Hoeveel lievelingsusers heb jequote:Op zondag 5 mei 2019 13:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ha mooi, zomaar, beetje warme belangstelling voor mijn lievelingsuser.
Namenquote:Op zondag 5 mei 2019 13:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eentje maar, ja en nog wat goede tweede en derde plekjes.
Nou zeg. Gelukkig voor je ga jij toch nooit raken.quote:Op zondag 5 mei 2019 12:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee hoor ben niet oud 🙄
Oh gatver 🤢 haha
😥quote:Op zondag 5 mei 2019 13:05 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou zeg. Gelukkig voor je ga jij toch nooit raken.
Myrr is lief en pittig tegelijkertijd, Flam geheimzinnig en doet me denken aan een mooie vlinder met een gaatje in haar vleugel, Chloro lekker recht door zee en zwartgallig, die andere met die naam die erop lijkt Turks en ik heb wel zin in olijven, Scrupje is kwetsbaar, wankel en aardig, Rozenvla zo gek als een schup en de rest die ik even vergeet is ook meer dan fantastisch.quote:
Gvdquote:Op zondag 5 mei 2019 13:11 schreef Catkiller het volgende:
Beter toch anders moet je papa spelen terwijl de originele ergens in Azië ladyboys neukt en kat eet
Hahahquote:Op zondag 5 mei 2019 13:11 schreef Catkiller het volgende:
Beter toch anders moet je papa spelen terwijl de originele ergens in Azië ladyboys neukt en kat eet
Zou scrupukneus van die lijst halenquote:Op zondag 5 mei 2019 13:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Myrr is lief en pittig tegelijkertijd, Flam geheimzinnig en doet me denken aan een mooie vlinder met een gaatje in haar vleugel, Chloro lekker recht door zee en zwartgallig, die andere met die naam die erop lijkt Turks en ik heb wel zin in olijven, Scrupje is kwetsbaar, wankel en aardig, Rozenvla zo gek als een schup en de rest die ik even vergeet is ook meer dan fantastisch.
Klopt, sorry Catkiller, je hebt inderdaad harde jedoch leuke humor.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou scrupukneus van die lijst halen
Catkiller ben je nog vergeten, hij is de grappigste
Vergeet de cum niet.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:15 schreef UitStraling het volgende:
Dat je zo'n welkom terug tongkus wil geven en je vriendje boert nog even rottende kat op in je gezicht.
Pls om papa te mogen spelen moet je aan een waslijst van eisen voldoen.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:11 schreef Catkiller het volgende:
Och, het is al goed als je zelf klaar bent voor de ontvangst, seks is echt tien keer zo geil na een tijdje zonder elkaar.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zal wel even een warme anale douche klaarmaken voor die jongen.
Waarschijnlijk ook tien keer zo kort ahahahahaha. Haha. haha. ha.....quote:Op zondag 5 mei 2019 13:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Och, het is al goed als je zelf klaar bent voor de ontvangst, seks is echt tien keer zo geil na een tijdje zonder elkaar.
Laatste keer was toen mijn vriendin alleen op vakantie geweest was, zij tachtig keer zo knap en wild als ik, vroeg ze "Ben je vreemd gegaan?"quote:Op zondag 5 mei 2019 13:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook tien keer zo kort ahahahahaha. Haha. haha. ha.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |