abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 januari 2003 @ 08:18:12 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_7754095
...is bijna ondoenlijk... elk meisje heeft wel voor -en nadelen... hoe weet je nou welk meisje het beste is... De ene heft geld, de andere heeft handige connecties, de andere kan goed dansen, de andere kun je goed mee praten, de andere ziet er gewoon superlekker uit, de andere heeft goede genetische eigenschappen die meegegeven kunnen worden aan het kind... wat moet je nou het zwaarst laten wegen bij het maken van een keuze..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_7754100
Je moet niet afwegen, het is geen zakelijke investering!
Je moet gewoon een keer zwaar verliefd worden op iemand, dan weet je het vanzelf
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 7 januari 2003 @ 08:21:25 #3
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_7754105
Het zwaarst wegen de vlinders in je buik.
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_7754131
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 08:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

wat moet je nou het zwaarst laten wegen bij het maken van een keuze..

Of iemand getrouwd is of niet
  dinsdag 7 januari 2003 @ 08:31:15 #5
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_7754145
of ze je een eikel vindt of niet...
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_7754153
dat voel je toch aan ...
elke vrouwe heeft nadelen maar de nadelen van de "ware" trek je je gewoon veel minder aan
daar leer je mee leven
Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
pi_7754171
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 08:32 schreef Bulls-Ass het volgende:

elke vrouwe heeft nadelen

Ja, maar dat iemand niet veel geld heeft, of dat iemand geen 'goede connecties' heeft heb ik toch nog nooit als nadeel genoemd zien worden... Jeez, je bent toch bij iemand omdat je van haar persoonlijk houdt, en niet omdat je haar 'connecties' kunt gebruiken
Are you pondering what I'm pondering?
pi_7754176
Dat merk je vanzelf wel en dan maken die zaken die jij noemt echt niets meer uit.
Of ze nou rijk, arm, dik of dun is.............. succes!!
pi_7754180
Gewoon verliefd worden. Wat ze dan allemaal heeft of kan, dat zie je dan wel weer...

Beter gelukkig met een kip zonder geld dan dat je met een rijke bitch zit omdat ze nou toevallig veel geld heeft. Geld maakt niet gelukkig, een lieve vriendin/vrouw wel!!!

En dansen kunnen ze allemaal, bij sommige moet je d'r alleen eerst een paar wijntjes ingieten...

"Don't drive faster than your angel can fly..."
pi_7754186
Trio?
  dinsdag 7 januari 2003 @ 08:44:09 #11
30924 modestus
forward hoort wat...
pi_7754230
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 08:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:( De ene heft geld, de andere heeft handige connecties, de andere kan goed dansen, de andere kun je goed mee praten, de andere ziet er gewoon superlekker uit, de andere heeft goede genetische eigenschappen die meegegeven kunnen worden aan het kind...
integreer en begin een harem
Na die skitter sterrenag verskyn die helder son, met al sy kleur en prag laat die dag maar kom.
pi_7754256
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 08:36 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ja, maar dat iemand niet veel geld heeft, of dat iemand geen 'goede connecties' heeft heb ik toch nog nooit als nadeel genoemd zien worden... Jeez, je bent toch bij iemand omdat je van haar persoonlijk houdt, en niet omdat je haar 'connecties' kunt gebruiken

Een vrouw naar mn hart
Lambo of Rekt
  dinsdag 7 januari 2003 @ 08:53:06 #13
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_7754276
quote:
... wat moet je nou het zwaarst laten wegen bij het maken van een keuze..
Dat is voor iedereen weer verschillend. Kan ik er trouwens uit opmaken dat jij het liefst een rijke vrouw, type fotomodel wilt, die daarnaast ook nog een hoogbegaafd, zeer creatief en goed in bed is? Volgens mij leg je de lat dat echt veel te hoog, gezien dat irreële eisen zijn. Dé perfecte vrouw bestaat domweg niet.
Wat voor mij belangrijk is: Dat ik me goed voel in een relatie. Voor een deel gemeenschappelijke interesses waar je samen wat mee kunt. Uiterlijk en dergelijke vind ik absoluut van minder belang (ik zie er zelf ook niet uit, dus waarom zou ik daar juist eisen aan stellen?).

En dat over die 'genetische eigenschappen'... het is verdorie toch geen fokvee waar je mee te maken hebt??

If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  dinsdag 7 januari 2003 @ 08:58:21 #14
30924 modestus
forward hoort wat...
pi_7754298
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 08:53 schreef MSXUser het volgende:
En dat over die 'genetische eigenschappen'... het is verdorie toch geen fokvee waar je mee te maken hebt??
schrik niet... ook jij bent hoogstwaarschijnlijk een zoogdier... genetische eigenschappen spelen een grotere rol dan jij denkt
Na die skitter sterrenag verskyn die helder son, met al sy kleur en prag laat die dag maar kom.
pi_7754440
quote:
...is bijna ondoenlijk... elk meisje heeft wel voor -en nadelen... hoe weet je nou welk meisje het beste is... De ene heft geld, de andere heeft handige connecties, de andere kan goed dansen, de andere kun je goed mee praten, de andere ziet er gewoon superlekker uit, de andere heeft goede genetische eigenschappen die meegegeven kunnen worden aan het kind... wat moet je nou het zwaarst laten wegen bij het maken van een keuze..
Ten eerste wil ik graag opmerken dat jij van liefde iets belachelijks maakt door zo denigrerend te praten over een eventuele partner.
Je praat over vrouwen alsof ze in rijen van 4 voor je huis staan, om maar met jou uit te mogen gaan.

Ik ken je verder niet, dus wie weet staan ze echt voor je in de rij, wie weet

Je "kiest" een partner omdat het totaal pakket je bevalt, je zet ze niet als vleeswaren naast elkaar (physiek of in gedachten) en kiest ze niet uit op uiterlijke kenmerken alsof het vee is.

dinsdag 7 januari 2003 @ 09:16:45 #16
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_7754458
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 08:58 schreef modestus het volgende:
schrik niet... ook jij bent hoogstwaarschijnlijk een zoogdier... genetische eigenschappen spelen een grotere rol dan jij denkt
Dat is zo, alleen om het er zo dik bovenop te leggen is overdreven (aan de andere kant... dat zijn we intussen ook wel van BHFH gewend).
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_7754634
quote:
is bijna ondoenlijk... elk meisje heeft wel voor -en nadelen... hoe weet je nou welk meisje het beste is... De ene heft geld, de andere heeft handige connecties, de andere kan goed dansen, de andere kun je goed mee praten, de andere ziet er gewoon superlekker uit, de andere heeft goede genetische eigenschappen die meegegeven kunnen worden aan het kind... wat moet je nou het zwaarst laten wegen bij het maken van een keuze..
LOL @ JOU

Ik zie nergens t woordje verliefd of houden van , vind je dat niet belangrijk?

pi_7754670
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 08:29 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Of iemand getrouwd is of niet

!
  dinsdag 7 januari 2003 @ 10:10:59 #19
27535 Pulsemaster
Politiek en sociaal incorrect!
pi_7755062
quote:
Ach ja... willen we niet allemaal een prinses in de keuken en een hoer in bed?
Paal der eerst eens, en laat der dan uitgebreid voor je koken. Succes gegarandeerd!
Uit welke klei hebben ze jou getrokken? :?
pi_7756227
Gevoel
Ik spreek liever mijzelf tegen, dan dat ik het een ander laat doen.
  dinsdag 7 januari 2003 @ 13:16:53 #21
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_7756272
je kan ze ook allemaal nemen
pi_7756283
Zorg nou maar eerst dat je ook daadwerkelijk een aantal vrouwen hebt om uit te kiezen.
Playlist | Studio Brussel (NL 102.1 FM / BE 100.9 FM)
  dinsdag 7 januari 2003 @ 14:02:27 #23
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_7756435
Weinig serieuze reacties en dat kan ik me ook wel voorstellen bij dir ropic. Lijkt me niet echt ergens toe leiden zo, vandaar slotje.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')