Zin in taart gekregenquote:
Mijn neefje was 5,6kg bij geboorte maar naarmate die ouder werd richting de 1 jaar zag je dat alles bijtrok en een normaal postuur kreeg.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:50 schreef Pensylvania het volgende:
Volgens mij heeft Herman iemand zwanger geprikt:
https://www.telegraaf.nl/(...)baby-ik-was-in-shock
Mijn goudvis had water in zijn ogen waardoor hij steeds rondjes bleef zwemmen in zijn kooi. Toen ik zijn oogjes af had gedaan is er helemaal niets veranderd.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn neefje was 5,6kg bij geboorte maar naarmate die ouder werd richting de 1 jaar zag je dat alles bijtrok en een normaal postuur kreeg.
Waarom niet gewoon duikbril gekocht?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:56 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Mijn goudvis had water in zijn ogen waardoor hij steeds rondjes bleef zwemmen in zijn kooi. Toen ik zijn oogjes af had gedaan is er helemaal niets veranderd.
Omdat ze er geen hadden voor vierkante koppenquote:
Vierkant? wat was dat voor rare visquote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:57 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Omdat ze er geen hadden voor vierkante koppen
Hahahaha 80kgquote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb ik geen problemen mee.
En hoe is het met jou dan? ben je al 80kg door alle lekkere eten elke dag?
Ik heb overigens vandaag een slowcooker besteld. alle dikkies op werk zweren daarbij.
Damn.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn neefje was 5,6kg bij geboorte maar naarmate die ouder werd richting de 1 jaar zag je dat alles bijtrok en een normaal postuur kreeg.
ik identificeer me niet met de Nederlandse identiteitquote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:04 schreef Vanillekwark het volgende:
https://www.nu.nl/eten-en(...)d-vier-recepten.html
@:mcgrath
Geen kaasblokjes op de kringverjaardag?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik identificeer me niet met de Nederlandse identiteit
Noicequote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahahaha 80kgik ben nog steeds prima op gewicht. Maar gaat goed
Oeiii waarom bestel je het dan. Straks word je ook een dikkie
Ja was ook echt een monsterquote:
Ik wil 1.quote:
zin in jouw kringquote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Geen kaasblokjes op de kringverjaardag?
Waar hoop je nog op met de resterende twee duels in de eredivisie? Of vind je het wel gescheten?quote:
Mooi verbodsbord, ja.quote:
Mag niet hotlinkenquote:
Nee, rendangkroketjesquote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Geen kaasblokjes op de kringverjaardag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |