vijver als Zwitserland denk ik beter scoren. Zwitserland zie ik niet meedoen om de winst, hooguit top 10.
Zou kunnen hoor :Y maar mijn gevoel neigt meer naar Zwitserland. Echt zo'n gast waar alle dames en sommige mannen voor vallen en helemaal :9~ gaan
~The present is all there is~
pi_186787343
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 16:54 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Duncan is de Mans/Jamala/Salvador van dit jaar
Jij gelooft er ook nog in?
~The present is all there is~
pi_186787350
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 16:54 schreef BVO het volgende:
Op esctracker (iTunes hitlijsten) begint nu ook wat activiteit te komen. Zegt nog niet veel, komt pas na semi, toch aardig om te volgen - Duncan nu top-30 in Portugal en enige die 3 buitenlandse noteringen heeft
toetertjes *O*
~The present is all there is~
  zondag 12 mei 2019 @ 17:02:59 #267
478909 molloot200
alles muziek.
pi_186787393
Ik snap die site van ESCtracker niet zo goed. Wat houdt dat bij? En zegt dat iets over de eventuele eindzege? En zo ja, wat?
pi_186787439
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 16:54 schreef BVO het volgende:
Op esctracker (iTunes hitlijsten) begint nu ook wat activiteit te komen. Zegt nog niet veel, komt pas na semi, toch aardig om te volgen - Duncan nu top-30 in Portugal en enige die 3 buitenlandse noteringen heeft
Met als aantekening dat daar maar een paar downloads voor nodig zijn (letterlijk 1 of 2). Hij gaat wel als de brandweer in Nederland qua streaming: top-10 op Spotify, 2e op Youtube, 5e op Apple Music... voor een nummer dat niet van Boef of aanverwanten is, is dat best veel.
pi_186787463
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 17:02 schreef molloot200 het volgende:
Ik snap die site van ESCtracker niet zo goed. Wat houdt dat bij? En zegt dat iets over de eventuele eindzege? En zo ja, wat?
Hoe hoog het nummer staat in de Itunes-charts van verschillende landen. Dan kun je op de avond zelf 'n beetje zien of het aanslaat.
pi_186787465
Geweldig deze weken. Ik heb er nog steeds het volste vertrouwen in dat donderdag alles duidelijk zal worden qua staging. Die bal fascineert me, maar hoe dan ook..donderdag wordt het vast wel een traantje wegpinken.
Eigenlijk vind ik nu de kleuren en sfeer al best briljant :@

w/
Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Schenk mij de waardigheid om me te ontmoeten zoals ik ben.
Erken dat wij beiden even vreemd voor elkaar zijn.
Dat mijn bestaansrecht niet zomaar een beschadigde versie is van die van jou.
pi_186787735
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 16:54 schreef BVO het volgende:
Op esctracker (iTunes hitlijsten) begint nu ook wat activiteit te komen. Zegt nog niet veel, komt pas na semi, toch aardig om te volgen - Duncan nu top-30 in Portugal en enige die 3 buitenlandse noteringen heeft
Ja zag het net ook staan! :o, nou zegt het niet heel veel want iTunes is niet meer zo populair, maar t is ook geen plek 149 :P
pi_186787816
quote:
10s.gif Op zondag 12 mei 2019 16:35 schreef Greys het volgende:
Klik deze tweet even open en bekijk de plaatjes. En dan denken 'ah ja, oops'.

EuroGuyXX twitterde op zondag 12-05-2019 om 16:31:43 Dutchies reacting tothe odds on March 27vsthe odds on May 12🤔🤔🤔 https://t.co/Hfh3NNijGC reageer retweet
Geweldig _O-

Dan hebben ze dit forum nog niet gezien :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186787827
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2019 16:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Ff heel eerlijk, als je puur door eerste of tweede helft niet wint is je lied dus niet overtuigend genoeg. Toch? Salvador won uit de eerste helft. Omdat z'n lied en performance het afdwongen. Dus kunnen 'wij' dat ook. Als alles goed valt. :)
Precies. Hooguit kan het voor subtoppers en middenmoters een paar plekken uitmaken. En dan nog worden favorieten nooit op rotplekken gezet.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186787828

Vroeg me nog af, het geluid van Duncan en de backings is hier toch niet goed afgesteld? Klinkt samen vooral in het begin zo vreemd
pi_186787856
Om het feit dat Nederland iets gezakt is bij de bookmakers, maak ik me niet zo druk. Ik kan me voorstellen dat mensen liever niet op Nederland geld inzetten omdat de act nog vrij onduidelijk is en er technische issues zijn of waren. Zweden daarentegen is helemaal af. Dus ik trek hier nog geen conclusies uit. De winkans van Nederland zal volgende week duidelijker worden.

En als ik dan toch moet oordelen op basis van wat we nu over de staging van Nederland weten, vind ik dat de staging totaal geen afbreuk doet aan het nummer. Als ik op de foto's en filmpjes die er nu zijn af moet gaan, vind ik het zelfs prachtig. En het blijft kwalitatief een sterk nummer en het is niet zo dat er opeens iets op het podium gaat gebeuren wat totaal niet past (i.t.t. vorig jaar).

[ Bericht 6% gewijzigd door Chocoladesoes op 12-05-2019 17:42:44 ]
pi_186787862
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 16:41 schreef Unites het volgende:
Straks gaat Frankrijk nog winnen ook :')
Dan ga ik echt rellen :( Gele hesjes
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zondag 12 mei 2019 @ 17:20:46 #277
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_186787863
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 17:19 schreef Em31 het volgende:

Vroeg me nog af, het geluid van Duncan en de backings is hier toch niet goed afgesteld? Klinkt samen vooral in het begin zo vreemd
Komt omdat het een lege zaal is ;) Op tv dempen ze dat met allerlei extra technieken.
pi_186787864
quote:
14s.gif Op zondag 12 mei 2019 17:00 schreef grazz het volgende:

[..]

Jij gelooft er ook nog in?
Yup, het gaat tussen NL, Italië en Zweden maar NL heeft de meeste kans
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 12 mei 2019 @ 17:21:21 #279
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_186787877
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 17:20 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Dan ga ik echt rellen :( Gele hesjes
Lijkt mij heel sterk. Komen in lijstjes ook nergens in top 5s voor ofzo.
  ESF Reporter zondag 12 mei 2019 @ 17:21:28 #280
87554 Cee
Welluk?
pi_186787883
Zolang ik er maar naar toe kan volgend jaar. w/
pi_186787922
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 17:20 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Komt omdat het een lege zaal is ;) Op tv dempen ze dat met allerlei extra technieken.
Ahh oké, dan ga ik er niet over inzitten :P
  zondag 12 mei 2019 @ 17:24:06 #282
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_186787933
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 17:23 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ahh oké, dan ga ik er niet over inzitten :P
Klinkt ook vrij hol. Viel mij ook al op bij meerdere landen.
pi_186787964
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 16:52 schreef grazz het volgende:

[..]

Ik denk dat Luca qua uitstraling beter scoort dan die grijze muis uit Malta, al lijkt haar staging wel wat indrukwekkender te worden. Malta mag wel in de top 10 eindigen, maar winst? Ik zie het haar niet doen.
Zonder hun eigen mini-schermpjes schijnt de staging van Malta ook een stuk minder te zijn
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186788000
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 17:19 schreef Em31 het volgende:

Vroeg me nog af, het geluid van Duncan en de backings is hier toch niet goed afgesteld? Klinkt samen vooral in het begin zo vreemd
Ze gebruiken weinig reverb, valt me op. Klinkt 'n beetje droog. Terwijl er bij de studioversie van Arcade nogal op los wordt gegalmd.
pi_186788628
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 16:54 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Duncan is de Mans/Jamala/Salvador van dit jaar
Die potentie heeft hij met dit liedje absoluut. Hij moet het er alleen nog even uithalen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 12 mei 2019 @ 17:56:48 #286
163650 Greys
pi_186788644
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 17:56 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Die potentie heeft hij met dit liedje absoluut. Hij moet het er alleen nog even uithalen.
Komt goed.
Ik voel het. w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_186788694
Ik voel het ook aan mn nasi vandaag *O*
~The present is all there is~
pi_186788708
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 17:59 schreef grazz het volgende:
Ik voel het ook aan mn nasi vandaag *O*
#TeamNasi *O* w/
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186788824
Interview met Cornald over Duncan's concurrentie: https://www.nu.nl/weekend(...)FsCXMbhd6TnpHUH-vFXw
  † In Memoriam † zondag 12 mei 2019 @ 18:17:38 #290
368283 ato
pi_186789150
Duncan heeft een stem wat raakt, dat wint van Zweden en Frankrijk.
Life can be a bitch, so like it..
pi_186789288
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2019 18:17 schreef ato het volgende:
Duncan heeft een stem wat raakt, dat wint van Zweden en Frankrijk.
Ik hoop het zo! In de odds hebben we overwonnen wat Zwitserland, Rusland en Italië niet lukte, maar ik ben zooo bang dat Frankrijk of Zweden er met de overwinning vandoor gaan. Dan nog liever Rusland. Niet een tweede keer verliezen van een travo-act (no offence)
pi_186789825
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2019 18:22 schreef Pluto1975 het volgende:

[..]

Ik hoop het zo! In de odds hebben we overwonnen wat Zwitserland, Rusland en Italië niet lukte, maar ik ben zooo bang dat Frankrijk of Zweden er met de overwinning vandoor gaan. Dan nog liever Rusland. Niet een tweede keer verliezen van een travo-act (no offence)
Laten we niet vergeten dat Conchita wél kon zingen en Rise like a Phoenix ook echt een goed lied was en dat het op eigen kracht won, zonder dat het danseressen nodig had om de zwakke punten van het lied en de zanger te verdoezelen. Frankrijk doet een trucje..... Maar dat gaat niet winnen. Zweden is aardig, maar heeft te weinig smoel. En Rusland...... Ach.... Al zetten ze er nog een dozijn spiegels bij, dat gaat ook geen potten breken.
  zondag 12 mei 2019 @ 19:37:21 #293
57798 Gerard-Joling
No more bolero's....
pi_186791372
Ik heb ook echt grote vrees voor Frankrijk.

Wanneer leren we nou dat het om het nummer gaat en niet om het maken van een statement!!
Zing met me mee tot morgenvroeg....
  zondag 12 mei 2019 @ 19:38:03 #294
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_186791402
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 19:37 schreef Gerard-Joling het volgende:
Ik heb ook echt grote vrees voor Frankrijk.

Wanneer leren we nou dat het om het nummer gaat en niet om het maken van een statement!!
No More Bolero is ook een statement..
pi_186791670
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 13:17 schreef Za het volgende:

[..]

Ik lees dat hij de opdracht kreeg dat te doen bij de 2e repetitie, ik heb de tekst en de link gequote.

Indien hij het in NL ookal deed uit zichzelf, maakt dat het anders, dan is het raar dat gesuggereerd wordt dat Ilse dat voorstelt tijdens de repetities in Israël, je verwacht dat de "act" bij de 2e repetitie allang rond is.

De docu heb ik niet gezien.
Ja dus dat Ilse tegen hem zei waarom niet zoals je in Nederland deed in de repetities...
Zoiets zal het zijn geweest
  zondag 12 mei 2019 @ 20:27:52 #296
22273 Dizer
Save the beard!
pi_186792798
Let op mn woorden, we gaan verliezen van Frankrijk. Wederom gaan we verliezen van een travestiet (daar niks mis mee) maar het zal de statement zijn.. afgelopen jaren vele nummers met een statement gewonnen he.. ;)
Friends don't let friends remain beardless...
pi_186794294
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 20:27 schreef Dizer het volgende:
Let op mn woorden, we gaan verliezen van Frankrijk. Wederom gaan we verliezen van een travestiet (daar niks mis mee) maar het zal de statement zijn.. afgelopen jaren vele nummers met een statement gewonnen he.. ;)
Nee joh :P Frankrijk gaat niet winnen met dat oppervlakkige lied.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 12 mei 2019 @ 21:13:05 #298
163650 Greys
pi_186794442
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 20:27 schreef Dizer het volgende:
Let op mn woorden, we gaan verliezen van Frankrijk. Wederom gaan we verliezen van een travestiet (daar niks mis mee) maar het zal de statement zijn.. afgelopen jaren vele nummers met een statement gewonnen he.. ;)
Als je lied bijzonder en goed genoeg is win je van elk statement. Kijk naar Salvador. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_186794619
songfestival twitterde op zondag 12-05-2019 om 21:01:46 Speel morgenavond om 20.25 uur op @NPO3 live mee met 'De Grote Songfestivaltest' en beleef het Eurovisie Songfestival als nooit tevoren! #TeamDuncan🇳🇱 #ESC19 #NED #Songfestival https://t.co/dlfPtwSVfT reageer retweet
Vast even kijken hoe de presentatoren van volgend jaar het doen
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 12 mei 2019 @ 21:17:59 #300
163650 Greys
pi_186794638
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')