Play-offs uiteraard! Kunnen we volgend jaar lekker een 3de voorronde spelen tegen een of andere niets zeggende club uit Kazachstan zodat een of andere mislukte Braziliaan ons halve elftal gehandicapt schopt en wij het nieuwe seizoen ingaan met een gemankeerd elftal waardoor we weer voro degradatie moeten gaan strijdenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar hoop je nog op met de resterende twee duels in de eredivisie? Of vind je het wel gescheten?
Ja gewoon omdat het kan toch. Anders staat er een leeg berichtje.quote:
Je kan ook gewoon een punt posten dan is je bericht niet leeg.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja gewoon omdat het kan toch. Anders staat er een leeg berichtje.
Meer machtsgebruik.quote:
.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een punt posten dan is je bericht niet leeg.
Okequote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
zo veel boeit het me nou ook weer niet, Danny mag mij wel weer dm'en
Zo, ja. Ik vind het mooi.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:35 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee, dat betekent dat ik enorm lekker klaar kwam door een product wat mij werd aanbevolen door @:crack_
[..]
Ik heb twee boterhammen met kipsalade gegeten, 1 cup a soup en wat chips. Erger kan niet.
Hahaquote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heeik was gisteren bij de reptielenwinkel en nu wil ik alles
hele huis vol luipaardgekko'squote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HahaDat heb ik gelukkig niet, ik wil alleen luipaardgekko's.
Toffe beesten maar die moet je vaak krekels voeren en krekels zijn echt kut.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HahaDat heb ik gelukkig niet, ik wil alleen luipaardgekko's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |