Gun mij dezequote:
lulquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh ik ook dus niet echt gemerkt sorry vriend
dat doet ie voor de zorgkostenquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:12 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Oudjes die worden neergestoken als ze de hond uitlaten, jou niet?
Ja is ook een aardige kerelquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vond het wel een aardige kerel, maar hij deed wel een beetje raar tegen het einde aan.
Jawel, ik ben helemaal niks waard voor jouquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar daar kan ik toch helemaal niets aan doen dan
Ik heb je wel gemist hoorquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jawel, ik ben helemaal niks waard voor jou
Ik schiet niet gelijk vol nu, maar het is wel cruquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:12 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Oudjes die worden neergestoken als ze de hond uitlaten, jou niet?
Maar ik heb het zelf momenteel ook gewoon erg moeilijkquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
Voor mij wel hoor poepiequote:Op woensdag 8 mei 2019 22:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb je een heel zwaar leven op het moment?quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar ik heb het zelf momenteel ook gewoon erg moeilijk
Betwijfel hetquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze is wat afwezig, maar dat staat volgens mij voor onafhankelijkheid.
Ja nogalquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb je een heel zwaar leven op het moment?
Heb jou ook gemistquote:
Wat is datquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:14 schreef Cronometer het volgende:
Chlo heb jij weleens een doxy geprobeerd
Het hoeft toch niet altijd stoerquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
dankje gozer, wil je me dan geen poepie meer noemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |