quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
zitten minimaal 4500 stoffen in die goed voor je lichaam zijn
quote:
Was te verwachtenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:30 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op je geworden denk ik
die ted bundy film met Zac Efron al gezien?quote:
Nee hoor alleen maar slechte dingen dus ik heb niet echt de behoefte om te kijken.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
die ted bundy film met Zac Efron al gezien?
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:30 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op je geworden denk ik
Hm.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee hoor alleen maar slechte dingen dus ik heb niet echt de behoefte om te kijken.
En dat iddquote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:34 schreef Amarantha het volgende:
En heb inmiddels ook wel genoeg over Ted Bundy gezien en gelezen.
Meest recente wat ik heb afgekeken is dead to me, is wel leuk.quote:
Ik ben helemaal overtuigdquote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Meest recente wat ik heb afgekeken is dead to me, is wel leuk.
Die wil ik nog kijkenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ben helemaal overtuigd
Bijna klaar met undercover heu
wel ondertitels aan hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die wil ik nog kijkenIk ga eerst nieuw seizoen van Lucifer kijken en daarna ga ik Undercover kijken, hoor/lees daar wel veel goede dingen over dus ben wel benieuwd.
Ik kijk dat soort wedstrijden niet, kan je dat überhaupt voetbal noemen?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
moet je de verdediging van RKC eens zien
Ze doen ook maar hun best. Maar ik zet vanavond inderdaad nog liever Tranmere Rovers opquote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik kijk dat soort wedstrijden niet, kan je dat überhaupt voetbal noemen?
Hans moet zich gewoon niet zo aanstellenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan jij niet een keer een ban pakken, dan is de kans een stuk groter dat Hans blijft.
Ja maar ja, Noel doet ook maar zijn best, maar zijn posts ga je ook niet voor je lol lezen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ze doen ook maar hun best. Maar ik zet vanavond inderdaad nog liever Tranmere Rovers op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |