Hoe kan alleen werken nou kutter zijn dan werken + studeren.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Blijf denk ik in bed liggen morgen.
[..]
Dan wordt het nog veel erger.
Jij hebt anders ook vrij weinig te melden.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:49 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen zijn botersaai als ze het te vaak over het huishouden hebben.
Ik ga morgen proberen om voor het eerst dit jaar op tijd te komenquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Blijf denk ik in bed liggen morgen.
Hij had net anders een superspannend verhaal over karnemelkquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij hebt anders ook vrij weinig te melden.
Heb je haar gebeld dan?quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prima huishoudster denk ik, altijd weinig kleding aan ook.
Omdat ik nu part time werk als leraar, en dat is echt super chill vergeleken wat ik hierna ga doen. Wel een stuk minder boeiend though.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hoe kan alleen werken nou kutter zijn dan werken + studeren.
Ja correctement baguette trottoirquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Pardon?
Vandaag is gewoon weer een nieuwe dag met nieuwe kansen
C'est la vie
Als je daar al zo lang mee weg komt, waarom?quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ga morgen proberen om voor het eerst dit jaar op tijd te komen
Mooi dat nee met een hoofdletter midden in de zin om het te onderstrepenquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:53 schreef Myrr het volgende:
Dat doe je dan zelf hoor. Je kunt ook gewoon leren om Nee te zeggen of over je salaris onderhandelen.
Ik vind dat je minstens een onrealistisch doel moet stellen voor jezelfquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
Als je daar al zo lang mee weg komt, waarom?
Wat ga je hierna doen dan want ik ben niet overtuigd. Vriend doet .8 fte + nu inmiddels afstuderen + kind.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Omdat ik nu part time werk als leraar, en dat is echt super chill vergeleken wat ik hierna ga doen. Wel een stuk minder boeiend though.
Wat voor les geef je?quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Omdat ik nu part time werk als leraar, en dat is echt super chill vergeleken wat ik hierna ga doen. Wel een stuk minder boeiend though.
Dat hou ik voor me, geloof me maar.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat ga je hierna doen dan want ik ben niet overtuigd. Vriend doet .8 fte + nu inmiddels afstuderen + kind.
Je suis tres desolé, je suis fatiguéquote:
Zit mobiel. Ben elke post al minstens de helft aan het rectificeren oké.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mooi dat nee met een hoofdletter midden in de zin om het te onderstrepen
Je ne parle pas françaisquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je suis tres desolé, je suis fatigué
Ik had vandaag over de nsdap verteld en toen moest ik aan jou denkenquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat hou ik voor me, geloof me maar.
hehe dat was wel cutequote:Op donderdag 9 mei 2019 23:57 schreef Myrr het volgende:
Maar om me te overtuigen mag je wel even 5 euro overmaken aan stichting Dierenlot onder onze namen.
Oninteressant links clubjequote:Op donderdag 9 mei 2019 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik had vandaag over de nsdap verteld en toen moest ik aan jou denken
Jammer, is sexy taalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |