Waarom maak je altijd van die domme keuzesquote:
Al doende leert men en ik ben nog jongquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom maak je altijd van die domme keuzes
Nou..quote:
Heb maar 1 keer kunnen ballen en daarna werd k ongesteld.quote:
Dikke filmquote:
Oh nog best aardigquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weet niet, paar maanden vier keer per week
Zin in slapen en morgen de wekker negeren en dan de hele dag seks met een mooie vrouw zonder enige zorg te hebben.quote:
Life.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zin in slapen en morgen de wekker negeren en dan de hele dag seks met een mooie vrouw zonder enige zorg te hebben.
Realiteit: morgen om kwart voor zeven uit bed, hele dag werken / uni / extra cursus / om acht uur thuiskomen / snelle hap koken / paper schrijven / janken / slapen.
Huh je komt morgen toch wel gewoon op fok?!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zin in slapen en morgen de wekker negeren en dan de hele dag seks met een mooie vrouw zonder enige zorg te hebben.
Realiteit: morgen om kwart voor zeven uit bed, hele dag werken / uni / extra cursus / om acht uur thuiskomen / snelle hap koken / paper schrijven / janken / slapen.
Doe je niet als je bloedt?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb maar 1 keer kunnen ballen en daarna werd k ongesteld.![]()
Dat was dus niet de planning.
Ik kan langskomen als je wil.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je, of beter hij, kan beter binnen komenquote:
Ja klopt, wellicht komt het weerquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is toch jammer, heb je dan niet zoiets van ik ga het nu bijhouden anders is het voor niks
Kan je ook niet mee helpen. Normaal als je een goeie conditie hebt dan zakt je hartslag weer vrij snel, maar aangezien jij vooral op de grond rolt met andere mannen zit dat er niet in.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mn hartslag is nog steeds niet terug naar ruststand.
Je hoeft niet te proberen me uit mn tent te lokken ofzo, niks of niemand die me van deze roze wolk kan afhalenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan je ook niet mee helpen. Normaal als je een goeie conditie hebt dan zakt je hartslag weer vrij snel, maar aangezien jij vooral op de grond rolt met andere mannen zit dat er niet in.
Die zin loopt niet lekker hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je hoeft niet te proberen me uit mn tent te lokken ofzo, niks of niemand die me van deze roze wolk kan afhalen
[ afbeelding ]
Wat een quote. Wat een resultaat.
Dat maakt me niks uitquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die zin loopt niet lekker hoor.
Er is ook geen sprake van falen vanavond.
Nee gewoon ruk dit
neenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Huh je komt morgen toch wel gewoon op fok?!
Heb allerlei shit laten liggen dat ik echt heel erg snel (lees: uiterlijk morgen) af moet hebben anders heb ik een groot probleem.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echt wel, lekker samen Ajax kijken
2e is ook mooi.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ajax moet hem pakken, het is nu of nooit.
Als LFC dit met Barca kan doen zonder hun beste twee aanvallers, wat denk je dat dit LFC met Ajax kan doen als die twee er wel bij zijn?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
eens, maar geldt voor liverpool ook. En met salah en firminho erbij..quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo, Arsenal staat met een been in de finalequote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
maar drie clubs die niet teleurstellen, ajax spurs en liverpool. Rest allemaal ruk
tsja en ajax rolt madrid en juve op..quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als LFC dit met Barca kan doen zonder hun beste twee aanvallers, wat denk je dat dit LFC met Ajax kan doen als die twee er wel bij zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |