Hier had ik dus qua staging echt veel meer van verwacht. Meer clip like.quote:
Ik denk dat veel mensen (vooral Nederlanders) onderschatten hoe goed onze inzending is. Dit is qua composities echt een van de beste inzendingen van alle landen van de laatste jaren.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:58 schreef Spumonisal het volgende:
[..]
Ik vind Arcade een sterker nummer dan Silent Storm hoor. Maar idd die staging van Noorwegen toen was niet echt heel goed en deed het nummer geen eer aan. En hij had weinig uitstraling. Ik vrees ook dat de staging van Arcade het nummer naar beneden haalt 😥
Ik vind het wel een lekker positief nummertje, maar ik zou het echt underwhelming vinden als winnaar. Arcade heeft dat winnaarsgevoel veel meerquote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:58 schreef Jane het volgende:
[..]
Iedereen z'n smaak natuurlijk, maar ik zie dit nog steeds helemaal niet. Het is gelikt ja, maar toch ook gedateerd?
Er zitten daar een hoop trollen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:00 schreef Amarinthe het volgende:
Trouwens onder de instagram post van wiwi over nederland zijn 90% van de reacties "Terrible" "Boring" "Worst one"
Dus dat is goed, want er wordt altijd op de besten gehaat
Misschien blijkt woensdagavond wel dat we die alsnog hebben.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:55 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Is belangrijk, maar is het voldoende?
Had hier graag & "de beste staging" aan toegevoegd.
En dat dan ook zonder maar iets gezien te hebben hè, best knap.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:00 schreef Amarinthe het volgende:
Trouwens onder de instagram post van wiwi over nederland zijn 90% van de reacties "Terrible" "Boring" "Worst one"
Dus dat is goed, want er wordt altijd op de besten gehaat
In the Dunc we trustquote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:00 schreef Mandy040986 het volgende:
Duncan zegt in de persco dat dit de eerste keer was dat ze de nieuwe bol op het podium konden testen. (Wellicht deed die eerste het niet goed, want in de eerste rehearsal filmpjes gaat ie steeds uit).
Het wordt beter, zegt hij.
Dit dus.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:59 schreef summer52 het volgende:
Wat maken we ons weer druk om een BAL, dit is niet de "schuld" van het Team, maar heeft alles te maken met de techniek. Dat zie je ook op het filmpje van Raatgever. Want NL kreeg toch ook extra tijd om te oefenen. Dus ja dan krijg je bal boven, bal onder de piano en een smerige kubus om toch door te kunnen met de rehearsal. Het lijkt of Israel niet alles goed heeft ingeschat en dit kun je toch het Team niet kwalijk nemen. Dus laten we nu nog maar even afwachten voordat we compleet in de stress raken.
Ik ben ook een beetje underwhelmed. Lelijk wide shot ook weerquote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:00 schreef Dave het volgende:
[..]
Hier had ik dus qua staging echt veel meer van verwacht. Meer clip like.
dankjewelquote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:02 schreef lashatumbai het volgende:
Persconferentie live
https://www.facebook.com/(...)s/?ref=page_internal
Ik sla de persco even over. Vorige keer hoorde ik nauwelijks wat en er worden niet vaak interessante vragen gesteld.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:04 schreef aarontje112 het volgende:
Vast weer alleen maar domme vragen, hoef eigenlijk alleen maar dingen over de staging te weten
Nee van mij ook nietquote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:05 schreef Dave het volgende:
Dat pestgebeuren etc hoeft van mij niet uitvergroot te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |