Waarom dat danquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb besloten om dat niet te doen, ben aan het afkicken
Dit ging bijna goed meidquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:00 schreef Cronometer het volgende:
quote][ afbeelding ] Op woensdag 8 mei 2019 23:58 schreef Chloroform het volgende: [..] Omdat je cb hebt geneukt ja [/quote Heb ook fokker gedaan. Post ook gewoon als
Heb je ook seks gehadquote:
Nou liep iemand tegen het lijf en daar heb ik nu nog steeds seks mee.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh en toen had je het wel gezien?
Hij had kleine penis. Zij loog en was labiel. Zoietsquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh en toen had je het wel gezien?
Nadruk op had.quote:
Denk dat hij nog steeds kleine penis heeft hoorquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:02 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Hij had kleine penis. Zij loog en was labiel. Zoiets
Mag ik proberen. Wel een zak over je joker hoofdquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nadruk op had.
Ik heb er 5 jaar lang kettlebells aan gehangen
Onder andere jaquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom zo ruw, voel je niks meer ofzo omdat je besneden bent
Nu krijg je hem zeker niet meer omhoog, heb je dat probleem weer haha het zit ook altijd tegenquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nadruk op had.
Ik heb er 5 jaar lang kettlebells aan gehangen
Heb nog steeds die zweterige sok van je naast mijn bed hangen. Snuffel daar elke 2e donderdag van de maand aan, tussen 13:00 - 13:30 welteverstaan.quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb nog steeds die zweterige sok van je naast mijn bed hangen. Snuffel daar elke 2e donderdag van de maand aan, tussen 13:00 - 13:30 welteverstaan.
Nee maar wel dus omlaag.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nu krijg je hem zeker niet meer omhoog, heb je dat probleem weer haha het zit ook altijd tegen
Had je toen seks met haarquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb nog steeds die zweterige sok van je naast mijn bed hangen. Snuffel daar elke 2e donderdag van de maand aan, tussen 13:00 - 13:30 welteverstaan.
Sorry ik doe geen vechtsportenquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:04 schreef Myrr het volgende:
Volgende keer doen we kamagra en herstellen we de eer.
Miste hem al wil je die ook opsturen?quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Net zoals cb en myrrquote:
Myrr heeft toch niet zo'n grote nodigquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:02 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Hij had kleine penis. Zij loog en was labiel. Zoiets
quote:
Vervelend voor je xquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee ik heb ook een kleine penis en niet sterk genoeg voor oefeningen
Jij laat je ook wel lekker uit de tent lokken dus zo stabiel ben je niet he ahahaquote:
Ambi sukkelquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:07 schreef Chocolatebear het volgende:
He maar wat doet iedereen tegenwoordig?
En wie is Cronometer?
En waar is DWC?
En waar is Juminelle, oh wacht.
En waar is Krioro?
En waar is iedereen?
Crono is stimoquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:07 schreef Chocolatebear het volgende:
He maar wat doet iedereen tegenwoordig?
En wie is Cronometer?
En waar is DWC?
En waar is Juminelle, oh wacht.
En waar is Krioro?
En waar is iedereen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |