Over 10 minuten mag je weer aandachtshoererenquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:44 schreef Myrr het volgende:
Staat er een boete op aanstellen tegenwoordig?
waarom dan al?quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Over 10 minuten mag je weer aandachtshoereren
quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:48 schreef Le_Professeur het volgende:
Ben je ook een beetje voor Son @:Zosk?
Dan lig ik op bedquote:
Hahahaquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:48 schreef Le_Professeur het volgende:
Ben je ook een beetje voor Son @:Zosk?
Heb letterlijk alleen een paar keer aaahahah gezegd en jullie gaan bad. Deze vraag kun je beter aan jezelf stellen.quote:
Je triggered ons gewoon meidquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb letterlijk alleen een paar keer aaahahah gezegd en jullie gaan bad. Deze vraag kun je beter aan jezelf stellen.
Weet niet wat jullie dan doenquote:
Wil gewoon weten of er wat te tweaken valtquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb letterlijk alleen een paar keer aaahahah gezegd en jullie gaan bad. Deze vraag kun je beter aan jezelf stellen.
Welkequote:
Ik weet het ook nietquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haar vriend kijkt vast geen voetbal, heeft geen benul wat er door ons heengaat.
Leuk?quote:
Klopt. Zodra het woord voetbal viel bij een potentiële date was ik afgehaakt.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haar vriend kijkt vast geen voetbal, heeft geen benul wat er door ons heengaat.
Oefquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als het aan grath ligt zijn vuist
Haha jaquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daar speelt die kerel van hallo jumbo toch in, lijkt me raar
...quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als het aan grath ligt zijn vuist
Vergelijkbaar met een Apex game als er nog maar drie squads over zijn of de laatste gaat pushen terwijl die helemaal niet weten waar ze zittenquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:53 schreef Catkiller het volgende:
Sijn jully ook zo senuwagtig voor voebal
Sjonge jjonge echt belachelijk ditquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Klopt. Zodra het woord voetbal viel bij een potentiële date was ik afgehaakt.
Oh, goede reden om dat niet te gaan kijken, nare vent vind ik datquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daar speelt die kerel van hallo jumbo toch in, lijkt me raar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |