Ik kijk ook workout videos, dat betekent nog niks voor mijn daadwerkelijke leven :pquote:Op zondag 5 mei 2019 18:16 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je houdt van minimaal. Nee, dan gaat dit niet werken.
Kijk je dan naar vrouwen of mannen?quote:Op zondag 5 mei 2019 18:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik kijk ook workout videos, dat betekent nog niks voor mijn daadwerkelijke leven :p
Neequote:Op zondag 5 mei 2019 18:12 schreef Cronometer het volgende:
@:amarantha wil jij gevangenisbewaarder spelen?
Dat kijk ik echt al jarenquote:Op zondag 5 mei 2019 18:15 schreef JimmyDean het volgende:
Ben echt verslaafd geraakt aan tiny house / minimalist living videos op youtube
Ik heb sowieso al zo min mogelijk troep in huis. Ik krijg er ook best vaak complimentjes overquote:
Gaaf zegquote:Op zondag 5 mei 2019 19:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb sowieso al zo min mogelijk troep in huis. Ik krijg er ook best vaak complimentjes over
Zouden hebben lopen beren in het bijzijn van elkaar ??quote:Op zondag 5 mei 2019 18:56 schreef Remqo het volgende:
Politie vindt opgesloten verwaarloosde jongens in flat Zaanstreek
https://www.nu.nl/binnenl(...)flat-zaanstreek.html (via @:NUnl)
Wtf echt ziek.![]()
Van je mede krakers ??quote:Op zondag 5 mei 2019 19:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb sowieso al zo min mogelijk troep in huis. Ik krijg er ook best vaak complimentjes over
Ik ook, enige waar ik veel van heb zijn boeken.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |