Tsja, toch blijf ik het vreemd vinden. Grote kans dat de rij ervoor bezet blijft en dat de stewardessen gewoon verder gaan met uitserveren van eten en drinken....quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:34 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dat soort keuzes worden gemaakt aan de hand van aantal factoren, een daarvan is waar je tot die tijd het lijk laat. Grote kans dat er een stoelrij vrij was, of wat mensen verplaatst, zodat het lijk op een achterste rij terecht kon.
Jep. Alhoewel de service waarschijnlijk al redelijk overhoop ligt vanwege het medische incident en de uitwijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:36 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Tsja, toch blijf ik het vreemd vinden. Grote kans dat de rij ervoor bezet blijft en dat de stewardessen gewoon verder gaan met uitserveren van eten en drinken....
En het feit dat ze net een sterfgeval hebben gehad hakt er ook wel in.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:37 schreef Drekkoning het volgende:
Jep. Alhoewel de service waarschijnlijk al redelijk overhoop ligt vanwege het medische incident en de uitwijk.
Vooral dat eerste. Ik zie dat kort na alles het vliegtuig weer in gebruik is genomen. Onwetende zitten dus op een plek waar net daarvoor een dode heeft gelegen met lichaamssappen uitstoot....quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:38 schreef shiznuts het volgende:
Vooral omdat lijken vrij snel lichamelijke sappen lekken zeg maar... en er na wat tijd stijfheid optreed waardoor ze moeilijk te verplaatsen zijn...
Dus die leggen in een bed waar de crew in kan rusten? Dat lijkt mij ook niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:41 schreef Viezze het volgende:
Laten we niet vergeten dat er plekken zijn waar de crew kan uitrusten/slapen. Ik kan me niet voorstellen dat ze een dood persoon tussen de mensen zetten, zeker niet in het zicht. Zal vast over na zijn gedacht.
Vergeet ook niet dat de Azoren geen bekend vliegveld is voor KLM en Curacao wel. Als er toch geen urgentie meer is kan ik me zo’n beslissing voorstellen.
Nee, dat gebeurt ook niet. In principe wordt er gewoon een lege rij etc voor gebruikt.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:57 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dus die leggen in een bed waar de crew in kan rusten? Dat lijkt mij ook niet.
Dat lijkt mij ook, zeker als die vrouw ook Nederlands isquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:39 schreef Karstman het volgende:
Wat ook mee zal spelen is dat Curacoa een land is binnen ons koninkrijk en als die mevrouw de Nederlandse nationaliteit heeft het qua formaliteiten net wat makkelijker is om zaken te regelen op Curacao dan op de Azoren.
Omdat het voor de gemiddelde passagier die zich een paar keer per jaar in cattle class laat vervoeren het vooral goedkoop moet zijn.quote:Op maandag 20 mei 2019 14:04 schreef J.B. het volgende:
Ruimbagage verre KLM-vlucht gaat geld kosten https://nos.nl/l/2285492
Waarom doen maatschappijen als KLM zo hun best om steeds meer op low-cost carriers te gaan lijken?
Zover ik weet alleen naar east coast in de VS? Je weet zeker dat die 50 euro daavoor was?quote:Op maandag 20 mei 2019 16:27 schreef flipsen het volgende:
Dat is toch al lang zo, in ieder geval op vluchten naar Zuid-Amerika. Ik ging daar nog wel eens mee in de mist voor klanten en dan kon ik later 50 euro per vlucht per koffer aftikken uit eigen portemonnee
Ik snap best dat het merendeel van mijn klanten met KLM wil vliegen, maar zelf geef ik absoluut de voorkeur aan AirEuropa of zelfs Iberia. Prijsvechter Norwegian heb ik nog niet geprobeerd en ook met Lufthansa moet ik nog steeds vliegen, lekker in de 747
Al tijden bij KLM, in ieder geval naar Argentinie, Chili en Peru.quote:Op maandag 20 mei 2019 16:53 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Zover ik weet alleen naar east coast in de VS? Je weet zeker dat die 50 euro daavoor was?
Iberia vind ik ook wel prettig naar Zuid-Amerika ja, mijn voorkeur.
Je bent zelf ondernemer? Anders vreemd dat je als werknemer moet opdraaien voor een foutjequote:Op maandag 20 mei 2019 16:27 schreef flipsen het volgende:
Dat is toch al lang zo, in ieder geval op vluchten naar Zuid-Amerika. Ik ging daar nog wel eens mee in de mist voor klanten en dan kon ik later 50 euro per vlucht per koffer aftikken uit eigen portemonnee
Eigen tokoquote:Op maandag 20 mei 2019 19:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je bent zelf ondernemer? Anders vreemd dat je als werknemer moet opdraaien voor een foutje
Geen idee. Ik kies/koos juist voor KLM voor de service. Maar dat begint steeds minder te worden. Door dit soort dingen werk je juist in de hand dat passagiers nog meer handbagage mee gaan nemen.quote:Op maandag 20 mei 2019 14:04 schreef J.B. het volgende:
Ruimbagage verre KLM-vlucht gaat geld kosten https://nos.nl/l/2285492
Waarom doen maatschappijen als KLM zo hun best om steeds meer op low-cost carriers te gaan lijken?
twitter:Airbus twitterde op maandag 20-05-2019 om 17:31:52 Today marks an epic occasion as we celebrate our 12,000th aircraft ever delivered – an #A220 - to @Delta who is the 1st U.S airline to operate the aircraft, w / a firm order for 90 A220. What better way to celebrate than with the newest member of our family https://t.co/ZCyh0GxjWu https://t.co/KDuzxoflCh reageer retweet
Hier te volgen: https://www.flightradar24.com/DAL9960/2095a9a1twitter:flightradar24 twitterde op maandag 20-05-2019 om 23:03:01 ✈️1️⃣2️⃣,0️⃣0️⃣0️⃣🎉Follow the delivery flight of the 12,000th @Airbus delivery, an A220 on its way home to @ATLairport with @Delta.https://t.co/3jAgfqz74J https://t.co/qn8BtkTHe8 reageer retweet
quote:Airbus celebrated the delivery of its 12,000th aircraft ever in its 50-year history. The aircraft was an A220-100, assembled in Mirabel, Canada and handed over to U.S.-based Delta Air Lines.
The aircraft is the 12th A220 delivered to date to Delta Air Lines since the carrier received its first A220 in October 2018. The A220 started scheduled service with Delta in February 2019. Delta is the first U.S. airline to operate the A220 and is the largest A220 customer, with a firm order for 90 aircraft.
This milestone delivery of a Canadian-made Airbus aircraft to a U.S.-based airline highlights the growing presence of Airbus in North America. Since Airbus’ leadership of the A220 programme became effective on 1 July 2018, ground was broken in January this year in Mobile, Alabama for the construction of a second A220 final assembly line, set to start deliveries to U.S. customers in 2020.
Airbus delivered its first aircraft, an A300B2 to Air France, back in 1974. Fast forward to 2010, Airbus handed over its 6,000th aircraft, 36 years after its first. The pace continued to accelerate, taking Airbus just nine years to double that number, reaching 12,000th Airbus aircraft delivery on May 20, 2019.
Hoezo kist van een ander?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 08:36 schreef Karstman het volgende:
Dat is toch een CS100? Ok Airbus heeft die tent gekocht maar het is toch een beetje lullig om je mijlpaal te vieren met een kist van een ander.
Het lijk wordt in een bodybag geplaatst en uit het zicht van de passagiers geplaatst.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:27 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dit vind ik toch apart. Je wijkt dus uit naar de Azoren. Volgens Flightradar ben je er al bijna en dan blijkt dat die persoon is overleden. Zie hier onderstaande link van die vlucht op Flightradar. Dan maak je dus de keus om nog 5 uur door te vliegen naar Curacao met een dood persoon in de cabine. Wat gebeurt er dan met zo'n persoon? Blijft dat tussen de rest van de passagiers nog een aantal uren in de stoel zitten? Ik ben echt niet bang om personen te zien die overleden zijn maar ik zou het toch best apart en ongemakkelijk vinden als er een persoon naast, voor of achter mij zou zitten dat overleden is.
https://www.flightradar24.com/data/flights/kl755#208493f3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |