Ja jammer, heb je net je pik uit je broek gehaald om eens goed los te gaanquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb echt een nog kleinere pik dan normaal nu
Nee zo ver was ik helaas nog nietquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja jammer, heb je net je pik uit je broek gehaald om eens goed los te gaan
quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:18 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Fuck off lul. Ene x noem je me labiel en zodra ik zo praat ga je zo doen. Opbokken oude man.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:18 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Fuck off lul. Ene x noem je me labiel en zodra ik zo praat ga je zo doen. Opbokken oude man.
Zit in mn boxer dus kan er zo bij voor het geval datquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee zo ver was ik helaas nog niet
Moet wel echt weer een keertje gaan gebeuren
Ik zit in mn tuinbroekquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zit in mn boxer dus kan er zo bij voor het geval dat
Niets eronderquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh dat is wel echt schattig. Niks eronder?
Hééé Arische Ashqelon!quote:
7osk?quote:
Hahahahahhquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Women have diarrhea
🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼
Ik ben hier te moe voorquote:
Ga afvallen dan krijg je meer energiequote:
quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Women have diarrhea
🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼
Sowquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga afvallen dan krijg je meer energie
En dan straks als de alcohol inslaat breekt er weer iemand spontaan zijn neus zekerquote:
Lullig weerquote:
Ja jij als je niet oppast.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En dan straks als de alcohol inslaat breekt er weer iemand spontaan zijn neus zeker
Ben ik te moe voorquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga afvallen dan krijg je meer energie
Echt hequote:Op donderdag 9 mei 2019 22:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou mooi zijn na de winst van Arsenal
Inslaat hahaquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En dan straks als de alcohol inslaat breekt er weer iemand spontaan zijn neus zeker
Als ik wel had opgepast was het vast niet gebeurd!quote:
Nee klopt ik mishandel alleen als ik triggered ben.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als ik wel had opgepast was het vast niet gebeurd!
Ja tis goed met jequote:
Heb je het wel eens een poging gegeven? Gewoon een jaarabo afsluiten in de sportschool en nooit gaan bijvoorbeeld.quote:
Ga je dan ook met spullen gooien?quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:43 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee klopt ik mishandel alleen als ik triggered ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |