Ben jij de zus van @Samuel24quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:30 schreef Roos24 het volgende:
Ik zou haar laten wennen, door bijv steeds wat meer van jou ‘goedje’ in haar cappuccino te vermengen..
Ik ookquote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:05 schreef Chivaz het volgende:
Lmao
Thanks voor deze post heb hardop gelachen hier.
Bedankt voor je bijdrage @Samuel24quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:54 schreef Samuel24 het volgende:
Ik slikte vroeger regelmatig het sperma van mijn vriend.
En voordat ik hem leerde kennen slikte ik gewoon van random mannen. Maakte mij niet uit wie het was.
Maar...ik kon nooit echt goed wennen aan de smaak. Het smaakte gewoon erg.....raar vind ik.
het leek wel alsof het zaad in mijn mond en tong en keel introk. En een half uur later proefde ik die smaak nog.
Ik ben er uiteindelijk achter gekomen dat het toch niet echt mijn ding is.
Laten we het zo zeggen....ik heb dat sperma liever in mijn kont haha.
Deze manquote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:54 schreef Samuel24 het volgende:
En voordat ik hem leerde kennen slikte ik gewoon van random mannen. Maakte mij niet uit wie het was.
Maar...ik kon nooit echt goed wennen aan de smaak. Het smaakte gewoon erg.....raar vind ik.
het leek wel alsof het zaad in mijn mond en tong en keel introk. En een half uur later proefde ik die smaak nog.
Ik zou het niet een zonder condoom willen in dit stadiumquote:
Hardop gelachenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:54 schreef Samuel24 het volgende:
Als ze allergisch is lijkt mij dat je dan ook niet in haar mag klaarkomen. Als dat namelijk geen probleem is, dan is ze ook niet allergisch.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:01 schreef Bierista het volgende:
Heb een super chille vriendin, de seks is goed, maar ze wilt niet slikken omdat ze zegt dat ze allergisch voor is. Ik konop internet niet vinden hoe ik haar langzaam kan laten wennen, ik zat te denken aan verdunnen met water. wat zijn de beste tips?
bedankt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |