Idd. Die nieuwe sacrofaag kan ook 100 jaar mee, en er zitten in dat ding allemaal robots en tools om sloopwerkzaamheden te verrichten en verontreinigd puin op te ruimen.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 10:25 schreef kree het volgende:
[..]
Nederlandse techniek heeft die gebouwd, idd mooie serie. Jammer dat er nog maar eentje is.
Ja de moeite die? Heb er wel meerdere docus over gezien nl.quote:
Ik vond van wel. Wist helemaal niet van het bestaan van die steden.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:07 schreef kree het volgende:
[..]
Ja de moeite die? Heb er wel meerdere docus over gezien nl.
Maar het interesseert me wel op één of andere manier
Voeg hem ff aan de playlist toe, je hebt me benieuwd genoeg gemaaktquote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik vond van wel. Wist helemaal niet van het bestaan van die steden.
Chernobyl moet ik nog kijken. Halverwege eerste aflevering uitgezet want was moe en vond het te heftig.
Van de week eens voor gaan zitten
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:29 schreef kree het volgende:
[..]
Voeg hem ff aan de playlist toe, je hebt me benieuwd genoeg gemaakt
Morgenvroeg staat de laatste er sowieso wel op.quote:Op maandag 3 juni 2019 12:39 schreef Nebelwerfer het volgende:
Wanneer komen de afleveringen doorgaans online?
Goeie serie, hoewel het chronologisch niet helemaal lijkt te kloppen?
Doel eigenlijk op Ziggo. Ik hoop jij ook.quote:Op maandag 3 juni 2019 12:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Morgenvroeg staat de laatste er sowieso wel op.
Op ziggo iig dinsdag, keek vorige week pas laat in de middag, maar volgens mij staat ie er al wat eerder op.quote:Op maandag 3 juni 2019 12:51 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Doel eigenlijk op Ziggo. Ik hoop jij ook.
Beide dank !quote:Op maandag 3 juni 2019 15:34 schreef kree het volgende:
[..]
Op ziggo iig dinsdag, keek vorige week pas laat in de middag, maar volgens mij staat ie er al wat eerder op.
Volgens mij in de USA 2 uur in de ochtend wordt dat uitgezonden onze tijd.
Kan je nu 's nachts naar de WC zonder het licht aan te doen?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 10:36 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Afgelopen zomer geweest. Kost 100 eu p.p. Voor een dag van 8 uur sochtends tot 8 uur savonds. Er is dan een shuttlebus vanaf Kiev naar Chernobyl. Ontzettend gave ervaring
Als ik mn vriendin neuk zie ik mn penis door haar buik oplichtenquote:Op maandag 3 juni 2019 22:40 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Kan je nu 's nachts naar de WC zonder het licht aan te doen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |