Kun je elkaar beter verrot schelden hequote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En dan hele tijd kusjes en hartjes
Verschrikkelijk figuur
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij slaat nog geen deuk in een pakje boter
Je overdrijft omdat je geraakt bentquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kun je elkaar beter verrot schelden he
Echt hequote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kun je elkaar beter verrot schelden he
Ben eens wat sterker en meer man en vecht met ons, vind dat altijd zo ---->quote:
Alsof het om de kutjes draait malloot.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben eens wat sterker en meer man en vecht met ons, vind dat altijd zo ---->als je bij een willekeurig kutje ineens hartjes en kusjes en kroeltjes gedrag gaat vertonen, man up.
Sowquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben eens wat sterker en meer man en vecht met ons, vind dat altijd zo ---->als je bij een willekeurig kutje ineens hartjes en kusjes en kroeltjes gedrag gaat vertonen, man up.
mmmmmmquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Alsof het om de kutjes draait malloot.
Wil je samen shoppen dan faggitquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Alsof het om de kutjes draait malloot.
Valt mij niet eens opquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:55 schreef UitStraling het volgende:
Maak wel een persoonlijke uitzondering met Chloro maar daar moeten jullie maar doorheen kijken of zo
Wie is Chack?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Valt mij niet eens op
Oh wacht jij was toch diegene die overal opvloog.
Ama is prachtig
Samzz is prachtig
Flam is prachtig
Chack is prachtig
CinderellaDreamer is rpachtig
Maar dat is 1 bonk vetquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:55 schreef UitStraling het volgende:
Maak wel een persoonlijke uitzondering met Chloro maar daar moeten jullie maar doorheen kijken of zo
Als ie dat laatste heeft gezegd dan ga ik hem vanaf nu negerenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Valt mij niet eens op
Oh wacht jij was toch diegene die overal opvloog.
Ama is prachtig
Samzz is prachtig
Flam is prachtig
Chack is prachtig
CinderellaDreamer is rpachtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |