abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186630772
Zondag 28 april kocht ik iets via Aliexpress en betaalde ik middels mijn VISAkaart. Omdat het product op donderdag 2 mei nog niet verstuurd was, heb ik het order geannuleerd.

De verkoper heeft dit goedgekeurd en de case is 'closed'. Maar hoe zal ik het geld terugkrijgen? We zijn intussen zondagavond 5 mei en ik heb nog niets terug gekregen.
Cindy De Vuyst
pi_186630947
That little money, you want back?

.
pi_186638148
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 17:06 schreef einzeinz het volgende:
Zondag 28 april kocht ik iets via Aliexpress en betaalde ik middels mijn VISAkaart. Omdat het product op donderdag 2 mei nog niet verstuurd was, heb ik het order geannuleerd.

De verkoper heeft dit goedgekeurd en de case is 'closed'. Maar hoe zal ik het geld terugkrijgen? We zijn intussen zondagavond 5 mei en ik heb nog niets terug gekregen.
Je krijgt korting bij je eerstvolgende bezoek aan het lokale Chinese restaurant.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
  maandag 6 mei 2019 @ 07:57:39 #4
327191 RobertNL
For your gear.
pi_186642488
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 17:06 schreef einzeinz het volgende:

Kan een weekje duren voordat het zichtbaar is op je creditcard.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_186662489
Het stond deze avond op mijn rekening.
Annulatie order was op 2/5 en op 6/5 rond 19u. stond het geld op mijn rekening. Netjes :)
Cindy De Vuyst
pi_187672668
My lukt het ook niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')