Gaat niet over mij kerel, maar over iedereen in het algemeenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 21:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb nog nooit een hartje naar jou gestuurd omdat je soms net als een man typt die de taal niet machtig is
Weet ik toch suikerpluisjequote:Op vrijdag 10 mei 2019 21:01 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Gaat niet over mij kerel, maar over iedereen in het algemeen
Gaan we samen urenlang fietsen in het lekkere zonlicht met een komkommer en wat tomaat in onze mond zodat we samen de mooiste mensen ooit zijnquote:
Fietsen? Zou dat maar niet voorstellenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 21:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaan we samen urenlang fietsen in het lekkere zonlicht met een komkommer en wat tomaat in onze mond zodat we samen de mooiste mensen ooit zijn![]()
En van seks waarbij de squirt aan de dakgoot hangt val je ook af
Je hebt al heel wat uitgetekend volgens mijquote:Op vrijdag 10 mei 2019 21:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaan we samen urenlang fietsen in het lekkere zonlicht met een komkommer en wat tomaat in onze mond zodat we samen de mooiste mensen ooit zijn![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 21:03 schreef Le_Professeur het volgende:
''Je kan pas opgeven, als je niet meer kunt''
- Mark v Bommel
Jaquote:Op vrijdag 10 mei 2019 21:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uhuquote:Op vrijdag 10 mei 2019 21:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind je hem lelijk ja?
Dom en boers en stug en dominant, lijkt me wel wat voor een buitenlandse vrouw.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 21:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind je hem lelijk ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |