Ik denk eerder dat ze denken dat het een plek is waar je famous kunt worden ...het zal Christel ook wel vies zijn tegengevallen dat haar doeken niet verkocht werden ...weggaan heeft haar veel blamage gescheeld..quote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
De meesten zien Utopia als thuis als familie die ze niet in de steek willen laten.
Ja das wel weer minderquote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:14 schreef Bramenstruik het volgende:
maar morgen weer een dosis botox erin, dat ze weer met zo'n verdwaasde duckface semi interessant in Jessie zn ogen kan kijken, ik zou het niet droog houden met die kop
Ik denk ook dat het ze daar om te doen is. Het leven na Utopia en dat ze dan beroemd zijn ofzo. Wat zal dat vreselijk tegenvallen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:15 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze denken dat het een plek is waar je famous kunt worden ...het zal Christel ook wel vies zijn tegengevallen dat haar doeken niet verkocht werden ...weggaan heeft haar veel blamage gescheeld..
ja en dan kan je zeggen van Billy wat je wil, maar die trok daar toch echt nog net wat harder aanquote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:15 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze denken dat het een plek is waar je famous kunt worden ...het zal Christel ook wel vies zijn tegengevallen dat haar doeken niet verkocht werden ...weggaan heeft haar veel blamage gescheeld..
Ach Chris zit nu met Dave op de bankquote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:15 schreef snetje het volgende:
[..]
Dat is ook eigenlijk de enige die er wat aan overgehouden heeft. Komt regelmatig op tv.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:16 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja en dan kan je zeggen van Billy wat je wil, maar die trok daar toch echt nog net wat harder aan
op TV komen is niet zaligmakend ook, daar gaat het niet omquote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is ook eigenlijk de enige die er wat aan overgehouden heeft. Komt regelmatig op tv.
Hahahahawwheeeeheeehahahahaheahweeeeehahaaa. enzovoort.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:58 schreef Dotteke het volgende:
Van huilen naar lachen naar huilen
[ afbeelding ]
Voor Billy wel. Die houdt van publiciteit.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:17 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
op TV komen is niet zaligmakend ook, daar gaat het niet om
ja sorry dat wel, kloptquote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voor Billy wel. Die houdt van publiciteit.
Yep ze deed haar PR helemaal goedquote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:18 schreef Bramenstruik het volgende:
Het was Bil haar spetterkunst, en het op de kaart brengen deed ze goed!
hij gaat er nog helemaal gek van worden, want deze is 1000x erger dan Vlinderquote:
Ja en ze hebben zelfs elkaar een hand gegevenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:20 schreef puzziepie het volgende:
Shell tegen His:'Me moeder heb me vader gezien'
tsja tijden veranderenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:22 schreef wildstar het volgende:
[..]
Ja en ze hebben zelfs elkaar een hand gegeven
Bjorn doet het ook uitstekend.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is ook eigenlijk de enige die er wat aan overgehouden heeft. Komt regelmatig op tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |