De zogenaamde geslaagde idioot. Met nog minder op zijn bankrekening als een zwerver.quote:
Je doet wel tof hequote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:44 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
De zogenaamde geslaagde idioot. Met nog minder op zijn bankrekening als een zwerver.
Je moet niet alles geloven wat je leest gouden vis. Je bent een beetje naïef. Ook wel dom genaamd.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:45 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Je doet wel tof he54 jaar en dan gaan lopen klieren op internet
triest
Klopt, vrijwel alles zit in assets.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:44 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
De zogenaamde geslaagde idioot. Met nog minder op zijn bankrekening als een zwerver.
Je bent zelf domquote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:47 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat je leest gouden vis. Je bent een beetje naïef. Ook wel dom genaamd.
Sterk. Goede comeback. Ik kan er niks mee. Jij hebt gewonnen.quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:48 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Sterk. Goede comeback. Ik kan er niks mee. Jij hebt gewonnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pindazakje
@Samuel24 dit kan toch nietquote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:35 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Het groepje. Niet te serieus nemen. Beetje de kanker van FOK!
Thanksquote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:48 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Sterk. Goede comeback. Ik kan er niks mee. Jij hebt gewonnen.
Triest figuur.quote:
Nog triester.quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:49 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet het. Veel meer komt er niet uit.quote:
Klopt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |