abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zondag 12 mei 2019 @ 01:34:16 #76
54278 crew  Tijger_m
42
pi_186777813
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 01:05 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Tja, het WH weet ook wel dat WaPo, NYT en CNN een zinderend orgasme krijgen als de VS een oorlogje doet met een Iran ofzo. Dan zijn ze weer vol bewondering over het prachtige vuurwerk in de nacht.

Als ik Trump was dan zou ik zeker een wag-the-dogje doen. Presidential approval meteen naar 70% dan.
WaPo en NYT zijn nooit erg pro-oorlog geweest, anders, ik weet niet goed waar je dat op baseert.

Ik zou niet rekenen op veel goedkeuring als de VS Iran binnenvalt, het Amerikaanse volk heeft het wel gehad met oorlog voeren in die regio.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 12 mei 2019 @ 03:31:41 #77
323401 Kijkertje
met filter
pi_186778484
csdickey twitterde op zaterdag 11-05-2019 om 23:42:41 Read This: "Ukrainians Slam Rudy Giuliani's 'Shameful Play' to Meddle in Their Politics" ?@annanemtsova? https://t.co/Pg0wwwNdKK reageer retweet
anders_aslund twitterde op zondag 12-05-2019 om 00:23:20 The frightful realization that is dawning on friends of the US is that the Trump gang favors authoritarian kleptocracy rather than liberal democracy. https://t.co/KJwET6qPGe reageer retweet
anders_aslund twitterde op zondag 12-05-2019 om 00:31:39 When Ukraine some time in the future gets an honest prosecutor general, the first major issue to investigate should be the Yanukovych-Manafort crimes that killed 125 people on Maidan in January-February 2014. reageer retweet


[ Bericht 27% gewijzigd door Kijkertje op 12-05-2019 04:00:09 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_186779294
https://edition-m.cnn.com(...)%2Ft.co%2FWNxb3SOuLx

Ik ben benieuwd hoe Biden zich staande gaat houden in de huidige democratische partij.
Zelfs CNN geeft toe dat Biden en Trump overeenkomsten hebben als het gaat om de grens en sanctuary cities.
Zal Biden bij zijn standpunten blijven of gaat hij toegeven aan de radicale elementen in zijn eigen partij?
Ik hoop op het eerste maar ik verwacht het laatste, ik denk dat de aankomende debatten de meest leuke debatten ooit worden bij de democraten.
pi_186779803
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 01:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

WaPo en NYT zijn nooit erg pro-oorlog geweest, anders, ik weet niet goed waar je dat op baseert.

Ik zou niet rekenen op veel goedkeuring als de VS Iran binnenvalt, het Amerikaanse volk heeft het wel gehad met oorlog voeren in die regio.
In tijden van oorlog scharen de Amerikanen zich vaak achter hun president. Al denk ik bij wat er nu gebeurd dit Trump overstijgt. Meestal is er sprake van achterliggende krachten en motieven om een nieuwe oorlog te beginnen.

Best een gevaarlijke ontwikkeling. Hieruit kan een grote destructieve oorlog uit voortkomen. Iran, Rusland aan de ene kant, de VS, SA en Israel aan de andere kant. En dan alle tussenliggende landen en terreurorganisaties binnen het MO. Europa als vleugellam continent in het midden. De onvoorspelbare reactie van China, etc. Alsof er nu schaakstukken op het bord worden verplaatst.
pi_186780653
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 07:56 schreef Chivaz het volgende:
https://edition-m.cnn.com(...)%2Ft.co%2FWNxb3SOuLx

Ik ben benieuwd hoe Biden zich staande gaat houden in de huidige democratische partij.
Zelfs CNN geeft toe dat Biden en Trump overeenkomsten hebben als het gaat om de grens en sanctuary cities.
Zal Biden bij zijn standpunten blijven of gaat hij toegeven aan de radicale elementen in zijn eigen partij?
Ik hoop op het eerste maar ik verwacht het laatste, ik denk dat de aankomende debatten de meest leuke debatten ooit worden bij de democraten.
Ik denk niet dat democratische debatten ook maar iets weg hebben van die waanzinnige onzindebatten van de GOP waar de ene domme en ongeinformeerde persoon de ander aanvalt met retorische onzin en de ander vervolgens net zo ongeinformeerd en kort door de bocht antwoord geeft. Of uitscheldt.
beter een knipoog dan een blauw oog
  zondag 12 mei 2019 @ 10:48:11 #81
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186780966
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 10:25 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Ik denk niet dat democratische debatten ook maar iets weg hebben van die waanzinnige onzindebatten van de GOP waar de ene domme en ongeinformeerde persoon de ander aanvalt met retorische onzin en de ander vervolgens net zo ongeinformeerd en kort door de bocht antwoord geeft. Of uitscheldt.
Ik verwacht een hoop virtue signaling, en er tegen elkaar wordt opgeboden wie het meeste gratis weg gaat geven. En wie het meeste gaat stelen van de grote boze witman.
  zondag 12 mei 2019 @ 10:59:19 #82
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_186781119
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 10:25 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Ik denk niet dat democratische debatten ook maar iets weg hebben van die waanzinnige onzindebatten van de GOP waar de ene domme en ongeinformeerde persoon de ander aanvalt met retorische onzin en de ander vervolgens net zo ongeinformeerd en kort door de bocht antwoord geeft. Of uitscheldt.
Wat dat betreft was dit stukje uit de 2016 primaries voor de libertarische partij ook wel een aardige parodie op zichzelf. :D Moet wel gezegd worden dat die laatste meneer dat wel gewonnen heeft.



[ Bericht 0% gewijzigd door ExtraWaskracht op 12-05-2019 11:08:45 ]
  zondag 12 mei 2019 @ 11:17:14 #83
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_186781293
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 10:48 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Ik verwacht een hoop virtue signaling, en er tegen elkaar wordt opgeboden wie het meeste gratis weg gaat geven. En wie het meeste gaat stelen van de grote boze witman.
Want de democraten zijn een soort Amerikaanse SP?
Want de democraten is een partij van minderheden?

Gaat toch eens weg vent met die continue onzin over waar de democratische partij voor staat.
  zondag 12 mei 2019 @ 11:31:34 #84
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186781464
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 11:17 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Want de democraten zijn een soort Amerikaanse SP?
Want de democraten is een partij van minderheden?

Gaat toch eens weg vent met die continue onzin over waar de democratische partij voor staat.
Heb je wel meegekregen wat de presidentskandidaten zeggen en doen? Slavernijreparaties. Of op bezoek gaan bij opperracist Al Sharpton voor de zegen van de zwarten.

En ook lachwekkend is de roep om het hele verkiezingssysteem om te gooien omdat ze onverwachts hebben verloren. Die partij is een farce, de kandidaten een grote grap. Trump 2020 100%!

Ook lachwekkend is dat van minderheden verwacht wordt dat men op de Democraten stemt. Want de staat zorgt dan voor jou en je kinderen. En waar komt die verwachting vandaan? Omdat de linkse elite niet gelooft in persoonlijke ontwikkeling, maar in klassen. En volgens hen zijn negers en latinos maar dom en kunnen zichzelf niet redden. Bigotry of low expectations.


Maar de Republikeinen zijn de echte racisten hoor!
pi_186782037
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 10:25 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Ik denk niet dat democratische debatten ook maar iets weg hebben van die waanzinnige onzindebatten van de GOP waar de ene domme en ongeinformeerde persoon de ander aanvalt met retorische onzin en de ander vervolgens net zo ongeinformeerd en kort door de bocht antwoord geeft. Of uitscheldt.
Tot nu toe hebben alle presidentskandidaten op Biden na volgens mij de “green new deal” gesteund.
Ook word er openlijk gepraat over herstelbetalingen aan nazaten van de slavernij.
Ik denk dat je nog versteld zal staan van de uitspraken die gedaan zullen worden om de uiterst linkse kiezer te paaien.
  zondag 12 mei 2019 @ 12:30:39 #86
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186782159
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 12:18 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Tot nu toe hebben alle presidentskandidaten op Biden na volgens mij de “green new deal” gesteund.
Ook word er openlijk gepraat over herstelbetalingen aan nazaten van de slavernij.
Ik denk dat je nog versteld zal staan van de uitspraken die gedaan zullen worden om de uiterst linkse kiezer te paaien.
Grappig wel, dat ze zich zo druk makken om de extreem-linkse twitterstemmer, maar niet in de gematigd linkse stemmer, die veruit in de meerderheid is. Als die gaan zien dat een Trump dichter bij hen staat dan die Democratische clowns... Tsja. Het lijkt net alsof ze niets geleerd hebben van 2016 (wat natuurlijk ook het geval is).
  zondag 12 mei 2019 @ 12:48:21 #87
8369 speknek
Another day another slay
pi_186782437
Ja Hillary Clinton heeft verloren omdat ze een extreem linkse Twitter stemmer was.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 12 mei 2019 @ 13:00:04 #88
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186782668
Je trekt de verkeerde conclusie. Hillary heeft (onder andere) verloren omdat Trump een grote stille groep heeft gemotiveerd. Die groep is ook beschikbaar voor de Democraten maar die hebben er blijkbaar geen interesse in.
pi_186783542
quote:
Op zondag 12 mei 2019 09:12 schreef Elzies het volgende:
In tijden van oorlog scharen de Amerikanen zich vaak achter hun president. Al denk ik bij wat er nu gebeurt dit Trump overstijgt. Meestal is er sprake van achterliggende krachten en motieven om een nieuwe oorlog te beginnen.

Best een gevaarlijke ontwikkeling. Hier kan een grote destructieve oorlog uit voortkomen. Iran, Rusland aan de ene kant, de VS, SA en Israel aan de andere kant. En dan alle tussenliggende landen en terreurorganisaties binnen het MO. Europa als vleugellam continent in het midden. De onvoorspelbare reactie van China, etc. Alsof er nu schaakstukken op het bord worden verplaatst.
Onder vredesduif Trump :?
Echt niet. :{w

Ik denk dat je in de war bent met het scenario dat havik Hillary had gewonnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2019 13:53:38 ]
  Overall beste user 2022 zondag 12 mei 2019 @ 13:53:05 #90
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186783549
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 13:00 schreef Ensiferum het volgende:
Je trekt de verkeerde conclusie. Hillary heeft (onder andere) verloren omdat Trump een grote stille groep heeft gemotiveerd. Die groep is ook beschikbaar voor de Democraten maar die hebben er blijkbaar geen interesse in.
Trump won omdat hij zijn belastingpapieren geheim hield. Dat zegt hij zelf.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 12 mei 2019 @ 13:58:20 #91
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186783615
Het duurde even voor ik doorhad dat het niet echt was.

kylegriffin1 twitterde op zondag 12-05-2019 om 06:00:13 Chuck Todd: [What if Mueller] says Trump colluded with the Russians?Susan Collins: Well, I'd have to write a strongly worded email and send it straight to my draft folder. https://t.co/irrDeytodp reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_186783656
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 12:30 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Grappig wel, dat ze zich zo druk makken om de extreem-linkse twitterstemmer, maar niet in de gematigd linkse stemmer, die veruit in de meerderheid is. Als die gaan zien dat een Trump dichter bij hen staat dan die Democratische clowns... Tsja. Het lijkt net alsof ze niets geleerd hebben van 2016 (wat natuurlijk ook het geval is).
Die extreem linkse twitterstemmers zijn helaas ook de meest luidruchtigste stemmers, ik denk zelfs dat die ook best belangrijk zijn om in de primaries de nominatie af te dwingen.
Biden kan moeilijk de linkervleugel op links in halen om vervolgens tijdens de verkiezingen flink naar rechts op te schuiven.
In de tussentijd zal Trump wel campagne gaan voeren om juist de gematigde kiezer naar zich toe te trekken.
Hij staat er ook redelijk goed voor, de economie draait goed en de “collusion delusion” is ook op niets uitgedraaid.

Schokkend trouwens hoeveel Sanders heeft verloren sinds Biden in de race is gestapt.
Zou het komen door het feit dat terroristen en moordenaars volgens hem ook gewoon stemrecht moeten hebben?
  zondag 12 mei 2019 @ 14:08:14 #93
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_186783751
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 14:00 schreef Chivaz het volgende:
Zou het komen door het feit dat terroristen en moordenaars volgens hem ook gewoon stemrecht moeten hebben?
Alsof het raar is dat (ex-)misdadigers ook zouden moeten mogen stemmen.

Die extreem-rechtsen van tegenwoordig ook hier. :')

Hoe dan ook, het lijkt me sterk. Het is juist populair dat ex-gedetineerden ook mogen stemmen (zie de uitslag van een referendum in 2018 in Florida, hoewel dat een beperktere set was en geen moordenaars betrof) en gelet op de geschiedenis waarbij dat vaak ontnomen werd omdat zwarten disproportioneel vaak in de cel gezeten hebben en dus op raciale grond gebeurde om verkiezingen te beïnvloeden, zit het morele ongelijk ook bij het ontnemen van die stemmen.

[ Bericht 4% gewijzigd door ExtraWaskracht op 12-05-2019 14:13:39 ]
  zondag 12 mei 2019 @ 14:10:32 #94
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186783776
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 13:53 schreef Ulx het volgende:

[..]

Trump won omdat hij zijn belastingpapieren geheim hield. Dat zegt hij zelf.
Dus nu toch weer niet Rusland?

En hij zou ze openbaren als Hillary haar emails zou openbaren :D

quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 14:00 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Die extreem linkse twitterstemmers zijn helaas ook de meest luidruchtigste stemmers, ik denk zelfs dat die ook best belangrijk zijn om in de primaries de nominatie af te dwingen.
Biden kan moeilijk de linkervleugel op links in halen om vervolgens tijdens de verkiezingen flink naar rechts op te schuiven.
In de tussentijd zal Trump wel campagne gaan voeren om juist de gematigde kiezer naar zich toe te trekken.
Hij staat er ook redelijk goed voor, de economie draait goed en de “collusion delusion” is ook op niets uitgedraaid.

Schokkend trouwens hoeveel Sanders heeft verloren sinds Biden in de race is gestapt.
Zou het komen door het feit dat terroristen en moordenaars volgens hem ook gewoon stemrecht moeten hebben?
Zelf denk ik meer aan de bekendheid van Biden en hoe hij zichzelf als gematigd presenteert. Maar hij heeft een dubieus verleden en de Sanders-aanhangers gaan er alles aan doen om Biden te slopen.

Trump hoeft alleen maar wat popcorn te pakken en vooral niks te doms zeggen. Wat best een uitdaging zal zijn :D
pi_186784332
Het lijkt me niet dat Biden veel kans maakt. Ik snap wel waarom de Trump gelovigen graag willen dat Biden wint, dat is waarschijnlijk Trumps enige kans dat hij een gevecht met een andere seniele bejaarde kan winnen.
pi_186784548
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 13:00 schreef Ensiferum het volgende:
omdat Trump een grote stille groep heeft gemotiveerd
Lol.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  zondag 12 mei 2019 @ 15:09:28 #97
8369 speknek
Another day another slay
pi_186784668
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 13:00 schreef Ensiferum het volgende:
Je trekt de verkeerde conclusie. Hillary heeft (onder andere) verloren omdat Trump een grote stille groep heeft gemotiveerd. Die groep is ook beschikbaar voor de Democraten maar die hebben er blijkbaar geen interesse in.
Ja de stille groep verpauperde arbeiders die niets gemerkt hebben van trickle down economics. Die bleken vatbaar voor Trumps demagogie dat hij de kolenmijnen weer zou openen en Amerika weer groot zou maken. Ze vertrouwden de Wall Street Democraten niet en gaven hun stem aan de GOP, die ze vervolgens in de anus namen en een tax break voor hun eigen kliek superrijken doorvoerde, ten koste van diezelfde arbeiders.

Biden is van dezelfde groep Wall Street Democraten als Hillary. Hem kiezen is pas niet leren van 2016.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 12 mei 2019 @ 15:10:15 #98
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_186784677
Nochthans is Biden wel favoriet op Betfair.
pi_186784826
quote:
9s.gif Op zondag 12 mei 2019 15:10 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Nochthans is Biden wel favoriet op Betfair.
Wat en die goksite heeft altijd gelijk? Hadden ze Trump voorspeld in 2015?
  zondag 12 mei 2019 @ 15:20:42 #100
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_186784910
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 15:17 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Wat en die goksite heeft altijd gelijk? Hadden ze Trump voorspeld in 2015?
Ik weet niet goed wat gelijk hebben betekent in deze. Ze geven de grootste kans aan Biden, wat ook gezien de polls op het moment niet onredelijk lijkt. Overigens is de kans dat hij het niet wordt nog wel groter dan dat hij het wel wordt aldaar, dus ach.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')