quote:Op maandag 6 mei 2019 14:29 schreef ikbenrond het volgende:
Het nuchtere midden moet weer de docent spelen in een kamer vol domrechtsjes. Zo typisch.
quote:Op maandag 6 mei 2019 14:32 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Waar slaat dit op?
Pim werd niet vermoord door een moslim.
Els werd niet vermoord door een moslim, maar door een Christen.
Ik heb het helemaal niet gehad over de islam of de moslims.
Je kunt net zo goed zeggen dat ik de Eskimo's verdedig.
Laatste linkse kabinet zou Balkenende IV zijn geweest (Al was dat meer midden). Rechts is sindsdien gewoon constant aan de machtquote:Op maandag 6 mei 2019 14:24 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Rechts![]()
Rechts is niet eens aan de macht geweest joh.
Nee mensen met zo’n constante huillach zijn lekker interessant.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:43 schreef matspontius het volgende:
[..]
Goh, origineel. Helemaal zelf verzonnen?
Jaja, lekker duidelijk. Pilletjes wel ingenomen vandaag?quote:Op maandag 6 mei 2019 14:44 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Nee mensen met zo’n constante huillach zijn lekker interessant.
Want? Origineel zegquote:Op maandag 6 mei 2019 14:48 schreef matspontius het volgende:
[..]
Jaja, lekker duidelijk. Pilletjes wel ingenomen vandaag?
Hou anders gewoon op.quote:
Ik ophouden? Ik gedraag me niet gekwetst hoorquote:Op maandag 6 mei 2019 14:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hou anders gewoon op.
Echt niet leuk dat kwetsnede gedrag steeds maar weer.
Ah ja, alle aanhangers van Fortuyn als tokkie bestempelen - die hadden we ook nog niet gehad. Aan originaliteit geen gebrek hier .....quote:
Nou, ik was voor de grap gaan kijken toen bij het stadhuis het condoleanceregister geopend was, man man man wat een kneuzenkermis. Zelden zoveel vuilniszakken bij elkaar gezienquote:Op maandag 6 mei 2019 15:05 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ah ja, alle aanhangers van Fortuyn als tokkie bestempelen - die hadden we ook nog niet gehad. Aan originaliteit geen gebrek hier .....
Als jij denkt dat de VVD rechts is dan heb je het goed misquote:
VVD is niet rechts, hoe vaak moet ik dat nog zeggen.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Laatste linkse kabinet zou Balkenende IV zijn geweest (Al was dat meer midden). Rechts is sindsdien gewoon constant aan de macht
Ah, je bent van de Baudet-school. Alle partijen zijn extreem links, behalve FvD, dat is een middenpartij?quote:Op maandag 6 mei 2019 15:12 schreef Roces18 het volgende:
[..]
VVD is niet rechts, hoe vaak moet ik dat nog zeggen.
Dus dan categoriseer je iedereen die Fortuyn aanhangt maar in dezelfde klasse? Vrij simplistisch niet?quote:Op maandag 6 mei 2019 15:10 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Nou, ik was voor de grap gaan kijken toen bij het stadhuis het condoleanceregister geopend was, man man man wat een kneuzenkermis. Zelden zoveel vuilniszakken bij elkaar gezien
Oh ja, Baudet heeft gezegd dat de VVD heel links is. Dus dan is dat zo. Ook al is het aantoonbaar onjuist, maar ach.quote:Op maandag 6 mei 2019 15:11 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Als jij denkt dat de VVD rechts is dan heb je het goed mis
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |