Dankjewel! Dan hou ik het nu even bij alleen het schema van morgen in de OP.quote:
Al is het maar vanwege de mooie omschrijvingquote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm-hm.
Kalmte zelve jeweettoch.
DIT JAAR DUS ECHT.
Andere jaren niet.
MAAR NU WEL!
De emotionele achtbaan morgen gaat alleen maar UP hier in ESF dit keer. En niet down. One way ticket to planet OMG YES. Wat ik je brom. Quote dit maar voor later.
afbeeldingslocatie kopieren en dan hier boven op dat vierkantje met een boom (?) erin klikken, dus naast die X2. Ik kan dingen nooit uitleggenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:56 schreef Pluto1975 het volgende:
(hoe krijg je in hemelsnaam zo'n gif erin.)
Zelfde als elk ander plaatjequote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:56 schreef Pluto1975 het volgende:
(hoe krijg je in hemelsnaam zo'n gif erin.)
Of handmatig tussen [ img] en [ /] zetten (maar dan zonder die spaties daarin)quote:Op dinsdag 7 mei 2019 01:00 schreef grazz het volgende:
[..]
afbeeldingslocatie kopieren en dan hier boven op dat vierkantje met een boom (?) erin klikken, dus naast die X2. Ik kan dingen nooit uitleggen
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 01:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Of handmatig tussen [ img] en [ /] zetten (maar dan zonder die spaties daarin)
Cornald zegt ook dat het klein wordt gehouden.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 01:01 schreef grazz het volgende:
Voor de mensen die Cornald bij Pauw hebben gemist: https://pauw.bnnvara.nl/media/688845
by wearing a spikerjacketquote:Op dinsdag 7 mei 2019 01:04 schreef Pluto1975 het volgende:
We Will give them from cotton!
[ afbeelding ]
Bij klein denk ik niet direct close-ups; dat kan ook gewoon betekenen dat er voornamelijk podiumshots zijn met een intieme sfeer, met later een momentje dat de aandacht vestigt naar de climax toe. Ik verwacht wel een "Jamala-boom" momentje na de bridge. Eventueel dat de backings dan heel even in schaduw achterin in beeld komen, net als dat moment in de clip dat ze het water uit komen lopen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 01:04 schreef grazz het volgende:
[..]
Cornald zegt ook dat het klein wordt gehouden.Ik zie dan vooral veel close ups voor me, wat niet per definitie slecht is, maar dit nummer bouwt goed op naar een climax waarbij ik zelf het liefst ook het podium zie metindrukwekkende belichting die het nummer dat 'winnaars gevoel' kunnen geven. Maar het komt allemaal goed
Jaa.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 06:37 schreef Manusje_v_a het volgende:
Hebben jullie er ook zo’n zin in? Vandaag wordt geweldig!
Aanwezige pers in tranen![]()
Wij in tranen![]()
Alle concurrenten in tranen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |