Jankerd.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja bleef je daar nog maar even zitten
Sow moest dit zijn hahaquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja bleef je daar nog maar even zitten
Maar dat wil VK helemaal nietquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:vanillekwark dit kon nog weleens een prachtige Engelse finale worden maat!
Mooi gezegdquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee je komt hier tegendraads doen en dit is gewoon niet het moment, opgehoepeld
Nee die wilde gewoon een avondje bankhangen zoals gewoonlijk denk ikquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lijkt ook niet zo veel zin te hebben haha
Vond het voor zijn langdurige blessure wel een heel leuk talent. Dacht echt dat het wat zou worden met hem.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee die wilde gewoon een avondje bankhangen zoals gewoonlijk denk ik
Nou nou hoop gewoon dat jullie Aller Ajax wint hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee je komt hier tegendraads doen en dit is gewoon niet het moment, opgehoepeld
Pech gehadquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vond het voor zijn langdurige blessure wel een heel leuk talent. Dacht echt dat het wat zou worden met hem.
Ik ben niet voor Ajax hoor hahaquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou nou hoop gewoon dat jullie Aller Ajax wint hoor.
bentquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar als je iemand aan het pijpen hebt kan je toch niet praten?
Doe maar niet gelijk zo boos tuttebelquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou dat boeit me nou echt helemaal niets.
zit al dik 70 minuten naar 11 homo's te kijkenquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe kom jij ineens op deze gedachtes ;s
Een pik in je bek is niet iets wat "zomaar" gebeurt hoor hehequote:
dat is jouw probleemquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar als je iemand aan het pijpen hebt kan je toch niet praten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |