abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7754325
Ik ga voor langere tijd in een andere stad werken. nu werkt er hier een meisje waar ik al zeer veel oogcontact mee heb gehad maar waarmee ik nooit gesproken heb (de gelegenheid was niet geschikt genoeg, bne nier reuze verlegen ofzo).

nu heb ik hier nog een paar dagen, ik zou bij haar werkplek langs kunnen gaan en haar vragen of ze een keer mee uit wil. Ware het niet dat ze in het callcenter zit en dus de hele dag aan de telefoon is.

Ik heb een simpel briefje getypt waarin staat dat ik wel verwacht had dat ze aan het bellen zou zijn en dat ik graag een keer met haar uit zou willen.

daaronder mijn naam & telefoon nummer.

ik ga het wel persoonlijk naar haar toe brengen.

is dit echt 100% FOUT of kan het wel (hoe zouden jullie reageren)
wacht ik haar reactie op het briefje wel/ niet meteen af ? (Ze kan best lezen tijdens het telefoneren)

ieder probleem is een nieuwe kans, een nieuwe uitdaging
pi_7754335
Ik zou het dan schrijven, staat persoonlijker.

Verder wel een leuk ideetje.

dinsdag 7 januari 2003 @ 09:03:51 #3
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_7754343
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 09:02 schreef Kuupke het volgende:
Ik zou het dan schrijven, staat persoonlijker.

voor de rest zeker geen slecht plan hoor

No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_7754347
Tja waarom niet als je het zelf gaan brengen en het effe SCHRIJFT dan kan het zeker.
-
  Official ESF Kreviewer dinsdag 7 januari 2003 @ 09:04:15 #5
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_7754349
Als je naam en tel nr eronder staat, zou ik alleen een 'bel me' gebaar maken en er niet op wachten...
pi_7754358
mijn handschrift is rampzalig maar ik kan/ zal het een even proberen.

ik heb wel in Comic Sans getypt op lettertype 12 (dus niet zo'n zakelijk memo op lettertype 10, arial)

quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 09:04 schreef Kreator het volgende:
Als je naam en tel nr eronder staat, zou ik alleen een 'bel me' gebaar maken en er niet op wachten...
idd. dat maakt het voor beiden een stuk makkelijker... (te makkelijk / slap??)

[Dit bericht is gewijzigd door xychix op 07-01-2003 09:06]

dinsdag 7 januari 2003 @ 09:05:57 #7
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_7754362
Probeer het rond 12 a 1 uur...

of is het 'ze is aan het bellen' toch stiekem een excuus om de makkelijke weg van het briefje te kiezen (overigens ook de minst succesvolle lijkt me)

/-=]
|o-0
~~~`
pi_7754375
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 09:05 schreef xychix het volgende:
mijn handschrift is rampzalig maar ik kan/ zal het een even proberen.

ik heb wel in Comic Sans getypt op lettertype 12 (dus niet zo'n zakelijk memo op lettertype 10, arial)
[..]

idd. dat maakt het voor beiden een stuk makkelijker... (te makkelijk / slap??)

Toch schrijven. Er is niets erger dan een getyped briefje als je iemand uit vraagt. (de gedachte komt dan al snel op: "Hoeveel zou hij er uitgeprint hebben?" )
pi_7754385
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 09:05 schreef DeWaasheid het volgende:
Probeer het rond 12 a 1 uur...

of is het 'ze is aan het bellen' toch stiekem een excuus om de makkelijke weg van het briefje te kiezen (overigens ook de minst succesvolle lijkt me)

nah ik ben niet zo verlegen weggelegd, als ik haar tegenkom en de kans krijg haar met een bijdehandte opmerking aan te spreken dan zal ik dat zeker doen !!!! alleen ze heeft eind/begin tijden die erg varieren.

ik zou wel naar haar toe kunnen gaan en bji haar bureau duidelijk kunnen maken dat ik haar iets wil vragen, vervolgens 10 min wachten en dan met een bek vol tanden staan omdat de situatie te gespannen is en ik niet een makkelijke openende opmerking kan maken.... lijkt me helemaal niet succesvol!

ik kan het ook niet maken om daar 5 min over de afdeling te struinen in de hoop dat ze ffies bij haar pc wegloopt om haar vervoglens aan te spreken. dan heb ik waarschijnlijk redelijk snel een chef op mijn nek die vraagt wat ik zoek

nog een reden voor een briefje is dat ik haar niet in verlegenheid wil brengen. er zitten wel +/- 50 collegea omheen! een briefje kan ze ffies opvouwen en later eens goed doorlezen, als ik haar gewoon om haar telnr vraag word ze de eerste de beste pauze daarna helemaal plat gevraagd.

dinsdag 7 januari 2003 @ 09:13:22 #10
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_7754421
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 09:08 schreef xychix het volgende:

[..]

nah ik ben niet zo verlegen weggelegd, als ik haar tegenkom en de kans krijg haar met een bijdehandte opmerking aan te spreken dan zal ik dat zeker doen !!!! alleen ze heeft eind/begin tijden die erg varieren.

ik zou wel naar haar toe kunnen gaan en bji haar bureau duidelijk kunnen maken dat ik haar iets wil vragen, vervolgens 10 min wachten en dan met een bek vol tanden staan omdat de situatie te gespannen is en ik niet een makkelijke openende opmerking kan maken.... lijkt me helemaal niet succesvol!

ik kan het ook niet maken om daar 5 min over de afdeling te struinen in de hoop dat ze ffies bij haar pc wegloopt om haar vervoglens aan te spreken. dan heb ik waarschijnlijk redelijk snel een chef op mijn nek die vraagt wat ik zoek

Tis jouw keuze hoor
alleen een call-center kennende, daar zijn de gemiddelde gesprekken meestal nog geen minuut. Ligt er een beetje aan, iig wel in de 'mensen lastig vallen via telefoon' sector.
/-=]
|o-0
~~~`
pi_7754442
Definately schrijven

... verder, gewoon doen! Succes!

(en laat effe weten hoe haar reaktie was!!!)

"Don't drive faster than your angel can fly..."
pi_7754452
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 09:13 schreef DeWaasheid het volgende:

[..]

Tis jouw keuze hoor
alleen een call-center kennende, daar zijn de gemiddelde gesprekken meestal nog geen minuut. Ligt er een beetje aan, iig wel in de 'mensen lastig vallen via telefoon' sector.

ik ben er ooit voor onderhoud aan het werk geweest, toen moest ik alle mensen een voor een achter hun pc weghalen. Geloof me je wilt niet weten hoelang ze daar gem per gesprek doen maar het leek me erg lang.

dan nog het feit dat er 50 collegea omheen zitten! of moet ik daar maar scheit aan hebben en haar belasten met kruisverhoren van alle collegeea ? (is niet de reden maar speelt wel mee !)

Ja ik had haar toen ook ff willen helpen alleen een collega was me net voor, heb toen nog een verwoede poging gedaan maar kwam er niet tussen

quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 09:15 schreef Musiquence het volgende:
Definately schrijven

... verder, gewoon doen! Succes!

(en laat effe weten hoe haar reaktie was!!!)

dat laat ik zeker weten!
pi_7754477
Gewoon dat callcenter bellen tot je haar eraan krijgt?
Of aanspreken.. ik vind schrijven geen goed idee verder, maar als het echt niet anders kan moet het maar

en zelfs al ga je typen: GEEN Comic Sans... dan is het net een kinderfeestje, kun je dr beter zeggen dat ze d'r zwemspullen mee moet nemen en dat ze wordt thuisgebracht. ofzo.

pi_7754564
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 09:19 schreef Henkmanz het volgende:
Gewoon dat callcenter bellen tot je haar eraan krijgt?
Of aanspreken.. ik vind schrijven geen goed idee verder, maar als het echt niet anders kan moet het maar

en zelfs al ga je typen: GEEN Comic Sans... dan is het net een kinderfeestje, kun je dr beter zeggen dat ze d'r zwemspullen mee moet nemen en dat ze wordt thuisgebracht. ofzo.

dan breng ik haar echt niet weer naar huis hoor !! ze mag blijven

ik heb een briefje geschreven, het is nog leesbaar ook... mooi is het niet echt, maar ik vertrouw jullie... ik ben tenslotte IT-er jullie "de gemiddelde nederlander/fokker".

ik ga er vanmiddag / straks wel ff langs.

Aanspreken word niets, als een briefje echt fout is is er nog 1 alternatief:

- niets doen en hopen dat ze hier over ruim 1/2 jaar nog werkt ! (maar dat lijkt me ook geen beste)

dinsdag 7 januari 2003 @ 09:30:29 #15
3305 Phat Lip
Heeft geen dikke lip.
pi_7754595
Comic Sans ?!

dan zou zelfs Angelina Jolie het kunnen vergeten bij mij...

pi_7754611
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 09:27 schreef xychix het volgende:
ik ben tenslotte IT-er jullie "de gemiddelde nederlander/fokker".
de gemiddelde nederlander bestaat niet hoor

Ik ben multimedia vormgever, en mijn handschrift is om te janken. Het ziet eruit alsof ik constant uitschiet met mn pen... maar toch schrijf ik handgeschreven brieven omdat mensen dat veel meer waarderen.
probeer het maar gewoon
komt vast wel goed.

pi_7754617
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 09:31 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

de gemiddelde nederlander bestaat niet hoor

Ik ben multimedia vormgever, en mijn handschrift is om te janken. Het ziet eruit alsof ik constant uitschiet met mn pen... maar toch schrijf ik handgeschreven brieven omdat mensen dat veel meer waarderen.
probeer het maar gewoon
komt vast wel goed.

Oki ik ben over, het word de handgeschreven brief(je)

nog 1 punt...

groeten,

voornaam
06******

of voor en achternaam (vind ik zo formeel...en wat interesseert die achternaam nou ? jah ze kan dan mij opzoeken in de interne email-gids)

[Dit bericht is gewijzigd door xychix op 07-01-2003 09:33]

dinsdag 7 januari 2003 @ 09:32:38 #18
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_7754619
OOeh vooral niet typen, dat staat zo van: "ik heb ze laten drukken in een oplage van een paar honderd, en bij elke leuke meid, die ik zie, deel ik deze uit!".

gewoon schrijven, en dat bel gebaar is zeker een een leuek move.

Asumption is the mother of all fuck-ups
pi_7754662
Als ze toch aant bellen is waarom bel JIJ haar dan niet
Lambo of Rekt
pi_7754673
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 09:32 schreef xychix het volgende:

[..]

Oki ik ben over, het word de handgeschreven brief(je)

nog 1 punt...

groeten,

voornaam
06******

of voor en achternaam (vind ik zo formeel...en wat interesseert die achternaam nou ? jah ze kan dan mij opzoeken in de interne email-gids)

HET handgeschreven briefje zulke fouten zeker niet maken in het briefje zelf, dan lijkt het net alsof je je 8jarige broertje het hebt laten schrijven!

En ook geen "groeten" doen, maar "liefs"
dat staat gevoeliger/persoonlijker dan groeten, maar ik weet niet of de rest van de fokkers het met mij eens is..

dinsdag 7 januari 2003 @ 09:38:31 #21
30924 modestus
forward hoort wat...
pi_7754698
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 09:32 schreef xychix het volgende:
jah ze kan dan mij opzoeken in de interne email-gids)
stuur een mailtje
Na die skitter sterrenag verskyn die helder son, met al sy kleur en prag laat die dag maar kom.
pi_7754702
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 09:36 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

HET handgeschreven briefje zulke fouten zeker niet maken in het briefje zelf, dan lijkt het net alsof je je 8jarige broertje het hebt laten schrijven!

En ook geen "groeten" doen, maar "liefs"
dat staat gevoeliger/persoonlijker dan groeten, maar ik weet niet of de rest van het fokkers het met mij eens is..

de handgeschreven brief (dat je kwam er later bij... sorry beetje lui)
liefs... hmm. opzich wel goed idee... niet te opdringerig ?
en achternaam ?

(moet ik het kreng weer overnieuw schrijven )

quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 09:38 schreef modestus het volgende:

[..]

stuur een mailtje

ik weet haar naam (nog) niet
ik ben niet zo iemand die bij de hele gang gaat informeren of iemand weet hoe zij heet...
  dinsdag 7 januari 2003 @ 09:41:02 #23
27535 Pulsemaster
Politiek en sociaal incorrect!
pi_7754724
Wat zet je allemaal op dat briefje dan?
- Neem je zwempak mee, maar ik zeg niet wat we gaan doen!
- Je wordt thuis gebracht

Uit welke klei hebben ze jou getrokken? :?
  dinsdag 7 januari 2003 @ 09:41:11 #24
30924 modestus
forward hoort wat...
pi_7754727
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 09:38 schreef xychix het volgende:
ik ben niet zo iemand die bij de hele gang gaat informeren of iemand weet hoe zij heet...
ow... heb je geen smoelenboek daar dan?
Na die skitter sterrenag verskyn die helder son, met al sy kleur en prag laat die dag maar kom.
pi_7754732
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 09:38 schreef xychix het volgende:
de handgeschreven brief (dat je kwam er later bij... sorry beetje lui)
liefs... hmm. opzich wel goed idee... niet te opdringerig ?
en achternaam ?

(moet ik het kreng weer overnieuw schrijven )

Te opdringerig is het zeker niet, dat is pas als je er "hey lieverd" ofzo neerzet. Achternaam mag je wel weglaten, is idd nog niet echt van belang ofzo.

Opnieuw schrijven is goed! raak je weer gewend aan schrijven, niet aan typen

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')