Wat is dit voor iets raars?quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beter snel als je ze wilt though, je wil geen 60 zijn wanneer je kinderen 18 zijn.
Nou als je nog een paar jaar wacht dan ben je 40 en als je dan nog aan kinderen begint is wel laat.quote:
doe normaal tegen mijn pa :squote:Op woensdag 8 mei 2019 20:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beter snel als je ze wilt though, je wil geen 60 zijn wanneer je kinderen 18 zijn.
Jeetje. Laat ik me lekker kwetsbaar opstellen, kan je later tegen mij gebruiken.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm zoek je niet naar prachtig
thnxquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
een echte trollscience-klassieker
ik gebruik zoiets niet tegen je, ben nu stabielquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:06 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Jeetje. Laat ik me lekker kwetsbaar opstellen, kan je later tegen mij gebruiken.
Ik heb de afgelopen jaren geen fijne tijd meegemaakt in die relatie en daarom wil ik even niets.
Ik ga niet met een man om kinderen. Ik zou kinderen willen met een man die ik als goede vader zou beschouwen. En anders hoeft het niet.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nou als je nog een paar jaar wacht dan ben je 40 en als je dan nog aan kinderen begint is wel laat.
Dat lijkt me een gezonde houdingquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:07 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik ga niet met een man om kinderen. Ik zou kinderen willen met een man die ik als goede vader zou beschouwen. En anders hoeft het niet.
Fijn om te horenquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik gebruik zoiets niet tegen je, ben nu stabiel
Vooruit dan maar, veel plezier er mee!quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
te laat heb hem al geaccepteerd alsof dat wel zo was
wat is dit voor ongrammaticale bullshit typ normaal plsquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denk je dat ik dat niet zo??
There is an idea of a JimmyDean. Some kind of abstraction. But there is no real me. Only an entity. Something illusory. And though I can hide my cold gaze, and you can shake my hand and feel flesh gripping yours, and maybe you can even sense our lifestyles are probably comparable, I simply am not there.quote:
denk je dat ik dat niet zie??quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wat is dit voor ongrammaticale bullshit typ normaal pls
yeah kitty vermoorden \m/quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
There is an idea of a JimmyDean. Some kind of abstraction. But there is no real me. Only an entity. Something illusory. And though I can hide my cold gaze, and you can shake my hand and feel flesh gripping yours, and maybe you can even sense our lifestyles are probably comparable, I simply am not there.
dat vroeg hij niet echt dat was in zijn Trip -.- ma goedquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Alleen als het geldautomaat dat vraagt.
Vriend ga mij die film niet uitleggen ik kan 'm dromenquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat vroeg hij niet echt dat was in zijn Trip -.- ma goed
Je bent goed zoals je bent.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:12 schreef Cronometer het volgende:
Durf ook geen tinder aan te maken, hoe gaan mensen om met die druk om goed gekeurd te worden?
vind vooral zijn rol nice maar vond de film niet heel fantastisch tbhquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vriend ga mij die film niet uitleggen ik kan 'm dromen
antwoord ff plsquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denk je dat ik dat niet zie??
Uiteraardquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
vind vooral zijn rol nice maar vond de film niet heel fantastisch tbh
heb je boek gelezen?
aight ken allebei nietquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
herostratos en reis door de nacht
Je bent gewoon bang voor de aanraking van je mooie lijf.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:15 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Angstig zijn heeft niet altijd iets te doen met uiterlijk eh?
pfff, op dat gebied ben ik nergens bang voor.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang voor de aanraking van je mooie lijf.
herostratos is deel van sartres le murquote:
Verder ben je ook wel lief hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:18 schreef Cronometer het volgende:
[..]
pfff, op dat gebied ben ik nergens bang voor.
nice, heb van sartre alleen maar nausea, moet dat nog steeds xtje checken. maar is kort verhaal ook dus?quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
herostratos is deel van sartres le mur
en reis door de nacht is enigszins kinderboek, als kind gelezen en vond het helemaal geweldig dus ga niet meer herlezen. Denk als je ouder bent dat het minder voorstelt
Allebei gelezen, die eerste is een verhaal toch?quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
herostratos is deel van sartres le mur
en reis door de nacht is enigszins kinderboek, als kind gelezen en vond het helemaal geweldig dus ga niet meer herlezen. Denk als je ouder bent dat het minder voorstelt
Kan je even lief doen ajb? Geen zin in gedoe.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
drm zegt ie het tegen jou
eheheh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |