Dating?quote:Op woensdag 8 mei 2019 18:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zijn we serieus een Ajax datingslowchat geworden......![]()
Succes en sterkte vanavond voetballers
@scrupuleus @rival jullie al een vriendin? Hoor net dat ik moet datenquote:Op woensdag 8 mei 2019 18:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zijn we serieus een Ajax datingslowchat geworden......![]()
Succes en sterkte vanavond voetballers
Nee vrijgezel.quote:Op woensdag 8 mei 2019 18:55 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
@:scrupuleus @:rival jullie al een vriendin? Hoor net dat ik moet daten
1 juni in Amsterdamquote:Op woensdag 8 mei 2019 18:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee vrijgezel.
Ja ik hoorde het ook net. Zeg maar wanneer dan.
Thnx, goede reis! En is hij vandaag of morgen jarig dan? Mooi dat hij blij was met cadeaus iigquote:Op woensdag 8 mei 2019 18:58 schreef quickstepster het volgende:
Succes met het voetbalik ga daarom juist naar vriend zometeen, lekker rustig in de trein
Je dmt maar tijd en plaats, dan zal ik er zijn op 1 juni in Adam.quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:06 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
1 juni in AmsterdamOf in Madrid als jij betaalt
Lekker sfeertje bij Entrada. Dat geen vuurwerk/fakkels is niet bij iedereen aangekomen
Dankjewel! En hij is morgen jarig. Precies een maand na mijquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:09 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Thnx, goede reis! En is hij vandaag of morgen jarig dan? Mooi dat hij blij was met cadeaus iig
Okequote:Op woensdag 8 mei 2019 19:16 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Dankjewel! En hij is morgen jarig. Precies een maand na mij
Bijna wel jaquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Bijna eng hoe vaak wij het eens zijn
Ja precies.....en dan dat rotzooi trappen erbij.......quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bijna wel ja
Heb niet eens iets tegen de sport zelf en als mensen ergens fanatiek voor zijn maar al het gezeik eromheen en lastig vallen van andere mensen gaat gewoon helemaal nergens over.
Ik wist afgelopen weekend nog niet dat hij vrij zou zijn op zijn verjaardag. Dat was lastminute en nog lastminute-er dat ik dus ook vrij ben. Dus had alles al meegenomen naar hem. En hem laten wachten vond ik ook stomquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:18 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
OkeMaar waarom had je cadeaus dan al gegeven? Heb ik ff gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |