Maar ik was er nietquote:
Jep, duidelijk de betere ploeg na rust maar was te verwachtenquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ook lekker in het hoekje geprikt ;p
Is het zosk?quote:
ik heb dat ff nodigquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het hoeft toch niet altijd stoer
Ja hou dat koppie erbij laat je de kaas niet van het brood eten!!quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jep, duidelijk de betere ploeg na rust maar was te verwachten
Echt hèquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja hou dat koppie erbij laat je de kaas niet van het brood eten!!
je mag mijn kaas wel hebbenquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja hou dat koppie erbij laat je de kaas niet van het brood eten!!
quote:
Deze act is echt kkvermoeiendquote:
HELEMAAAAAAAAAL NIETS IN AMSTERDAAAAMMMMMMquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Echt raar dat iemand een buitenlandse ploeg meer gunt dan een Nederlandse ploeg
Even kijken wie het typt en het daarbij latenquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Echt raar dat iemand een buitenlandse ploeg meer gunt dan een Nederlandse ploeg
Ik wil er verder ook niet op ingaanquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Even kijken wie het typt en het daarbij laten
Ga naar de hoek.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JALALALALAAAAAAAA AJAX ROTTERDAMMMMM
ja zo gaat het doorgaans met mijn gemoedstoestandquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mooie edit hoor, van woede naar verdriet
Net mocht ik je geen poepie noemen en nu mag ik je pijpen? ;squote:
Ligt vaak ook dicht bij elkaarquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja zo gaat het doorgaans met mijn gemoedstoestand
Droevig persoon iddquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moet je hem ook niet gunnen, geen knip voor de neus waard.
quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het verder een mooie wedstrijdquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |