abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_186736937
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 02:01 schreef Greys het volgende:
Oh potver tis al twee uur en moet schema en link van live stream nog zoeken voor OP van rehearsaltopic van morgen straks. :@
PANIEK *O* *O* *O*
~The present is all there is~
pi_186736940
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 02:02 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Is dat alles? Ik heb straks om 10 uur verhuizers voor de deur staan. _O-
Ben je nu nog niet verhuisd? :o
~The present is all there is~
pi_186736947
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 01:32 schreef Greys het volgende:
Hm, dat strookt toch niet met dat ze zo tevreden waren met de stand in? Kan me niet voorstellen dat de Israëlische producers na die goedkeuring dachten 'dan gaan we het nu honderdtachtig graden anders doen.' Maar wie weet. :D

Ik vind het wel altijd beetje gek dat zulke dingen naar buiten worden gebracht door iemand die zelf niet in de delegatie zit. Zowel bij Portugal als NL. Dus echt geen idee in hoeverre het waar is. We zullen het vast ooit horen. Of niet. :P

Dat ze dingen verprutsen in Israël was iig al met de kaartverkoop enzo. Benieuwd of dit ook waar is.
Sowieso dat verhaal met de stand-in rehearsal en dat ze zo blij waren vind ik nogal vreemd. Want er zijn zoveel signalen dat ze niet blij zijn; Hans die boos scheen te zijn, dat het zo lang duurde om de beelden na te kijken, andere landen waar schijnbaar gezeik mee is... Laten we hopen dat het zaterdag allemaal goed is.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 10 mei 2019 @ 02:04:38 #155
163650 Greys
pi_186736952
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 02:02 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Is dat alles? Ik heb straks om 10 uur verhuizers voor de deur staan. _O-
Oh damn _O-
Moet zelf alleen ff om acht uur de hond naar de dierenarts brengen en daarna begint m'n esf vakantie eindelijk echt. Sterkte en succes morgen! :D

Edit: ja ja slowchat zal niemeerdoen foei enzo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_186736959
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 02:04 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Sowieso dat verhaal met de stand-in rehearsal en dat ze zo blij waren vind ik nogal vreemd. Want er zijn zoveel signalen dat ze niet blij zijn; Hans die boos scheen te zijn, dat het zo lang duurde om de beelden na te kijken, andere landen waar schijnbaar gezeik mee is... Laten we hopen dat het zaterdag allemaal goed is.
*O* aoibhin is ook weer wakkert
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 10 mei 2019 @ 02:06:47 #157
163650 Greys
pi_186736968
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 02:04 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Sowieso dat verhaal met de stand-in rehearsal en dat ze zo blij waren vind ik nogal vreemd. Want er zijn zoveel signalen dat ze niet blij zijn; Hans die boos scheen te zijn, dat het zo lang duurde om de beelden na te kijken, andere landen waar schijnbaar gezeik mee is... Laten we hopen dat het zaterdag allemaal goed is.
Ik heb echt heel goede hoop. :Y
Ook omdat ik het dinsdag al best heel oké vond en blij werd van het minimalistische. Met een paar kleine verbeterpuntjes wordt het echt magisch denk ik. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 10 mei 2019 @ 02:09:18 #158
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_186736988
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 02:03 schreef grazz het volgende:

[..]

Ben je nu nog niet verhuisd? :o
Ik ben bezig, duurt lang. :P
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 02:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh damn _O-
Moet zelf alleen ff om acht uur de hond naar de dierenarts brengen en daarna begint m'n esf vakantie eindelijk echt. Sterkte en succes morgen! :D

Edit: ja ja slowchat zal niemeerdoen foei enzo.
Oh, dat is ook niet niks.
Oh en ook sc en foei aan mij en epiales enzo :@

Dus, Pannekoek is boos? *ahum, ontopicpraat, kuch*
O-)
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  ESF Reporter vrijdag 10 mei 2019 @ 06:39:46 #159
87554 Cee
Welluk?
pi_186737709
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 01:46 schreef aarontje112 het volgende:
Ik snap de hysterie over een piano ook niet. Vind dit eigenlijk veel beter bij het nummer passen :)
Yessss aarontje, reis lekker mee in mijn TeamPiano-wagon. *O*

Over 2014 werd (en wordt nog steeds) door de delegatie gejubeld over hoe blij ze waren met de Oostenrijkse Deense regie? Ik denk dat het eerder regel dan uitzondering is dat lokale regie moeilijk doet en niet luistert dus kan me voorstellen dat de Israëlische regie voor een groot deel eigenwijs aan het doen is.
Wat ik van de clips heb gezien vind ik tot nu toe alles (behalve Australië) underwhelming.

[ Bericht 1% gewijzigd door Cee op 10-05-2019 09:30:27 ]
pi_186737790
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 01:44 schreef grazz het volgende:

[..]

Ik geloof niet in een andere piano, want dan had Duncan dat heus zelf gezegd. Dat had ie laten weten dat hij nu een leenpiano heeft, en dat hij niet kan wachten om te faken op een grotere ofzo. Maar hij was zelf heel tevreden over de repetitie, dus dit is em en ik ben er nu aan gewend geraakt dus keep it!
Ja en het irritante is, door die geruchten weet je nu al dat de reacties zaterdag eerst weer even negatief gaan zijn, ‘want die lelijke piano’ staat er nog.
  ESF Reporter vrijdag 10 mei 2019 @ 07:49:08 #161
87554 Cee
Welluk?
pi_186737984
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 07:11 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja en het irritante is, door die geruchten weet je nu al dat de reacties zaterdag eerst weer even negatief gaan zijn, ‘want die lelijke piano’ staat er nog.
Exact, en dat is ook wat ik al dagen gil, er zijn nu zo veel mensen die geruchten verspreiden en ook vooral weer nieuwe ideeën bedenken van wat er nog gaat gebeuren, voor al die mensen gaat het zaterdag weer een teleurstelling worden. Pas als de delegatie dingen gaat beloven die niet gebeuren word ik weer vies boos. Maar het enige dat ze tot nu toe hebben beloofd is dat het intiem (check), smaakvol (check) en met focus op het nummer (check check check) wordt. Wat iedereens perceptie van al die dingen is, is weer subjectief en daar ligt dan ook vaak de balans tussen verwachting en teleurstelling.

Neemt niet weg dat ik voor morgen nog zenuwachtiger ben dan dinsdag maar dat ligt voornamelijk aan in hoeverre de Israëlische regie mee gaat werken met de onze, nadat het gisteren al een aantal keer mis ging bij de tweede (vaak toch wel cruciale) repetities.
pi_186738008
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 01:39 schreef aarontje112 het volgende:

[..]

Hmm apart verhaal weer. Gaat lekker daar, eerst Estland, toen Portugal en nu ook Nederland. Ik snap werkelijk niet waarom de regie niet een plan van de delegatie kan uitvoeren. Hier had de EBU toch al veel eerder aan de bel kunnen trekken bij het productieteam?

Zat gespannen af te wachten wie meneer rechts zou zijn, is het die engnek weer. Brrrrr
Er valt volgens mij weinig af te dingen op z'n verhaal. Hij zet de betting odds even in perspectief, en hij vertelt vrij gedetailleerd waarom de staging van Duncan (nog?) niet werkt. Dat horen we hier misschien niet graag, maar dat is natuurlijk het probleem van die vent niet.
pi_186738022
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 01:43 schreef Za het volgende:
Was men hier na de rehearsal van cats ook zo teleurgesteld?
Daarvan werd gelijk gezegd dat het heel goed in beeld werd gebracht. Vanuit de zaal zag het er ook niet spectaculair uit, dat klopt.
  vrijdag 10 mei 2019 @ 07:55:17 #164
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_186738026
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 20:59 schreef maresc het volgende:
Furtjuh heeft de clip van Arcade nagemaakt, ik moest keihard lachen! Met als credo: jullie kennen de achterkant van duncan al, maar wat zit er aan de voorkant? Kan eigenlijk echt niet maar zo grappig

_O- _O- _O-
... en huiver mee
pi_186738130
Misschien willen ze positiviteit en vastberadenheid uitstralen, maar zijn ze achter de schermen niet tevreden met regieplan en hebben ze veel aanpassingen gedaan. We zullen het morgen weten. Go #TeamDuncan
pi_186738280
Ik zie morgen wel hoe het fragment er uit ziet. Iets kan er op het podium heel treurig uit zien maar op beeld helemaal fantastisch.
pi_186738301
Misschien waren ze blij met de stand in rehearsal, maar heeft Israel zelf dingen getweakt met die vele wide shots en zo.

Dat Duncan zelf zegt dat het goed ging snap ik wel. Die focuste zich voornamelijk op de zang en dat ging super.

Maar dat er wat onvrede was, was tijdens dat interview met Daniel Dekker wel duidelijk. Ik kan me voorstellen dat ze meteen een goede indruk wilden maken, en als dat dan niet lukt door een faal bij de organisatie, dan is dat niet leuk.

Zin in morgen toch wel. :)
pi_186738414
Ik weet wel dat er in Kopenhagen een regel was dat tijdens elk optreden het gehele podium minimaal één keer in beeld moest worden gebracht, misschien willen ze dat in Israël nog vaker ofzo.

Viel me bij de filmpjes van gisteren ook op dat er af en toe vreemde wijdere shots inzaten. Volgens mij sowieso bij Servië en België.
pi_186738451
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 07:49 schreef Cee het volgende:

[..]

Exact, en dat is ook wat ik al dagen gil, er zijn nu zo veel mensen die geruchten verspreiden en ook vooral weer nieuwe ideeën bedenken van wat er nog gaat gebeuren, voor al die mensen gaat het zaterdag weer een teleurstelling worden. Pas als de delegatie dingen gaat beloven die niet gebeuren word ik weer vies boos. Maar het enige dat ze tot nu toe hebben beloofd is dat het intiem (check), smaakvol (check) en met focus op het nummer (check check check) wordt. Wat iedereens perceptie van al die dingen is, is weer subjectief en daar ligt dan ook vaak de balans tussen verwachting en teleurstelling.

Neemt niet weg dat ik voor morgen nog zenuwachtiger ben dan dinsdag maar dat ligt voornamelijk aan in hoeverre de Israëlische regie mee gaat werken met de onze, nadat het gisteren al een aantal keer mis ging bij de tweede (vaak toch wel cruciale) repetities.
Maar welke mensen bedoel je dan, journalisten en mensen op Twitter etc., of ook mensen hier op het forum? Want hier op het forum vind ik het wel meevallen qua geruchten verspreiden en nieuwe dingen bedenken :)

Snap wat je bedoelt, hoe hoger de verwachtingen, des meer het teleur kan stellen als de verwachtingen niet waargemaakt worden.

Ja ik vind het ook echt spannend morgen. Ik hoop zo dat het uiteindelijk wordt zoals ze voor ogen hebben. Daaronder valt dan de intimiteit die ze op het podium willen creëren, en het overbrengen van de emotie.

En als het morgen niet verandert ten opzichte van de derde run van dinsdag, hoeft dat nog geen negatieve invloed te hebben op de winkansen van Nederland. Alleen is het niet zo dat NL er met kop en schouders bovenuit steekt.

Maar hoop toch echt dat Israëlische regie meewerkt. Spannend!
pi_186738468
esc_joao twitterde op donderdag 09-05-2019 om 23:26:13 RTP confirmed the requested changes weren’t put in place and added “it’s happening with lots of delegations”. They have requested everything they want again https://t.co/0eOqnU79fV reageer retweet
Oh please niet bij ons hopelijk :{

(Gelukkig mocht Zweden nog een uurtje langer met de staging bezig he _O_)
  vrijdag 10 mei 2019 @ 08:57:00 #171
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_186738478
Het ESF leeft behoorlijk bij mijn kinders op school dus zij willen heel graag kijken. Klopt het dat Duncan Laurence donderdag de 16e voor het eerst aan treedt?
***
  vrijdag 10 mei 2019 @ 09:01:31 #172
354103 Magica
gna gna
pi_186738539
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 08:57 schreef Brighteyes het volgende:
Het ESF leeft behoorlijk bij mijn kinders op school dus zij willen heel graag kijken. Klopt het dat Duncan Laurence donderdag de 16e voor het eerst aan treedt?
Ja de 16e halve finale voor duncan. 18e de finale.
pi_186738590
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 08:56 schreef Em31 het volgende:
esc_joao twitterde op donderdag 09-05-2019 om 23:26:13 RTP confirmed the requested changes weren’t put in place and added “it’s happening with lots of delegations”. They have requested everything they want again https://t.co/0eOqnU79fV reageer retweet
Oh please niet bij ons hopelijk :{

(Gelukkig mocht Zweden nog een uurtje langer met de staging bezig he _O_)
Duncan had eigenlijk een Steinway-vleugel besteld ;)

Wel vreemd dat die productie niet gewoon doet wat wordt gevraagd. Je kunt van seconde tot seconde een regieplan samenstellen wat bijna volautomatisch kan worden uitgevoerd.
  vrijdag 10 mei 2019 @ 09:11:13 #174
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_186738643
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 08:57 schreef Brighteyes het volgende:
Het ESF leeft behoorlijk bij mijn kinders op school dus zij willen heel graag kijken. Klopt het dat Duncan Laurence donderdag de 16e voor het eerst aan treedt?
Ja, de 16e als 16e ;)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  vrijdag 10 mei 2019 @ 09:12:13 #175
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_186738654
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 20:59 schreef maresc het volgende:
Furtjuh heeft de clip van Arcade nagemaakt, ik moest keihard lachen! Met als credo: jullie kennen de achterkant van duncan al, maar wat zit er aan de voorkant? Kan eigenlijk echt niet maar zo grappig

Jaaa Songfuurtstival, vind ik vaak erg grappig _O-
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_186738713
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 07:52 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Er valt volgens mij weinig af te dingen op z'n verhaal. Hij zet de betting odds even in perspectief, en hij vertelt vrij gedetailleerd waarom de staging van Duncan (nog?) niet werkt. Dat horen we hier misschien niet graag, maar dat is natuurlijk het probleem van die vent niet.
Nou ja, hij noemde het lied ook meer voor op de radio, voor op de achtergrond. En noemde het niet zo geschikt voor een podium als Eurovisie (als ik me goed herinner :@). En hij zal vast ook wel goeie dingen zeggen hoor, maar hij hoort zichzelf heeel graag praten.
pi_186738735
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 06:39 schreef Cee het volgende:

[..]

Yessss aarontje, reis lekker mee in mijn TeamPiano-wagon. *O*

Over 2014 werd (en wordt nog steeds) door de delegatie gejubeld over hoe blij ze waren met de Oostenrijkse regie? Ik denk dat het eerder regel dan uitzondering is dat lokale regie moeilijk doet en niet luistert dus kan me voorstellen dat de Israëlische regie voor een groot deel eigenwijs aan het doen is.
Wat ik van de clips heb gezien vind ik tot nu toe alles (behalve Australië) underwhelming.
*O*
Krijg bij zo’n vleugel ook flashbacks naar de imo mislukte staging van Silent Storm. Prachtig nummer, maar de act was ineens zó kitsch..
pi_186738746
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 09:06 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Duncan had eigenlijk een Steinway-vleugel besteld ;)

Wel vreemd dat die productie niet gewoon doet wat wordt gevraagd. Je kunt van seconde tot seconde een regieplan samenstellen wat bijna volautomatisch kan worden uitgevoerd.
Ik bedoelde de beelden, niet de piano :)
pi_186738788
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 09:15 schreef aarontje112 het volgende:

[..]

Nou ja, hij noemde het lied ook meer voor op de radio, voor op de achtergrond. En noemde het niet zo geschikt voor een podium als Eurovisie (als ik me goed herinner :@). En hij zal vast ook wel goeie dingen zeggen hoor, maar hij hoort zichzelf heeel graag praten.
Hij zegt niet dat het niet geschikt is voor Eurovisie, maar wel dat het meer een Spotify-nummer is. En daar kan ik wel inkomen, eigenlijk.

Hij hoort zichzelf graag praten, maar hij kraamt geen bullshit uit. Hij weet blijkbaar ook vrij veel details over hoe de Deense regie Pannecoucke hielp.
  ESF Reporter vrijdag 10 mei 2019 @ 09:25:58 #180
87554 Cee
Welluk?
pi_186738900
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 08:54 schreef Chocoladesoes het volgende:

[..]

Maar welke mensen bedoel je dan, journalisten en mensen op Twitter etc., of ook mensen hier op het forum? Want hier op het forum vind ik het wel meevallen qua geruchten verspreiden en nieuwe dingen bedenken :)


Helemaal met je eens! Ik zie de teleurstelling overal eigenlijk. Misschien in de NL media het minst want die pikken de reacties pas dagen later op. Zie het hier ook wel, niet heel erg hoor maar het is ook geen beschuldiging maar meer een waarschuwing dat we niet weer te veel met onze fantasieën op hol moeten gaan waardoor je verwachtingen weet te hoog worden. Stukje zelfbescherming ook en het is meer mijn eigen trauma van vorig jaar nog. Toen hadden we de staging al helemaal uitgedacht en het was mooi en hij zou in z’n eentje staan, dat zou zeker zijn en het werd allemaal zó anders.
Dan valt het dit jaar nog mee. De collectieve verontwaardiging (in de media en hier) vond ik vorig jaar nog terecht maar nu vind ik het wel vrij
extreem.
Ik vind Matt en zijn team eigenlijk het meest negatief. :D :@
Maar da’s mijn mening. :P
  vrijdag 10 mei 2019 @ 09:28:11 #181
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_186738949
Ik ben ook van #teampiano en #teamkomtgoed
Vind Duncan achter de piano prima bij de sfeer van het lied passen.

Als ze zaterdag de camerabeelden helemaal naar wens krijgen heb ik er alle vertrouwen in dat onze staging goed genoeg is. En ik denk dat het team daar echt wel bovenop zit. Ze hebben goud in handen en in ieder geval Ilse is iemand die daar alles uit wil halen.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  ESF Reporter vrijdag 10 mei 2019 @ 09:28:22 #182
87554 Cee
Welluk?
pi_186738954
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 08:57 schreef Brighteyes het volgende:
Het ESF leeft behoorlijk bij mijn kinders op school dus zij willen heel graag kijken. Klopt het dat Duncan Laurence donderdag de 16e voor het eerst aan treedt?
Wat tof dat het ESF bij de jeugd (hoi oma Cee spreekt) ook zo leeft!
*O*
pi_186739041
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 09:25 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik vind Matt en zijn team eigenlijk het meest negatief. :D :@
Daar lieten we ons misschien ook wat teveel door meeslepen. Andere streams waren positiever. Als we bij Wiwi hadden gekeken, dan waren we hier allemaal vanaf het begin af aan positiever geweest.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186739201
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 09:25 schreef Cee het volgende:

[..]

Helemaal met je eens! Ik zie de teleurstelling overal eigenlijk. Misschien in de NL media het minst want die pikken de reacties pas dagen later op. Zie het hier ook wel, niet heel erg hoor maar het is ook geen beschuldiging maar meer een waarschuwing dat we niet weer te veel met onze fantasieën op hol moeten gaan waardoor je verwachtingen weet te hoog worden. Stukje zelfbescherming ook en het is meer mijn eigen trauma van vorig jaar nog. Toen hadden we de staging al helemaal uitgedacht en het was mooi en hij zou in z’n eentje staan, dat zou zeker zijn en het werd allemaal zó anders.
Dan valt het dit jaar nog mee. De collectieve verontwaardiging (in de media en hier) vond ik vorig jaar nog terecht maar nu vind ik het wel vrij
extreem.
Ik vind Matt en zijn team eigenlijk het meest negatief. :D :@
Maar da’s mijn mening. :P
Ja klopt. Door de hoge verwachtingen merk je wel een teleurstelling. Gedeeltelijk terecht, want is menselijk, maar sommige reacties zijn wel extreem. Ook op z'n instagram, zoveel berichten van doe die piano weg. Vind ik wel sneu, want hij heeft hier bewust voor gekozen en als hij zich er goed bij voelt is dat prima.

En nu voor zaterdag moeten we inderdaad niet te hoge verwachtingen hebben, maar vooral hopen dat het camerawerk wordt zoals ze willen. En persoonlijk hoop ik wel op minder wide shots en meer oogcontact. Zijn ook nog wel realistische verwachtingen. Ik hoop op subtiele veranderingen die de sfeer net even wat intiemer kunnen maken.

Het valt mij ook op dat EscUnited het meest negatief is. Denk dat we een wat vertekend beeld hebben gekregen dinsdag, omdat we alleen de stream van Matt volgden. De reacties van bijv. Wiwi en ESCXTRA waren een stuk positiever.
  vrijdag 10 mei 2019 @ 09:50:06 #185
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_186739327
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 08:57 schreef Brighteyes het volgende:
Het ESF leeft behoorlijk bij mijn kinders op school dus zij willen heel graag kijken. Klopt het dat Duncan Laurence donderdag de 16e voor het eerst aan treedt?
Mijn 15 jarige dochter vindt het ESF ook heel leuk, verheug me al op donderdag en zaterdag, gezellig samen kijken w/ :B w/
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  vrijdag 10 mei 2019 @ 09:51:47 #186
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_186739355
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 09:40 schreef Chocoladesoes het volgende:

[..]

Ja klopt. Door de hoge verwachtingen merk je wel een teleurstelling. Gedeeltelijk terecht, want is menselijk, maar sommige reacties zijn wel extreem. Ook op z'n instagram, zoveel berichten van doe die piano weg. Vind ik wel sneu, want hij heeft hier bewust voor gekozen en als hij zich er goed bij voelt is dat prima.

En nu voor zaterdag moeten we inderdaad niet te hoge verwachtingen hebben, maar vooral hopen dat het camerawerk wordt zoals ze willen. En persoonlijk hoop ik wel op minder wide shots en meer oogcontact. Zijn ook nog wel realistische verwachtingen. Ik hoop op subtiele veranderingen die de sfeer net even wat intiemer kunnen maken.

Het valt mij ook op dat EscUnited het meest negatief is. Denk dat we een wat vertekend beeld hebben gekregen dinsdag, omdat we alleen de stream van Matt volgden. De reacties van bijv. Wiwi en ESCXTRA waren een stuk positiever.
Klopt. Matt had bijvoorbeeld ook de lasers niet goed gezien.

Onze staging is écht niet slecht. Ik bedoel, denk "Krumpers". Dan is dit toch al heel mooi O+
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_186739378
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 09:40 schreef Chocoladesoes het volgende:

[..]

Het valt mij ook op dat EscUnited het meest negatief is. Denk dat we een wat vertekend beeld hebben gekregen dinsdag, omdat we alleen de stream van Matt volgden. De reacties van bijv. Wiwi en ESCXTRA waren een stuk positiever.
Goed om te onthouden inderdaad als we morgen weer zitten te kijken. Sean bijvoorbeeld is vooral erg negatief. Ik ben er vrij zeker van dat die ook niet echt veel positiever meer gaat worden, dus moeten we ons niet teveel in mee laten slepen als hij er morgen zit :P
pi_186739414
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 09:51 schreef MaLo het volgende:

[..]

Klopt. Matt had bijvoorbeeld ook de lasers niet goed gezien.

Onze staging is écht niet slecht. Ik bedoel, denk "Krumpers". Dan is dit toch al heel mooi O+
Het is ook helemaal geen slechte staging qua concept/idee. Als de camerabeelden straks ook mooi en passend zijn, dan is er niets aan de hand en gaan we gewoon winnen w/
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186739457
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 09:53 schreef Em31 het volgende:

[..]

Goed om te onthouden inderdaad als we morgen weer zitten te kijken. Sean bijvoorbeeld is vooral erg negatief. Ik ben er vrij zeker van dat die ook niet echt veel positiever meer gaat worden, dus moeten we ons niet teveel in mee laten slepen als hij er morgen zit :P
Ja, inderdaad! Goede les voor ons :P

Ik heb net in m'n Feedly account een Eurovision mapje gemaakt, waar alle recente nieuwsberichten van verschillende Eurovision sites in komen te staan. Handig voor morgen. Ik volg tot nu toe Wiwi, ESCXTRA en ESCUnited. Maar er zijn er sowieso nog veel meer die bericht geven over de repeitites. Weten jullie er nog een paar? :)

Edit: nvm, heb de meeste er nu in staan

[ Bericht 1% gewijzigd door Chocoladesoes op 10-05-2019 10:05:31 ]
pi_186739695
Cornald geeft uitleg over de piano op twitter..
Die gaat echt niet weg dus (voor diegenen onder ons die dat nog hoopten) :)
pi_186739730
Some explanation. The piano behind which @dunclaurence sitting is a vintage piano, the yamaha CP70, like the one famous/iconic songwriters like Peter Gabriel, Phil Collins, Kate Bush, Benny Andersson used @IlseDeLange #ESC19 #eurovision #teamduncan @songfestivalNL

Piano blijft dus.
  vrijdag 10 mei 2019 @ 10:17:56 #192
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_186739749
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 10:14 schreef Mlita het volgende:
Cornald geeft uitleg over de piano op twitter..
Die gaat echt niet weg dus (voor diegenen onder ons die dat nog hoopten) :)
^O^ ^O^ ^O^
... en huiver mee
pi_186739758
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 10:16 schreef drxanax het volgende:
@:ilsedelange
:o :o :o
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186739784
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 10:14 schreef Mlita het volgende:
Cornald geeft uitleg over de piano op twitter..
Die gaat echt niet weg dus (voor diegenen onder ons die dat nog hoopten) :)
Even de tweet hier geplakt:
cornaldm twitterde op vrijdag 10-05-2019 om 10:08:52 Some explanation. The piano behind which @dunclaurence sitting is a vintage piano, the yamaha CP70, like the one famous/iconic songwriters like Peter Gabriel, Phil Collins, Kate Bush, Benny Andersson used @ilsedelange #ESC19 #eurovision #teamduncan @songfestivalNL reageer retweet
  ESF Reporter vrijdag 10 mei 2019 @ 10:20:35 #195
87554 Cee
Welluk?
pi_186739794
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 10:19 schreef libranl het volgende:

[..]

Even de tweet hier geplakt:
cornaldm twitterde op vrijdag 10-05-2019 om 10:08:52 Some explanation. The piano behind which @:dunclaurence sitting is a vintage piano, the yamaha CP70, like the one famous/iconic songwriters like Peter Gabriel, Phil Collins, Kate Bush, Benny Andersson used @:ilsedelange #ESC19 #eurovision #teamduncan @:songfestivalNL reageer retweet
Echt weer van die idioten die dingen roepen als “get fucking rid of it”, get fucking rid of je attitude.
pi_186739797
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 01:46 schreef grazz het volgende:

[..]

Ik denk echt dat ze niet tevreden waren, omdat Dekker zelf ook zei in dat interview op NPO radio 2 dat er *veel* aanpassingen zijn gedaan.
Het zou me inderdaad niks verbazen als ze duidelijk nog niet tevreden waren. Dat ze positief blijven naar de media toe is ook niet meer dan normaal, je gaat namelijk je 'toegewezen' productieteam niet publiekelijk afvallen, helemaal niet als je nog van alles gedaan wilt krijgen. Dus dat Duncan en het team zegt tevreden te zijn over de eerste repetitie is wat mij betreft codetaal voor; het is nog lang niet zoals we willen maar we houden dat voor ons anders zouden sommigen binnen het rpoductieteam van Kann op hun p*@#k getrapt zijn en het minimale doen en than were F#&*@ed!
Het feit dat DD direct subtiel daarna in de media zegt dat ze nog van alles willen gaan aanpassen is wat mij betreft duidelijk een teken dat het echt niet zo soepel loopt dan wat ze naar buiten brengen.
pi_186739802
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 10:18 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

:o :o :o
_O-

geregistreerd op: maandag 26 oktober 2009 @ 13:19
laatste bezoek: 3482 dagen, 19 uur geleden.
pi_186739803
Daar gaan we weer. Het plebs begrijpt de staging niet, dus gaan we het even uitleggen. Zucht...
pi_186739827
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 10:21 schreef blackswangreen het volgende:
Daar gaan we weer. Het plebs begrijpt de staging niet, dus gaan we het even uitleggen. Zucht...
Dit is meer om het ‘er komt een luxe vleugel’ gerucht uit de wereld te helpen.

Die piano heeft geen uitleg nodig. Hij is er, en men weet doorgaans wel waar een piano voor dient.
pi_186739844
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 10:20 schreef Cee het volgende:

[..]

Echt weer van die idioten die dingen roepen als “get fucking rid of it”, get fucking rid of je attitude.
Ja, je hoeft het niet mooi te vinden, maar zo je onvrede uiten is treurig en totaal onnodig. :N
  ESF Reporter vrijdag 10 mei 2019 @ 10:24:44 #201
87554 Cee
Welluk?
pi_186739850
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 10:21 schreef blackswangreen het volgende:
Daar gaan we weer. Het plebs begrijpt de staging niet, dus gaan we het even uitleggen. Zucht...
Die zelfde mensen kopen kaartjes voor Snollebollekes maar vinden een piano op het podium raar.
pi_186739851
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 10:20 schreef nik4ever het volgende:

[..]

Het zou me inderdaad niks verbazen als ze duidelijk nog niet tevreden waren. Dat ze positief blijven naar de media toe is ook niet meer dan normaal, je gaat namelijk je 'toegewezen' productieteam niet publiekelijk afvallen, helemaal niet als je nog van alles gedaan wilt krijgen. Dus dat Duncan en het team zegt tevreden te zijn over de eerste repetitie is wat mij betreft codetaal voor; het is nog lang niet zoals we willen maar we houden dat voor ons anders zouden sommigen binnen het rpoductieteam van Kann op hun p*@#k getrapt zijn en het minimale doen en than were F#&*@:ed!
Het feit dat DD direct subtiel daarna in de media zegt dat ze nog van alles willen gaan aanpassen is wat mij betreft duidelijk een teken dat het echt niet zo soepel loopt dan wat ze naar buiten brengen.
Dit denk ik dus ook!

Morgen weten we meer!
pi_186739964
Oh mooi die tweet van Cornald. Gaat het daar tenminste morgen niet meer over.
pi_186739992
Ik hoop maar dat Duncan zich niet teveel aantrekt van alle reacties en zich gewoon blijft focussen op wat hij moet doen ^O^
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186739996
#TeamDuncan w/

pi_186740007
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 10:19 schreef libranl het volgende:

[..]

Even de tweet hier geplakt:
cornaldm twitterde op vrijdag 10-05-2019 om 10:08:52 Some explanation. The piano behind which @:dunclaurence sitting is a vintage piano, the yamaha CP70, like the one famous/iconic songwriters like Peter Gabriel, Phil Collins, Kate Bush, Benny Andersson used @:ilsedelange #ESC19 #eurovision #teamduncan @:songfestivalNL reageer retweet
Vind dit een waardeloze tweet eigenlijk

Behalve dat een uitleg niet nodig is, is hij nu alleen aan het ophemelen dat het een geweldige piano is omdat sterren in het verleden ook zo'n soort piano gebruikt hebben :')
pi_186740048
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 10:24 schreef Cee het volgende:

[..]

Die zelfde mensen kopen kaartjes voor Snollebollekes maar vinden een piano op het podium raar.
Ik vind het weer een typisch Pannecoucke/Avrotros-ding. Al was het een piano van een miljoen, het plaatje oogt niet lekker en dat is het enige waar het om draait.

Een goede staging heeft geen uitleg nodig.
pi_186740098
Hij legt de act toch niet uit?

Iedereen noemt het een cheap ass piano en dat is het helemaal niet.

Zo kun je overal wel over vallen.

Ik denk dat ik maar een social mediaboycot ga houden. Ik irriteer me mateloos aan die lui op twitter en instagram die schijnbaar allemaal precies weten hoe de act in elkaar steekt en wel even komen vertellen hoe het moet. :')
pi_186740105
Valt me op dat 'we' hier de Nederlandse staging best wel aan het over-analyseren zijn. En op basis van wat anderen zeggen, want we hebben zelf de tv-beelden niet gezien. Ik heb vertrouwen in het team, met name door de aanwezigheid van Ilse en Duncan zelf. Alleen maar goed dat ze nog niet tevreden zijn, repetities zijn bedoeld om telkens weer een stap verder te komen.

Dat de Israelische regie mogelijk niet aan alle wensen heeft voldaan is niet iets wat je de Nederlandse delegatie kan verwijten lijkt mij zo. Meen me te herinneren van de Common Linnets dat daar in het begin ook flink geschaafd moest worden nog, mede doordat ze nog teveel verschillende shots hadden.

Aan alles voel je dat de Nederlandse delegatie het dit jaar heel professioneel aanpakt, ook door nu niet allerlei interviews te doen, maar eerst de act helemaal goed te krijgen. De focus is kortom juist. Er is dit jaar een doordachte visie hoe het eruit moet gaan zien.

Bovendien ziet het grote publiek (zeg 95% van de stemmers) straks alleen het eindresultaat en horen zij het lied voor het eerst. Zij krijgen onze 'concerns' niet mee. De kracht van Arcade is dat het binnen komt bij de eerste keer dat je het lied hoort. Wat mij betreft staat de inzending van NL als een huis en staan meer dan ooit alle seinen op groen om te gaan voor een topresultaat.

Heb er zoveel zin in! *O* *O* *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door maresc op 10-05-2019 10:56:06 ]
  ESF Reporter vrijdag 10 mei 2019 @ 10:42:51 #210
87554 Cee
Welluk?
pi_186740119
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 10:41 schreef Mandy040986 het volgende:
Hij legt de act toch niet uit?

Iedereen noemt het een cheap ass piano en dat is het helemaal niet.

Zo kun je overal wel over vallen.

Ik denk dat ik maar een social mediaboycot ga houden. Ik irriteer me mateloos aan die lui op twitter en instagram die schijnbaar allemaal precies weten hoe de act in elkaar steekt en wel even komen vertellen hoe het moet. :')
Eens.

Ik heb geen zin meer om dingen uit te leggen die heel makkelijk te begrijpen zijn.
pi_186740127
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 10:33 schreef Max23 het volgende:

[..]

Vind dit een waardeloze tweet eigenlijk

Behalve dat een uitleg niet nodig is, is hij nu alleen aan het ophemelen dat het een geweldige piano is omdat sterren in het verleden ook zo'n soort piano gebruikt hebben :')
Mensen die het niets vinden worden indirect idd wel even met 'wat uitleg' terecht gewezen op het feit dat het om een bijzondere piano gaat.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 10 mei 2019 @ 10:45:14 #212
163650 Greys
pi_186740157
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 10:33 schreef Max23 het volgende:

[..]

Vind dit een waardeloze tweet eigenlijk

Behalve dat een uitleg niet nodig is, is hij nu alleen aan het ophemelen dat het een geweldige piano is omdat sterren in het verleden ook zo'n soort piano gebruikt hebben :')
Hm ik voel het meer als 'dit is de (prima) reden dat Duncan er zo graag achter zit, doe het er maar gewoon mee, het gaat niet veranderen'. Om de fake tweets over 'AvroTros confirmed grand piano' tweets te weerleggen. Wat dat betreft gewoon prima imho.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_186740167
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 10:41 schreef Mandy040986 het volgende:
Hij legt de act toch niet uit?

Iedereen noemt het een cheap ass piano en dat is het helemaal niet.

Zo kun je overal wel over vallen.

Ik denk dat ik maar een social mediaboycot ga houden. Ik irriteer me mateloos aan die lui op twitter en instagram die schijnbaar allemaal precies weten hoe de act in elkaar steekt en wel even komen vertellen hoe het moet. :')
Ja we hebben nog geen beelden gezien en iedereen op instagram/twitter weet al hoe die hele staging eruit ziet :')
pi_186740185
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 10:42 schreef Cee het volgende:

[..]

Eens.

Ik heb geen zin meer om dingen uit te leggen die heel makkelijk te begrijpen zijn.
Ik denk niet dat iemand deze staging niet 'begrijpt', het komt alleen blijkbaar niet over. Dat Benny Andersson er ook zo een had boeit toch niemand, kom op zeg. Tijdens het songfestival zat hij er niet achter :)
pi_186740211
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 10:41 schreef maresc het volgende:Aan alles voel je dat de Nederlandse delegatie het dit jaar heel professioneel aanpakt, ook door nu niet allerlei interviews te doen, maar eerst de act helemaal goed te krijgen. De focus is kortom juist. Er is dit jaar een doordachte visie hoe het eruit moet gaan zien.
Helemaal mee eens! Mag ook wel gezegd worden. Vind dat ze het van begin af aan heel goed aanpakken, echt een verschil met vorig jaar. Ook leuk zijn die filmpjes op het youtube kanaal van AVROTROS. En die gifjes. En nog genoeg andere dingen :)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 10 mei 2019 @ 10:48:50 #216
163650 Greys
pi_186740221
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 10:47 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Ik denk niet dat iemand deze staging niet 'begrijpt', het komt alleen blijkbaar niet over. Dat Benny Andersson er ook zo een had boeit toch niemand, kom op zeg.
Misschien boeit het Duncan en was daarom deze keuze. Vind ik niks mis mee om dat te laten weten. :) Leuke achtergrond info juist imho. Meer is het niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 10 mei 2019 @ 10:49:46 #217
163650 Greys
pi_186740238
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 10:48 schreef Chocoladesoes het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! Mag ook wel gezegd worden. Vind dat ze het van begin af aan heel goed aanpakken, echt een verschil met vorig jaar. Ook leuk zijn die filmpjes op het youtube kanaal van AVROTROS. En die gifjes. En nog genoeg andere dingen :)
Ja ik zou de gifjes van Insta alleen ook zo graag nog 'gewoon' beschikbaar willen, voor hier en Twitter! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_186740248
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 10:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja ik zou de gifjes van Insta alleen ook zo graag nog 'gewoon' beschikbaar willen, voor hier en Twitter! *O*
Die gifjes van insta, zijn dat niet deze gifjes? https://giphy.com/explore/duncan-laurence
pi_186740278
Ik vind het juist wel goed dat Cornald even Tweet dat dit de piano is en dat het zo blijft, en een beetje de keuze voor juist deze piano onderbouwt. Ze gaan het toch niet meer veranderen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186740281
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 10:42 schreef Cee het volgende:

[..]

Eens.

Ik heb geen zin meer om dingen uit te leggen die heel makkelijk te begrijpen zijn.
Idd. Vermoeiend is het.
pi_186740296
Duncan heeft het na de rehearl zelf heel duidelijk uitgelegd. Hij wil terug naar het onstaan van Arcade, die eerste pure emotie wil hij weer voelen en uitdragen. Daar hoort dus ook de piano bij.
Mij stoort dat ding ook echt niet, is gewoon het instrument waar hij zich goed bij voelt.

TeamDuncanTeamPianoblijft
*O* w/
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 10 mei 2019 @ 11:01:08 #222
163650 Greys
pi_186740440
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 10:50 schreef Chocoladesoes het volgende:

[..]

Die gifjes van insta, zijn dat niet deze gifjes? https://giphy.com/explore/duncan-laurence
Nee helaas, er zijn ook hele toffe gifjes van Duncan alleen zonder de twee anderen. Dat ie met een vlag wappert en allemaal leuke dingen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_186740478
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 10:52 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind het juist wel goed dat Cornald even Tweet dat dit de piano is en dat het zo blijft, en een beetje de keuze voor juist deze piano onderbouwt. Ze gaan het toch niet meer veranderen.
Ik weet niet of ik het zo slim vind. Je kan net zo goed een averechts effect krijgen dat mensen hier weer op gaan reageren en nog meer hun onvrede gaan uiten. Dan wordt het een dingetje. Soms kun je beter er niet op in gaan en doodzwijgen. Uitleg zou in principe helemaal niet nodig moeten zijn.

Bovendien kun je in het bericht ook zeggen dat #TeamDuncan geruchten heeft opgevangen dat er mogelijk een andere piano onderweg is en dat dit niet het geval is. En (bijv) dat deze piano een bijzondere betekenis heeft voor Duncan. Dan onderbouw je de keuze. Nu komt er een hele uitleg over hoe beroemd deze piano wel niet is, maar de onderbouwing waarom Duncan juist hiervoor heeft gekozen ontbreekt. Niet dat hij van mij uitleg hoeft te geven, alleen als je het dan doet doe het dan volledig.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 10 mei 2019 @ 11:06:08 #224
163650 Greys
pi_186740525
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 11:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee helaas, er zijn ook hele toffe gifjes van Duncan alleen zonder de twee anderen. Dat ie met een vlag wappert en allemaal leuke dingen!
Deze dus, maar dan los:

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_186740571
#teampiano w/

pi_186740606
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 11:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Deze dus, maar dan los:

[ afbeelding ]
Oeh die zijn wel leuk ja. Die ene waar hij de vlag weggooit _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186740629
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 11:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Deze dus, maar dan los:

[ afbeelding ]
Leuk. :) *O*
pi_186740644
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 10:41 schreef maresc het volgende:
Valt me op dat 'we' hier de Nederlandse staging best wel aan het over-analyseren zijn. [..]
Heb er zoveel zin in! *O* *O* *O*
Eens, maar we moeten toch iets hebben om over te praten? :P
dag
pi_186740701
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 11:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Deze dus, maar dan los:

[ afbeelding ]
Die zijn inderdaad leuk :D
pi_186740878
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 11:12 schreef Peter het volgende:

[..]

Eens, maar we moeten toch iets hebben om over te praten? :P
Haha dat is ook weer waar :P Maar vind het voor mezelf zonde als ik door over-analyseren minder enthousiast wordt van de NL inzending, wil gewoon lekker genieten en trots zijn, ook als we straks 3e worden. Vooral omdat het eindproduct er nu nog niet is en je dus ook niet goed kan oordelen. Beetje zelfbescherming dus ook.
pi_186740904
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 11:09 schreef Mandy040986 het volgende:
#teampiano w/

[ afbeelding ]
Die tweet: betweteters in 3,2,1 _O-
pi_186741049
Excuses voor de typo's!
Iets mis met mijn Tablet..
  vrijdag 10 mei 2019 @ 11:35:41 #233
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_186741087
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 09:01 schreef -Magica- het volgende:

[..]

Ja de 16e halve finale voor duncan. 18e de finale.
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 09:11 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ja, de 16e als 16e ;)
Tx! :*
***
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 10 mei 2019 @ 11:37:11 #234
163650 Greys
pi_186741111
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 11:35 schreef Brighteyes het volgende:

[..]


[..]

Tx! :*
Je kunt ook gezellig samen met ons in de kroeg komen kijken BE! :P

Edit: oh ik had dat van je kinders gemist. :D :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_186741119
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 11:26 schreef superrmama het volgende:

[..]

Die tweet: betweteters in 3,2,1 _O-
Ik ben het een beetje beu ja. _O- _O-
  vrijdag 10 mei 2019 @ 11:37:46 #236
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_186741123
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 09:50 schreef MaLo het volgende:

[..]

Mijn 15 jarige dochter vindt het ESF ook heel leuk, verheug me al op donderdag en zaterdag, gezellig samen kijken w/ :B w/
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 09:28 schreef Cee het volgende:

[..]

Wat tof dat het ESF bij de jeugd (hoi oma Cee spreekt) ook zo leeft!
*O*
Ze zitten op de basisschool en het was langsgekomen bij ‘Nieuwsbegrip’. Incl Nederlandse vertaling van de tekst.
Gisteren in de auto moest Duncan ook even opgezocht op Youtube en even extra hard! :D
***
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 10 mei 2019 @ 11:38:27 #237
163650 Greys
pi_186741135
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 11:37 schreef Brighteyes het volgende:

[..]


[..]

Ze zitten op de basisschool en het was langsgekomen bij ‘Nieuwsbegrip’. Incl Nederlandse vertaling van de tekst.
Gisteren in de auto moest Duncan ook even opgezocht op Youtube en even extra hard! :D
Wat leuk! O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_186741150
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 11:37 schreef Brighteyes het volgende:

[..]


[..]

Ze zitten op de basisschool en het was langsgekomen bij ‘Nieuwsbegrip’. Incl Nederlandse vertaling van de tekst.
Gisteren in de auto moest Duncan ook even opgezocht op Youtube en even extra hard! :D
Wat leuk. O+
pi_186741168
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 11:37 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

[..]

Ze zitten op de basisschool en het was langsgekomen bij ‘Nieuwsbegrip’. Incl Nederlandse vertaling van de tekst.
Gisteren in de auto moest Duncan ook even opgezocht op Youtube en even extra hard! :D
Zo tof! O+ _O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  vrijdag 10 mei 2019 @ 11:41:38 #240
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_186741217
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 11:37 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

[..]

Ze zitten op de basisschool en het was langsgekomen bij ‘Nieuwsbegrip’. Incl Nederlandse vertaling van de tekst.
Gisteren in de auto moest Duncan ook even opgezocht op Youtube en even extra hard! :D
Haha leuk! Goede basisschool dat ze de kinderen warm maken voor het ESF :7
(Ok Nieuwsbegrip is landelijk, maar toch :P )
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  vrijdag 10 mei 2019 @ 11:43:20 #241
483619 MMF93
Just for today.
pi_186741250
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 11:37 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

[..]

Ze zitten op de basisschool en het was langsgekomen bij ‘Nieuwsbegrip’. Incl Nederlandse vertaling van de tekst.
Gisteren in de auto moest Duncan ook even opgezocht op Youtube en even extra hard! :D
Op welke dag kregen ze die les van Nieuwsbegrip? Wat tof zeg!!!
pi_186741375
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 10:14 schreef Mlita het volgende:
Cornald geeft uitleg over de piano op twitter..
Die gaat echt niet weg dus (voor diegenen onder ons die dat nog hoopten) :)
Mooi zo. Ik heb echt liever deze piano dan zo'n grote vleugel dat ik voor dit lied te klassiek vind ogen.
~The present is all there is~
pi_186741389
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 11:37 schreef Brighteyes het volgende:

[..]


[..]

Ze zitten op de basisschool en het was langsgekomen bij ‘Nieuwsbegrip’. Incl Nederlandse vertaling van de tekst.
Gisteren in de auto moest Duncan ook even opgezocht op Youtube en even extra hard! :D
De toekomstige generatie gaat gelukkig niet meer die rare vooroordelen zoals Oostblok hebben
pi_186741551
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 11:49 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:

[..]

De toekomstige generatie gaat gelukkig niet meer die rare vooroordelen zoals Oostblok hebben
Haha, en het internet zou de wereldvrede gaan brengen.
pi_186741654
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 11:49 schreef grazz het volgende:

Mooi zo. Ik heb echt liever deze piano dan zo'n grote vleugel dat ik voor dit lied te klassiek vind ogen.
Had ik al vanaf het begin toen ik de piano zag, ik kreeg het vooral benauwd van de mensen die het een keyboard of campingmodel noemde. Iemand met een beetje kennis van muziek heeft direct door dat het om een (vintage) rock-piano gaat en deze zijn echt niet zo goedkoop en cheap als men roept. Ik ben het ermee eens dat als men het niet weet dat je dan denkt; wat is dit nou weer voor raar model?! Maar aan de andere kant denk ik dan; je houdt van muziek, daarom kijk je en volg je dit festival, get informed guys... ;)
pi_186741720
Het kan best zo zijn dat je die piano amper ziet op beeld trouwens. Dat ze veel de zaal laten zien en zoomshots van Duncan etc.
  ESF Reporter vrijdag 10 mei 2019 @ 12:15:03 #247
87554 Cee
Welluk?
pi_186741842
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 12:07 schreef Poepz0r het volgende:
Het kan best zo zijn dat je die piano amper ziet op beeld trouwens. Dat ze veel de zaal laten zien en zoomshots van Duncan etc.
Ook dat ja.
Ik denk dat hij zonder piano nog statischer zou zijn dan nu trouwens. Hij kan nu zijn gevoel en emotie kwijt terwijl hij “speelt” zonder dat hij alleen maar blijft staan en wat met zijn handen moet wapperen.
  vrijdag 10 mei 2019 @ 12:23:01 #248
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_186741936
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 11:43 schreef MMF93 het volgende:

[..]

Op welke dag kregen ze die les van Nieuwsbegrip? Wat tof zeg!!!
22 april al, maar blijkbaar gisteren herhaald.



En de tekst:

***
  ESF Reporter vrijdag 10 mei 2019 @ 12:27:18 #249
87554 Cee
Welluk?
pi_186741991
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 12:23 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

22 april al, maar blijkbaar gisteren herhaald.

[ afbeelding ]

En de tekst:

[ afbeelding ]
Wat ontzettend tof. O+
pi_186742164
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 12:15 schreef Cee het volgende:

[..]

Ook dat ja.
Ik denk dat hij zonder piano nog statischer zou zijn dan nu trouwens. Hij kan nu zijn gevoel en emotie kwijt terwijl hij “speelt” zonder dat hij alleen maar blijft staan en wat met zijn handen moet wapperen.
Ze kunnen zijn handen die spelen ook mooi in beeld brengen... er zit zo’n shot in als ik goed meegeluisterd heb met Matt
  vrijdag 10 mei 2019 @ 12:49:19 #251
483619 MMF93
Just for today.
pi_186742351
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 12:23 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

22 april al, maar blijkbaar gisteren herhaald.

[ afbeelding ]

En de tekst:

[ afbeelding ]
Dit is echt fantastisch!!! Ik ga de kids op mijn stage (ook een basisschool) hier eens goed over overhoren :+ .
pi_186742491
Arcade staat in de playlist voor de Europese Verkiezingen :P Soldi ook. Je krijgt een melding dat de playlist bestaat als je Spotify opent.
pi_186743282
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 13:01 schreef Em31 het volgende:
Arcade staat in de playlist voor de Europese Verkiezingen :P Soldi ook. Je krijgt een melding dat de playlist bestaat als je Spotify opent.
Vet! Zou iedereen in Europa die krijgen? Wel jammer dat Soldi het 2e nummer in de lijst is en Arcade het 6e
pi_186744287
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 13:53 schreef maresc het volgende:

[..]

Vet! Zou iedereen in Europa die krijgen? Wel jammer dat Soldi het 2e nummer in de lijst is en Arcade het 6e
Ja! Want ik zag het ook langskomen op Reddit: https://old.reddit.com/r/(...)y_today_and_thought/

Wel leuk dus *O*
pi_186744346
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 13:01 schreef Em31 het volgende:
Arcade staat in de playlist voor de Europese Verkiezingen :P Soldi ook. Je krijgt een melding dat de playlist bestaat als je Spotify opent.
Samengesteld door Frans Timmermans.
pi_186744483
Ze bespreken de lijst op de Franse tv en ze laten Arcade zien :P
PremiereEdition twitterde op vrijdag 10-05-2019 om 10:20:55 Spotify lance une playlist pour inciter à voter aux européennes : blind-test pour découvrir quel pays se cache derrière chaque titre cc @julienmielcarek https://t.co/MbIcPytHWY reageer retweet
pi_186744562
Van escforum:
quote:
An interview is coming up with Duncan later today in Swedish tabloid Aftonbladet.

Tobbe Ek interviewed Duncan for 16 minutes and out of those 4 minutes were about Duncans butt.

Duncan says it's his butt in the Arcade video.

- I have literally worked my ass of, he says.


https://bloggar.aftonblad(...)a-med-storfavoriten/
pi_186744584
Wat een gezeik over die piano.
Wel leuk dat iemand (Cee denk ik?) m'n Princeplaatje ook had gepost :*
En no worries, dat ís een Yamaha CP70 :)

Dat plaatje komt uit dit concert uit 1985 (voor de eventueel geïnteresseerden als die er al zijn hehe)
https://ok.ru/video/48274541205
Vanaf 38.40.

En hier zie je 'm ook (én hier staat Prince op vanachter z'n piano, maar die is meer voor Greys ^^):

Maar nu weer terug naar Duncan en die stomme twitteraars gewoon negeren.
pi_186744857

'There might be a surprise in the second rehearsal' *O*
pi_186744928
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 15:24 schreef Em31 het volgende:

'There might be a surprise in the second rehearsal' *O*
Ik wil dit soort uitspraken niet ;( *O* ik ga gewoon niks proberen te verwachten
~The present is all there is~
pi_186744957
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 15:28 schreef grazz het volgende:

[..]

Ik wil dit soort uitspraken niet ;( *O* ik ga gewoon niks proberen te verwachten
Probeer je een negatieve verrassing voor te stellen; dat er krumpers uit de piano komen of zo en een veenlijk op de bal, ofzo. Dan valt daarna álles mee! *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186744968
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 15:28 schreef grazz het volgende:

[..]

Ik wil dit soort uitspraken niet ;( *O* ik ga gewoon niks proberen te verwachten
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 15:24 schreef Em31 het volgende:

'There might be a surprise in the second rehearsal' *O*
Waaah. *O*

Straks ff dit interview checken!
pi_186744976
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 15:29 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Probeer je een negatieve verrassing voor te stellen; dat er krumpers uit de piano komen of zo en een veenlijk op de bal, ofzo. Dan valt daarna álles mee! *O*
Alles komt goed. *O*
  vrijdag 10 mei 2019 @ 15:35:40 #264
2681 Dave
Aardig op drave
pi_186745084
Doet ie goed, dat interview.
:o)
  vrijdag 10 mei 2019 @ 15:52:16 #265
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_186745414
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 15:09 schreef Em31 het volgende:
Van escforum:
[..]

Is het erg dat ik deze eenvoudige outfit eigenlijk mooier vind dan zijn stage outfit :@
pi_186745760
De Dunc heeft die Wiwi William 'all figured out': een interview van een kwartier waarin hij letterlijk he-le-maal niets zegt, en toch Wiwi tevreden achterlaat.
  vrijdag 10 mei 2019 @ 16:09:48 #267
401368 yorrick69
Here hung those lips...
pi_186745767
Ben toch wel blij te zien in dat interview dat alle 'opinions' hem weinig beroeren. En dat ze gewoon verder gaan met hun plan. Yamaha blijft. Jasje van geverfd linnen blijft. lasers zijn wat ze zijn. Hij is blij met zijn money shot Bol wordt nog duidelijk. En ik vind het helemaal prima zo. Er zit een gedachte achter en die is niet zo moeilijk te begrijpen. Dit is Duncan op zijn zolderkamer bezig met muziek. Alsof we stiekem meekijken en -luisteren. En tegelijkertijd de feeling van een stadion concert. Het gaat om het uitstralen van vakmanschap, authenticiteit en het overbrengen van emotie. En tjeezus, wat zingt hij goed en wat klinkt hij goed in die zaal!
Hey ho. Let's go!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 10 mei 2019 @ 16:20:37 #268
163650 Greys
pi_186746015
Er blijft idd wel weinig over van het 'Hans was enorm boos en het hele cameraplan was genegeerd' zo. :D Mooi wel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_186746065
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 16:09 schreef yorrick69 het volgende:
Ben toch wel blij te zien in dat interview dat alle 'opinions' hem weinig beroeren. En dat ze gewoon verder gaan met hun plan. Yamaha blijft. Jasje van geverfd linnen blijft. lasers zijn wat ze zijn. Hij is blij met zijn money shot Bol wordt nog duidelijk. En ik vind het helemaal prima zo. Er zit een gedachte achter en die is niet zo moeilijk te begrijpen. Dit is Duncan op zijn zolderkamer bezig met muziek. Alsof we stiekem meekijken en -luisteren. En tegelijkertijd de feeling van een stadion concert. Het gaat om het uitstralen van vakmanschap, authenticiteit en het overbrengen van emotie. En tjeezus, wat zingt hij goed en wat klinkt hij goed in die zaal!
Mooi gezegd, dit is het precies! Hij staat achter zijn keuzes. Ik respecteer dat heel erg. Zo wil hij overkomen, zo wil hij zijn carrière starten.
En hij is zo lief, eerlijk en leuk in deze interviews, go Duncan, pak ze in (om te beginnen: morgen) O+
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 10 mei 2019 @ 16:25:12 #270
163650 Greys
pi_186746088
We gaan knettergelukkig zijn morgen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_186746238
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 16:25 schreef Greys het volgende:
We gaan knettergelukkig zijn morgen.
Ik hoop het O+
  vrijdag 10 mei 2019 @ 16:34:19 #272
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_186746337
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 16:25 schreef Greys het volgende:
We gaan knettergelukkig zijn morgen.
Ik beloof dat ik nooit meer een repetitie ga missen, oh Eurovisiegod! #prettyplease

pi_186746408
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 16:25 schreef Greys het volgende:
We gaan knettergelukkig zijn morgen.
_O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  vrijdag 10 mei 2019 @ 16:48:50 #274
401368 yorrick69
Here hung those lips...
pi_186746640
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 16:25 schreef Greys het volgende:
We gaan knettergelukkig zijn morgen.
Of dat morgen al zo is, dat weet ik niet. Omdat het grotendeels blijft hoe het is. (Maar met betere camerashots en duidelijkheid over de bal.) Maar donderdag zijn we het wel.
Hey ho. Let's go!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 10 mei 2019 @ 16:49:49 #275
163650 Greys
pi_186746661
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 16:30 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ik hoop het O+
Dat wat hij allemaal zegt tegen Wiwi geeft me duizend procent vertrouwen. (En ik had al best veel procenten, maar nu nog meer :D )
Morgen gaan we knettergelukkig zijn en donderdag gaan we janken. Ook van geluk. Wat ik je brom. w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 10 mei 2019 @ 16:50:21 #276
163650 Greys
pi_186746680
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 16:48 schreef yorrick69 het volgende:

[..]

Of dat morgen al zo is, dat weet ik niet. Omdat het grotendeels blijft hoe het is. (Maar met betere camerashots en duidelijkheid over de bal.) Maar donderdag zijn we het wel.
Ik denk stiekem morgen al. Door de reacties. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_186746764
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 16:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat wat hij allemaal zegt tegen Wiwi geeft me duizend procent vertrouwen. (En ik had al best veel procenten, maar nu nog meer :D )
Morgen gaan we knettergelukkig zijn en donderdag gaan we janken. Ook van geluk. Wat ik je brom. w/
Ik hou van je positiviteit *O* w/
pi_186747282
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 16:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat wat hij allemaal zegt tegen Wiwi geeft me duizend procent vertrouwen. (En ik had al best veel procenten, maar nu nog meer :D )
Morgen gaan we knettergelukkig zijn en donderdag gaan we janken. Ook van geluk. Wat ik je brom. w/
Ik heb echt geen idee. Hij doet al maanden of er iets prachtigs aan zit te komen, so far is dat niet echt het geval. Wat minder wide shots, dat zal het wel zo'n beetje zijn.
pi_186747366
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 17:17 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Ik heb echt geen idee. Hij doet al maanden of er iets prachtigs aan zit te komen, so far is dat niet echt het geval. Wat minder wide shots, dat zal het wel zo'n beetje zijn.
Waarom zo negatief? Die beelden in het AvroTros behind the scene filmpje zien er echt goed uit, en verder heb je alleen nog maar wat veraf beelden vanuit de zaal gezien die niks zeggen over hoe het straks wordt.
pi_186747485
https://www.instagram.com/p/BxSJlyMAGdP/

Interview day voor Duncan w/
pi_186747501
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 16:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat wat hij allemaal zegt tegen Wiwi geeft me duizend procent vertrouwen. (En ik had al best veel procenten, maar nu nog meer :D )
Morgen gaan we knettergelukkig zijn en donderdag gaan we janken. Ook van geluk. Wat ik je brom. w/
Ik ben gek genoeg ook helemaal niet zo zenuwachtig voor morgen. Maar ook omdat het slechte camerawerk echt overal is. En in het geval van Duncan klonk het niet als iets wat niet verbeterd kan worden.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186747524
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 17:30 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik ben gek genoeg ook helemaal niet zo zenuwachtig voor morgen. Maar ook omdat het slechte camerawerk echt overal is. En in het geval van Duncan klonk het niet als iets wat niet verbeterd kan worden.
Ja dat het camerawerk overal slecht is, stelt wel gerust!
pi_186747703
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 15:24 schreef Em31 het volgende:

'There might be a surprise in the second rehearsal' *O*
spanneuuund
pi_186747707
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 16:25 schreef Greys het volgende:
We gaan knettergelukkig zijn morgen.
Doos met tissues ligt er klaar voor. Wat ik verwacht is kippenvel en tranen. Worden mooie beelden, sowieso, met zijn zang erbij...

Winnaar is hij toch wel. Wat een mooi jaar voor hem en voor ons *;

(Jinxen is eng!)
  vrijdag 10 mei 2019 @ 17:43:36 #285
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_186747716
polonaise!!!!

Top 100: 10 naar 8 in week 9
Top 50: 6 naar 4 in week 9
Top 40: 5 naar 3 in week 9

*O* *O* *O* *O* *O*
... en huiver mee
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 10 mei 2019 @ 17:50:35 #286
163650 Greys
pi_186747835
Jongens kom op wie doet er mee met de singalong om Duncan succes te wensen. @blackswangreen lijkt me echt iets voor jou! :Y

https://www.avrotros.nl/e(...)-arcade-sing-a-long/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_186747938
quote:
12s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 17:50 schreef Greys het volgende:
Jongens kom op wie doet er mee met de singalong om Duncan succes te wensen. @:blackswangreen lijkt me echt iets voor jou! :Y

https://www.avrotros.nl/e(...)-arcade-sing-a-long/
Ik haal die hoge C niet ;)
pi_186748054
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 17:30 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik ben gek genoeg ook helemaal niet zo zenuwachtig voor morgen. Maar ook omdat het slechte camerawerk echt overal is. En in het geval van Duncan klonk het niet als iets wat niet verbeterd kan worden.
Ik vermoed dat morgen meer van hetzelfde gaat zijn, alleen kunnen we dan zelf in elk geval een idee krijgen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_186748080
quote:
12s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 17:50 schreef Greys het volgende:
Jongens kom op wie doet er mee met de singalong om Duncan succes te wensen. @:blackswangreen lijkt me echt iets voor jou! :Y

https://www.avrotros.nl/e(...)-arcade-sing-a-long/
Dat wordt dan toch niet ergens uitgezonden hopelijk?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186748163
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 18:05 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Dat wordt dan toch niet ergens uitgezonden hopelijk?
Volgens mij laten ze dit als succeswens aan Duncan zien op de dag van semi 2 bij de radioshow van Radio 2 op locatie als Duncan dan langskomt ofzo. Geen idee of het klopt hoor, een vermoeden :P
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 10 mei 2019 @ 18:20:06 #291
163650 Greys
pi_186748300
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 17:56 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Ik haal die hoge C niet ;)
Shit. Ik ook al niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 10 mei 2019 @ 18:22:51 #292
163650 Greys
pi_186748359
Maandagmiddag geeft Duncan een showcase in Tel Aviv.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_186748408
Verkeerde topic
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186748438
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 18:10 schreef libranl het volgende:

[..]

Volgens mij laten ze dit als succeswens aan Duncan zien op de dag van semi 2 bij de radioshow van Radio 2 op locatie als Duncan dan langskomt ofzo. Geen idee of het klopt hoor, een vermoeden :P
Hmm als alleen Duncan het hoort, wil ik het misschien nog proberen met mijn valse gekrijs. Niet als de rest van Nederland kan meegenieten en we voor eeuwig de beelden hebben _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186748464
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 18:28 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Hmm als alleen Duncan het hoort, wil ik het misschien nog proberen met mijn valse gekrijs. Niet als de rest van Nederland kan meegenieten en we voor eeuwig de beelden hebben _O-
Oh dat zou ik niet durven zeggen, want ze kunnen dat best in het bijzijn van Duncan op de radio laten horen wat het resultaat geworden is. En ik zie AVROTROS er ook wel voor aan het op Youtube te gooien. _O-
pi_186748531
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 18:30 schreef libranl het volgende:

[..]

Oh dat zou ik niet durven zeggen, want ze kunnen dat best in het bijzijn van Duncan op de radio laten horen wat het resultaat geworden is. En ik zie AVROTROS er ook wel voor aan het op Youtube te gooien. _O-
Oh! Dan niet _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186749139
Ik ben vooral benieuwd hoelang ze donderdag gaan wachten, misschien wel weer expres tot het allerlaatst om 'the Netherlands' te zeggen :') gewoon om te plagen ;(
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_186749229
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 19:13 schreef TLC het volgende:
Ik ben vooral benieuwd hoelang ze donderdag gaan wachten, misschien wel weer expres tot het allerlaatst om 'the Netherlands' te zeggen :') gewoon om te plagen ;(
Nee de grote favorieten worden altijd standaard uiterlijk bij envelop 5,6 genoemd :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_186749235
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 19:13 schreef TLC het volgende:
Ik ben vooral benieuwd hoelang ze donderdag gaan wachten, misschien wel weer expres tot het allerlaatst om 'the Netherlands' te zeggen :') gewoon om te plagen ;(
In 2013 kwamen we als 10e uit de enveloppe. In 2014 als 9e, 2016 als 3e, 2017 als 9e, 2018e als 10e.

Een keertje vroeg zou dus wel lekker zijn ja :+
leven zoals het leven is
  vrijdag 10 mei 2019 @ 19:32:51 #301
2681 Dave
Aardig op drave
pi_186749429
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 18:22 schreef Greys het volgende:
Maandagmiddag geeft Duncan een showcase in Tel Aviv.
Was dat toen met Waylon live ergens te volgen? Of later op insta?
:o)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')