Nou nou hoop gewoon dat jullie Aller Ajax wint hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee je komt hier tegendraads doen en dit is gewoon niet het moment, opgehoepeld
Pech gehadquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vond het voor zijn langdurige blessure wel een heel leuk talent. Dacht echt dat het wat zou worden met hem.
Ik ben niet voor Ajax hoor hahaquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou nou hoop gewoon dat jullie Aller Ajax wint hoor.
bentquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar als je iemand aan het pijpen hebt kan je toch niet praten?
Doe maar niet gelijk zo boos tuttebelquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou dat boeit me nou echt helemaal niets.
zit al dik 70 minuten naar 11 homo's te kijkenquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe kom jij ineens op deze gedachtes ;s
Een pik in je bek is niet iets wat "zomaar" gebeurt hoor hehequote:
dat is jouw probleemquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar als je iemand aan het pijpen hebt kan je toch niet praten?
Zozo fiestyquote:
Zosk is gewoon sletteriger dan jijquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een pik in je bek is niet iets wat "zomaar" gebeurt hoor hehe
Moet je eens opletten hahaquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een pik in je bek is niet iets wat "zomaar" gebeurt hoor hehe
Ja echt ergquote:
Haha is goedquote:
Ik schijt in de bek van je hoerenmoeder, godverdommequote:Op woensdag 8 mei 2019 22:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Liever fisty als ik zijn laatste paar Posts lees haha
Vindt hij gewoon lekkerquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Liever fisty als ik zijn laatste paar Posts lees haha
Moet jij weten, val mij daar niet mee lastig manquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik schijt in de bek van je hoerenmoeder, godverdomme
Hoe herken jij ze?quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
zit al dik 70 minuten naar 11 homo's te kijken
oké 15, 3 oud ajacieden en een duitse scheids...
Haha daar sta je dan he, met de handen in het haarquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:37 schreef Rozevla het volgende:
Naja geen idee weet niet meer hoe die heet
Als Spurs door gaat dan kan LFC die beker alvast in de kast zetten.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:vanillekwark dit kon nog weleens een prachtige Engelse finale worden maat!
Mannenvingers of vrouwenvingers?quote:
nee, wil geen kutmod zijnquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Probeer je in de rol van @:Haags_verdrietje te kruipen haha
Is wel gevaarlijk als ze beetje lange nagels heeftquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
vrouwenvingers, de mannenvingers mogen naar zosk
living on the edgequote:Op woensdag 8 mei 2019 22:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is wel gevaarlijk als ze beetje lange nagels heeft
@haags_verdrietjequote:Op woensdag 8 mei 2019 22:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is niet eens het ergste aan hem.
Prachtige userquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wist wel dat je dit kon waarderen
Over 10 minuten mag je weer aandachtshoererenquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:44 schreef Myrr het volgende:
Staat er een boete op aanstellen tegenwoordig?
waarom dan al?quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Over 10 minuten mag je weer aandachtshoereren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |