Waarom tellen ze af? Het is toch geen fucking nieuw jaar?quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:14 schreef Haringkop het volgende:
Was deze al gepost![]()
![]()
https://twitter.com/frfc1908/status/1126239838976524288?s=21
Is dat aftellen een Amsterdams gebruik ofzo? Ik heb dat echt nog nooit meegemaakt ergensquote:
quote:Op zondag 2 december 2018 22:56 schreef Caland het volgende:
Welke magie zorgt ervoor dat Tom al 40-45 jaar een contract bij de NOS heeft?
Uiteindelijk je toch dat voetballers iets kunnen met een bal aan de voet?quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:21 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Voetbal is meer dan voetbaltechniek
Dan keek ik wel marrokaans zaalvoetbal
Beste competitie ter wereld.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:22 schreef JanPawelII het volgende:
Die plotselinge Engelandhaat is wel schitterend nu ajax er een 3-0 (!) voorsprong aan heeft weggeven
Om te winnen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:23 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Uiteindelijk je toch dat voetballers iets kunnen met een bal aan de voet?Niet op fysiek gaan spelen om een bepaald technisch onvermogen te compenseren, dan is het geen voetbal meer.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:12 schreef napoleonfour het volgende:
twitter:FYNRD1908 twitterde op woensdag 08-05-2019 om 23:12:44Samenvatting van de wedstrijd. #AJXTOT https://t.co/wRm3DsY8qU reageer retweet
Zowel Tottenham als Liverpool waren over twee wedstrijden ook gewoon beter.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:24 schreef firefly3 het volgende:
Hoe komt het dat Barcelona en ajax plots besloten om te stoppen met voetballen. Het is niet zo dat Liverpool of tottenham beter werden. Meer dat die andere ploeg amateuristisch ging voetballen.
Ik ook niet. Behalve bij het Lagerhuis misschienquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dat aftellen een Amsterdams gebruik ofzo? Ik heb dat echt nog nooit meegemaakt ergens
Ik snap vooral niet waarom je dan gelijk de andere kant in moet schieten.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik beweer ook niet dat de zege onverdiend was? Ik stel alleen dat ik me aan de sentimentenkermis geërgerd heb.
Op zich wel. Tottenham was Ajax in Londen ook de baas vanaf de 30ste minuut. Alleen creëerden ze toen weinig kansen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Zowel Tottenham als Liverpool waren over twee wedstrijden ook gewoon beter.
Ja en bij oud en nieuwquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:25 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Ik ook niet. Behalve bij het Lagerhuis misschien
2-0 voorsprong. Die ene goal van vorige week is geen ene fuck waard.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:22 schreef JanPawelII het volgende:
Die plotselinge Engelandhaat is wel schitterend nu ajax er een 3-0 (!) voorsprong aan heeft weggeven
'Buiten de tijd'.. Wat een doosquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:14 schreef Haringkop het volgende:
Was deze al gepost![]()
![]()
https://twitter.com/frfc1908/status/1126239838976524288?s=21
Dagjesvolk snapt dat allemaal niet. Ons aller Bas Nijhuis heeft dat ook een keer uitgelegd in VI, ook toen Ajax een keer in extra extra blessuretijd nog ergens wist te scoren.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:22 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Waarom tellen ze af? Het is toch geen fucking nieuw jaar?
Weinig saaie wedstrijden, en Engeland op EK/WK is grappig vanwege hun sarcastisch chauvinisme.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:21 schreef Dejannn het volgende:
Ik vraag me dat soms verder ook wel af, waarom mensen Engels voetbal zó fantastisch vinden. Want voetbaltechnisch is het alles behalve goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |