quote:Of iemand getrouwd is of niet
Op dinsdag 7 januari 2003 08:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:wat moet je nou het zwaarst laten wegen bij het maken van een keuze..
quote:Ja, maar dat iemand niet veel geld heeft, of dat iemand geen 'goede connecties' heeft heb ik toch nog nooit als nadeel genoemd zien worden... Jeez, je bent toch bij iemand omdat je van haar persoonlijk houdt, en niet omdat je haar 'connecties' kunt gebruiken
Op dinsdag 7 januari 2003 08:32 schreef Bulls-Ass het volgende:elke vrouwe heeft nadelen
Beter gelukkig met een kip zonder geld dan dat je met een rijke bitch zit omdat ze nou toevallig veel geld heeft. Geld maakt niet gelukkig, een lieve vriendin/vrouw wel!!!
En dansen kunnen ze allemaal, bij sommige moet je d'r alleen eerst een paar wijntjes ingieten...
quote:integreer en begin een harem
Op dinsdag 7 januari 2003 08:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:( De ene heft geld, de andere heeft handige connecties, de andere kan goed dansen, de andere kun je goed mee praten, de andere ziet er gewoon superlekker uit, de andere heeft goede genetische eigenschappen die meegegeven kunnen worden aan het kind...
quote:Een vrouw naar mn hart
Op dinsdag 7 januari 2003 08:36 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Ja, maar dat iemand niet veel geld heeft, of dat iemand geen 'goede connecties' heeft heb ik toch nog nooit als nadeel genoemd zien worden... Jeez, je bent toch bij iemand omdat je van haar persoonlijk houdt, en niet omdat je haar 'connecties' kunt gebruiken
quote:Dat is voor iedereen weer verschillend. Kan ik er trouwens uit opmaken dat jij het liefst een rijke vrouw, type fotomodel wilt, die daarnaast ook nog een hoogbegaafd, zeer creatief en goed in bed is? Volgens mij leg je de lat dat echt veel te hoog, gezien dat irreële eisen zijn. Dé perfecte vrouw bestaat domweg niet.
Op dinsdag 7 januari 2003 08:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
... wat moet je nou het zwaarst laten wegen bij het maken van een keuze..
En dat over die 'genetische eigenschappen'... het is verdorie toch geen fokvee waar je mee te maken hebt??
quote:schrik niet... ook jij bent hoogstwaarschijnlijk een zoogdier... genetische eigenschappen spelen een grotere rol dan jij denkt
Op dinsdag 7 januari 2003 08:53 schreef MSXUser het volgende:
En dat over die 'genetische eigenschappen'... het is verdorie toch geen fokvee waar je mee te maken hebt??
quote:Ten eerste wil ik graag opmerken dat jij van liefde iets belachelijks maakt door zo denigrerend te praten over een eventuele partner.
...is bijna ondoenlijk... elk meisje heeft wel voor -en nadelen... hoe weet je nou welk meisje het beste is...De ene heft geld, de andere heeft handige connecties, de andere kan goed dansen, de andere kun je goed mee praten, de andere ziet er gewoon superlekker uit, de andere heeft goede genetische eigenschappen die meegegeven kunnen worden aan het kind... wat moet je nou het zwaarst laten wegen bij het maken van een keuze..
Ik ken je verder niet, dus wie weet staan ze echt voor je in de rij, wie weet
Je "kiest" een partner omdat het totaal pakket je bevalt, je zet ze niet als vleeswaren naast elkaar (physiek of in gedachten) en kiest ze niet uit op uiterlijke kenmerken alsof het vee is.
quote:Dat is zo, alleen om het er zo dik bovenop te leggen is overdreven (aan de andere kant... dat zijn we intussen ook wel van BHFH gewend).
Op dinsdag 7 januari 2003 08:58 schreef modestus het volgende:
schrik niet... ook jij bent hoogstwaarschijnlijk een zoogdier... genetische eigenschappen spelen een grotere rol dan jij denkt
quote:LOL @ JOU
is bijna ondoenlijk... elk meisje heeft wel voor -en nadelen... hoe weet je nou welk meisje het beste is... De ene heft geld, de andere heeft handige connecties, de andere kan goed dansen, de andere kun je goed mee praten, de andere ziet er gewoon superlekker uit, de andere heeft goede genetische eigenschappen die meegegeven kunnen worden aan het kind... wat moet je nou het zwaarst laten wegen bij het maken van een keuze..
Ik zie nergens t woordje verliefd of houden van , vind je dat niet belangrijk?
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 08:29 schreef calvobbes het volgende:[..]
Of iemand getrouwd is of niet
quote:Ach ja... willen we niet allemaal een prinses in de keuken en een hoer in bed?
...is bijna ondoenlijk... elk meisje heeft wel voor -en nadelen... hoe weet je nou welk meisje het beste is...De ene heft geld, de andere heeft handige connecties, de andere kan goed dansen, de andere kun je goed mee praten, de andere ziet er gewoon superlekker uit, de andere heeft goede genetische eigenschappen die meegegeven kunnen worden aan het kind... wat moet je nou het zwaarst laten wegen bij het maken van een keuze..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |