Ik denk sowieso dat dit door gaat in deze halve finalequote:Op donderdag 9 mei 2019 10:19 schreef molloot200 het volgende:
Polen blijft een guilty pleasure van mij hoor en ik geloof nog steeds dat dit door kan naar de finale. En ik hoop het ook heel erg <3
Is ook gewoon een leuk lied. Is een oorwurm, het blijft hangenquote:Op donderdag 9 mei 2019 10:19 schreef molloot200 het volgende:
Polen blijft een guilty pleasure van mij hoor en ik geloof nog steeds dat dit door kan naar de finale. En ik hoop het ook heel erg <3
Ewan-lightquote:Op donderdag 9 mei 2019 10:25 schreef molloot200 het volgende:
Wie is die man nou weer? Had ik ff gemist oeps.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:19 schreef molloot200 het volgende:
Laten we maar hopen dat de tv-kijkers er niet al teveel van gaan merkenquote:Op donderdag 9 mei 2019 10:29 schreef Mystikvm het volgende:
Die ticketprijzen zijn ook echt belachelijk. Groot gelijk dat de mensen wegblijven.
Nee, Oto van Georgië vroeg de Georgische diaspora om op hem te stemmen en niet op Tamtaquote:Op donderdag 9 mei 2019 10:34 schreef Amarinthe het volgende:
Dus Tamta vroeg om Diaspora votes? wat is dat nou weer voor bullshit
Dit idd.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:34 schreef Nexum het volgende:
[..]
Nee, Oto van Georgië vroeg de Georgische diaspora om op hem te stemmen en niet op Tamta
Het verklaart de titel inderdaad welquote:Op donderdag 9 mei 2019 10:34 schreef lashatumbai het volgende:
Finland en de terugkeer van de wadloopbroek!![]()
![]()
please look away!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |