Vanillekwark anaal vernederen als gevolg van zijn kaapactiequote:
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:03 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Vanillekwark anaal vernederen als gevolg van zijn kaapactie
Ik ook, naar Vanillekwark zijn rozetjequote:
Gelukkig heb jij het niet voor het zeggen McWratquote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
waardeloos dit, Villa speelt de eerst volgende belangrijke wedstrijd
Ik schijt in de bek van je hoerenmoederquote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:08 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij het niet voor het zeggen McWrat
hahah je lijkt op Noel zoquote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik schijt in de bek van je hoerenmoeder
Zou hem keihard uitschijten.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:28 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zou hem keihard uitschijten.
In zo'n gat in de grond langs de Franse snelweg
Ja en dan lekker opslobberen door een rietjequote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:28 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Wordt jij nou vaak geplompzakt?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:28 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Juin is toch uien in het limburgs?quote:
Limburgs op zich al niet in mijn opinie. Net alsof ze dronken zijn en een deel hersenen missen vaakquote:
Dat soort uitspraken durf ik niet te maken.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Limburgs op zich al niet in mijn opinie. Net alsof ze dronken zijn en een deel hersenen missen vaak
Oh en hai
Heb ik geen problemen mee.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat soort uitspraken durf ik niet te maken.
Hey
haha wat een gekkiesquote:
Limburgs is dialect en geen taal.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Tweetalig opgevoed noemt men dat. Of ja, Engels ook nog. Drietalig dan
Correctquote:
Zijn ook van die aparte he :squote:
Wel gezelligquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |