abonnement Unibet Coolblue
  maandag 6 mei 2019 @ 23:39:03 #101
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_186661853
Oh en nog even een persoonlijke mening: Frank van Gool :r
Sorry hoor, maar echt alles aan die gast staat me tegen. :{
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 6 mei 2019 @ 23:44:32 #102
39237 crew  H_T
2733
pi_186661957
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 23:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oh en nog even een persoonlijke mening: Frank van Gool :r
Sorry hoor, maar echt alles aan die gast staat me tegen. :{
Zodra het ESF-deel af was ben ik overgeschakeld, waarbij de keus is gevallen op Just tattoo of us. Een blondine heeft haar vriendin een tattoo van een insect gegeven (terwijl ze vooraf had aangegeven dat echt niet te willen) en op een van de pijnlijkste plekken, want grappig. Vriendin insect vond het achteraf nog wel mee vallen. Daarna is blondine helemaal in tranen omdat ze een Barbie-tattoo terug heeft gekregen. Lekker hypocriet :{w
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  maandag 6 mei 2019 @ 23:53:55 #103
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_186662090
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 23:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Zodra het ESF-deel af was ben ik overgeschakeld, waarbij de keus is gevallen op Just tattoo of us. Een blondine heeft haar vriendin een tattoo van een insect gegeven (terwijl ze vooraf had aangegeven dat echt niet te willen) en op een van de pijnlijkste plekken, want grappig. Vriendin insect vond het achteraf nog wel mee vallen. Daarna is blondine helemaal in tranen omdat ze een Barbie-tattoo terug heeft gekregen. Lekker hypocriet :{w
Wtf is dat voor een programma? :D
Ik weet niet of ik moet lachen of boos moet zijn :') . Wilden ze in eerste instantie wel allebei een tattoo?
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 6 mei 2019 @ 23:57:35 #104
39237 crew  H_T
2733
pi_186662133
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 23:53 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Wtf is dat voor een programma? :D
Ik weet niet of ik moet lachen of boos moet zijn :') . Wilden ze in eerste instantie wel allebei een tattoo?
Twee mensen geven zich op en mogen dan voor elkaar een tattoo uitkiezen. Die wordt gezet, en pas daarna krijgen de ontvangers de tattoo zelf te zien. Uiteraard met camera's erbij. Goed idee dus.

Er is net een nieuwe aflevering begonnen op MTV met een Belgische eeneiïge tweeling erin
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 6 mei 2019 @ 23:57:55 #105
163650 Greys
pi_186662136
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 23:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Cornald zo bij Pauw (dit bericht wordt mede mogelijk gemaakt door ESF-Twitter)
:D ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 6 mei 2019 @ 23:59:06 #106
39237 crew  H_T
2733
pi_186662154
Tattoozetster zelf vindt het ontwerp al een slecht idee. Toch gaan ze er gewoon mee door, en de tattoo moet bij voorkeur op een zichtbare plek komen |:(
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 00:03:34 #107
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_186662211
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 23:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Twee mensen geven zich op en mogen dan voor elkaar een tattoo uitkiezen. Die wordt gezet, en pas daarna krijgen de ontvangers de tattoo zelf te zien. Uiteraard met camera's erbij. Goed idee dus.

Er is net een nieuwe aflevering begonnen op MTV met een Belgische eeneiïge tweeling erin
quote:
15s.gif Op maandag 6 mei 2019 23:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tattoozetster zelf vindt het ontwerp al een slecht idee. Toch gaan ze er gewoon mee door, en de tattoo moet bij voorkeur op een zichtbare plek komen |:(
Soms begrijp ik mensen helemaal niet, dit soort dingen geven me steeds meer het idee dat dit niet aan mij ligt. :{
Nou goed, als ze het willen doen dan doen ze maar lekker, maar dan ook niet zeuren achteraf. :{w
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator dinsdag 7 mei 2019 @ 00:04:44 #108
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_186662223
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 00:03 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]


[..]

Soms begrijp ik mensen helemaal niet, dit soort dingen geven me steeds meer het idee dat dit niet aan mij ligt. :{
Nou goed, als ze het willen doen dan doen ze maar lekker, maar dan ook niet zeuren achteraf. :{w
Sommige mensen zijn nou eenmaal een stelletje achterlijke bavianenbipsen, dan valt gewoon niet te begrijpen roger.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 7 mei 2019 @ 00:09:57 #109
39237 crew  H_T
2733
pi_186662286
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 00:04 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn nou eenmaal een stelletje achterlijke bavianenbipsen, dan valt gewoon niet te begrijpen roger.
Het tweede duo is nu geïntroduceerd, getrouwde man en vrouw, waarbij de man al een tattoo op z'n snikkel heeft staan. Doe met die informatie wat je wil
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 00:10:07 #110
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_186662288
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 00:04 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn nou eenmaal een stelletje achterlijke bavianenbipsen, dan valt gewoon niet te begrijpen roger.
Helaas is dat een waarheid als een koe ijs_beer.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator dinsdag 7 mei 2019 @ 00:11:11 #111
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_186662298
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 00:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Het tweede duo is nu geïntroduceerd, getrouwde man en vrouw, waarbij de man al een tattoo op z'n snikkel heeft staan. Doe met die informatie wat je wil
Indontwanneliveonthisplanetanymore.jpg
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  dinsdag 7 mei 2019 @ 00:12:05 #112
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_186662310
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 00:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Het tweede duo is nu geïntroduceerd, getrouwde man en vrouw, waarbij de man al een tattoo op z'n snikkel heeft staan. Doe met die informatie wat je wil
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator dinsdag 7 mei 2019 @ 00:13:12 #113
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_186662321
GC / Dagcijfers #242 - Waar we niet te bot zijn voor de dagelijkse nr.1

Die periode van het jaar wat ESF users hoog in de dagtotalen staan, topposter: Aoibhin.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  dinsdag 7 mei 2019 @ 00:13:28 #114
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_186662323
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 00:03 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

[..]

Soms begrijp ik mensen helemaal niet, dit soort dingen geven me steeds meer het idee dat dit niet aan mij ligt. :{
Nou goed, als ze het willen doen dan doen ze maar lekker, maar dan ook niet zeuren achteraf. :{w
Ik zie weleens reclames ervan als ik Comedy Central zit te kijken. En verbaas mij echt dat dit een programma kan zijn. En dat er dus idioten vrijwillig hier aan mee doen. En dan vooral gaan huilen achteraf als er iets gebeurd wat je van te voren al had kunnen weten :')
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 00:14:04 #115
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_186662332
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 00:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Het tweede duo is nu geïntroduceerd, getrouwde man en vrouw, waarbij de man al een tattoo op z'n snikkel heeft staan. Doe met die informatie wat je wil
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_186662345
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 00:13 schreef ijs_beer het volgende:
GC / Dagcijfers #242 - Waar we niet te bot zijn voor de dagelijkse nr.1

Die periode van het jaar wat ESF users hoog in de dagtotalen staan, topposter: Aoibhin.
:@

Is er ook zo'n lijst van het Rehearsal topic? Of eigenlijk wil ik het niet eens weten _O- Schaam me dood
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 7 mei 2019 @ 00:17:04 #117
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_186662357
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 00:13 schreef ijs_beer het volgende:
GC / Dagcijfers #242 - Waar we niet te bot zijn voor de dagelijkse nr.1

Die periode van het jaar wat ESF users hoog in de dagtotalen staan, topposter: Aoibhin.
Met best wel een landslide ook, geloof ik. :P
Tenzij er een paar fanatieke ESFers zijn die ik zo even niet herken.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 7 mei 2019 @ 00:18:54 #118
39237 crew  H_T
2733
pi_186662372
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 00:15 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

:@

Is er ook zo'n lijst van het Rehearsal topic? Of eigenlijk wil ik het niet eens weten _O- Schaam me dood
Je gaat lekker :D
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 7 mei 2019 @ 00:19:25 #119
39237 crew  H_T
2733
pi_186662376
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 00:11 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Indontwanneliveonthisplanetanymore.jpg
quote:
8s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 00:12 schreef Redefine het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Er zijn meer details, maar daar wordt het niet bepaald beter op :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 00:20:59 #120
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_186662390
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 00:13 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ik zie weleens reclames ervan als ik Comedy Central zit te kijken. En verbaas mij echt dat dit een programma kan zijn. En dat er dus idioten vrijwillig hier aan mee doen. En dan vooral gaan huilen achteraf als er iets gebeurd wat je van te voren al had kunnen weten :')
Idd, van wat ik ervan begrijp neem je (samen met een vriend/vriendin/etc) een tattoo en laat je de ander kiezen.
Ik gok zomaar dat de meeste figuren die aan zo'n programma mee willen doen ook het soort figuren zijn die het niet erg vinden om een vriend te naaien met een vage shit tattoo. :{
Hoeft niet zo te zijn, is slechts mijn idee op basis van de mij bekende informatie etc disclaimer enz. :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 7 mei 2019 @ 00:21:59 #121
39237 crew  H_T
2733
pi_186662404
Tijdens het zetten komen de presentatoren even lekker de tattoos keuren en hardop mekkeren dat de plek lelijk is en ze niet begrijpen waarom iemand dat zou laten zetten. De geblinddoekte deelnemer geeft keurig antwoord.

Overigens... bijna tijd voor de onthulling!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 7 mei 2019 @ 00:22:53 #122
39237 crew  H_T
2733
pi_186662410
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 00:20 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Idd, van wat ik ervan begrijp neem je (samen met een vriend/vriendin/etc) een tattoo en laat je de ander kiezen.
Ik gok zomaar dat de meeste figuren die aan zo'n programma mee willen doen ook het soort figuren zijn die het niet erg vinden om een vriend te naaien met een vage shit tattoo. :{
Hoeft niet zo te zijn, is slechts mijn idee op basis van de mij bekende informatie etc disclaimer enz. :+
Uiteraard!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 00:25:59 #123
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_186662438
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 00:20 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Idd, van wat ik ervan begrijp neem je (samen met een vriend/vriendin/etc) een tattoo en laat je de ander kiezen.
Ik gok zomaar dat de meeste figuren die aan zo'n programma mee willen doen ook het soort figuren zijn die het niet erg vinden om een vriend te naaien met een vage shit tattoo. :{
Hoeft niet zo te zijn, is slechts mijn idee op basis van de mij bekende informatie etc disclaimer enz. :+
Van wat ik in de reclames zie, is het inderdaad eigenlijk de bedoeling dat je een tattoo voor de ander kiest, die die ander absoluut niet zou willen. Want het is volkomen logisch dat je met zoiets (nagenoeg) permanents er voor kiest om dan een geintje te gaan uithalen. Het is volkomen logisch om je beste vriend(in) voor schut te laten lopen voor zijn/haar hele leven omdat het grappig is....

En dat uiteraard aangemoedigd door de programmamakers zelf.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 7 mei 2019 @ 00:30:10 #124
39237 crew  H_T
2733
pi_186662482
Tweelingzussen eerst. Tessa krijgt haar tattoo als eerste te zien, die gezet is op haar onderarm. Nog voor die goed in beeld is gekomen begint ze te janken. Het is een leeuw (geen leeuwin) in een soort fotolijst, omdat ze een queen is of zo. De tattoo vindt ze nog wel gaan, maar hij staat wel op een plek waar ze het eigenlijk niet had gewild.

Nu andere zus Rani: zij heeft een tattoo op haar bovenarm gekregen, en begint ook al te janken voor ze het plaatje ziet. Mogelijk terecht, want zij heeft een pranktattoo gekregen. Dit is de tattoo waar de zetster het al niet mee eens was. Het is een combinatie van een parodie op de 'We can do it'-vrouw met een kapotte auto eronder, omdat ze volgens haar zus niet kan autorijden. Ben je mooi klaar mee dus. Toch lijkt ze het nog redelijk te kunnen waarderen, gek genoeg.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 00:34:11 #125
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_186662532
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 00:25 schreef Redefine het volgende:

[..]

Van wat ik in de reclames zie, is het inderdaad eigenlijk de bedoeling dat je een tattoo voor de ander kiest, die die ander absoluut niet zou willen. Want het is volkomen logisch dat je met zoiets (nagenoeg) permanents er voor kiest om dan een geintje te gaan uithalen. Het is volkomen logisch om je beste vriend(in) voor schut te laten lopen voor zijn/haar hele leven omdat het grappig is....

En dat uiteraard aangemoedigd door de programmamakers zelf.
Waar ik dan ook niet bij kan, ergens in het ontstaan van zo'n programma moeten er toch producers, piefen van sponsors, netwerkmanagers, weetikveel, noemmaarop (mensen met iig iets van een opleiding) zijn geweest die dit hebben goedgekeurd. Die dit serieus een goed idee vonden toen Mike van de vierde verdieping dit kwam pitchen na zijn achtste joint die ochtend.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 00:35:56 #126
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_186662547
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 00:34 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Waar ik dan ook niet bij kan, ergens in het ontstaan van zo'n programma moeten er toch producers, piefen van sponsors, netwerkmanagers, weetikveel, noemmaarop (mensen met iig iets van een opleiding) zijn geweest die dit hebben goedgekeurd. Die dit serieus een goed idee vonden toen Mike van de vierde verdieping dit kwam pitchen na zijn achtste joint die ochtend.
Mike van de vierde verdieping werd duidelijk niet uit het raam gegooid toen hij met dit idee kwam.

Het is volgens mij een Amerikaans concept, van MTV America. En daar doen ze nog weleens debieler met dingen die hip kunnen zijn. Hoe het daar dan ontstaan is, geen idee.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 7 mei 2019 @ 00:38:31 #127
39237 crew  H_T
2733
pi_186662581
Snikkeltattoo heeft een karikatuur van zichzelf als baby nu op zijn been staan. Zijn vrouw (die overigens Priscilla heet) heeft nu een tattoo van een wortel bij haar heup, mogelijk omdat het past bij de Stampertje-tattoo die hij op zijn batsbajonet heeft staan. Genoemde tattoo is overigens ook in beeld geweest. Allebei lijken ze er nog redelijk blij mee te zijn.

Tot zover deze bagger, later ongetwijfeld meer.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 7 mei 2019 @ 00:39:33 #128
39237 crew  H_T
2733
pi_186662595
En aan de eindclip te zien viel deze aflevering nog relatief mee :o
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 00:39:43 #129
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_186662597
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 00:35 schreef Redefine het volgende:

[..]

Mike van de vierde verdieping werd duidelijk niet uit het raam gegooid toen hij met dit idee kwam.

Het is volgens mij een Amerikaans concept, van MTV America. En daar doen ze nog weleens debieler met dingen die hip kunnen zijn. Hoe het daar dan ontstaan is, geen idee.
Op zich verklaart dit al een hoop. :')
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 00:40:13 #130
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_186662601
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 00:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Snikkeltattoo heeft een karikatuur van zichzelf als baby nu op zijn been staan. Zijn vrouw (die overigens Priscilla heet) heeft nu een tattoo van een wortel bij haar heup, mogelijk omdat het past bij de Stampertje-tattoo die hij op zijn batsbajonet heeft staan. Genoemde tattoo is overigens ook in beeld geweest. Allebei lijken ze er nog redelijk blij mee te zijn.

Tot zover deze bagger, later ongetwijfeld meer.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator dinsdag 7 mei 2019 @ 00:58:41 #131
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_186662780
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 00:15 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

:@

Is er ook zo'n lijst van het Rehearsal topic? Of eigenlijk wil ik het niet eens weten _O- Schaam me dood
Oh, dat valt allemaal reuze mee :s)

Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator dinsdag 7 mei 2019 @ 01:00:39 #132
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_186662798
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je totaal aantal posts in de afgelopen dagen in het Rehearsal topic is nog niet eens in de buurt van mijn record :+
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator dinsdag 7 mei 2019 @ 01:04:07 #133
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_186662828
Tevens, afgelopen aflevering van GoT was weer om van te smullen :9
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_186662927
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 01:00 schreef naatje_1 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je totaal aantal posts in de afgelopen dagen in het Rehearsal topic is nog niet eens in de buurt van mijn record :+
Zoals verwacht bovenaan dus _O- Waar kan ik die info vinden?

En lieve schat, je zit nu appels met peren te vergelijken, want deze lijst van jou gaat over vijf dagen van 1 topic, en die grafiek van jou is per dag over meerdere topics. Ten tweede heb ik ook nooit beweerd boven jouw record uit te zijn gekomen :{w
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator dinsdag 7 mei 2019 @ 01:45:10 #135
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_186663112
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 01:18 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Zoals verwacht bovenaan dus _O- Waar kan ik die info vinden?

En lieve schat, je zit nu appels met peren te vergelijken, want deze lijst van jou gaat over vijf dagen van 1 topic, en die grafiek van jou is per dag over meerdere topics. Ten tweede heb ik ook nooit beweerd boven jouw record uit te zijn gekomen :{w
Onderin de spoiler zit een linkje waar je op kan klikken :P
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  dinsdag 7 mei 2019 @ 07:55:09 #136
2681 Dave
Aardig op drave
pi_186664321
Lichtelijk nerveuze, maar toch goedemorgen toegewenst.
:o)
pi_186664551
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 01:45 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Onderin de spoiler zit een linkje waar je op kan klikken :P
Oh :@ Daar had ik overheen gelezen. Thanks _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186664559
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 07:55 schreef Dave het volgende:
Lichtelijk nerveuze, maar toch goedemorgen toegewenst.
Mogguh c_/

Ik ben hooguit nerveus voor wat de andere landen gaan doen
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 7 mei 2019 @ 08:22:57 #139
2681 Dave
Aardig op drave
pi_186664599
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 08:20 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Mogguh c_/

Ik ben hooguit nerveus voor wat de andere landen gaan doen
Dat ik op m'n werk zit en alles maar met flarden meekrijg geeft me een onrustig gevoel.
:o)
  Moderator dinsdag 7 mei 2019 @ 08:37:01 #140
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_186664766
Ik geloof in jullie
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_186664829
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 08:37 schreef naatje_1 het volgende:
Ik geloof in jullie
Ook in Duncan?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator dinsdag 7 mei 2019 @ 08:44:33 #142
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_186664859
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 08:41 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ook in Duncan?
Ik denk dat jullie meer kracht nodig hebben dan Duncan, mijn geloof in Duncan is pas relevant voor de halve finale volgende week
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_186664869
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 08:44 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Ik denk dat jullie meer kracht nodig hebben dan Duncan, mijn geloof in Duncan is pas relevant voor de halve finale volgende week
Maar Duncan moet het daar vandaag waar gaan maken he? :P Het is nog niet voor het echt, maar als hij nu iets verknald, dan wordt het hier een meltdown en moeten wij de hele week aan het infuus
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator dinsdag 7 mei 2019 @ 08:47:06 #144
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_186664881
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 08:45 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Maar Duncan moet het daar vandaag waar gaan maken he? :P Het is nog niet voor het echt, maar als hij nu iets verknald, dan wordt het hier een meltdown en moeten wij de hele week aan het infuus
Daarom geloof ik in jullie. Is het niet beter het nu te verknallen en dat hij dan volgende week en uiteraard voornamelijk in de finale iedereen wegblaast :7
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_186664887
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 08:47 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Daarom geloof ik in jullie. Is het niet beter het nu te verknallen en dat hij dan volgende week en uiteraard voornamelijk in de finale iedereen wegblaast :7
Dat liever dan andersom ja. Maar het liefst verknald hij gewoon niets *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator dinsdag 7 mei 2019 @ 08:50:12 #146
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_186664912
Om 9 uur ga ik maar eens douchen :O
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_186664944
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 08:50 schreef naatje_1 het volgende:
Om 9 uur ga ik maar eens douchen :O
Wat specifiek
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 7 mei 2019 @ 08:54:00 #148
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_186664960
Ik denk dat ik beter pas na Duncan kan gaan douchen :')
Koel en donker bewaren
  Moderator dinsdag 7 mei 2019 @ 08:54:20 #149
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_186664963
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 08:52 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Wat specifiek
Nou, waarschijnlijk niet 9 uur precies, maar als de reclame begint op 3fm ga ik maar eens mezelf in beweging brengen.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator dinsdag 7 mei 2019 @ 08:54:52 #150
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_186664966
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 08:54 schreef Guanabana het volgende:
Ik denk dat ik beter pas na Duncan kan gaan douchen :')
Dat is pas om 14.00 zag ik net, er zitten heel veel uren in de dag voordat het 14.00 is
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')