abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186712350
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:14 schreef JanPawelII het volgende:

[..]

Waarom moeten we Ajax spelers altijd bij de voornaam noemen
Doe ik bij De Ligt niet. Frenkie is gewoon een heerlijke naam. En Donny typt lekkerder dan Van de Beek.
pi_186712355
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:13 schreef TLC het volgende:
Moet je nagaan wat de PL zou zijn als er geen buitenlanders in zouden spelen, eigenlijk helemaal niks :)

Maar goed, we kunnen de nations league nog winnen _O_
Vier Engelse clubs in de finales tot in de lengte der jaren. Hoera.
pi_186712364
Hoe komt het eigenlijk dat de tweede helft ajax geen enkele bal meer konden afpakken en niet meer gingen aanvallen??? Mega match fixing? Vergeet niet dat er wel een miljard euro of meer aan weddenschappen er doorheen gingen net.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 9 mei 2019 @ 00:15:28 #54
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_186712367
JohanFang twitterde op donderdag 09-05-2019 om 00:13:50 @Tottostrand11 RT @michaeljkim: Lucas Moura’s game winning goal with titanic music brings tears to my eyes. #COYS #ChampionsLeague #SpursvsAjax #Spurs https://t.co/W7Dl8BWlmA reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_186712368
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:14 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]

Doe ik bij De Ligt niet. Frenkie is gewoon een heerlijke naam.
Als je van het kamp komt
  donderdag 9 mei 2019 @ 00:15:29 #56
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_186712369
Ziedend woest, viesmad en alle andere termen. Alles is van toepassing. Ik weet het niet meer, ben gesloopt
pi_186712376
quote:
14s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:15 schreef Caland het volgende:
JohanFang twitterde op donderdag 09-05-2019 om 00:13:50 @:Tottostrand11 RT @:michaeljkim: Lucas Moura’s game winning goal with titanic music brings tears to my eyes. #COYS #ChampionsLeague #SpursvsAjax #Spurs https://t.co/W7Dl8BWlmA reageer retweet
Vroeger wisten feyenoorders wel raad met spurs maat
pi_186712377
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:00 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Ajax heeft dit onnodig, heel heel heel heel onnodig verspeeld. Heel heel heel onnodig. En het meest erge is dat dit elftal over een week met elkaar uitgespeeld is. Dan komt het nooit meer terug en gaan alle geldmonsters Ajax leegroven. Voetbal is een tragische kutsport.

Ik ga heel eerlijk zijn; veel heb ik niet met de Premier League. Of nou ja, de Engelse voetbalbeleving. Miljarden er tegenaan gegooid en dan in 2019 eindelijk eens wat Europese prestaties; toptrainers zijn geïmporteerd, ontslagen, afgeschilderd en uitgekotst. Guardiola, Klopp, Pochettino; trainers die met eieren en tomaten zijn bekogeld. Spelers die buiten Engeland toch iets beter gedijen dan in het opportunisme; kuch, Tadic kuch en dat soort namen. Dan is het niet 'hm, knap!" maar 'farmer league' dit farmer league dat. De Engelse voetbalbeleving schijnt altijd de juiste en de mooiste te zijn. Ik weet niet hoe dat gemarketinged wordt maar ik heb er een aflevering Medialogica voor over. Gisteren die hele sentimentenkermis rond Liverpool en dan het ''toeristenclub/matennaaiersframe'' rond Barça.

Nee, mij hoef je niet warm te laten lopen voor de finale op 1 juni. Het enige voordeel is dat Klopp of Pochettino straks met de CL-beker op de persconferentie verschijnt en zijn middelvinger naar iedereen kan opsteken. Zou Ten Hag ook naar de Telegraaf moeten doen met de schaal

Engeland is een k-u-t-l-a-n-d. Laat ze optyfen uit de EU. Optyfen, met hun sentimentele irrationele egocentrische manier van voetbalbeleving.

Morgen moeten we weer opstaan en verdergaan.
Geldt gewoon voor alle topcompetitieS, dit jankverhaal.
#12 is not for sale!
  donderdag 9 mei 2019 @ 00:15:54 #59
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_186712379
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Vier Engelse clubs in de finales tot in de lengte der jaren. Hoera.
Zelfs Engelse trainers hebben ze nauwelijks
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_186712387
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:15 schreef JanPawelII het volgende:

[..]

Vroeger wisten feyenoorders wel raad met spurs maat
Dankzij spurs wel 260 gewonnen maat, ondanks dat wel een kk club
pi_186712402
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Vind ze in het veld altijd vrij arrogant overkomen, zeker Frenkie.
We verwarren zelfvertrouwen vaak met arrogantie. Slaat het door dat kan iemand een narcistische persoonlijkheidsstoornis hebben. Bij frenkie schat ik het 40-45 in

_O-
pi_186712405
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:13 schreef TLC het volgende:
Moet je nagaan wat de PL zou zijn als er geen buitenlanders in zouden spelen, eigenlijk helemaal niks :)

Maar goed, we kunnen de nations league nog winnen _O_
Moet je nagaan als de bal vierkant was.
pi_186712410
Er is een kleine nederlaag geconstateerd.

~Van der Sar.
pi_186712417
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:16 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Moet je nagaan als de bal vierkant was.
nee maar wel zeiken over de brexit :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 9 mei 2019 @ 00:19:24 #66
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_186712459
quote:

[..]

Ajax heeft dit onnodig, heel heel heel heel onnodig verspeeld. Heel heel heel onnodig. En het meest erge is dat dit elftal over een week met elkaar uitgespeeld is. Dan komt het nooit meer terug en gaan alle geldmonsters Ajax leegroven. Voetbal is een tragische kutsport.

Ik ga heel eerlijk zijn; veel heb ik niet met de Premier League. Of nou ja, de Engelse voetbalbeleving. Miljarden er tegenaan gegooid en dan in 2019 eindelijk eens wat Europese prestaties; toptrainers zijn geïmporteerd, ontslagen, afgeschilderd en uitgekotst. Guardiola, Klopp, Pochettino; trainers die met eieren en tomaten zijn bekogeld. Spelers die buiten Engeland toch iets beter gedijen dan in het opportunisme; kuch, Tadic kuch en dat soort namen. Dan is het niet 'hm, knap!" maar 'farmer league' dit farmer league dat. De Engelse voetbalbeleving schijnt altijd de juiste en de mooiste te zijn. Ik weet niet hoe dat gemarketinged wordt maar ik heb er een aflevering Medialogica voor over. Gisteren die hele sentimentenkermis rond Liverpool en dan het ''toeristenclub/matennaaiersframe'' rond Barça.

Nee, mij hoef je niet warm te laten lopen voor de finale op 1 juni. Het enige voordeel is dat Klopp of Pochettino straks met de CL-beker op de persconferentie verschijnt en zijn middelvinger naar iedereen kan opsteken. Zou Ten Hag ook naar de Telegraaf moeten doen met de schaal

Engeland is een k-u-t-l-a-n-d. Laat ze optyfen uit de EU. Optyfen, met hun sentimentele irrationele egocentrische manier van voetbalbeleving.

Stijngod.

Dit war einmal, komt nooit meer terug. Over 20 jaar zijn we werr een keer hier. We waren erbij, het was top,maar het was uiteindelijk niets
pi_186712464
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:17 schreef TLC het volgende:

[..]

nee maar wel zeiken over de brexit :P
Kans dat de Britten toch blijven schatten sommige analisten op 40-45 %
pi_186712470
quote:

[..]

_O-

Je slaat wel een aantal spijkers met koppen, maar op die overwinning van Liverpool viel toch weinig af te dwingen gisteren. Dat was echt verdiend. Inzet én redelijk goed voetbal :s).
pi_186712485
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:19 schreef Dejannn het volgende:
Dat was echt verdiend. Inzet én redelijk goed voetbal :s).
Stijngod had liverpool ook voorspelt voorgaand de eerste wedstrijd.
Dus het zal de emotie zijn
  Moderator donderdag 9 mei 2019 @ 00:20:56 #70
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_186712498
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:19 schreef Dejannn het volgende:

[..]

_O-

Je slaat wel een aantal spijkers met koppen, maar op die overwinning van Liverpool viel toch weinig af te dwingen gisteren. Dat was echt verdiend. Inzet én redelijk goed voetbal :s).
Doe die vervelende smiley eens in de ban.
pi_186712507
quote:
Was buiten de tijd _O-
pi_186712509
Ik vraag me dat soms verder ook wel af, waarom mensen Engels voetbal zó fantastisch vinden. Want voetbaltechnisch is het alles behalve goed :9.
pi_186712516
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:21 schreef Dejannn het volgende:
Ik vraag me dat soms verder ook wel af, waarom mensen Engels voetbal zó fantastisch vinden. Want voetbaltechnisch is het alles behalve goed :9.
Voetbal is meer dan voetbaltechniek
Dan keek ik wel marrokaans zaalvoetbal
pi_186712526
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:20 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Doe die vervelende smiley eens in de ban.
:) ;) :D :P >:) :Z ~O> *O* :B :Y) _O- :G :R
pi_186712533
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:20 schreef JanPawelII het volgende:

[..]

Stijngod had liverpool ook voorspelt voorgaand de eerste wedstrijd.
Dus het zal de emotie zijn
Ik beweer ook niet dat de zege onverdiend was? Ik stel alleen dat ik me aan de sentimentenkermis geërgerd heb.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')