abonnement Unibet Coolblue
pi_186629072
Zolang Ilse maar niet met Duncans veren gaat pronken dan.

Na het succes van CATS deed La DeLange (voor mijn gevoel) in de media voorkomen alsof het succes hoofdzakelijk door haar effort kwam. Kon me daar zo enorm aan ergeren. ‘Mijn liedje’... Nee, het idee en de eerste akkoorden kwamen uit de pen van JB.
Waylon kreeg ook nauwelijks credits. Ik weet 1000% zeker dat ze samen met JeeBee niet 2e was geworden.

Ergens knaagt aan mij het gevoel dat Ilse Waylon een (indirecte) sneer wil uitdelen door iemand naar voren te schuiven. Vervolgens betrokken te blijven bij de act, etc. En nu ook mee naar Tel Aviv... Ik wil niet dat zij ook maar enige ‘eer’ krijgt als Duncan een goed resultaat haalt. ZIJN nummer, zijn creatieve idee.

Overigens ben ik blij dat Waylon wel zo sportief is en niet te beroerd is om Duncan succes te wensen. En gewoon zegt dat het nummer van Duncan goed is.
Dat kon je van (draak) Ilse vorig jaar niet zeggen. :N :r
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 mei 2019 @ 16:02:32 #127
163650 Greys
pi_186629102
Ik denk zelf dat Ilse tussendoor nog naar huis gaat en niet de hele twee weken blijft. Wel bij eerste repetitie en finale. Denk ik hoor.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_186629118
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 16:01 schreef Zen90 het volgende:
Zolang Ilse maar niet met Duncans veren gaat pronken dan.

Na het succes van CATS deed La DeLange (voor mijn gevoel) in de media voorkomen alsof het succes hoofdzakelijk door haar effort kwam. Kon me daar zo enorm aan ergeren. ‘Mijn liedje’... Nee, het idee en de eerste akkoorden kwamen uit de pen van JB.
Waylon kreeg ook nauwelijks credits. Ik weet 1000% zeker dat ze samen met JeeBee niet 2e was geworden.

Ergens knaagt aan mij het gevoel dat Ilse Waylon een (indirecte) sneer wil uitdelen door iemand naar voren te schuiven. Vervolgens betrokken te blijven bij de act, etc. En nu ook mee naar Tel Aviv... Ik wil niet dat zij ook maar enige ‘eer’ krijgt als Duncan een goed resultaat haalt. ZIJN nummer, zijn creatieve idee.

Overigens ben ik blij dat Waylon wel zo sportief is en niet te beroerd is om Duncan succes te wensen. En gewoon zegt dat het nummer van Duncan goed is.
Dat kon je van (draak) Ilse vorig jaar niet zeggen. :N :r
:')

Zal wel meevallen. Heeft ze tot nu toe ook nog niet gedaan. Enige wat ze gedeeld heeft is dat hij in die viral lijst stond van Spotify, verder niets. Zelfs het nummer niet toen het uitkwam (wat ze bij andere nieuwe artiesten weleens doet). Beetje voorbarig.
pi_186629130
(Zoals jullie wellicht merken bij ik niet zo’n fan van Ilse) -O-
pi_186629165
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 16:01 schreef Zen90 het volgende:
Zolang Ilse maar niet met Duncans veren gaat pronken dan.

Na het succes van CATS deed La DeLange (voor mijn gevoel) in de media voorkomen alsof het succes hoofdzakelijk door haar effort kwam. Kon me daar zo enorm aan ergeren. ‘Mijn liedje’... Nee, het idee en de eerste akkoorden kwamen uit de pen van JB.
Waylon kreeg ook nauwelijks credits. Ik weet 1000% zeker dat ze samen met JeeBee niet 2e was geworden.

Ergens knaagt aan mij het gevoel dat Ilse Waylon een (indirecte) sneer wil uitdelen door iemand naar voren te schuiven. Vervolgens betrokken te blijven bij de act, etc. En nu ook mee naar Tel Aviv... Ik wil niet dat zij ook maar enige ‘eer’ krijgt als Duncan een goed resultaat haalt. ZIJN nummer, zijn creatieve idee.

Overigens ben ik blij dat Waylon wel zo sportief is en niet te beroerd is om Duncan succes te wensen. En gewoon zegt dat het nummer van Duncan goed is.
Dat kon je van (draak) Ilse vorig jaar niet zeggen. :N :r
Ik heb dat idee totaal niet. Ik denk echt dat ze Duncan graag wil helpen met alles. Dat ze nu in het creative team zit, is alleen maar mooi, aangezien de staging uit 2014 grotendeels van haar afkwam. Ik denk niet dat ze de eer opstrijkt.

Maar ik ben niet helemaal objectief. Hoe tof ik Waylon ook vindt als artiest, ik was #teamilse.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 mei 2019 @ 16:07:14 #131
163650 Greys
pi_186629220
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 16:01 schreef Zen90 het volgende:
Ik wil niet dat zij ook maar enige ‘eer’ krijgt als Duncan een goed resultaat haalt. ZIJN nummer, zijn creatieve idee.
Ik ben alles behalve Ilse fan zoals hier bekend is maar enige eer mag ze van mij toch zeker hebben. Zonder haar hadden we nu deze inzending helemaal niet namelijk. :P Zij heeft hem immers voorgesteld bij de commissie met dit lied.

Verder eens met je dat hij het lied zelf geschreven heeft en zowel clip en act zijn eigen idee waren, dus ik hoop ook niet dat ze daarmee te veel aan de haal gaat maar tot nu toe doet ze dat imho niet dus ik denk dat ze dat daar ook niet zal doen. Ze heeft zelf gezegd dat hij donders goed weet wat ie wil en nog net geen creatief genie ofzo is. Maar beetje begeleiden in het hele gebeuren is prima toch als ervaringsdeskundige. ^O^

Als ze er bv in een interview een sneer naar Waylon uit zou gooien zou ik het zeer onprofessioneel vinden maar ook dat denk ik echt niet dat dat daar gaat gebeuren. Duncan z'n moment, verder niks. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_186629239
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2019 16:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ben alles behalve Ilse fan maar enige eer mag ze van mij toch zeker hebben. Zonder haar hadden we nu deze inzending helemaal niet namelijk. :P Zij heeft hem immers voorgesteld bij de commissie met dit lied.

Verder eens met je dat hij het lied zelf geschreven heeft en zowel clip en act zijn eigen idee waren, dus ik hoop ook niet dat ze daarmee te veel aan de haal gaat maar tot nu toe doet ze dat imho niet dus ik denk dat ze dat daar ook niet zal doen. Ze heeft zelf gezegd dat hij donders goed weet wat ie wil en nog net geen creatief genie ofzo is. Maar beetje begeleiden in het hele gebeuren is prima toch als ervaringsdeskundige. ^O^
Precies! En misschien wil Duncan dat zelf ook wel gewoon graag.
  † In Memoriam † zondag 5 mei 2019 @ 16:08:34 #133
368283 ato
pi_186629252
Ik ben ook niet direct fan van Ilse, maar ik vind haar wel een vak vrouw. Ik geloof dat zij terecht Duncan steunt en dat zij toch veel inbreng heeft gehad bij ESF in 2014.
Ik ben ook zeker blij dat zij meedenkt in het regiegebeuren.
Life can be a bitch, so like it..
pi_186629280
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 16:03 schreef Zen90 het volgende:
(Zoals jullie wellicht merken bij ik niet zo’n fan van Ilse) -O-
Ilse de artiest is fantastisch. Ilse de persoon lijkt mij een vrij geslepen zakenvrouw, die zich schuilhoudt achter de façade van de naïeve boerin.

Feit is wel dat Waylon geen noot had geschreven van Calm After the Storm. Feit is ook dat met wie Ilse dat lied ook zingt, het is lang zo goed niet als met Waylon. Het succes is zeker voor 50% aan hem te danken, dat kan ze blijkbaar moeilijk hebben.
pi_186629293
Maar wat is de meerwaarde voor Ilse zelf om erbij te zijn in Tel Aviv?
Ze kan in die periode ook gewoon haar laatste album promoten op drie willekeurige festivals.
Wat wint ze ermee om mee te gaan? Voor mijn gevoel doet zij niets zonder reden. Die vrouw is enorm gefocust op carrière, haar ‘vriendelijke’ imago, altijd maar bezig met een doorbraak in het buitenland, etc. Carrière altijd op 1.
Ik vrees dat er toch een beetje eer te halen valt in Tel Aviv. Ook bij de landelijke pers.
  zondag 5 mei 2019 @ 16:11:20 #136
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_186629300
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 16:09 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Ilse de artiest is fantastisch. Ilse de persoon lijkt mij een vrij geslepen zakenvrouw, die zich schuilhoudt achter de façade van de naïeve boerin.

Feit is wel dat Waylon geen noot had geschreven van Calm After the Storm. Feit is ook dat met wie Ilse dat lied ook zingt, het is lang zo goed niet als met Waylon. Het succes is zeker voor 50% aan hem te danken, dat kan ze blijkbaar moeilijk hebben.
Ilse is leuk om 1 nacht in je slaapkamer te hebben, maar daarna met gierende banden weer buiten de deur te zetten.
pi_186629317
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 16:10 schreef Zen90 het volgende:
Maar wat is de meerwaarde voor Ilse zelf om erbij te zijn in Tel Aviv?
Ze kan in die periode ook gewoon haar laatste album promoten op drie willekeurige festivals.
Wat wint ze ermee om mee te gaan? Voor mijn gevoel doet zij niets zonder reden. Die vrouw is enorm gefocust op carrière, haar ‘vriendelijke’ imago, altijd maar bezig met een doorbraak in het buitenland, etc. Carrière altijd op 1.
Ik vrees dat er toch een beetje eer te halen valt in Tel Aviv. Ook bij de landelijke pers.
Zij zit in Duncans creative team. En misschien heeft Duncan haar wel gevraagd, geen idee.
  zondag 5 mei 2019 @ 16:12:46 #138
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_186629333
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 16:10 schreef Zen90 het volgende:
Maar wat is de meerwaarde voor Ilse zelf om erbij te zijn in Tel Aviv?
Ze kan in die periode ook gewoon haar laatste album promoten op drie willekeurige festivals.
Wat wint ze ermee om mee te gaan? Voor mijn gevoel doet zij niets zonder reden. Die vrouw is enorm gefocust op carrière, haar ‘vriendelijke’ imago, altijd maar bezig met een doorbraak in het buitenland, etc. Carrière altijd op 1.
Ik vrees dat er toch een beetje eer te halen valt in Tel Aviv. Ook bij de landelijke pers.
Ze zal er ook wel financieel gewin bij hebben. Wellicht dat Duncan bij haar management/platenmaatschappij zit.
pi_186629346
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 16:10 schreef Zen90 het volgende:
Maar wat is de meerwaarde voor Ilse zelf om erbij te zijn in Tel Aviv?
Ze kan in die periode ook gewoon haar laatste album promoten op drie willekeurige festivals.
Wat wint ze ermee om mee te gaan? Voor mijn gevoel doet zij niets zonder reden. Die vrouw is enorm gefocust op carrière, haar ‘vriendelijke’ imago, altijd maar bezig met een doorbraak in het buitenland, etc. Carrière altijd op 1.
Ik vrees dat er toch een beetje eer te halen valt in Tel Aviv. Ook bij de landelijke pers.
Misschien heeft Duncan zelf gezegd dat hij het fijn vindt als Ilse (zijn coach bij de Voice en iemand met ervaring op het ESF) met hem meegaat om hem te adviseren. :)
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 mei 2019 @ 16:13:22 #140
163650 Greys
pi_186629347
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 16:10 schreef Zen90 het volgende:
Maar wat is de meerwaarde voor Ilse zelf om erbij te zijn in Tel Aviv?
Ze kan in die periode ook gewoon haar laatste album promoten op drie willekeurige festivals.
Wat wint ze ermee om mee te gaan? Voor mijn gevoel doet zij niets zonder reden. Die vrouw is enorm gefocust op carrière, haar ‘vriendelijke’ imago, altijd maar bezig met een doorbraak in het buitenland, etc. Carrière altijd op 1.
Ik vrees dat er toch een beetje eer te halen valt in Tel Aviv. Ook bij de landelijke pers.
Gewoon ter geruststelling en begeleiding van een nieuwe en misschien wel bloednerveuze onervaren jongen. Die net z'n eerste concert heeft gehad. Kan ze hem een beetje wegwijs maken daar en geruststellen. En ach ze mag dus ook best een béétje eer omdat we dus zonder haar deze inzending niet hadden. Verder gaat ze vooral Duncan ophemelen denk ik hoor ipv zichzelf.

(Dit uit mijn mond mensen, jawel! :D )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_186629350
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 16:10 schreef Zen90 het volgende:
Maar wat is de meerwaarde voor Ilse zelf om erbij te zijn in Tel Aviv?
Ze kan in die periode ook gewoon haar laatste album promoten op drie willekeurige festivals.
Wat wint ze ermee om mee te gaan? Voor mijn gevoel doet zij niets zonder reden. Die vrouw is enorm gefocust op carrière, haar ‘vriendelijke’ imago, altijd maar bezig met een doorbraak in het buitenland, etc. Carrière altijd op 1.
Ik vrees dat er toch een beetje eer te halen valt in Tel Aviv. Ook bij de landelijke pers.
Misschien wil Duncan dat wel, weten wij veel? Als ze met de eer hadden willen strijken had ze dat al honderd keer kunnen doen. Ze wilde er voordat het nummer uit was niet eens over praten, ze ging met opzet niet over een rode loper omdat ze wist dat Boulevard daar stond om er iets over te vragen.
pi_186629588
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 16:13 schreef Em31 het volgende:

[..]

Misschien wil Duncan dat wel, weten wij veel? Als ze met de eer hadden willen strijken had ze dat al honderd keer kunnen doen. Ze wilde er voordat het nummer uit was niet eens over praten, ze ging met opzet niet over een rode loper omdat ze wist dat Boulevard daar stond om er iets over te vragen.
Ik denk ook echt dat het zo is gegaan. Dat Ilse aan Duncan vroeg of hij misschien met Arcade naar het Songfestival zou willen. Dat ze zijn lied aan de selectiecommissie wilde voordragen. Dat Duncan dat wel wilde, maar gelijk vroeg of zij hem dan misschien zou willen adviseren. Juist omdat zij al ervaring heeft op dat gebied en hij dingen goed wil aanpakken om zo min mogelijk fouten te maken. Duncan lijkt mij iemand die open staat voor aanwijzingen van anderen om van te leren. :)
  † In Memoriam † zondag 5 mei 2019 @ 16:25:17 #143
368283 ato
pi_186629619
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2019 16:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Gewoon ter geruststelling en begeleiding van een nieuwe en misschien wel bloednerveuze onervaren jongen. Die net z'n eerste concert heeft gehad. Kan ze hem een beetje wegwijs maken daar en geruststellen. En ach ze mag dus ook best een béétje eer omdat we dus zonder haar deze inzending niet hadden. Verder gaat ze vooral Duncan ophemelen denk ik hoor ipv zichzelf.

(Dit uit mijn mond mensen, jawel! :D )
^O^
Life can be a bitch, so like it..
  ESF Reporter zondag 5 mei 2019 @ 16:28:07 #144
87554 Cee
Welluk?
pi_186629703
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 16:10 schreef Zen90 het volgende:
Maar wat is de meerwaarde voor Ilse zelf om erbij te zijn in Tel Aviv?

Hans in toom houden.
pi_186629900
Een ‘smart’ move is het natuurlijk wel.
Hoevaak ik de naam Ilse DeLange al niet heb gehoord en gelezen in artikelen en interviews met/over Duncan.
Iemand naar voren schuiven genereert (indirect) veel media-aandacht. En onderdeel uitmaken van het creatieve team ook. Zeker bij een goede eindklassering lift ze toch een beetje mee op dat succes.

Slim en geslepen.

Anyway.. Succes Duncan *O*
pi_186629960
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2019 16:36 schreef Zen90 het volgende:
Een ‘smart’ move is het natuurlijk wel.
Hoevaak ik de naam Ilse DeLange al niet heb gehoord en gelezen in artikelen en interviews met/over Duncan.
Iemand naar voren schuiven genereert (indirect) veel media-aandacht. En onderdeel uitmaken van het creatieve team ook. Zeker bij een goede eindklassering lift ze toch een beetje mee op dat succes.

Slim en geslepen.

Anyway.. Succes Duncan *O*
Wees blij dat ze hem naar voren heeft geschoven, wie weet waar we anders nu mee hadden gezeten :') :')
pi_186630112
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 16:39 schreef Em31 het volgende:

[..]

Wees blij dat ze hem naar voren heeft geschoven, wie weet waar we anders nu mee hadden gezeten :') :')
Amen, dan hadden we nu met Maan of Jan opgescheept gezeten :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 5 mei 2019 @ 16:47:48 #148
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_186630218
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 16:44 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Amen, dan hadden we nu met Maan of Jan opgescheept gezeten :')
Samen met een DJ met ervaring, want draait wel eens op een festival.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 mei 2019 @ 16:48:46 #149
163650 Greys
pi_186630251
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 16:39 schreef Em31 het volgende:

[..]

Wees blij dat ze hem naar voren heeft geschoven, wie weet waar we anders nu mee hadden gezeten :') :')
De DJ van Jan..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_186630284
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2019 16:48 schreef Greys het volgende:

[..]

De DJ van Jan..
Daniël Dekker :X
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')