abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 8 mei 2019 @ 19:56:37 #271
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_186701682
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 19:34 schreef Aoibhin het volgende:
Daarnaast waren alleen NL 2015, NL 2018 en BE 2018 echt onbegrijpelijke ideeën van hem, maar verder viel het reuze mee; geen creaties waar je steil van achterover slaat, maar ook niets raars/slechts. En ook de flop-stagings hoeven niet persé aan hem zelf te liggen. Trijntje was onmogelijk om mee te werken en Sennek had haar staging zelf bedacht.
En als ik het me goed herinner kwamen de krumperts van NL 2018 uit de koker van die creatieveling die ook de videoclip had gemaakt, niet van Hans.
(al was Hans er wel enthousiast over, dacht ik. Dat dan weer wel :') )
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_186701739
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 19:34 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik ben ook geen enorme fan van Pannecoucke, maar hoe weten we dat het persé door hem kwam dat zijn stagings post-CATS niet zo denderend waren? Hij is ook nog afhankelijk van de personen waar hij mee werkt; wat de artiest wil, wat zijn/haar team voor ogen heeft, hoezeer het klikt met dit team, hoezeer er goed wordt gecommuniceerd, etc.

Wél denk ik dat we in het begin van het Pannecoucke tijdperk hem iets teveel hebben opgehemeld en teveel als "de gouden formule" zijn gaan zien, wat hij uiteindelijk niet bleek te zijn. Inmiddels blijkt wel dat hij niet van een drol een diamant kan maken en echt afhankelijk is van waar hij mee moet werken. NL 2014 lijkt toch vooral een combinatie te zijn geweest van factoren waarbij alles ineens op de juiste plek viel.

Daarnaast waren alleen NL 2015, NL 2018 en BE 2018 echt onbegrijpelijke ideeën van hem, maar verder viel het reuze mee; geen creaties waar je steil van achterover slaat, maar ook niets raars/slechts. En ook de flop-stagings hoeven niet persé aan hem zelf te liggen. Trijntje was onmogelijk om mee te werken en Sennek had haar staging zelf bedacht.
En dat ie niet tevreden was over de staging vind ik dan weer opvallend (op een goede manier). Maar dan begrijp ik alleen nog steeds niet waarom ze hem gekozen hebben voor uitgerekend dit jaar, terwijl hij een heleboel jaren het niet echt lekker heeft gedaan. Was er niemand beter?
pi_186701918
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 19:58 schreef Butler456 het volgende:

[..]

En dat ie niet tevreden was over de staging vind ik dan weer opvallend (op een goede manier). Maar dan begrijp ik alleen nog steeds niet waarom ze hem gekozen hebben voor uitgerekend dit jaar, terwijl hij een heleboel jaren het niet echt lekker heeft gedaan. Was er niemand beter?
Omdat Ilse er bij betrokken is. Die heeft blijkbaar wel vertrouwen in hem, hij regisseerde ook haar concert in de Ziggo Dome dit jaar.
pi_186702054
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2019 20:03 schreef Em31 het volgende:

[..]

Omdat Ilse er bij betrokken is. Die heeft blijkbaar wel vertrouwen in hem, hij regisseerde ook haar concert in de Ziggo Dome dit jaar.
Tsja, als degene die ons een 2e plek heeft bezorgd het zegt, dan zie ik het wel.
pi_186702246
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 18:11 schreef Greys het volgende:

[..]

AvroTros bedenkt de staging niet.
Maar heeft wel een budget :X
pi_186702309
Wat een negativiteit hier. Er is echt helemaal niets verpest. Ik hoor helemaal niet zulke negatieve reacties in het buitenland. Ja, ze zijn niet lyrisch, maar een drama is het ook zeker niet.

Voor ons is het alleen maar zeer goed dat Azerbeidzjan omhoog geschoten is in the odds. Dat zal Rusland punten kosten en wellicht ook andere inzendingen in de top nu. Arcade is dan toch wel écht anders en valt meer op.

Vooral als er nog aanpassingen komen, denk ik echt wel dat we nog steeds kans maken op de winst.
  woensdag 8 mei 2019 @ 20:18:06 #277
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_186702456
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 20:13 schreef Miloutchi het volgende:
Wat een negativiteit hier. Er is echt helemaal niets verpest. Ik hoor helemaal niet zulke negatieve reacties in het buitenland. Ja, ze zijn niet lyrisch, maar een drama is het ook zeker niet.

Voor ons is het alleen maar zeer goed dat Azerbeidzjan omhoog geschoten is in the odds. Dat zal Rusland punten kosten en wellicht ook andere inzendingen in de top nu. Arcade is dan toch wel écht anders en valt meer op.

Vooral als er nog aanpassingen komen, denk ik echt wel dat we nog steeds kans maken op de winst.
Ik word weer hyper *O*
Misschien ook door Ajax *O*
Volgens Daniël D komen er veel aanpassingen ;)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_186702462
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 18:50 schreef Momo... het volgende:

[..]

Welkom Blush! Heftig en veel sterkte. Hopelijk vind je hier je afleiding :)
Heel veel dank allemaal!
pi_186702492
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 20:13 schreef Miloutchi het volgende:
Wat een negativiteit hier. Er is echt helemaal niets verpest. Ik hoor helemaal niet zulke negatieve reacties in het buitenland. Ja, ze zijn niet lyrisch, maar een drama is het ook zeker niet.


Voor ons is het alleen maar zeer goed dat Azerbeidzjan omhoog geschoten is in the odds. Dat zal Rusland punten kosten en wellicht ook andere inzendingen in de top nu. Arcade is dan toch wel écht anders en valt meer op.

Vooral als er nog aanpassingen komen, denk ik echt wel dat we nog steeds kans maken op de winst.
Helemaal mee eens! Het komt heus wel goed. We hadden wellicht iets anders verwacht, maar volgens mij past de gekozen staging prima bij het nummer.
  woensdag 8 mei 2019 @ 20:19:49 #280
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_186702509
Ik ben bijgelezen *O*
Sorry, niet belangrijk en off-topic :@
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  woensdag 8 mei 2019 @ 20:21:36 #281
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_186702550
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 20:18 schreef Blush90 het volgende:

[..]

Heel veel dank allemaal!
Wij slepen je erdoor heen :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_186702569
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 20:06 schreef Butler456 het volgende:

[..]

Tsja, als degene die ons een 2e plek heeft bezorgd het zegt, dan zie ik het wel.
Haha ja ik had liever ook een ander gehad hoor :@ maar zolang Ilse er bij betrokken is, zal Hans er ook zijn.
pi_186702633
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2019 20:21 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Wij slepen je erdoor heen :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief!!
  woensdag 8 mei 2019 @ 20:26:12 #284
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_186702674
Hej, maar effe hè. Onze Dunc zal toch niet gaan klappen bij dat ene stukje..? :X
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_186702729
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 18:15 schreef Aadrianus het volgende:
Ik vind het prima dat hij achter dat keyboard zit, straalt uit dat hij meer is dan alleen een liedjeszanger. Ook dat het geen vleugel is, maar juist dit, vind ik beter bij zijn stijl passen, voelt 'jonger en ruiger'. Halverwege gaan staan kan eigenlijk alleen bij de bridge, maar ik zou het niet doen, voelt heel geforceerd.
Dat het keyboard tussen hem en het publiek in staat en afstand schept, is een beetje onzin, want de camera's komen straks van alle kanten en geven hem genoeg gelegenheid om contact te maken met de mensen thuis (en die zijn belangrijker dan de mensen in de zaal).
Eens, met name dat ruiger wat ik Duncan staand niet zie doen, maar achter die piano opeens wel.

Het feit dat hij er niet echt op speelt, en het alleen maar een relikwie is maakt net iets minder.
Ik wist dat niet maar las het gisteren, de gitaren van de Common Linnets hadden dus ook alleen een showfunctie. De kijkers staan hier niet bij stil denk ik.

Ergens hoop ik dat je de Adrianus bent die ooit mijn buurman was, maar dat zal wel niet, welkom!
pi_186702746
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2019 20:22 schreef Em31 het volgende:

[..]

Haha ja ik had liever ook een ander gehad hoor :@ maar zolang Ilse er bij betrokken is, zal Hans er ook zijn.
Weet je wat, ik zie het wel gewoon op 18 mei. Ik denk dat ik, in combinaties met mijn examens, pas op de avond van het definitieve optreden mijn laatste, definitieve oordeel over de staging geef (ben dus wat minder actief in de tussentijd). Dan zien we wel of het goed is of niet goed is.
pi_186702860
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 20:13 schreef Miloutchi het volgende:
Wat een negativiteit hier. Er is echt helemaal niets verpest. Ik hoor helemaal niet zulke negatieve reacties in het buitenland. Ja, ze zijn niet lyrisch, maar een drama is het ook zeker niet.

Voor ons is het alleen maar zeer goed dat Azerbeidzjan omhoog geschoten is in the odds. Dat zal Rusland punten kosten en wellicht ook andere inzendingen in de top nu. Arcade is dan toch wel écht anders en valt meer op.

Vooral als er nog aanpassingen komen, denk ik echt wel dat we nog steeds kans maken op de winst.
Ik vind het wel meevallen met de negativiteit. Er waren er veel die moesten wennen omdat het anders werd dan verwacht, en we zitten hier veel te discussiëren over wat we verbeterd zouden willen zien bij de tweede rehearsal. Het is best een prima staging; een aantal (waaronder ikzelf ook) hadden meer verwacht, maar kunnen er nu prima mee leven.

Azerbeidjzan kan inderdaad punten wegsnoepen van Rusland, maar ook van veel andere poppy uptempo-nummers. Arcade heeft die directe concurrentie veel minder en dat is positief. ^O^
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 8 mei 2019 @ 20:36:34 #288
39237 crew  H_T
2733
pi_186702992
Om nog eens terug te komen op de bol: je kan tegenwoordig erg toffe dingen doen met projecties :) Misschien komt er dus nog wat moois bij. Hier een voorbeeldje, ook met een veel moeilijkere vorm dan een bol

Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  woensdag 8 mei 2019 @ 20:38:51 #289
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_186703045
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 20:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Om nog eens terug te komen op de bol: je kan tegenwoordig erg toffe dingen doen met projecties :) Misschien komt er dus nog wat moois bij. Hier een voorbeeldje, ook met een veel moeilijkere vorm dan een bol

Maar waarom zouden ze dat niet meteen bij de eerste rehearsel dag geoefend hebben? Ik denk dat we weinig spectaculairs van de bal moeten verwachten (helaas).
En als er dan toch nog wat moois mee gebeurt is dat alleen maar een meevaller :P

Edit: en misschien de volgende keer die Disney-knakker inschakelen voor hulp bij de staging O+
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 8 mei 2019 @ 20:40:04 #290
39237 crew  H_T
2733
pi_186703091
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 20:38 schreef MaLo het volgende:

[..]

Maar waarom zouden ze dat niet meteen bij de eerste rehearsel dag geoefend hebben? Ik denk dat we weinig spectaculairs van de bal moeten verwachten (helaas).
En als er dan toch nog wat moois mee gebeurt is dat alleen maar een meevaller :P
Misschien is de projectie nog niet af, misschien houden ze het nog als verrassing. Om een projectie in een bal te testen heb je niet de zaal en de cameramensen nodig natuurlijk ;)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_186703146
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 20:38 schreef MaLo het volgende:

[..]

Maar waarom zouden ze dat niet meteen bij de eerste rehearsel dag geoefend hebben? Ik denk dat we weinig spectaculairs van de bal moeten verwachten (helaas).
En als er dan toch nog wat moois mee gebeurt is dat alleen maar een meevaller :P
Misschien omdat ie nog niet goed werkte of zo.

Ik sta er overigens hetzelfde in als jij. Ik verwacht weinig spectaculairs, maar mocht het toch gebeuren is dat een leuke verrassing.

En die bol zou later duidelijk worden zei de manager van Duncan, dus ben benieuwd wat ze daarmee bedoelen dan.
  woensdag 8 mei 2019 @ 20:50:12 #292
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_186703455
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 20:32 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik vind het wel meevallen met de negativiteit. Er waren er veel die moesten wennen omdat het anders werd dan verwacht, en we zitten hier veel te discussiëren over wat we verbeterd zouden willen zien bij de tweede rehearsal. Het is best een prima staging; een aantal (waaronder ikzelf ook) hadden meer verwacht, maar kunnen er nu prima mee leven.

Azerbeidjzan kan inderdaad punten wegsnoepen van Rusland, maar ook van veel andere poppy uptempo-nummers. Arcade heeft die directe concurrentie veel minder en dat is positief. ^O^
Ik vond het ook mooi om te zien dat Ilse er bovenop zat tijdens de repetitie. Volgens mij was dat in Boulevard. Gaf me toch wel een geruststellend gevoel ofzo :)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_186703676
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2019 20:27 schreef Za het volgende:

[..].

Ergens hoop ik dat je de Adrianus bent die ooit mijn buurman was, maar dat zal wel niet, welkom!
Geek idee of ik ooit je buurman was 😊
  woensdag 8 mei 2019 @ 20:55:14 #294
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_186703699
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 20:38 schreef MaLo het volgende:

[..]

Maar waarom zouden ze dat niet meteen bij de eerste rehearsel dag geoefend hebben? Ik denk dat we weinig spectaculairs van de bal moeten verwachten (helaas).
En als er dan toch nog wat moois mee gebeurt is dat alleen maar een meevaller :P

Edit: en misschien de volgende keer die Disney-knakker inschakelen voor hulp bij de staging O+
Ik heb verder geen verwachtingen meer behalve cameravoering en licht, maar ik kan me niet voorstellen dat Ilse bij die Ikea-bal denkt: ‘OHWAHLEUUUK! Die doen we Dunk, niks meer an doeeen’ :{ dat zie ik toch echt niet. Ze is zo perfectionistisch (nou ja, dat lijkt me dan. Ik weet het niet echt natuurlijk). Of Duncan moet het zelf persé zo willen.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_186703817
Ik heb bijgelezen en sta op het punt te kijken naar Ajax maar wil nog even zeggen dat ik het allemaal toch wel mooi vind en mijn vertrouwen weer helemaal terug is! O+ w/
  ESF Reporter woensdag 8 mei 2019 @ 21:01:19 #296
87554 Cee
Welluk?
pi_186703965
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2019 20:57 schreef Momazie het volgende:
Ik heb bijgelezen en sta op het punt te kijken naar Ajax maar wil nog even zeggen dat ik het allemaal toch wel mooi vind en mijn vertrouwen weer helemaal terug is! O+ w/
Same! w/

En welkom hier, @Blush90 :* Wat erg dat je zo’n nare tijd hebt meegemaakt maar wat goed om te lezen dat we voor wat afleiding hebben kunnen zorgen.
En jij ook nog een wat verlaat maar officieel welkom @adriaanus ! w/
  woensdag 8 mei 2019 @ 21:01:56 #297
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_186703988
Ach ik heb er alle vertrouwen in dat de staging mooi wordt, ongeacht wat men al dan niet nog met de bal van plan is.
*; w/
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 8 mei 2019 @ 21:02:39 #298
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_186704019
En inderdaad welkom aan de nieuwe esf forum deelnemers, leuk w/ w/ w/
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 mei 2019 @ 21:04:06 #299
163650 Greys
pi_186704084
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 20:13 schreef Miloutchi het volgende:
Wat een negativiteit hier. Er is echt helemaal niets verpest. Ik hoor helemaal niet zulke negatieve reacties in het buitenland. Ja, ze zijn niet lyrisch, maar een drama is het ook zeker niet.

Voor ons is het alleen maar zeer goed dat Azerbeidzjan omhoog geschoten is in the odds. Dat zal Rusland punten kosten en wellicht ook andere inzendingen in de top nu. Arcade is dan toch wel écht anders en valt meer op.

Vooral als er nog aanpassingen komen, denk ik echt wel dat we nog steeds kans maken op de winst.
Valt wel mee hoor met de negativiteit. ;) Er was wat teleurstelling her en der - en niet alleen op het forum - door de vooraf erg hoge verwachtingen van het creatieve team maar volgens mij zit zo goed als iedereen al lang weer in #TeamKomtgoed *O*

En tuurlijk is het nog steeds mogelijk winnend! w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 mei 2019 @ 21:09:04 #300
163650 Greys
pi_186704399
Esf had de meeste posts van alle subforums gisteren _O_ *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')