Is belangrijk, maar is het voldoende?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit heeft weinig zin.
We hebben het mooiste lied.
En de beste zanger.
Zou het belangrijkst moeten zijn.![]()
Nederland mag van elk land verliezen, behalve van Zweden. Dan verlies ik nog liever van Rusland.quote:
Helemaal in het donker. Is ook weer eens wat andersquote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:55 schreef Dollie321 het volgende:
Misschien gewoon alle lichten uit en zingen?
Dat is al 100x genoemd hier ook door grazz: Donkere zaal, Duncan in een spotlight met een smaakvolle backgroundquote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Veel mensen verwachten iets fantastisch, maar de vraag is WAT had je dan verwacht? Velen kunnen die vraag niet beantwoorden en dat wil dus zeggen dat het bijzonder lastig is om een goede act neer te zetten![]()
Ik denk dat Team Duncan met deze staging een uitermate goede keuze heeft gemaakt met dit liedje.
Me god.. dit zie ik niet winnen neequote:
Ik denk dat mensen hadden verwacht dat hij met een spotlight, staand zou zingen, maar dat zou ook te simpel zijn overgekomen, denk ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Veel mensen verwachten iets fantastisch, maar de vraag is WAT had je dan verwacht? Velen kunnen die vraag niet beantwoorden en dat wil dus zeggen dat het bijzonder lastig is om een goede act neer te zetten![]()
Ik denk dat Team Duncan met deze staging een uitermate goede keuze heeft gemaakt met dit liedje.
Meest opvallende is wel dat de ENIGE act die al direct staat dat dat Rusland is.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:56 schreef Jane het volgende:
Sorry dat ik erover doorzeur, maar ik blijf erbij dat je het effect met de bol wel al had kunnen testen in NL.
Het enige excuus dat ik kan bedenken is dat de Israelis de bol niet op de gewenste plek blijken te kunnen hangen.
Misschien is dit het verhaal ook wel.
Wiwi was niet heel impressedquote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:56 schreef Chocoladesoes het volgende:
De eerste run viel wel in de smaak bij de hoofden, had ik het idee. Hoe was dat bij andere journalisten?
Wiskundig wel handig. Het gemiddelde aantal winnaars van het ESF ligt boven de 1quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Straks wordt dit het eerste ESF zonder winner
Ach, odds zijn ook niet heilig maar geven wel een sentiment weerquote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:51 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ja waren de duidelijk favoriet bij de bookies, zelfs na de rehearsals. Maar bookmakers durven nooit heel erg te zakken met de pre rehearsal favorite. Te veel risico denk ik
Donkere zaal gaat ook gebeuren. Dat blauw valt straks behoorlijk weg, let maar op. Iedereen lampjes aan etc, komt wel goed hoor.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:56 schreef libranl het volgende:
[..]
Dat is al 100x genoemd hier ook door grazz: Donkere zaal, Duncan in een spotlight met een smaakvolle background
Ze hebben misschien ook wel in NL getest, maar dat het niet helemaal lekker werkt met de techniek in de zaalquote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:56 schreef Jane het volgende:
Sorry dat ik erover doorzeur, maar ik blijf erbij dat je het effect met de bol wel al had kunnen testen in NL.
Het enige excuus dat ik kan bedenken is dat de Israelis de bol niet op de gewenste plek blijken te kunnen hangen.
Misschien is dit het verhaal ook wel.
Goeie staging hoorquote:
Iedereen z'n smaak natuurlijk, maar ik zie dit nog steeds helemaal niet. Het is gelikt ja, maar toch ook gedateerd?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:56 schreef grazz het volgende:
Ik zou het niet erg vinden als Zweden wint, het is zooo goed.
Mwah nee, dan krijgen we weer host-gezeik. Zweden is wel een relaxed land om ESF in te hosten. Al ben ik ook niet echt excited dat het dan voor de 3e keer in een decennium naar hetzelfde land gaat.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:55 schreef Miloutchi het volgende:
[..]
Nederland mag van elk land verliezen, behalve van Zweden. Dan verlies ik nog liever van Rusland.
Slappe hap. En een lelijke wide-shot ook.quote:
Plus afgekeken van Oostenrijk vorig jaar.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:58 schreef Jane het volgende:
[..]
Iedereen z'n smaak natuurlijk, maar ik zie dit nog steeds helemaal niet. Het is gelikt ja, maar toch ook gedateerd?
Ik vind Arcade een sterker nummer dan Silent Storm hoor. Maar idd die staging van Noorwegen toen was niet echt heel goed en deed het nummer geen eer aan. En hij had weinig uitstraling. Ik vrees ook dat de staging van Arcade het nummer naar beneden haalt 😥quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:51 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik dacht al dat Jamala het songfestival ging winnen toen ik haar inzending alleen had gehoord. Echt waar. Ze was toen niet eens de favoriet in Oekraοne. Dat nummer had iets bijzonders.
Dat Duncan kan zingen staat buiten kijf. Dat kon Carl Espen ook, maar Silent Storm moest het toch ruim afleggen, een vergelijkbare inzending met Duncan. Je moet het ook kunnen verkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |