abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 10 mei 2019 @ 21:12:34 #51
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186751908
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 18:14 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Het was wel een busje dus misschien dacht hij ik sein over hem heen :') Wat het ook kan zijn is dat ze er vanuit gaan dat je in gaat halen. Ik heb dat eens gehad op een N-weg met een tractor maar de persoon die erachter reed ging niet, of durfde niet, in te halen. Ondertussen hield hij wel heel wat meters afstand waardoor het voor de mensen erachter lastiger is om in te gaan halen. En je bent toch altijd een beetje bang dat zo'n persoon dan wel ineens gaat inhalen. Uiteraard ben ik er gewoon langs gegaan maar met een trage auto moet dan wel goed anticiperen :P
De meeste mensen gaan er dan ook gewoon 5 meter achter zitten ofzo he.. dan wordt het wel vrij lastig allemaal. Zijn ook vaak dezelfde soort/type/klasse auto's die je dat ziet doen :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 11 mei 2019 @ 09:27:45 #52
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_186759093
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 21:12 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

De meeste mensen gaan er dan ook gewoon 5 meter achter zitten ofzo he.. dan wordt het wel vrij lastig allemaal. Zijn ook vaak dezelfde soort/type/klasse auto's die je dat ziet doen :+
Wat een hoop waardeoordelen allemaal weer joh.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_186759134
quote:
13s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 09:27 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Wat een hoop waardeoordelen allemaal weer joh.
U voelt zich aangesproken?
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_186759147
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 17:42 schreef YoshiBignose het volgende:
Mwah als iemand zo'n actie flikt, dus keihard remmen zonder reden (wat overigens ook strafbaar is) dan weet ik niet waar die situatie gaat eindigen. Dan moet ik in een hele goeie bui zijn om dat gewoon te accepteren met een handgebaar.

Overigens zijn er zat situaties waar mensen onnodig kleven hoor, die zie ik ook genoeg, maar dan nog....
Waar komt die ‘keihard remmen’ opeens vandaan?
Brakecheck voor mij is lichtjes de rem aantikken zodat de remlichten even aanflitsen. Niet van 50 naar 0 in twee seconden of zo.

En busje was niet zo hoog dat hij over mij heen kon seinen naar de voorganger.
Mij door te seinen willen dwingen de ander (onverantwoord) in te gaan halen is al helemaal belachelijk.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 11 mei 2019 @ 09:35:24 #55
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_186759192
Weetje wat ik pas irritant vind. Mensen die mij steeds bumperkleven terwijl ik gewoon netjes de maximumsnelheid (soms zelfs ietsje harder) rijd. Dat vind ik echt zo ongelofelijk asociaal.
Maar waar mijn broek echt vanaf zakt zijn mensen die mij bumperkleven terwijl zij mij gewon kunnen inhalen via de linker baan. Want ik rijd op dat moment gewoon netjes rechts. Maar toch blijven ze mij aan de rechter kant bumperkleven. En ik rijd netjes de maximumsnelheid aan de RECHTER kant.
Dus ja.... dat vind ik wel erg vervelend eigenlijk. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
  Moderator zaterdag 11 mei 2019 @ 09:38:10 #56
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_186759216
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 09:35 schreef Samuel24 het volgende:
Weetje wat ik pas irritant vind. Mensen die mij steeds bumperkleven terwijl ik gewoon netjes de maximumsnelheid (soms zelfs ietsje harder) rijd. Dat vind ik echt zo ongelofelijk asociaal.
Maar waar mijn broek echt vanaf zakt zijn mensen die mij bumperkleven terwijl zij mij gewon kunnen inhalen via de linker baan. Want ik rijd op dat moment gewoon netjes rechts. Maar toch blijven ze mij aan de rechter kant bumperkleven. En ik rijd netjes de maximumsnelheid aan de RECHTER kant.
Dus ja.... dat vind ik wel erg vervelend eigenlijk. :')
Ja inderdaad van die mensen die op je voorbumper kleven
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_186759236
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 09:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Waar komt die ‘keihard remmen’ opeens vandaan?
Brakecheck voor mij is lichtjes de rem aantikken zodat de remlichten even aanflitsen. Niet van 50 naar 0 in twee seconden of zo.

En busje was niet zo hoog dat hij over mij heen kon seinen naar de voorganger.
Mij door te seinen willen dwingen de ander (onverantwoord) in te gaan halen is al helemaal belachelijk.
Oh voor zover ik weet is een brakecheck dat je ook echt gaat remmen, niet alleen je lichten. Een beetje seinen met je remlichten vind ik inderdaad nog wel kunnen, maar uiteraard alleen bij onnodig kleven.

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 09:35 schreef Samuel24 het volgende:
Weetje wat ik pas irritant vind. Mensen die mij steeds bumperkleven terwijl ik gewoon netjes de maximumsnelheid (soms zelfs ietsje harder) rijd. Dat vind ik echt zo ongelofelijk asociaal.
Maar waar mijn broek echt vanaf zakt zijn mensen die mij bumperkleven terwijl zij mij gewon kunnen inhalen via de linker baan. Want ik rijd op dat moment gewoon netjes rechts. Maar toch blijven ze mij aan de rechter kant bumperkleven. En ik rijd netjes de maximumsnelheid aan de RECHTER kant.
Dus ja.... dat vind ik wel erg vervelend eigenlijk. :')
Mwah de maximumsnelheid is niet heilig. Als je gewoon naar rechts kan moet je naar rechts. Dat is de enige reden waarom ik af en toe kleef. Als je op normale afstand achter zo'n persoon blijft hangen denkt hij dat hij gewoon links kan blijven rijden. In de meeste gevallen is dat prima, maar als je harder wil dan is het handig om even wat dichter op hem te rijden en een beetje naar links dan snapt hij dat je er langs wil. Naar mijn ervaring werkt geeft dat minder snel een middelvinger dan toeteren of seinen :P

Sommige mensen letten ook gewoon niet op en vinden dat een normale volg afstand. Het is wel zuiniger en efficiënter als iedereen dicht op elkaar rijdt, alleen bij een noodstop ben je te laat :P
Facts don't care about your feelings
pi_186759268
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 09:39 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Oh voor zover ik weet is een brakecheck dat je ook echt gaat remmen, niet alleen je lichten. Een beetje seinen met je remlichten vind ik inderdaad nog wel kunnen, maar uiteraard alleen bij onnodig kleven.
Maar gewoon laten doen is geen optie? Ik word niet brpaald zenuwachtig van bumperklevers, laat staan dat ik ga brakechecken.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  zaterdag 11 mei 2019 @ 09:42:19 #59
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_186759271
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 09:38 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Ja inderdaad van die mensen die op je voorbumper kleven
Neen, ik bedoel achterbumper.
Ja oke....sommige mensen rijden te langzaam en dan word het voor mij ook wel verleidelijk om niet even mijn neus in zijn kont de douwen.
Maar ja...toch doe ik het niet. Omdat ik nogal wat fatsoen heb weetjewel. Ik ben een fatsoenlijke jongeman die een goede opvoeding genoten heeft. Ik ga niet beginnen aan zulke praktijken.
Dus.....ook als iemand te langzaam rijd ga ik niet bumperkleven. Ik houd mij netjes aan de wet. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Samuel24 op 11-05-2019 09:57:08 ]
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_186759286
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 09:42 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Maar gewoon laten doen is geen optie? Ik word niet brpaald zenuwachtig van bumperklevers, laat staan dat ik ga brakechecken.
Ja... ik heb nog nooit gebrake checkt of wat dan ook. Ik heb ook zelden last van bumperklevers omdat ze nooit harder rijden dan ik :P en het kan mij ook weinig interesseren. Maar toen ik een tijdje een kleine Toyota reed werd ik toch wel zenuwachtig van een pickup of bestelbus achter me. Je bent zo verplet.
Facts don't care about your feelings
  zaterdag 11 mei 2019 @ 09:44:58 #61
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_186759309
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 09:39 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]

Mwah de maximumsnelheid is niet heilig. Als je gewoon naar rechts kan moet je naar rechts. Dat is de enige reden waarom ik af en toe kleef. Als je op normale afstand achter zo'n persoon blijft hangen denkt hij dat hij gewoon links kan blijven rijden. In de meeste gevallen is dat prima, maar als je harder wil dan is het handig om even wat dichter op hem te rijden en een beetje naar links dan snapt hij dat je er langs wil. Naar mijn ervaring werkt geeft dat minder snel een middelvinger dan toeteren of seinen :P
Gast...ik had het over de rechter baan. Ze blijven mij bumperkleven terwijl ik gewoon rechts rijd. Ze halen mij dus niet in maar blijven wel kort achter mij rijden. Dat is asociaal.

Natuurlijk rij ik een stuk harder als ik wel naar links ga. Maar ik ga bijna nooit naar links. Het geniet mijn voorkeur om gewoon rechts te blijven rijden.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_186759365
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 09:44 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Gast...ik had het over de rechter baan. Ze blijven mij bumperkleven terwijl ik gewoon rechts rijd. Ze halen mij dus niet in maar blijven wel kort achter mij rijden. Dat is asociaal.

Natuurlijk rij ik een stuk harder als ik wel naar links ga. Maar ik ga bijna nooit naar links. Het geniet mijn voorkeur om gewoon rechts te blijven rijden.

Gast, daar had je het niet over. Je eerste opmerking ging over dat je de max reed, je tweede opmerking ging over de rechter rijbaan. Je bent misschien een fatsoenlijke jongeman ( :') ) maar ook een dwaas, ondanks je goede opleiding.
Facts don't care about your feelings
  zaterdag 11 mei 2019 @ 09:55:31 #63
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_186759455
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 09:49 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Gast, daar had je het niet over. Je eerste opmerking ging over dat je de max reed, je tweede opmerking ging over de rechter rijbaan. Je bent misschien een fatsoenlijke jongeman ( :') ) maar ook een dwaas, ondanks je goede opleiding.
Waarom ben ik een dwaas? Je weet dat je hier niet mag trollen?
En het is niet mijn schuld dat jij niet kan lezen. :')

En misschien weet jij het nog niet maar soms dan is er maar 1 baan en dan kunnen mensen niet inhalen. Bijvoorbeeld binnen de bebouwde kom...Daar rijd ik dus wel gewoon graag 50 en niet harder. En dan is het kut als mensen mij bumperkleven ja. Want ik houd mij dan gewoon aan de regels en niemand heeft dan het recht om mij te gaan lopen uitdagen en te proberen mij harder te laten rijden.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_186759484
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 09:55 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Waarom ben ik een dwaas? Je weet dat je hier niet mag trollen?
En het is niet mijn schuld dat jij niet kan lezen. :')

En misschien weet jij het nog niet maar soms dan is er maar 1 baan en dan kunnen mensen niet inhalen. Bijvoorbeeld binnen de bebouwde kom...Daar rijd ik dus wel gewoon graag 50 en niet harder. En dan is het kut als mensen mij bumperkleven ja. Want ik houd mij dan gewoon aan de regels en niemand heeft dan het recht om mij te gaan lopen uitdagen en te proberen mij harder te laten rijden.
Ik troll niet, je bent echt een dwaas. Jij maakt 2 opmerkingen, ik geef 2 antwoorden. Mijn eerste betrekking op je eerste opmerking en de tweede op je tweede. Zo moeilijk is dat toch niet om te begrijpen?

Ik snap je punt, maar de manier hoe jij het zei was "Mensen die mij steeds bumperkleven terwijl ik gewoon netjes de maximumsnelheid (soms zelfs ietsje harder) rijd. Dat vind ik echt zo ongelofelijk asociaal". Zo werkt het niet. Op een lege snelweg ga je ook niet de meest linkerbaan rijden omdat je toch de max rijdt.
Facts don't care about your feelings
  zaterdag 11 mei 2019 @ 10:03:34 #65
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_186759581
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 09:57 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Ik snap je punt, maar de manier hoe jij het zei was "Mensen die mij steeds bumperkleven terwijl ik gewoon netjes de maximumsnelheid (soms zelfs ietsje harder) rijd. Dat vind ik echt zo ongelofelijk asociaal". Zo werkt het niet. Op een lege snelweg ga je ook niet de meest linkerbaan rijden omdat je toch de max rijdt.
En al zouden sommige mensen dat wel doen. Het is de maximumsnelheid want je mag daar niet harder slimbo. Of gelden er voor de linker baan geen maximumsnelheden???
Al zou iemand dat wel doen (ik zelf doe dat dus niet) dan wacht je gewoon tot die gene weer naar rechts gaat en dan ga jij weer harder (en overtreedt de maximumsnelheid)
Maar jij bent ook fout door je niet gewoon aan de snelheid te houden.
Dus...wie is hier nou eigenlijk een dwaas? Simpel figuur. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_186771331
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 10:03 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

En al zouden sommige mensen dat wel doen. Het is de maximumsnelheid want je mag daar niet harder slimbo. Of gelden er voor de linker baan geen maximumsnelheden???
Al zou iemand dat wel doen (ik zelf doe dat dus niet) dan wacht je gewoon tot die gene weer naar rechts gaat en dan ga jij weer harder (en overtreedt de maximumsnelheid)
Maar jij bent ook fout door je niet gewoon aan de snelheid te houden.
Dus...wie is hier nou eigenlijk een dwaas? Simpel figuur. :')
Beide toch?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_186773756
Ik heb vandaag bumpergekleefd op de fiets achter een scooter. 😏
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  Moderator zaterdag 11 mei 2019 @ 22:49:07 #68
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_186775219
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 20:00 schreef ludovico het volgende:

[..]

Beide toch?
Hou je grote mond eens tegen meneer Samuel
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_186775452
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 22:49 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Hou je grote mond eens tegen meneer Samuel
Kom virtueel met mij vechten dan. Ik druk op mijn virtuele toeter en steek een virtuele middelvinger naar je op.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_186775812
Niet alles gelezen hierboven, maar dit is wel interessant over het wisselen van rijstroken in de file:


Ik doe het zelf amper, blijf meestal in dezelfde rijstrook. Maar er is wel een groot verschil met die van USA, wij hebben niet zoveel wegen met zoveel rijstroken. Als er 2 zijn op de NL snelweg pak ik meestal degene links, als er 3 zijn vaak de middelste. Als het eenmaal wat harder gaat dan 90km/h kunnen de vrachtwagens niet meer harder en als je daar achter zit kan het soms lastig zijn om weer naar links te gaan. En via de afrit/oprit een file ontwijken is echt een nano voor mij hoor ;) Of via een tankstation. Soms zie je weleens zo een halve gare met 50km/h tussen de pompen rammen om een paar seconden eerder thuis te komen.

Verder weer even een irritatie: Ik was weer in het 'mooie' Duitsland, waar je lekker kan rammen op de Autobahn. Nou niet dus, wat enorm veel wegwerkzaamheden heb je toch. Ik had een kort ritje naar Flensburg. Heenweg stond ik om 2 uur 's nachts in een stilstaande file bij Hamburg. Terugweg was nog erger, die schijt werkzaamheden bij Hamburg zorgden voor zoveeeeel vertraging. Daarna bij Bremen gaf Flitsmeister weer 70 min. vertraging aan. Uiteindelijk via het centrum van Bremen maar gereden om wat file te ontwijken. Je hebt bij Bremen ook wegwerkzaamheden waar je maar 40km/h mag. Echt errrrg irritant.
pi_186777010
Duitsers zijn uitstekende automobilisten... Ze kunnen alleen niet ritsen, dus als rijbanen worden samengevoegd (gebeurt nog wel eens bij wegwerkzaamheden) geeft dat altijd afschuwelijke files.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_186777152
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2019 00:18 schreef Jordy-B het volgende:
Duitsers zijn uitstekende automobilisten... Ze kunnen alleen niet ritsen, dus als rijbanen worden samengevoegd (gebeurt nog wel eens bij wegwerkzaamheden) geeft dat altijd afschuwelijke files.
Zij leren dat ze pas op het laatst moeten ritsen, dus dat neem ik ze niet kwalijk. Maar uitstekend wil ik de automobilisten daar niet noemen. Kom er vaak genoeg als internationaal koerier en vind het daar niet per se beter dan in NL. En zoals gezegd heb je daar veeeeel last van werkzaamheden en files.
pi_186777468
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 00:30 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:

[..]

Zij leren dat ze pas op het laatst moeten ritsen, dus dat neem ik ze niet kwalijk. Maar uitstekend wil ik de automobilisten daar niet noemen. Kom er vaak genoeg als internationaal koerier en vind het daar niet per se beter dan in NL. En zoals gezegd heb je daar veeeeel last van werkzaamheden en files.
Ik vind ze in de regel attenter (niet zozeer vriendelijker, maar gewoon meer met het verkeer bezig en niet met allerlei andere zaken), beter spiegelen, meer bewust zijn van gevaarsetting.

Ik ben het niet met je eens dat ze pas op het laatste moment ritsen. Tenzij je bedoelt dat ze letterlijk tot de obstructie doorrijden zonder een plekje te zoeken om in te voegen, daarom ineens stil komen te staan en vervolgens een dikke file veroorzaken, omdat de andere baan ook stil moet staan om ze tussen te laten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jordy-B op 12-05-2019 01:38:22 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_186777549
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2019 00:59 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ik vind ze in de regel attenter (niet zozeer vriendelijker, maar gewoon meer met het verkeer bezig en niet met allerlei andere zaken), beter spiegelen, meer bewust zijn van gevaarsetting.

Ik ben het niet met je eens dat ze pas op het laatste moment ritsen. Tenzij je bedoelt dat ze letterlijk tot de obstructie doorrijden zonder een plekje te zoeken om in te voegen, daarom ineens stil komen te staan en vervolgens een dikke file veroorzaken, omdat de andere baan ook stil moet staan in ze tussen te laten.
Hmm dat eerste klopt denk ik wel. Maar in Duitsland heb je bijv. ook erg veel links-/middenplakkers.

Ja dat doen ze dus, want zo leren ze het. Dat het vastloopt is meer omdat het, naar mijn mening, geen goed systeem is om tot het eind door te rijden. Je moet uiteraard wel de rijstrook gebruiken, maar als het allemaal vastloopt schiet het niet meer op. Beter invoegen wanneer het nog soepel kan.

pi_186779161
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 00:30 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:

[..]

Zij leren dat ze pas op het laatst moeten ritsen, dus dat neem ik ze niet kwalijk. Maar uitstekend wil ik de automobilisten daar niet noemen. Kom er vaak genoeg als internationaal koerier en vind het daar niet per se beter dan in NL. En zoals gezegd heb je daar veeeeel last van werkzaamheden en files.
Uiteraard is het dikke onzin dat ze daar beter rijden, maar in NL is het ook lastiger auto rijden dus tjah, mindere skills vallen meer op.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')