Raam verplaatsen lijkt me stug, dan zou je er weer een stuk uit moeten slijpen, dat terwijl ze al heel veel moeite moesten doen om de ramen er überhaupt in te krijgen (incl. extra ondersteuning aan de buitenkant EN aan de binnenkant). De hele binnenkant is inmiddels afgetimmerd. Dus verplaatsen lijkt me niet aan de orde.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nu beter zichtbaar, en de raam is dus weg/verplaatst.
Je ziet toch duidelijk dat het raam rechts naast de deur er niet meer is........en dat er bovenramen bijgekomen zijn.....??quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:23 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Raam verplaatsen lijkt me stug, dan zou je er weer een stuk uit moeten slijpen, dat terwijl ze al heel veel moeite moesten doen om de ramen er überhaupt in te krijgen (incl. extra ondersteuning aan de buitenkant EN aan de binnenkant). De hele binnenkant is inmiddels afgetimmerd. Dus verplaatsen lijkt me niet aan de orde.
In de eerste foto zijn het slechts nog gaten, geen ramen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:23 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Raam verplaatsen lijkt me stug, dan zou je er weer een stuk uit moeten slijpen, dat terwijl ze al heel veel moeite moesten doen om de ramen er überhaupt in te krijgen (incl. extra ondersteuning aan de buitenkant EN aan de binnenkant). De hele binnenkant is inmiddels afgetimmerd. Dus verplaatsen lijkt me niet aan de orde.
Misschien vreselijke mosterd na de maaltijd. Ik weet, dat de eerste paar dagen er vuilniszakken op de silo geplakt waren. Soms leken dat iets op ramen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je ziet toch duidelijk dat het raam rechts naast de deur er niet meer is........en dat er bovenramen bijgekomen zijn.....??
het feit dat deze figurant geen commentaar krijgt van de andere bewoners toont aan wat voor domme stakkers in dat stinkhol wonen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Joh joh joh
dingetje
Ga dat lekker zelf doen joh
( atelier isoleren om te kunnen draaien dj set)
Zou ook nog kunnen, het is wel een foto van het begin van de silo.......quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Misschien vreselijke mosterd na de maaltijd. Ik weet, dat de eerste paar dagen er vuilniszakken op de silo geplakt waren. Soms leken dat iets op ramen.
Zou goed kunnen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Misschien vreselijke mosterd na de maaltijd. Ik weet, dat de eerste paar dagen er vuilniszakken op de silo geplakt waren. Soms leken dat iets op ramen.
Ik zou er in de andere hand ook nog 1 nemenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |