quote:Zaterdag 6 juli vanaf 10.30 uur kan het publiek het toestel van buiten zien en fotograferen. Op de vliegbasis is voor bezoekers ook een ruimte ingericht met informatie over het nieuwe regeringstoestel en het interieur. Op www.bezoekdephgov.nl kunnen geïnteresseerden zich vanaf dinsdag 18 juni 14.00 uur aanmelden. De aanmeldtermijn voor het publiek sluit uiterlijk op 29 juni, of wanneer alle beschikbare 3000 plaatsen gereserveerd zijn. Aanmelding is gezien de veiligheidsmaatregelen op de vliegbasis verplicht. Toegang tot de vliegbasis is alleen mogelijk met een ontvangstbevestiging van de aanmelding.
Maar overspuiten is een kostbare exercitie en de 747's zijn binnen twee jaar de vloot uit. Misschien als er nog een kist voor een D-inspectie moet, maar anders zie ik het niet gebeuren.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 09:39 schreef Drekkoning het volgende:
Dat moet helemaal niet. Kan je rustig een hele tijd laten zitten, net als die retro 737 met het 95 jarig bestaan.
Wat is er mis mee, dan?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:21 schreef flipsen het volgende:
Blijft een enorme gemist kans, die livery
Zo'n vermoeden heb ik ook.quote:Op woensdag 19 juni 2019 15:48 schreef Karstman het volgende:
Medisch of technisch probleem en hij cirkelt om brandstof te lozen denk ik voor hij naar Amsterdam komt.
Waarom? Mooie strakke livery. Die tevens ook eerlijker is over het gebruik.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:21 schreef flipsen het volgende:
Blijft een enorme gemist kans, die livery
quote:KLM heeft tijdens de Paris Air Show bekend gemaakt dat het 35 nieuwe Embraer E195-E2’s zal bestellen, dat meldt de Braziliaanse vliegtuigbouwer.
Order
De order voor KLM Cityhopper bestaat uit 15 bestellingen en kooprechten voor nog eens 20 van de E195-E2’s. Kijkende naar de catalogusprijzen zouden de 35 Embraer’s een waarde hebben van 2,48 miljard dollar (2,2 miljard euro). De 15 vliegtuigen zullen vanaf 2021 tot en met 2023 geleverd worden.
Grootste
KLM is Europa’s grootste gebruiker van Embraer-toestellen en heeft er 49 in de vloot. Volgens John Slattery, topman bij Embraer, is de nieuwe order van KLM ‘een teken van groot vertrouwen in de vliegtuigbouwer.’ Volgens KLM-topman Pieter Elbers is Embraer ‘de afgelopen 10 jaar een belangrijke partner voor KLM en Cityhopper geweest.’
Oudste
De oudste E190’s van KLM Cityhopper zijn bijna 11 jaar oud. In de E190’s van KLM Cityhopper is er ruimte voor 100 passagiers en in de nieuwe E195-E2’s passen 116 passagiers. De reizigers behouden dezelfde beenruimte als in de E190’s. In totaal heeft Cityhopper nu 17 Embraer E175’s en 32 E190’s in dienst.
Gaat de neus nog in de juiste kleur gespoten worden, of is dit het? Staat zo wel heel goedkoop.quote:
Is hier al wat meer over bekend?quote:
Motorproblemen, ondertussen veilig geland op Schipholquote:Op woensdag 19 juni 2019 21:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is hier al wat meer over bekend?
quote:
Ik vind het niet zakelijk genoeg of juist niet "frivool" genoeg, zit er teveel tussenin. Er waren mooiere liveries bedacht door hobbyisten. Wat mij betreft had ie poepstrak zakelijk mogen zijn, maar dit is meer "oh ja, het moet ook nog wat ´dynamiek´ hebben"quote:Op woensdag 19 juni 2019 16:53 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Waarom? Mooie strakke livery. Die tevens ook eerlijker is over het gebruik.
Mooi . Ik vind het fijne toestellen om in te vliegen.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:29 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
KLM bestelt nieuwe Embraers
[..]
Ik lees alleen maar persoonlijke meningen. En dus subjectief. Ik vind (persoonlijke mening) er weinig mis mee.quote:Op donderdag 20 juni 2019 00:12 schreef flipsen het volgende:
Ik vind het niet zakelijk genoeg of juist niet "frivool" genoeg, zit er teveel tussenin. Er waren mooiere liveries bedacht door hobbyisten. Wat mij betreft had ie poepstrak zakelijk mogen zijn, maar dit is meer "oh ja, het moet ook nog wat ´dynamiek´ hebben"
Zeker een logische stap, er gaan er met dezelfde seat pitch wel meer dan 116 in ook trouwens, eerder 128. Single class 31 inch is 132 (volgens de website van de fabrikant), maar KL-C vliegt met enkele rijen met een grotere pitch voor Business en Economy comfort.quote:
Zeker. Echter gaat die verbouwing er nu vermoedelijk alsnog komen, omdat KLC in 2021 alsnog met drie FA’s gaat vliegen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 09:33 schreef inkjet het volgende:
[..]
Zeker een logische stap, er gaan er met dezelfde seat pitch wel meer dan 116 in ook trouwens, eerder 128. Single class 31 inch is 132 (volgens de website van de fabrikant), maar KL-C vliegt met enkele rijen met een grotere pitch voor Business en Economy comfort.
Er waren plannen om de kledingkasten uit de E190's te halen om acht seats extra kwijt te kunnen, maar boven de 100 moet er een derde FA mee en dat is duur voor maximaal 8 extra klanten.
Ja, precies. Tegen die tijd zijn de processen dus omgebouwd naar 3 CA’s voor de E2, en dan wordt het opeens een stuk laagdrempeliger om de kledingkast eruit te slopen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:00 schreef inkjet het volgende:
Kan dat niet gewoon zijn omdat de leverring van de 195's vanaf dan gepland is?
Handbagage in de 190's wordt zeker een groter probleem, maar dat zie je in de 737's ook. Daar zaten trouwens vroeger ook kledingkasten in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |