echt hequote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Foto's trouwfeest. 'Oh echt jammer'
Nep janken.
Ik zie liever Jessiequote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:58 schreef Dotteke het volgende:
Van huilen naar lachen naar huilen
[ afbeelding ]
en voor wat, Sjellie is echt de laatste die daar in Utopia iets gaat bereiken, tis openlijke karaketerzelfmoord, daar had je dan bij kunnen zijnquote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:57 schreef Dotteke het volgende:
sjank sjank echt heel jammer dat ik er niet bij kon zijn, ( ik denk over het trouwen van haar nichtje)
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:59 schreef snetje het volgende:
Wel lief van haar nichtje ...allemaal foto's sturen waar Shelley niet op staat...
Wel lief van haar nichtje ...allemaal foto's sturen waar Shelley niet op staat...
Ik snap nog steeds niet waarom mensen daar zo graag willen zitten ondanks alles.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:59 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
en voor wat, Sjellie is echt de laatste die daar in Utopia iets gaat bereiken, tis openlijke karaketerzelfmoord, daar had je dan bij kunnen zijn
Ik moest gelijk aan Chris denkenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:59 schreef snetje het volgende:
De meesten zien Utopia als thuis als familie die ze niet in de steek willen laten.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom mensen daar zo graag willen zitten ondanks alles.
Het verdriet als ze daar weg moeten net zoals gisteren bij Chris snap ik niet.
Wat voor ergs is er aan om naar je familie/kinderen te gaan.
ja een beetje het avontuur aangaan kan ik inkomen, maar dit neequote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom mensen daar zo graag willen zitten ondanks alles.
Het verdriet als ze daar weg moeten net zoals gisteren bij Chris snap ik niet.
Wat voor ergs is er aan om naar je familie/kinderen te gaan.
Dat is toch raar? Ik snap dat echt niet hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
De meesten zien Utopia als thuis als familie die ze niet in de steek willen laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |