Users in vbl, de plek waar het hardste gemod wordt, zouden het ongestraft wanbeleid mogen noemen.quote:
WAT!? Vleeschpet weer verdwenen?quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:40 schreef Zosk het volgende:
Mooi die kale achterna haha, eigen schuld dikke bult
Nee, wil je t weten dan?quote:Op donderdag 9 mei 2019 15:47 schreef scrupuleus het volgende:
Crono nog een hoogtepunt gehad vandaag?
hij roert zich graag in het onbekendequote:Op donderdag 9 mei 2019 16:06 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik ben onbekend. Hoezo word je daar geil van.
Je voelt wel een beetje als bekend hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2019 16:06 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik ben onbekend. Hoezo word je daar geil van.
Jammer dat je maar 1 moeder hebt.quote:Op donderdag 9 mei 2019 16:07 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hij roert zich graag in het onbekende
Wow.quote:Op donderdag 9 mei 2019 16:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je voelt wel een beetje als bekend hoor.
Ik zou je wel willen horen hijgen.
[..]
Jammer dat je maar 1 moeder hebt.
Vind ik ook wel. Ben jij er al achter welke Urkse visser je vader is?quote:Op donderdag 9 mei 2019 16:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je voelt wel een beetje als bekend hoor.
Ik zou je wel willen horen hijgen.
[..]
Jammer dat je maar 1 moeder hebt.
Pensylgodquote:Op donderdag 9 mei 2019 16:17 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Vind ik ook wel. Ben jij er al achter welke Urkse visser je vader is?
Ik ookquote:Op donderdag 9 mei 2019 16:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kan met enige zekerheid zeggen dat ik dat wel ben ja.
Nee. Vast 1 met een groot harpoen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 16:17 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Vind ik ook wel. Ben jij er al achter welke Urkse visser je vader is?
Eerder een klein rood dobbertje denk ik.quote:Op donderdag 9 mei 2019 16:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee. Vast 1 met een groot harpoen.
Ik zal eens een klein rood dobbertje van jou maken.quote:Op donderdag 9 mei 2019 16:25 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Eerder een klein rood dobbertje denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |