quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, vanmiddag nog iets gemist na 1400 uur ? Centraal van vanmorgen:
[ afbeelding ]
Centraal deel 1 - 7 mei 2019.
x77nrxp
[ afbeelding ]
Centraal deel 2 - 7 mei 2019.
x77nvmg
Hopen dat hij gewoon doorliep?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:46 schreef Zeyina het volgende:
Mylène daarnet in de silo tegen Jens: Ga je mee even een stukje lopen?
Jens: Nee. Ik ga douchen
Mylène: Krijg ik wel even een kusje dan?
Jens: Nee. En loopt naar de deur, naar buiten
Mylène: JJJJeeennsssss
Yep. Echte liefde.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:46 schreef Zeyina het volgende:
Mylène daarnet in de silo tegen Jens: Ga je mee even een stukje lopen?
Jens: Nee. Ik ga douchen
Mylène: Krijg ik wel even een kusje dan?
Jens: Nee. En loopt naar de deur, naar buiten
Mylène: JJJJeeennsssss
Het blijft een dingetjequote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:53 schreef yaello het volgende:
Luisterend naar Gerrit heb ik alweer bingo: van joh, en dan denk ik he, externe partij, puursec, nogmaals, of he, en weetje, maakt mij verder niet uit
hard to get???????? Ze staat nog net niet op een presenteerbladquote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:18 schreef Bramenstruik het volgende:
als ik Jessie was zou het me een worst zijn als ze wat dikker is dan een ander, ik denk alleen maar, hoe kan je iemand serieus nemen die met zo'n botox duckface hard to get probeert te spelen, dat zou echt op mn lachspieren werken, doe normaal
Volgens mij niet, raam naast deur is nu alleen beter zichtbaar.quote:
Nu beter zichtbaar, en de raam is dus weg/verplaatst.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:15 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Volgens mij niet, raam naast deur is nu alleen beter zichtbaar.
Daar stond eerst die stellage met de bespoten loodsplaten van Christel voor.
Billy geen wijn halen voor de niet drinkersquote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:13 schreef snetje het volgende:
Jessie: In 1 wilden sommigen niet meer drinken gingen ze aan de thee en Billy maar thee halen...elke dag was er wel een fles wijn weg..
Daar hebben we eindelijk de dader..Billy dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |