Heerlijkquote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Verbaal zet hij ze allemaal in de ballenbak.
Alsof je door haar aardig gevonden zou willen worden.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:09 schreef espri het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan aardig tegen me doen dan doe ik aardig tegen jou....
Ik verheug me er nu al opquote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Verbaal zet hij ze allemaal in de ballenbak.
Langzaam komen de woorden van Kaylee in de groepquote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:12 schreef Charmian het volgende:
gatver 'ff ruiken of je een zweetknot hebt'
Ik vind haar geweldig voor daar, anders hebben we alleen maar makke schapen en hebben wij niks te kijken of te "zeuren" ik vind haar een aanwinst.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Alsof je door haar aardig gevonden zou willen worden.
Ik vind Cees een oervervelende ouwe zeur, maar ik denk wel dat hij de boel een beetje op kan jutten en na een week weer wegquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind Cees een oervervelende ouwe zeur, maar ik denk wel dat hij de boel een beetje op kan jutten en na een week weer weg
Ik denk dat Cees een week lang genoeg vind , ik mag hem welquote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind Cees een oervervelende ouwe zeur, maar ik denk wel dat hij de boel een beetje op kan jutten en na een week weer weg
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:17 schreef Charmian het volgende:
Wat voor jurkje heeft jessie dan aan...lelijk
Jessie heeft hard gewerkt vandaag. Iets wat je van het gros daar bepaald niet kan zeggen. Luie opdonders zijn het.quote:
Omdat je cynisme niet snaptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |