abonnement Unibet Coolblue
pi_186610385
Inmiddels heb ik twee kaakchirurgen gesproken na het sluiten van het vorige topic en een nieuw operatie staat gepland in september.(als de verzekering akkoord gaat) Deze kaakchirurg gaat het falen van mijn vorige kaakchirurg corrigeren door mijn onderkaak naar achteren te plaatsen en de bovenkaak omhoog, op deze manier worden zowel de functionaliteit van mijn kaak verbeterd en hopelijk mijn long face syndrome te niet gedaan. Als laatste wordt mijn kin nog ingekort daar deze veel te lang en prominent is en totaal niet bij mijn gezicht past. Zelfs als deze ingreep opnieuw niet naar wens verloopt blijf ik altijd doorgaan en proberen tot mijn 45ste maar ik ga ervan uit dat ik niet opnieuw pech heb.
Het duurde een tijdje voordat ik over de shock heen was dat mijn onderbeet nog steeds een onderbeet bleek te zijn was moeilijk om te accepteren en dat mijn gezicht nog langer is gemaakt door het omlaag plaatsen van de bovenkaak was een totale shock omdat dit vooraf niet besproken werd.

Deze keer ben ik heel duidelijk geweest in mijn communicatie en heb ik zelfs een tekening gemaakt van wat ik verwacht.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  zaterdag 4 mei 2019 @ 18:37:52 #2
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_186610412
Ik, ik, ik, ik, ik, mijn, ik etc. etc. etc.

Niets nieuws onder de zon.
pi_186610458
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 18:37 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik, ik, ik, ik, ik, mijn, ik etc. etc. etc.

Niets nieuws onder de zon.
Ik laat mij niet meer uit de tent lokken door dit soort posts.
Tevens klopt jouw beeld die je hebt van mij totaal niet maar dat terzijde.
Ik blijf proberen om de uiterlijke uitdagingen die ik heb op te lossen en tegelijkertijd een normaal functionerend gebit te bereiken.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  zaterdag 4 mei 2019 @ 18:48:14 #4
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_186610656
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 18:40 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ik laat mij niet meer uit de tent lokken door dit soort posts.
Tevens klopt jouw beeld die je hebt van mij totaal niet maar dat terzijde.
Ik blijf proberen om de uiterlijke uitdagingen die ik heb op te lossen en tegelijkertijd een normaal functionerend gebit te bereiken.
Ik vind dat je een verwende indruk maakt. Twee volledige topics ging het over jou, jou en nog eens jou. En nu wil je nummer 3 starten.

:') :') :')
pi_186610784
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 18:48 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ik vind dat je een verwende indruk maakt. Twee volledige topics ging het over jou, jou en nog eens jou. En nu wil je nummer 3 starten.

:') :') :')
Daar zijn dit soort topics toch ook voor bedoeld? Het gaat hier over mijn kaak operatie. Waar bemoei jij je mee zeg. Niemand vraagt jou om hier te posten hoor als je er problemen mee hebt.

Ik start deel 3 omdat ik een legitieme reden heb, namelijk een tweede kaakoperatie en dat had ik ook aangegeven in het vorige deel dat als er een nieuwe belangrijke update is dat ik deze hier zou plaatsen.
Enfin, ik ga er niet niet meer op in.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_186610974
Voor de mensen die zich afvragen wat er mis is met mijn gezicht heb ik hier een foto gevonden van een persoon dat voor 95% overeenkomt met mijn gezichtsvorm:

Een lang hoofd met een belachelijk grote kin die ook nog eens scheef staat:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_186611162
Wel zijn er uitzonderingen wat betreft een lang gezicht, normaal gesproken is dat bijna altijd een enorme afknapper maar Elvis Presley bewijst het tegendeel maar is een hoge uitzondering:


Dit is zo'n beetje het perfecte gezicht.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_186611265
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar een paar voor en na- eerste operatie foto’s.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_186611478
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 19:21 schreef valentijn101 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar een paar voor en na- eerste operatie foto’s.
Dat begrijp ik, maar ik kan simpelweg niet naar mezelf kijken. Als ik zeg dat het ernstig is dat ik gewoon niet naar mezelf kan kijken dan moet je maar vertrouwen dat het zo is. Als ik mezelf zie op een foto breekt het angstzweet mij uit en mijn hersenen filteren het beeld uit mijn geheugen zo verschrikkelijk zie ik eruit. Pas als ik redelijk tevreden met met mijn uiterlijk zal ik een foto plaatsen.
Ik hou het leven al jaren vol door te denken dat ik een niet menselijk wezen ben. Dit werkt voor mij en ik vergeet grotendeels hoe ik eruit zie als ik bezig ben op een dag. Maar het blijft altijd wel in mijn achterhoofd zitten het besef dat ik volledig onaantrekkelijk ben en behoor tot de onaantrekkelijkste groep mannen qua uiterlijk in de wereld en dat dit de enige reden is dat ik tot mijn 40ste een leeg en eenzaam leven leid dat ik 0% kans heb in het vinden van een partner.
Ik blijf proberen mijn uiterlijke uitdagingen op te lossen en tegelijkertijd een goed functionerend gebit te krijgen.
Niks doen en alleen maar praten gaat niks oplossen, ik ben bezig met extreme maatregelen.

"Desperate Times Call for Desperate Measures"
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  zaterdag 4 mei 2019 @ 19:32:28 #10
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_186611499
Succes ermee, ik ben het nu al zat.
pi_186611553
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 19:32 schreef Boca_Raton het volgende:
Succes ermee, ik ben het nu al zat.
Fijn, dag.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_186611572
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 19:06 schreef -Deluzion- het volgende:
Voor de mensen die zich afvragen wat er mis is met mijn gezicht heb ik hier een foto gevonden van een persoon dat voor 95% overeenkomt met mijn gezichtsvorm:

Een lang hoofd met een belachelijk grote kin die ook nog eens scheef staat:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb foto's van je gezien van voor de operatie en toen zag je er gewoon echt goed uit. Je gezichtsvorm kwam echt totaal niet overeen met die van de man op die foto en ik kan me niet voorstellen dat ze je gezicht zo hebben veranderd dat je daar nu wel op lijkt.
pi_186611600
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 19:35 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik heb foto's van je gezien van voor de operatie en toen zag je er gewoon echt goed uit. Je gezichtsvorm kwam echt totaal niet overeen met die van de man op die foto en ik kan me niet voorstellen dat ze je gezicht zo hebben veranderd dat je daar nu wel op lijkt.
Ik heb al eerder uitgelegd dat ik die gefotoshopped had en is totaal geen juiste afspiegeling van de werkelijkheid. Een foto kan je net zolang bewerken tot zelfs een lelijk eentje veranderd in een prachtige zwaan. Dat is precies wat ik heb gedaan.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_186611657
Ik snap dat mensen kunnen denken dat ik overdrijf maar het is echt niet zo. Ik ga er ook liever niet meer op in want je moet mij echt in real hebben gezien wil je mijn mening kunnen delen.
een redelijk aantrekkelijk persoon blijft echt niet maagd en dateloos tot zijn veertigste dan ben je op zijn minst onaantrekkelijk.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_186611683
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 19:37 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ik heb al eerder uitgelegd dat ik die gefotoshopped had en is totaal geen juiste afspiegeling van de werkelijkheid. Een foto kan je net zolang bewerken tot zelfs een lelijk eentje veranderd in een prachtige zwaan. Dat is precies wat ik heb gedaan.
Ik heb het niet over die foto, heb het over een andere foto van jou en die was 100% niet bewerkt.
pi_186611702
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 19:42 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik heb het niet over die foto, heb het over een andere foto van jou en die was 100% niet bewerkt.
Alles is bewerkt, ik heb bij elke foto mijn gezichtsvorm aangepast naar veel wijder en groter.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_186611753
Als je letterlijk 100 keer wordt afgewezen op je uiterlijk dan is er gewoon een probleem. Ik ga ook geen pogingen meer doen om mensen te overtuigen, ik zeg je op mijn woord dat ik godsgruwelijk onaantrekkelijk ben en ik heb prima ogen om dit te kunnen waarnemen.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_186611931
Ik kijk uit naar de tijd dat mijn gezicht er eindelijk fatsoenlijk uitziet en dat ik eindelijk een leuk kapsel kan dragen (met het haar dat ik nog heb) en dat mijn baard niet meer hoef te laten staan op mijn kin om het korter te laten lijken en dat ik eindelijk een kaaklijn heb en dat de lengte/breedte verhoudingen in mijn gezicht in acceptabel positie staan.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  zaterdag 4 mei 2019 @ 20:05:24 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_186612180
Ik ga dit topic héél close monitoren, want ik vind een deel drie een slecht idee.
Zodra het weer uit de hand loopt gaat ie op slot.
Ts, wat wil je zelf bereiken met dit topic?
disclaimer
pi_186612843
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 20:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga dit topic héél close monitoren, want ik vind een deel drie een slecht idee.
Zodra het weer uit de hand loopt gaat ie op slot.
Ts, wat wil je zelf bereiken met dit topic?
Deel drie is juist een prima idee want er staat een nieuwe ingreep op de planning, anders zou ik dit topic ook niet openen.

Er zijn meerdere redenen.

Een soort dagboek om het hele traject bij te houden.

Mensen laten weten wat je kan verwachten van zo'n operatie, soort ervaringsdeskundige.

Het is interessant om te weten als je voor een tweede kaakoperatie gaat wat natuurlijk heel zeldzaam is hoe je botten dan helen en of je zenuwen nog zwaarder beschadigd raken. Een tweede ingreep is risicovoller dan de eerste ingreep.

het is interessant om te weten of ik uiteindelijk tevreden ga zijn over mijn uiterlijk met het eindresultaat aangezien mensen hier op de hoogte zijn dat ik mezelf beschouw als niet menselijk wezen.

Mensen laten weten of de tweede ingreep wel geslaagd is en nu dus wel een fatsoenlijk functionerend gebit heb met de kaken in de juiste positie wat nu dus absoluut niet het geval is.

Verveling omdat ik een leeg, eenzaam leven leid dat af en toe ondraaglijk is waarin nooit iets gebeurd omdat alle deuren met zo'n hoofd gesloten blijven. Dat je dus zeeën van tijd over hebt als je het leven leid als dat van een kluizenaar.

Verder stel ik mij heel redelijk op, ik gedraag me fatsoenlijk, ik scheld en beledig verder geen mensen. Ik doe er niemand kwaad mee om dit topic te openen. Als mensen er moeite mee hebben dan ligt dat vooral aan henzelf , niemand verplicht het hen om te lezen of te reageren.

[ Bericht 3% gewijzigd door -Deluzion- op 04-05-2019 20:32:46 ]
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_186613104
Er zijn veel kwaadwillige trollen hier die boel willen laten escaleren omdat ze weten dat ik vaak hap. Die halen hier blijkbaar voldoening uit omdat ze zelf ook een kut leven hebben.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  zaterdag 4 mei 2019 @ 20:37:06 #22
11682 Moonah
Jolie femme
pi_186613112
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 19:31 schreef -Deluzion- het volgende:

Niks doen en alleen maar praten gaat niks oplossen, ik ben bezig met extreme maatregelen.

"Desperate Times Call for Desperate Measures"
Nou, dat belooft wat... :o
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_186613199
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 19:43 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Alles is bewerkt, ik heb bij elke foto mijn gezichtsvorm aangepast naar veel wijder en groter.
Dan ben je wel echt heul erg goed in het bewerken van foto's..

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 19:46 schreef -Deluzion- het volgende:
Als je letterlijk 100 keer wordt afgewezen op je uiterlijk dan is er gewoon een probleem. Ik ga ook geen pogingen meer doen om mensen te overtuigen, ik zeg je op mijn woord dat ik godsgruwelijk onaantrekkelijk ben en ik heb prima ogen om dit te kunnen waarnemen.
Dat kan ook prima aan je uitstraling liggen en hoeft zeker niet te betekenen dat je afzichtelijk bent.

Als ik het mij goed herinner, lijdt je aan BDD, wat dus maakt dat jij dat juist helemaal niet goed kunt waarnemen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 19:54 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik kijk uit naar de tijd dat mijn gezicht er eindelijk fatsoenlijk uitziet en dat ik eindelijk een leuk kapsel kan dragen (met het haar dat ik nog heb) en dat mijn baard niet meer hoef te laten staan op mijn kin om het korter te laten lijken en dat ik eindelijk een kaaklijn heb en dat de lengte/breedte verhoudingen in mijn gezicht in acceptabel positie staan.
Wat ik ook wel bijzonder vind, is dat het jou enkel nog maar om esthetische verbeteringen lijkt te gaan. Terwijl het doel van de operatie, als ik het mij goed herinner in ieder geval, verbetering van de functionaliteit van je kaak was en het geen cosmetische ingreep was.

Bovendien ging het er in het eerste deel om, dat je er moeite mee had dat je gezicht zou veranderen door de operatie. Nu lijkt je doel juist te zijn geworden dat je gezicht veranderd zal worden.

Hoe gaat het nu met de functionaliteit van je kaak? Ga je tevreden zijn met het resultaat van de operatie als enkel de functionaliteit van je kaak hersteld is?
pi_186613359
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 20:39 schreef madam-april het volgende:

Dan ben je wel echt heul erg goed in het bewerken van foto's..
Ja joh ik heb er talent voor.

quote:
Dat kan ook prima aan je uitstraling liggen en hoeft zeker niet perse aan je uiterlijk te liggen.
Ja het is beide, ik heb zowel een onaantrekkelijk uiterlijk als geen uitstraling. Uitstraling is onderdeel van je uiterlijk en soms beïnvloed het uiterlijk je uitstraling teveel.

quote:
Als ik het mij goed herinner, lijdt je aan BDD, wat dus maakt dat jij dat juist helemaal niet goed kunt waarnemen.
Kijk hierdoor gaat het topic escaleren want er moet BDD worden bijgehaald, alsof mensen die BDD hebben sowieso nooit gelijk kunnen hebben wat betreft uiterlijk. Soms hebben mensen met BDD wel degelijk gelijk maar kunnen ze niet goed omgaan met de situatie.

quote:
Wat ik ook wel bijzonder vind, is dat het jou enkel nog maar om esthetische verbeteringen lijkt te gaan. Terwijl het doel van de operatie, als ik het mij goed herinner in ieder geval, verbetering van de functionaliteit van je kaak was en het geen cosmetische ingreep was.

Bovendien ging het er in het eerste deel om, dat je er moeite mee had dat je gezicht zou veranderen door de operatie. Nu lijkt je doel juist te zijn geworden dat je gezicht veranderd zal worden.
Nee je zit er naast. Het is beide, zowel functionaliteit van het gebit als esthetische redenen en dit is het geval bij bijna alle mensen die voor deze operatie kiezen.

quote:
Hoe gaat het nu met de functionaliteit van je kaak? Ga je tevreden zijn met het resultaat van de operatie als enkel de functionaliteit van je kaak hersteld is?
Als de kaak in de juiste positie staat is de kans minimaal 95% zeker dat ik dan ook tevreden ga zijn met het esthetische resultaat.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_186613476
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 20:39 schreef madam-april het volgende:
Dit zijn de redenen kort samengevat:

Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_186613637
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 20:37 schreef Moonah het volgende:

[..]

Nou, dat belooft wat... :o
Ik ben wanhopig en ik durf het toe te geven, hoe kan je niet wanhopig zijn als je bijna 40 bent en nooit een relatie of überhaupt een date hebt gehad.En je wilt graag kinderen maar je kan geen partner vinden omdat je simpelweg het uiterlijk hebt als dat van een grindtegel.
Dit is mijn laatste poging om nog dingen te veranderen. Mocht dit niet slagen dan is mijn maximale leeftijd dat ik ga bereiken 45 jaar. Want ik zie absoluut geen reden om nog eens minimaal 30 jaar lang een leeg , eenzaam, ondraaglijk leven te leiden waarin alles wat je probeert faalt. Dan ben ik dankbaar dat ik al die jaren heb mogen leven maar dan is het ook wel klaar voor mij.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_186615124
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 20:47 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ja joh ik heb er talent voor.

Dat blijkt, ook wel knap dat je je foto zo goed en netjes kan bewerken terwijl je aangeeft niet naar jezelf te kunnen kijken op foto's.. Om een foto zo goed te bewerken moet je namelijk wel erg geconcentreerd naar je foto kijken..


quote:
[..]

Ja het is beide, ik heb zowel een onaantrekkelijk uiterlijk als geen uitstraling. Uitstraling is onderdeel van je uiterlijk en soms beïnvloed het uiterlijk je uitstraling teveel.
Uitstraling is geen onderdeel van je uiterlijk. Het heeft wel grote invloed op hoe aantrekkelijk mensen je vinden. Een 'lelijk' persoon, met een hele goede positieve uitstraling, is aantrekkelijker dan een 'mooi' persoon, met een hele slechte negatieve uitstraling.


quote:
[..]

Kijk hierdoor gaat het topic escaleren want er moet BDD worden bijgehaald, alsof mensen die BDD hebben sowieso nooit gelijk kunnen hebben wat betreft uiterlijk. Soms hebben mensen met BDD wel degelijk gelijk maar kunnen ze niet goed omgaan met de situatie.
Jouw BDD zorgt ervoor dat je een vertekend beeld van je eigen uiterlijk hebt. Het is heel simpel, als jij daadwerkelijk zo mismaakt zou zijn als jij zelf denkt, dan zou je niet gediagnosticeerd zijn met BDD.

quote:
[..]

Nee je zit er naast. Het is beide, zowel functionaliteit van het gebit als esthetische redenen en dit is het geval bij bijna alle mensen die voor deze operatie kiezen.
Ik heb deel 1 nog even gelezen en daar was, voor de operatie, je grote angst dat je 'lelijker' zou worden door de operatie. Je twijfelde zelfs of je de, medisch noodzakelijke, operatie wel zou laten uitvoeren, omdat je zo bang was dat je er 'lelijker' van zou worden.

quote:
[..]

Als de kaak in de juiste positie staat is de kans minimaal 95% zeker dat ik dan ook tevreden ga zijn met het esthetische resultaat.
Dat vroeg ik niet. Ik vroeg of je ook tevreden zou zijn met het resultaat als enkel de functionaliteit van je kaak verbeterd is, dus los van het esthetische aspect..

En hoe gaat het nu eigenlijk met de pijn en functionaliteit in je kaak?
pi_186615394
Lol
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
  Moderator zaterdag 4 mei 2019 @ 22:27:38 #29
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_186615629
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 20:54 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Dit zijn de redenen kort samengevat:

[ afbeelding ]
En dat heb je uiteraard allemaal. Want dat staat immers voorgeschreven.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_186616218
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 22:27 schreef Renesite het volgende:

[..]

En dat heb je uiteraard allemaal. Want dat staat immers voorgeschreven.
Ja, en nog meer. Zo'n beetje iedereen met een onderbeet herkend deze symptomen.
Ik heb een onderbeet in combinatie met hemimandibular hyperplasia
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_186616244
dubbel
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_186616250
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 22:06 schreef madam-april het volgende:

[..]

Uitstraling is geen onderdeel van je uiterlijk. Het heeft wel grote invloed op hoe aantrekkelijk mensen je vinden. Een 'lelijk' persoon, met een hele goede positieve uitstraling, is aantrekkelijker dan een 'mooi' persoon, met een hele slechte negatieve uitstraling.
Een beetje dit idee:


Roald Dahl, de griezels
pi_186616525
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 22:06 schreef madam-april het volgende:

[..]

Dat blijkt, ook wel knap dat je je foto zo goed en netjes kan bewerken terwijl je aangeeft niet naar jezelf te kunnen kijken op foto's.. Om een foto zo goed te bewerken moet je namelijk wel erg geconcentreerd naar je foto kijken..
[..]

Uitstraling is geen onderdeel van je uiterlijk. Het heeft wel grote invloed op hoe aantrekkelijk mensen je vinden. Een 'lelijk' persoon, met een hele goede positieve uitstraling, is aantrekkelijker dan een 'mooi' persoon, met een hele slechte negatieve uitstraling.
[..]

Jouw BDD zorgt ervoor dat je een vertekend beeld van je eigen uiterlijk hebt. Het is heel simpel, als jij daadwerkelijk zo mismaakt zou zijn als jij zelf denkt, dan zou je niet gediagnosticeerd zijn met BDD.
[..]

Ik heb deel 1 nog even gelezen en daar was, voor de operatie, je grote angst dat je 'lelijker' zou worden door de operatie. Je twijfelde zelfs of je de, medisch noodzakelijke, operatie wel zou laten uitvoeren, omdat je zo bang was dat je er 'lelijker' van zou worden.
[..]

Dat vroeg ik niet. Ik vroeg of je ook tevreden zou zijn met het resultaat als enkel de functionaliteit van je kaak verbeterd is, dus los van het esthetische aspect..

En hoe gaat het nu eigenlijk met de pijn en functionaliteit in je kaak?
- Ik kan wel naar mezelf kijken als ik mezelf zie door een lens dat mijn gezicht groter en voller maakt.

- Ik vind dat mijn uiterlijk door de ondergrens zakt en dat een positieve uitstraling daar niks in gaat veranderen. Als het uiterlijk er acceptabel uitziet dan veranderd mijn uitstraling ook.

- De diagnose is niet officieel, vermoedelijk.

- Ik was alleen bang dat mijn neus lelijker zou worden.

- Dat valt samen, als de functionaliteit verbetert dan staat de kaak vrijwel zeker in de optimale positie ook voor het oog.

- De functionaliteit is momenteel vreselijk. De spieren van mijn kaak staan in overbeet positie maar de onderkaak zelf staat in onderbeet positie, dat geeft een vreselijk onnatuurlijk gevoel. Verder heb ik last van tandenknarsen. De functionaliteit is bijna ondraaglijk en ik heb een bijzonder hoge pijngrens. De kaken staan gepositioneerd in een onnatuurlijke positie. Onbewust druk ik de hele tijd op mijn kin om de kaak naar achteren te duwen maar dat gaat natuurlijk niet.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  zaterdag 4 mei 2019 @ 23:09:09 #34
11682 Moonah
Jolie femme
pi_186616592
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 22:56 schreef Tevfik2 het volgende:

[..]

Een beetje dit idee:

[ afbeelding ]
Roald Dahl, de griezels
Jaaaah! Treffend gevonden.
En een superboek... O+
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 4 mei 2019 @ 23:10:31 #35
11682 Moonah
Jolie femme
pi_186616645
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 21:02 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ik ben wanhopig en ik durf het toe te geven, hoe kan je niet wanhopig zijn als je bijna 40 bent en nooit een relatie of überhaupt een date hebt gehad.En je wilt graag kinderen maar je kan geen partner vinden omdat je simpelweg het uiterlijk hebt als dat van een grindtegel.
Dit is mijn laatste poging om nog dingen te veranderen. Mocht dit niet slagen dan is mijn maximale leeftijd dat ik ga bereiken 45 jaar. Want ik zie absoluut geen reden om nog eens minimaal 30 jaar lang een leeg , eenzaam, ondraaglijk leven te leiden waarin alles wat je probeert faalt. Dan ben ik dankbaar dat ik al die jaren heb mogen leven maar dan is het ook wel klaar voor mij.
Ik heb in dit topic nog niets nieuws gelezen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_186616683
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 23:10 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ik heb in dit topic nog niets nieuws gelezen.
De tweede operatie staat gepland dat is het grootste nieuwtje, verder staat mijn leven al 20 jaar stil of zo dus ik verwacht dat er weinig nieuws te melden valt.
Maar in september doe ik een update mocht de operatie doorgaan zoals gepland.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_186616821
Maar stel, je wordt wakker uit de operatie, ziet je gezicht en je hebt nog steeds dat gevoel dat het niet goed is.
Wat ga je dan doen?
Twiddel
pi_186616966
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 23:15 schreef summer2bird het volgende:
Maar stel, je wordt wakker uit de operatie, ziet je gezicht en je hebt nog steeds dat gevoel dat het niet goed is.
Wat ga je dan doen?
Als je net wakker wordt dan ziet je gezicht eruit als een opgeblazen ballon alsof je total loss geslagen bent. Nee het eerste wat ik ga doen is voelen aan mijn gebit hoe het staat. De vorige keer deed ik dat ook en bleek ik een onderbeet te hebben terwijl de operatie er juist was om de onderbeet te verhelpen. Ik dacht er toen nog niet teveel bij na, dacht dat het zo hoorde en dat de spieren van slag waren. Mijn orthodontist zei dat dit resultaat echt een kans van 1 op 10000 is, ook de kaakchirurg was niet tevreden " ik ben hier niet tevreden mee, ik denk dat het nog een keer moet gebeuren" Helaas is haar ego te groot om haar fout toe te geven.

Als het nog niet goed staat, dan ben ik sowieso minder geschokt dan de vorige keer en ben ik ready om voor de derde keer onder het mes te gaan. Wie mooi wil zijn moet pijn lijden.
Zoals ik al zei, het is geen gelul meer maar keiharde actie anders veranderd er sowieso niets.
Zolang ik nog leef, nog zuiver kan nadenken, mijn lichaam mij nog niet in de steek laat blijf ik proberen, trial & error.

Hoewel de eerste ingreep niet geslaagd is heb ik er absoluut geen moment spijt van, ik ben blij dat mijn oude gezicht is geliquideerd. Ik zie het potentieel. Ik betere kandidaat voor Lefort1 kan je niet vinden. Ik pas 100% in dat plaatje.

En ondanks dat de ingreep dus niet geslaagd is, ben ik geestelijk alsnog stabieler geworden met minder extreme dieptepunten. Ik heb juist weer hoop gekregen. Het is mijn levenstaak geworden om mijn gezicht te fixen.
Gewoon hard werken, geld verdienen, en dan toeleven naar de kaakoperatie.

[ Bericht 3% gewijzigd door -Deluzion- op 04-05-2019 23:28:54 ]
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_186617240
Wat wel geslaagd is , is dat de hemimandibular hyperplasia bijna geheel verholpen is.

Ik begin ook te denken dat mijn probleem zo complex is dat het simpelweg niet verholpen kon worden met slechts 1 ingreep.


Gevoelsmatig voelt het alsof er half werk is afgeleverd , en ik heb serieus vreselijk last met de stand van mijn kaak. De spieren willen de kaak naar achteren pushen maar dat gaat simpelweg niet, de onderkaak wil juist naar voren gaan.

[ Bericht 18% gewijzigd door -Deluzion- op 04-05-2019 23:42:29 ]
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_186633828
Ha, dagboek topic nummer drie.

Buiten dat snap ik de functionaliteit niet zo goed, omdat 90% van hetgeen TS post erover gaat hoe lelijk hij zichzelf vindt, maar de drempel voor hem blijkbaar te hoog is om een foto van zichzelf te posten zodat anderen hem wellicht kunnen helpen dat idee te veranderen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zondag 5 mei 2019 @ 19:13:22 #41
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_186634079
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 22:56 schreef Tevfik2 het volgende:

[..]

Een beetje dit idee:

[ afbeelding ]
Roald Dahl, de griezels
Megatreffend.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 5 mei 2019 @ 19:27:03 #42
11682 Moonah
Jolie femme
pi_186634462
quote:
2s.gif Op zondag 5 mei 2019 19:13 schreef Renesite het volgende:

[..]

Megatreffend.
Vind ik dus ook. Jammer dat TS ervoor kiest dit te negeren.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_186636160
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 23:07 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

- Ik kan wel naar mezelf kijken als ik mezelf zie door een lens dat mijn gezicht groter en voller maakt.
Ok.

quote:
- Ik vind dat mijn uiterlijk door de ondergrens zakt en dat een positieve uitstraling daar niks in gaat veranderen. Als het uiterlijk er acceptabel uitziet dan veranderd mijn uitstraling ook.
Zie:
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 22:56 schreef Tevfik2 het volgende:

[..]

Een beetje dit idee:

[ afbeelding ]
Roald Dahl, de griezels
quote:
- De diagnose is niet officieel, vermoedelijk.
Sinds wanneer is die diagnose niet meer officieel?

quote:
- Ik was alleen bang dat mijn neus lelijker zou worden.
En dat was reden voor jou om te overwegen de operatie niet door te laten gaan. Voor de operatie had je het helemaal niet over esthetische redenen om de operatie te ondergaan, in tegendeel, je had het enkel over esthetische redenen om de operatie níet te ondergaan.


quote:
- Dat valt samen, als de functionaliteit verbetert dan staat de kaak vrijwel zeker in de optimale positie ook voor het oog.
Vrijwel zeker, is niet 100% zeker. Dus nogmaals mijn vraag, stel dat enkel de functionaliteit verbetert ga je dan tevreden zijn met het resultaat van de operatie?

quote:
- De functionaliteit is momenteel vreselijk. De spieren van mijn kaak staan in overbeet positie maar de onderkaak zelf staat in onderbeet positie, dat geeft een vreselijk onnatuurlijk gevoel. Verder heb ik last van tandenknarsen. De functionaliteit is bijna ondraaglijk en ik heb een bijzonder hoge pijngrens. De kaken staan gepositioneerd in een onnatuurlijke positie. Onbewust druk ik de hele tijd op mijn kin om de kaak naar achteren te duwen maar dat gaat natuurlijk niet.
Het belangrijkste lijkt me dat dat verholpen wordt.
  zondag 5 mei 2019 @ 20:35:56 #44
149959 SQ
snelle trees
pi_186636241
Ik ben dit nu alweer even aan het aankijken en dit gaat gewoon niet werken. Het blijft terugkomen op hetzelfde onderwerp, daar kan ik ook niet op modereren want het is nogal hardnekkig. En dat onderwerp hoort m.i. niet thuis in LIF.

Het mag hier gaan om de kaakoperatie, en alles wat daarbij komt kijken. kijken zou het erg waarderen als het hier daar, en alleen daar over kan gaan. Lukt dat niet, post dan ook liever niet.

En ja, ik ken de issues van TS, daar hoeft de discussie niet over te worden aangegaan. Ik wil alleen niet dat elk topic dat ts opent een etalage voor die problematiek wordt.

Thanks!
disclaimer
pi_186641928
Ok voor iedereen die denkt dat ik uit mijn nek lul zie hier het resultaat van een charlatan. Kijk hoe lang mijn gezicht is met ingezakte kaak en een vormloos gezicht. Ik hoopte dit probleem te kunnen verhelpen maar de ingreep heeft alles erger gemaakt http://i67.tinypic.com/a4252x.jpg ik hoop dat het nu duidelijk is wat ik bedoel. Mijn ogen zijn rood omdat ik er niet van kan slapen. het voelt als een nachtmerrie dat is uitgekomen. De charlatan vond het nodig om mijn lange gezicht nog langer te maken.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_186641941
Ik hoop dat nu duidelijk is waarom ik niet naar mezelf kan kijken en dat ik er niet door kan slapen. En geloof mij de kaakkrampen zijn ook heel erg pijnlijk. Niet alleen heeft de charlatan de kaken in een verkeerde positie gezet, er zijn ook slotjes afgebroken van mijn beugel tijdens de operatie die nu vrij rond bewegen in mijn hoofd. Rechtszaak aanspannen of niet? Ik ben er nog niet helemaal uit.

[ Bericht 60% gewijzigd door -Deluzion- op 06-05-2019 05:25:35 ]
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_186642013
Laat dit een waarschuwing zijn voor mensen die ook zo’n traject ingaan om niet zomaar een kaakchirurg te kiezen dat toevallig met de orthodontist samenwerkt. Communicatie en een kaakchirurg met vaardigheden zijn echt nodig voor complexe kaakingrepen. Ik geef mezelf de schuld dat ik niet voldoende vooronderzoek had verricht. Binnenkort heb ik nog een afrondende afspraak met deze kaakchirurg en dan zal het me niets verbazen dat ze glashard gaat liegen tegen mij en dat ze tevreden is met dit resultaat. Er zijn fouten gemaakt tijdens de ingreep en flinke ook. Ik kan mijn mond nauwelijks sluiten en de onderkaak staat ver naar voren. Ik heb een onderbeet, precies waarom ik de ingreep heb laten doen maar de onderbeet is zelfs erger geworden dankzij de kaakchirurg die de kaken in een onnatuurlijke positie heeft geplaatst. En ze probeert zenuwachtig alles weg te lachen. Ze geeft toe dat het resultaat niet goed is( lees: schandalig) maar neemt zelf de verantwoordelijkheid niet, ego te groot blijkbaar. Na 2 maanden zei ze” je mag nu alles weer eten!” Ja fijn hoor maar ik had toen een mega open beet waardoor ik niks meer kon eten behalve vloeibaar en dat wist ze donders goed.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_186642036
De kin lijkt enorm maar dat is een illusie. Als de onderkaak uitsteekt dan lijkt de kin vaak enorm maar dat is een optische illusie. Het kin probleem wordt vaak automatisch verholpen als de onderkaak in de juiste positie staat.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_186642281
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2019 05:11 schreef -Deluzion- het volgende:
Ok voor iedereen die denkt dat ik uit mijn nek lul zie hier het resultaat van een charlatan. Kijk hoe lang mijn gezicht is met ingezakte kaak en een vormloos gezicht. Ik hoopte dit probleem te kunnen verhelpen maar de ingreep heeft alles erger gemaakt http://i67.tinypic.com/a4252x.jpg ik hoop dat het nu duidelijk is wat ik bedoel. Mijn ogen zijn rood omdat ik er niet van kan slapen. het voelt als een nachtmerrie dat is uitgekomen. De charlatan vond het nodig om mijn lange gezicht nog langer te maken.

Ik zie een normaal (en zeker niet lang?) gezicht met een wel heel vermoeide of depressieve uitdrukking
  maandag 6 mei 2019 @ 07:30:52 #50
149959 SQ
snelle trees
pi_186642315
Ik zie helemaal geen afbeelding, alweer verwijderd? Of ligt het aan mij?
disclaimer
pi_186642365
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2019 07:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zie helemaal geen afbeelding, alweer verwijderd? Of ligt het aan mij?
Ligt aan jou
pi_186642366
Je ziet er gewoon doodnormaal tot zelfs aantrekkelijk uit.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  Moderator maandag 6 mei 2019 @ 07:43:29 #53
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_186642391
Het heeft vast geen zin, maar: ik zie een gewoon doodnormaal iemand. Alleen, probeer te stralen. Probeer het leuk te hebben. Dat zal zo enorm helpen... Maar wat SQ zegt, daar gaat het niet om in dit topic. Maar probeer het wel... *O*
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 6 mei 2019 @ 07:56:17 #54
149959 SQ
snelle trees
pi_186642473
In een andere browser zie ik het wel. Normale jongen, beetje verlegen uitstraling. Je ziet er nog jong uit voor iemand van bijna 40!

Ik als vrouw kan iig zeggen dat ik veel lelijkere mannen heb gedate in mijn leven. Ik vind je er niet onaantrekkelijk uit zien.
disclaimer
pi_186642480
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2019 05:11 schreef -Deluzion- het volgende:
Ok voor iedereen die denkt dat ik uit mijn nek lul zie hier het resultaat van een charlatan. Kijk hoe lang mijn gezicht is met ingezakte kaak en een vormloos gezicht. Ik hoopte dit probleem te kunnen verhelpen maar de ingreep heeft alles erger gemaakt http://i67.tinypic.com/a4252x.jpg ik hoop dat het nu duidelijk is wat ik bedoel. Mijn ogen zijn rood omdat ik er niet van kan slapen. het voelt als een nachtmerrie dat is uitgekomen. De charlatan vond het nodig om mijn lange gezicht nog langer te maken.

Ben jij dit? Zonder photoshop?

Ik zie (net zoals de anderen) écht niet wat jij zo afschuwelijk vindt aan je uiterlijk.
Je hebt een normaal gezicht. Een beetje lang misschien, maar niet extreem. Er zijn heel veel mensen met iets langere gezichten. Net zoals er mensen zijn met korte gezichten, ronde gezichten, vierkante gezichten etc.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 6 mei 2019 @ 08:00:37 #56
149959 SQ
snelle trees
pi_186642514
Het is een beetje vergelijkbaar met anorexiapatiënten. Afvallen tot ze alleen maar vel en botten zijn, maar in de spiegel zien ze een dikkerd.

Ik hoop zo oprecht dat je genezen zult worden van die spoken in je hoofd :*
disclaimer
pi_186642615
Ik hoop dat een kaakingreep je functionele problemen gaat verhelpen. Daar gaat het immers om.
pi_186644830
Ook al zal het waarschijnlijk weinig aan je zelfbeeld veranderen: Deluzion, ik zie echt geen lelijk/afstotend persoon op je foto. Ik zie echt een heel normale, vriendelijk ogende man. Hooguit met een wat droevige, wat schuchtere blik, maar dat ligt eerder aan je gemoedstoestand dan in de ligging van je spieren in het aangezicht/stand van de kaak. Echt.

Als ik je beschrijvingen en verhalen hier lees, kan ik het niet rijmen bij de foto. Of althans, ik geloof je wel, en ik geloof ook wel dat je oprecht enkel alle onvolkomenheden ziet en er letterlijk niet meer omheen kan kijken, maar het is niet wat ik zie. Afgaande op de foto zou ik je gewoon zonder aarzeling aanspreken, mocht ik je ergens tegenkomen. :) .

Ik hoop dat de 2e operatie je fysieke klachten weg kan nemen. En dat, zoals SQ al schreef, die spoken met de noorderzon vertrekken.
pi_186645354
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 10:55 schreef Candaasje het volgende:
Ook al zal het waarschijnlijk weinig aan je zelfbeeld veranderen: Deluzion, ik zie echt geen lelijk/afstotend persoon op je foto. Ik zie echt een heel normale, vriendelijk ogende man. Hooguit met een wat droevige, wat schuchtere blik, maar dat ligt eerder aan je gemoedstoestand dan in de ligging van je spieren in het aangezicht/stand van de kaak. Echt.

Als ik je beschrijvingen en verhalen hier lees, kan ik het niet rijmen bij de foto. Of althans, ik geloof je wel, en ik geloof ook wel dat je oprecht enkel alle onvolkomenheden ziet en er letterlijk niet meer omheen kan kijken, maar het is niet wat ik zie. Afgaande op de foto zou ik je gewoon zonder aarzeling aanspreken, mocht ik je ergens tegenkomen. :) .

Ik hoop dat de 2e operatie je fysieke klachten weg kan nemen. En dat, zoals SQ al schreef, die spoken met de noorderzon vertrekken.
Dit! :Y
pi_186645375
Naar aanleiding van je topics had ik echt een draak verwacht maar je ziet er goed uit, TS! Echt niet lelijk of onaantrekkelijk, in tegendeel.
Ik vind het echt jammer dat jij dat niet kan zien.
pi_186647375
Maar het is geen onzin dat ik geen buiten gewoon lang gezicht heb. Misschien dat andere mensen daar minder moeite mee hebben maar ik vind het echt verschrikkelijk. Qua ogen neus en mond ziet het er redelijk normaal uit. Maar de vorm van het gezicht is onnatuurlijk lang en ik nog steeds niet begrijpen dat de kaakchirurg de kaak omlaag heeft geplaatst zodat het gezicht nog langer is geworden.” Zodat je je boventanden kan zien als je spreekt” was haar reden. Lekker boeiend. Zoiets doe je niet als het gezicht al zo lang is vóor de ingreep. Dat was voor mij een schok aangezien ik hoopte dat ik een korter en voller gezicht zou krijgen bleek datgene wat ik zo lelijk vind juist nog erger werd. De functionaliteit is minstens zo vervelend, constante krampen en knarsen omdat mij gebit niet schaart en goed sluit. Het is alweer een jaar geleden en ik ben inmiddels ready om er weer wat aan te doen als de verzekering akkoord gaat maar dat lijkt mij wel. Ik heb er van geleerd en ben nu heel duidelijk in de communicatie.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_186647437
Dude, seriously? :')

Je bent geen fotomodel nee, maar je hebt gewoon een average tot boven average uiterlijk. Het zit echt in je hoofd (niet op of aan je hoofd).
  maandag 6 mei 2019 @ 13:07:27 #63
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_186647662
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2019 07:56 schreef Stormqueen het volgende:
In een andere browser zie ik het wel. Normale jongen, beetje verlegen uitstraling. Je ziet er nog jong uit voor iemand van bijna 40!

Ik als vrouw kan iig zeggen dat ik veel lelijkere mannen heb gedate in mijn leven. Ik vind je er niet onaantrekkelijk uit zien.
Dit. Ik vind je uiterlijk eigenlijk wel aantrekkelijk. Wat degene in de post hierboven zegt: boven gemiddeld.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_186657458
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 12:52 schreef -Deluzion- het volgende:
Maar het is geen onzin dat ik geen buiten gewoon lang gezicht heb. Misschien dat andere mensen daar minder moeite mee hebben maar ik vind het echt verschrikkelijk. Qua ogen neus en mond ziet het er redelijk normaal uit. Maar de vorm van het gezicht is onnatuurlijk lang en ik nog steeds niet begrijpen dat de kaakchirurg de kaak omlaag heeft geplaatst zodat het gezicht nog langer is geworden.” Zodat je je boventanden kan zien als je spreekt” was haar reden. Lekker boeiend. Zoiets doe je niet als het gezicht al zo lang is vóor de ingreep. Dat was voor mij een schok aangezien ik hoopte dat ik een korter en voller gezicht zou krijgen bleek datgene wat ik zo lelijk vind juist nog erger werd. De functionaliteit is minstens zo vervelend, constante krampen en knarsen omdat mij gebit niet schaart en goed sluit. Het is alweer een jaar geleden en ik ben inmiddels ready om er weer wat aan te doen als de verzekering akkoord gaat maar dat lijkt mij wel. Ik heb er van geleerd en ben nu heel duidelijk in de communicatie.
Ik begrijp dat je het van die kaakchirurg een vreemde actie vindt als je je gezicht al aan de lange kant vindt. Kan ik echt wel begrijpen :Y , en dat is niet tof. Maar dat je een iets langer gezicht hebt dan gemiddeld, is niet iets dat hier bij andere mensen echt in het oog lijkt te springen. In elk geval niet negatief. (En je kent Fok!, het is hier niet bepaald een koesjekroel-liefdadigheidsforum, als men echt van je had gegruweld, had je het ook gelezen ;) )

Er zijn zelfs acteurs met langere gezichten en die niet echt bepaald voldoen aan de standaard schoonheidsnorm, die toch verdomd sexy gevonden worden. (google eens op Benedict Cumberbatch). Dat hangt ook zeker heel sterk samen met wat diegene zegt/doet/uitstraalt. :)

Niet om je problemen te willen bagatelliseren, maar je mag wat minder streng en oordelend over jezelf zijn. :)
pi_186658233
Ik zie niks raars. Gewoon normaal en veel haar op je hoofd
pi_186659657
Gewoon een mooie kop. Je hebt helemaal geen onnatuurlijk lang gezicht. Ik heb ook een lang gezicht, misschien nog wel langer dan die van jou. Hoog voorhoofd en grote schedel heb ik ook. Een lang gezicht is juist aantrekkelijk en een kenmerk van intelligentie. Misschien ben je er toch op vooruit gegaan door die operatie? Nu kan ik de zijkant, kaak en jukbeenderen niet goed bekijken, maar dat zal wel goed zijn. In het dagelijks leven kom ik ''lelijkere'' gezichten tegen, mensen van wie het hele hoofd gewoon scheef staat. Uiteindelijk allemaal subjectief.
ADHD-C
  Moderator dinsdag 7 mei 2019 @ 06:39:26 #67
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_186663755
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 21:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zie niks raars. Gewoon normaal en veel haar op je hoofd
Daar ben ik enorm jaloers op ;(
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_186665407
Dit heeft ie vast al wel vaker gehoord. Heeft geen zin, net zoals het geen zin heeft om iemand met anorexia te vertellen dat die niet dik is.

Het punt is niet dat anderen hem lelijk vinden, maar dat hij zichzelf lelijk en niet goed genoeg vindt.
pi_186666115
TS heeft seks gehad met een Fokster maar gaat daarna doen of ie nog maagd is :?
pi_186666843
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2019 05:11 schreef -Deluzion- het volgende:
Ok voor iedereen die denkt dat ik uit mijn nek lul zie hier het resultaat van een charlatan. Kijk hoe lang mijn gezicht is met ingezakte kaak en een vormloos gezicht. Ik hoopte dit probleem te kunnen verhelpen maar de ingreep heeft alles erger gemaakt http://i67.tinypic.com/a4252x.jpg ik hoop dat het nu duidelijk is wat ik bedoel. Mijn ogen zijn rood omdat ik er niet van kan slapen. het voelt als een nachtmerrie dat is uitgekomen. De charlatan vond het nodig om mijn lange gezicht nog langer te maken.

Dít is serieus je probleem?

Ik had op basis van je omschrijvingen een trol verwacht. Je ziet er hier gewoon uit als een gewone man met een bovengemiddeld uiterlijk.

Zeker weten dat je geen Body Dysmorphic Disorder hebt?
"Pools are perfect for holding water"
pi_186666853
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2019 07:56 schreef Stormqueen het volgende:
In een andere browser zie ik het wel. Normale jongen, beetje verlegen uitstraling. Je ziet er nog jong uit voor iemand van bijna 40!

Ik als vrouw kan iig zeggen dat ik veel lelijkere mannen heb gedate in mijn leven. Ik vind je er niet onaantrekkelijk uit zien.
Wat?! 40?! Had hem mid 20 geschat nav die foto.
"Pools are perfect for holding water"
pi_186666906
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 10:43 schreef probeer het volgende:

[..]

Wat?! 40?! Had hem mid 20 geschat nav die foto.
Dit dus..

Verder zie ik een normale vent! Ik zou toch professionele hulp inschakelen voor je zelfbeeld.
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_186671992
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 10:01 schreef Harmankardon het volgende:
TS heeft seks gehad met een Fokster maar gaat daarna doen of ie nog maagd is :?
Wut
pi_186681910
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2019 05:11 schreef -Deluzion- het volgende:
Ok voor iedereen die denkt dat ik uit mijn nek lul zie hier het resultaat van een charlatan. Kijk hoe lang mijn gezicht is met ingezakte kaak en een vormloos gezicht. Ik hoopte dit probleem te kunnen verhelpen maar de ingreep heeft alles erger gemaakt http://i67.tinypic.com/a4252x.jpg ik hoop dat het nu duidelijk is wat ik bedoel. Mijn ogen zijn rood omdat ik er niet van kan slapen. het voelt als een nachtmerrie dat is uitgekomen. De charlatan vond het nodig om mijn lange gezicht nog langer te maken.

What’s wrong with you? Je ziet er toch goed uit?!
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_186712819
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 14:32 schreef so.original het volgende:

[..]

Wut
Yep.
pi_186714145
Ok misschien dat een ander het niet uitmaakt, maar ik zit er zelf wel mee. Het voelt niet goed alsof mijn kaak in de verkeerde hoek is gezet en de onderkaak te ver naar voren staat. Het voelt onnatuurlijk dus ik moet het alsnog nog laten corrigeren en dit staat los van esthetische redenen. Mijn originele kaakchirurg heeft haar excuus aangeboden en toegegeven dat ze de kaak niet helemaal in de juiste stand heeft geplaatst. Dit was fijn om te horen vandaag want nu weet ik dat ik niet gek ben. Mijn tanden staan recht op elkaar en dat is vreselijk irritant. Probeer zelf maar je boven- en onder tanden recht op elkaar te zetten en voel hoe irritant dat is, op een gegeven moment krijg je kramp in de kaken en ga je tanden knarsen. Ook de lippen staan hierdoor in awkward positie en je kaak kan zich nooit ontspannen want je tanden houden het tegen. Dan kan je nog beter een sterke onderbeet hebben dan kan je tenminste nog je kaak in ontspannen stand krijgen. Het enige dat ik voel als ik mijn mond sluit zijn de voorste tanden die contact maken met elkaar. Daarom is het een automatische reflex geworden om telkens op mijn kin te drukken om de kaak naar achteren te pushen maar dat is dus onmogelijk. Het ongemak is groot. Het voelt alsof de onderkaak wel iets van een centimeter te ver naar voren staat. En hier moet echt iets aan gedaan worden.misschien is een lang gezicht niet heel lelijk mits de kaken in de juiste positie staan met een scharend gebit. Mijn droom is het hebben van een lichte overbeet. Ik zou graag willen weten hoe zoiets voelt want ik ben enkel een onderbeet en edge to edge beet gewend.

[ Bericht 6% gewijzigd door -Deluzion- op 09-05-2019 02:36:05 ]
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_186720581
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2019 02:23 schreef -Deluzion- het volgende:
Ok misschien dat een ander het niet uitmaakt, maar ik zit er zelf wel mee. Het voelt niet goed alsof mijn kaak in de verkeerde hoek is gezet en de onderkaak te ver naar voren staat. Het voelt onnatuurlijk dus ik moet het alsnog nog laten corrigeren en dit staat los van esthetische redenen. Mijn originele kaakchirurg heeft haar excuus aangeboden en toegegeven dat ze de kaak niet helemaal in de juiste stand heeft geplaatst. Dit was fijn om te horen vandaag want nu weet ik dat ik niet gek ben. Mijn tanden staan recht op elkaar en dat is vreselijk irritant. Probeer zelf maar je boven- en onder tanden recht op elkaar te zetten en voel hoe irritant dat is, op een gegeven moment krijg je kramp in de kaken en ga je tanden knarsen. Ook de lippen staan hierdoor in awkward positie en je kaak kan zich nooit ontspannen want je tanden houden het tegen. Dan kan je nog beter een sterke onderbeet hebben dan kan je tenminste nog je kaak in ontspannen stand krijgen. Het enige dat ik voel als ik mijn mond sluit zijn de voorste tanden die contact maken met elkaar. Daarom is het een automatische reflex geworden om telkens op mijn kin te drukken om de kaak naar achteren te pushen maar dat is dus onmogelijk. Het ongemak is groot. Het voelt alsof de onderkaak wel iets van een centimeter te ver naar voren staat. En hier moet echt iets aan gedaan worden.misschien is een lang gezicht niet heel lelijk mits de kaken in de juiste positie staan met een scharend gebit. Mijn droom is het hebben van een lichte overbeet. Ik zou graag willen weten hoe zoiets voelt want ik ben enkel een onderbeet en edge to edge beet gewend.
Dat je echt fysieke/fysiologische problemen hebt is heel erg naar en het is ook zeker begrijpelijk dat je die verholpen wil hebben :Y . Fijn dat de arts excuses heeft gemaakt, en hopelijk kan een volgende operatie die ongemakken verhelpen :)
pi_186724203
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 14:06 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dat je echt fysieke/fysiologische problemen hebt is heel erg naar en het is ook zeker begrijpelijk dat je die verholpen wil hebben :Y . Fijn dat de arts excuses heeft gemaakt, en hopelijk kan een volgende operatie die ongemakken verhelpen :)
Thanks, ik word serieus gek van het ongemak, ik wil mijn onderkaak naar achteren rammen omdat ik gek word van de krampen.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_186737337
Het is iig fijn om te weten dat mijn lange kop geen 100% afknapper is, ik probeer mezelf nu wijs te maken dat het niet erg is om een lang en smal hoofd te hebben dit helpt een klein beetje.

Direct na de operatie was ik nog hoopvol, maar het was een absolute schok toen de kaakchirurg een week later vertelde dat ze de kaak omlaag had geplaatst. Dit was vooraf nooit besproken en ik zit hier heel erg mee.

Na de operatie hoopte ik nog dat het goed zou komen, zie hier :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefixed dacht ik eerst nog... als de zwelling wegneemt heb ik in ieder geval een gezicht dat beter in balans is helaas mocht het niet zo zijn en is het tegendeel waar.

Voor mij voelt het 100x beter om naar zo'n plofkop te kijken dan het lange smalle dat ik nu heb.

Die tijd ligt nu achter mij, we zijn weer een jaar verder, ik heb alles emotioneel verwerkt en ben er klaar voor om weer een poging te wagen maar het moet wel snel gebeuren want ik word he-le-maal gek van de kaakkrampen.

Binnenkort plaats ik hier een photoshop versie van mezelf van hoe ik er graag zou willen uitzien. Mijn doel is niet om een fotomodel te worden, daar ben ik te oud voor en is sowieso mijn intentie nooit geweest, ik wil een gezicht dat natuurlijk oogt met een functioneel gebit en kaak erbij.

Mijn stress niveau is nog nooit zo hoog geweest, mijn haar valt letterlijk met bossen tegelijk uit en ik zit vol huiduitslag, het is een wonder dat ik nog haar heb. Deze ochtend haalde ik mijn hand door mijn haar en er zaten een stuk of 30 haren op mijn hand. en mijn kussens liggen vol, hopelijk is dit maar tijdelijk.

[ Bericht 8% gewijzigd door -Deluzion- op 10-05-2019 03:19:45 ]
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_186744300
Jouw kaak is je probleem niet. Ik heb het in een eerder topic ook al gepost. Het maakt niet uit hoe je eruit komt te zien, echt niet. Al zetten ze Brad PItt z'n hoofd op jouw lijf. Het gaat om je zelfbeeld.

Ik haal nog een keer het voorbeeld aan. Ik moest en zou afvallen want dan zou ik mooi zijn, ik zou zelfvertrouwen hebben. Toen die 20 kg eraf was voelde ik me nog exact als toen ik 20 kg zwaarder was.

Je schrijft dat je dit topic opent als 'ervaringsdeskundige'. Ik denk van niet, ik denk dat je nergens anders je verhaal kwijt kan en dus doe je het maar hier. Het is alleen heel jammer voor je maar daar is fok! niet voor bedoeld. Reacties van mensen schuif je zeer makkelijk aan de kant. Als je zo in real life ook met mensen om gaat is dát de verklaring waarom je nog nooit een relatie hebt gehad. Je komt niet echt aardig over en je hebt een extreem laag zelfbeeld. Dus nogmaals, al krijg je het hoofd van Brad Pitt kado zal dat je niet verder helpen.

En echt, je ziet er heel normaal uit. Het medische aspect begrijp ik, maar er is zo vanaf de foto niets te zien waarvan ik zou denken 'wat een engerd'. Maar de manier waarop je reageert op andere mensen en hoe je over jezelf praat wél.
pi_186748204
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 03:08 schreef -Deluzion- het volgende:
Het is iig fijn om te weten dat mijn lange kop geen 100% afknapper is, ik probeer mezelf nu wijs te maken dat het niet erg is om een lang en smal hoofd te hebben dit helpt een klein beetje.

Direct na de operatie was ik nog hoopvol, maar het was een absolute schok toen de kaakchirurg een week later vertelde dat ze de kaak omlaag had geplaatst. Dit was vooraf nooit besproken en ik zit hier heel erg mee.

Na de operatie hoopte ik nog dat het goed zou komen, zie hier :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefixed dacht ik eerst nog... als de zwelling wegneemt heb ik in ieder geval een gezicht dat beter in balans is helaas mocht het niet zo zijn en is het tegendeel waar.

Voor mij voelt het 100x beter om naar zo'n plofkop te kijken dan het lange smalle dat ik nu heb.

Die tijd ligt nu achter mij, we zijn weer een jaar verder, ik heb alles emotioneel verwerkt en ben er klaar voor om weer een poging te wagen maar het moet wel snel gebeuren want ik word he-le-maal gek van de kaakkrampen.

Binnenkort plaats ik hier een photoshop versie van mezelf van hoe ik er graag zou willen uitzien. Mijn doel is niet om een fotomodel te worden, daar ben ik te oud voor en is sowieso mijn intentie nooit geweest, ik wil een gezicht dat natuurlijk oogt met een functioneel gebit en kaak erbij.

Mijn stress niveau is nog nooit zo hoog geweest, mijn haar valt letterlijk met bossen tegelijk uit en ik zit vol huiduitslag, het is een wonder dat ik nog haar heb. Deze ochtend haalde ik mijn hand door mijn haar en er zaten een stuk of 30 haren op mijn hand. en mijn kussens liggen vol, hopelijk is dit maar tijdelijk.
Wow! Wat heftig die zwelling. Knap dat je dat nog een keer aandurft.
pi_186753575
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 03:08 schreef -Deluzion- het volgende:
Het is iig fijn om te weten dat mijn lange kop geen 100% afknapper is, ik probeer mezelf nu wijs te maken dat het niet erg is om een lang en smal hoofd te hebben dit helpt een klein beetje.

Direct na de operatie was ik nog hoopvol, maar het was een absolute schok toen de kaakchirurg een week later vertelde dat ze de kaak omlaag had geplaatst. Dit was vooraf nooit besproken en ik zit hier heel erg mee.

Na de operatie hoopte ik nog dat het goed zou komen, zie hier :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefixed dacht ik eerst nog... als de zwelling wegneemt heb ik in ieder geval een gezicht dat beter in balans is helaas mocht het niet zo zijn en is het tegendeel waar.

Voor mij voelt het 100x beter om naar zo'n plofkop te kijken dan het lange smalle dat ik nu heb.

Die tijd ligt nu achter mij, we zijn weer een jaar verder, ik heb alles emotioneel verwerkt en ben er klaar voor om weer een poging te wagen maar het moet wel snel gebeuren want ik word he-le-maal gek van de kaakkrampen.

Binnenkort plaats ik hier een photoshop versie van mezelf van hoe ik er graag zou willen uitzien. Mijn doel is niet om een fotomodel te worden, daar ben ik te oud voor en is sowieso mijn intentie nooit geweest, ik wil een gezicht dat natuurlijk oogt met een functioneel gebit en kaak erbij.

Mijn stress niveau is nog nooit zo hoog geweest, mijn haar valt letterlijk met bossen tegelijk uit en ik zit vol huiduitslag, het is een wonder dat ik nog haar heb. Deze ochtend haalde ik mijn hand door mijn haar en er zaten een stuk of 30 haren op mijn hand. en mijn kussens liggen vol, hopelijk is dit maar tijdelijk.
Je hebt geen smal lang hoofd, althans niet in de mate dat het uitzonderlijk smal of lang is ten opzichte van de gemiddelde andere hoofden.

Je kijkt wat onzeker, but that's it.
pi_186769499
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 22:26 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Je hebt geen smal lang hoofd, althans niet in de mate dat het uitzonderlijk smal of lang is ten opzichte van de gemiddelde andere hoofden.

Je kijkt wat onzeker, but that's it.
Je snapt dat je mijn gezicht hier beoordeeld 2 dagen na de ingreep? Dit kan ik niet serieus nemen.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  zaterdag 11 mei 2019 @ 19:01:32 #84
149959 SQ
snelle trees
pi_186769872
Nee, maar alle andere opmerkingen over je andere foto neem je óók niet serieus, dus tsja.
disclaimer
pi_186769947
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 18:45 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Je snapt dat je mijn gezicht hier beoordeeld 2 dagen na de ingreep? Dit kan ik niet serieus nemen.
Ik beoordeel je uiterlijk op basis van de foto die je plaatste en daar is esthetisch niks mis mee.

Maar blijf vooral huilen over "hoe lelijk je bent", het enige wat je er onnodig mee verpest is je eigen leven. Voor je esthetische "handicap" moet je naar een psycholoog, niet naar een chirurg.
pi_186776595
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 19:01 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, maar alle andere opmerkingen over je andere foto neem je óók niet serieus, dus tsja.
Het is niet dat ik het niet wil geloven, maar mijn praktijk ervaring is helemaal anders, dat komt totaal niet overeen met wat hier getypt wordt.
Mijn volgende operatie is puur op functionaliteit gericht. Mijn kaken kunnen zich niet meer ontspannen want als ik mijn mond sluit dan voel ik alleen de voorste boven- en ondertanden die haaks op elkaar staan. Je kan het vergelijken met kramp in je benen na een lange wandeltocht, alleen is er geen enkele manier om te ontspannen. En ik vind het nog steeds bijna schandalig dat mijn kaken in deze onnatuurlijke positie staan. Zoiets test je toch tijdens de operatie? Meteen toen ik wakker werd had ik een onderbeet. En de kaakchirurg weet het zo te vertellen dat je het gevoel krijgt alsof het je eigen schuld is. Het grote ego zit in de weg om de fout toe te geven. Hoe kan je met een kaakchirurg communiceren als deze alles weg lacht. Het is al heel wat dat ze eindelijk heeft toegegeven dat ze niet tevreden is en dat het gewoon KUT is, maar de verantwoording nemen ho maar.
En geloof mij als de operatie geslaagd was dan had ik ook niet zo'n lang gezicht want dan stond de onderkaak verder naar achteren.

[ Bericht 17% gewijzigd door -Deluzion- op 12-05-2019 00:07:27 ]
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_186779647
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 23:51 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Het is niet dat ik het niet wil geloven, maar mijn praktijk ervaring is helemaal anders, dat komt totaal niet overeen met wat hier getypt wordt.

Omdat je er niet voor open staat, halstarrig vast houdt aan je eigen visie en in negativiteit vast blijft zitten. Je lijkt niet te snappen dat je houding op z'n minst zo belangrijk als je uiterlijk is. Mensen haken dan af.
pi_186800863
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2019 08:51 schreef JeugdVanTegenwoordig het volgende:

[..]

Omdat je er niet voor open staat, halstarrig vast houdt aan je eigen visie en in negativiteit vast blijft zitten. Je lijkt niet te snappen dat je houding op z'n minst zo belangrijk als je uiterlijk is. Mensen haken dan af.
Graag on topic blijven,

Ik zal hier niet meer typen tot de volgende update ergens over pakweg een half jaar als de tweede ingreep gaat gebeuren als het doorgaat.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_186801206
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 04:19 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Graag on topic blijven,

Ik zal hier niet meer typen tot de volgende update ergens over pakweg een half jaar als de tweede ingreep gaat gebeuren als het doorgaat.
Is goed hoor, succes ermee :* .
pi_186802398
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 04:19 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Graag on topic blijven,

Ik zal hier niet meer typen tot de volgende update ergens over pakweg een half jaar als de tweede ingreep gaat gebeuren als het doorgaat.
Misschien had je dan ook pas je nieuwe topic moeten openen.

We horen het wel als je volgende ingreep functioneel betere resultaten heeft opgeleverd. Succes.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_186808192
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2019 09:38 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Misschien had je dan ook pas je nieuwe topic moeten openen.

We horen het wel als je volgende ingreep functioneel betere resultaten heeft opgeleverd. Succes.
Ik zal voortaan toestemming aan jou vragen wanneer ik wel of niet een topic mag openen.

Ook erg flauw deze post van jou. Alsof jezelf niet zal balen als je een behoorlijke onderbeet hebt. Niet alleen is het niet functioneel het ziet er ook niet uit met zo’n kin die helemaal naar voren staat. Ik wil beide fixen maar de functionaliteit heeft mijn prioriteit.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_186900899
Ik heb 2 mogelijkheden what to do? Mijn originele arts wil het nog een keer over doen en zei "ik heb er van geleerd".

En hier komt het complexere issue .Ik mocht kiezen de bovenkaak naar voren of de onderkaak naar achteren.

Naar mijn mening staat de bovenkaak nu in prima positie. Echter als ik er voor kies om de bovenkaak naar voren te plaatsen dan heeft dat verder geen gevolgen voor de zenuw.
Als ik mijn onderkaak laat opereren want mijns inziens het probleem is dan wordt de zenuw opnieuw met 100% zekerheid geraakt. De zenuw is al ernstig beschadigt en zal dus erger worden.
Maar helemaal niks eraan laten doen is ook geen optie omdat mijn mond dus niet goed sluit.
Of ik kan een nieuwe arts kiezen.
De kaakchirurg wil mijn onderkaak nu 1 centimeter naar achteren plaatsen (lees: een stuk bot wordt weggezaagd aan beide zijden van de onderkaak waardoor de kaak wordt ingekort)
1 centimeter een gigantische hoeveelheid voor kaak chirurgische begrippen maar het is echt nodig.

Dus 2 oplossingen:

- Bovenkaak naar voren wat eigenlijk al in de perfectie positie staat maar waardoor de zenuw niet beschadigt wordt en herstel process veel sneller is.

of- Onderkaak naar achteren, onderkaak is het probleem maar als ik de onderkaak naar achteren laat plaatsen wordt de zenuw opnieuw beschadigt en het herstel proces is langzamer.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_186900942
Ik ben tevreden met mijn gezicht wat betreft ogen, mond, neus en lippen - allemaal een mooie verbetering. Alleen de vorm van mijn gezicht vind ik vreselijk.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  vrijdag 17 mei 2019 @ 07:38:34 #94
149959 SQ
snelle trees
pi_186901555
Heb je nou gisteren met je arts gesproken dan?
disclaimer
pi_186901672
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 04:02 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik heb 2 mogelijkheden what to do? Mijn originele arts wil het nog een keer over doen en zei "ik heb er van geleerd".

En hier komt het complexere issue .Ik mocht kiezen de bovenkaak naar voren of de onderkaak naar achteren.

Naar mijn mening staat de bovenkaak nu in prima positie. Echter als ik er voor kies om de bovenkaak naar voren te plaatsen dan heeft dat verder geen gevolgen voor de zenuw.
Als ik mijn onderkaak laat opereren want mijns inziens het probleem is dan wordt de zenuw opnieuw met 100% zekerheid geraakt. De zenuw is al ernstig beschadigt en zal dus erger worden.
Maar helemaal niks eraan laten doen is ook geen optie omdat mijn mond dus niet goed sluit.
Of ik kan een nieuwe arts kiezen.
De kaakchirurg wil mijn onderkaak nu 1 centimeter naar achteren plaatsen (lees: een stuk bot wordt weggezaagd aan beide zijden van de onderkaak waardoor de kaak wordt ingekort)
1 centimeter een gigantische hoeveelheid voor kaak chirurgische begrippen maar het is echt nodig.

Dus 2 oplossingen:

- Bovenkaak naar voren wat eigenlijk al in de perfectie positie staat maar waardoor de zenuw niet beschadigt wordt en herstel process veel sneller is.

of- Onderkaak naar achteren, onderkaak is het probleem maar als ik de onderkaak naar achteren laat plaatsen wordt de zenuw opnieuw beschadigt en het herstel proces is langzamer.
Ga je het toch weer laten doen bij je eerste arts?

Als je zenuw nog erger beschadigd raakt, ben je dan niet bang dat je fysieke klachten niet nóg erger worden? Want het klinkt nu meer alsof het om het esthetische plaatje gaat, als je je onderkaak zou laten inkorten, dan om het wegnemen van de pijn. Je mond beter dicht kunnen doen is ook wel prettig, maar als je nu al zoveel last hebt....?
  Forum Admin vrijdag 17 mei 2019 @ 07:54:04 #96
58651 crew  murp
murp
pi_186901687
Dit betaal je hoop ik wel zelf?
pi_186913089
Als het je om functionaliteit gaat, is het de betere optie om de bovenkaak dit keer te doen.
pi_187109585
Ik heb al besloten dat ik mijn onderkaak laat opereren want het voelt alsof dit het probleem is. De onderkaak staat in een onnatuurlijke positie.

En ik doe het inderdaad alleen voor de functionaliteit, uiterlijk is nauwelijks nog van belang voor mij. Het voelt raar om bijna 40 te zijn en niks te hebben opgebouwd qua sociale contacten en relaties maar het is niet anders. Anderzijds volstrekt logisch gezien mijn uiterlijk en persoonlijkheid beide zijn helemaal niks.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  maandag 27 mei 2019 @ 07:15:24 #99
149959 SQ
snelle trees
pi_187110189
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 03:20 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik heb al besloten dat ik mijn onderkaak laat opereren want het voelt alsof dit het probleem is. De onderkaak staat in een onnatuurlijke positie.

En ik doe het inderdaad alleen voor de functionaliteit, uiterlijk is nauwelijks nog van belang voor mij. Het voelt raar om bijna 40 te zijn en niks te hebben opgebouwd qua sociale contacten en relaties maar het is niet anders. Anderzijds volstrekt logisch gezien mijn uiterlijk en persoonlijkheid beide zijn helemaal niks.
Ik ga je een tip geven voor als je je topic open wil houden. De eerste 3 zinnen zijn prima, helemaal LIF en on topic. Daarna begin je weer over je psychische problematiek. En dat patroon zie ik herhalen in elke post die je doet. En dan na 2 weken geen activiteit toch maar weer midden in de nacht posten met zo'n boodschap? Er zijn geen nieuwe ontwikkelingen, dat is echt een roep om aandacht. En om dezelfde discussie weer aan te wakkeren. Waarvan je zegt dat je m vervelend vindt, maar waarin je zelf élke keer weer het initiatief neemt.

Hierop zal vrees ik ook wel weer vol ontkenning gereageerd worden om het vervolgens op je bijna 40 zijn en je totaal mislukte leven te gooien. Maar goed, bewijs me eens het tegendeel zou ik zeggen.
disclaimer
pi_187178488
Is goed ,sluit het topic maar. Ben er wel klaar mee. Ik zoek wel een ander forum waar ik wel mijn verhaal kwijt kan en ik laat mijn account hier anonimiseren.
So long.

[ Bericht 18% gewijzigd door -Deluzion- op 31-05-2019 06:13:15 ]
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_187201116
Weinig zelfreflectie deze TS
pi_187210020
Lastig is het wel. TS heeft duidelijk een psychisch probleem, alleen wil hij er zelf absoluut niet aan. En zo blijft dit voort duren. Want na die operatie aan de onderkaak is er waarschijnlijk weer iets.

Ik vraag me af of niemand uit zijn omgeving hier een mening over heeft. Zijn ouders bijvoorbeeld.
  zaterdag 1 juni 2019 @ 23:00:39 #103
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_187210717
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 22:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Lastig is het wel. TS heeft duidelijk een psychisch probleem, alleen wil hij er zelf absoluut niet aan. En zo blijft dit voort duren. Want na die operatie aan de onderkaak is er waarschijnlijk weer iets.

Ik vraag me af of niemand uit zijn omgeving hier een mening over heeft. Zijn ouders bijvoorbeeld.
Vast wel. Maar als TS inderdaad een psychisch probleem heeft bereiken ze hem niet.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_187210837
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 23:00 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Vast wel. Maar als TS inderdaad een psychisch probleem heeft bereiken ze hem niet.
Als ik zijn berichten zo lees, denk ik wel dat hij een vorm van BDD heeft. Maar goed, ik ben geen psych. Vaststaat is dat hij psychische hulp moet hebben, geen operaties.
pi_188689109
De knoop doorgehakt om het nog eens te laten doen op aandringen van de Orthodontist. Ik wilde het eigenlijk niet meer omdat mijn zenuw onherstelbaar beschadigd is, maar hij zei 'Je zenuw is toch al kapot, een nieuwe operatie gaat daar niks aan veranderen"

Mijn situatie is zo complex dat 1 ingreep simpelweg niet genoeg was. Ik loop niet uit mijn nek te lullen als ik zeg dat mijn gezicht schots en scheef gegroeid is. Maar om alles in 1 ingreep goed te krijgen is bijna niet mogelijk. Bij de nieuwe ingreep gaan ze een stuk bot wegzagen uit beide kanten van mijn onderkaak. zodat mijn onderbeet eindelijk verholpen gaat worden. Het is weer een horroroperatie maar dat maakt mij niks uit, ik heb meerdere zware ingrepen gehad. Het enige dat ik doe in dit leven is lijden dus niks is mij te gek.

Ik hoef geen fotomodel te zijn ,ik wil een gezicht dat kloppend is met een functionele beet.

[ Bericht 1% gewijzigd door -Deluzion- op 29-08-2019 16:30:47 ]
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_188689936
Jo waar laat jij je kaak doen dan
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_188710075
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 16:59 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Jo waar laat jij je kaak doen dan
Nieuwegein St Antonius ziekenhuis.

De tweede ingreep, de eerste was niet succesvol maar ook geen totale mislukking, gewoon een ongelukkige uitkomst qua beet, het is helaas niet functioneel genoeg, daarom binnenkort een tweede ingreep.

Ik heb de pech dat mijn boventanden haaks op de ondertanden vallen als ik mijn mond sluit en daar valt simpelweg niet mee te leven helaas.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_189283284
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 16:18 schreef so.original het volgende:
Weinig zelfreflectie deze TS
BDD. Body Dismorphic Disorder. Hij ziet zichzelf anders dan de rest. Wij zien een normale jongeman, hij ziet een gedrocht. Cognitieve gedragstherapie zou kunnen helpen. Jezelf verbouwen is een gebed zonder eind vrees ik.
pi_190032370
Voor wie het nog interesseert.

Volgende week ga ik weer onder het mes en wordt door dezelfde kaakchirurg geopereerd als de vorige keer.

Dit maal wordt mijn onderkaak naar achteren geplaatst. Mijn kaak wordt verder naar achteren geplaatst dan de bedoeling is, een zogenaamde overcorrectie. Dit vanwege het feit dat de spieren van mijn onderkaak zich willen terugtrekken naar de oude positie.

Al weet de kaakchirurg nog steeds niet helemaal precies waarom de vorige ingreep niet goed gegaan is.

Mijn verklaring is dat de elastieken van de beugel in een te strakke onderbeet positie stonden waardoor de spieren zich in een reflex in de oude positie manoeuvreerde. Daarom ben ik gestopt met het dragen van elastieken zodat mijn kaak in een rustige positie staat.

De overcorrectie gaat 1.5 milimeter worden en dit is gemakkelijk te verhelpen door de orthodontist.

IK BEN ER HELEMAAL KLAAR MEE VERDER. IK BEN AL 7 jaar lang bezig! Ik was zelfs nog een twintiger toen ik begon met het traject en ga nu richting de 40. Ik ben het helemaal zattttttttttt.
Ja zelfs na deze ingreep moet ik de beugel nog minimaal een jaar dragen.

Toch is het het waard aangezien de verbetering extreem te noemen is.
Mijn gezicht zal echter weinig veranderen deze keer, mijn prominente kin wordt een stuk minder en eindelijk voor het eerst in mijn leven een normale beet zou echt bijzonder zijn.

Voor de mensen die denken dat een dubbele kaakoperatie wel meevalt qua impact zitten er helemaal naast. Deze operatie was uiterst bruut en pijnlijk in mijn geval. Ik kon de pijn ondanks morfine en Tramadol niet verdragen en verlangde eventjes naar de dood. De pijn vond zich vooral op de wangen plaats, het was een soort branderig, stekend gevoel, het was niet uit te houden de pijn. 6 weken lang zat ik aan de zware pijnstillers voordat de pijn begon af te nemen.
De pijn is weg echter is mijn kin volledig verlamd qua gevoel en mijn onderlip voelt bevroren en zwaar aan. Tijdens de volgende ingreep wordt de zenuw weer geraakt dus ik verwacht dat ik al mijn gevoel zal verliezen in mijn lip en kin.
Ik hoop dat de pijn deze keer meevalt ik verwacht van wel aangezien de bovenkaak niet wordt geopereerd.
Natuurlijk moet ik 6 weken lang vloeibaar eten.

[ Bericht 9% gewijzigd door -Deluzion- op 20-11-2019 03:20:05 ]
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_190144887
Here we go again.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwelling: extreem
Resultaat to nu toe valt nog niet veel over te zeggen behalve dat mijn kaak opnieuw de boel naar voren probeert te pushen de arts maakt zich zorgen hierover aangezien de beet nu alweer niet goed staat.
Doesn’t look very promising maar ik blijf hoop houden.
Pijn is vrij extreem maar onder controle met morfine. De zwelling gaat eerste 3 dagen na de ingreep zelfs nog erg toenemen.

[ Bericht 36% gewijzigd door -Deluzion- op 27-11-2019 03:00:48 ]
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_190145032
Zoek ook psychische hulp... verder succes met het herstellen.
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_190285090
Het is nu 10 dagen geleden sinds de operatie.

Een paar punten:

-Bot genezing van de breuk in de kaak verloopt voorspoedig.

-Pijn eerste 3 dagen was heftig maar onder controle met ibuprofen, paracetamol en een morfine tablet. Na 3 dagen langzaam de pijn medicatie afbouwen, nu nog 2 x vloeibare ibuprofen per dag

-Zenuw die al beschadigd was tijdens de eerste operatie nu nog meer beschadigd waardoor ik hoogstwaarschijnlijk nooit meer gevoel terug krijg in kin en onder lip.

-Onderkaak naar achteren geplaatst (in feite wordt er een stuk bot weggezaagd aan beide zijden van de kaak) en helaas is er nu niet genoeg ruimte voor mijn kiezen waardoor ik constant in mijn eigen tandvlees bijt en nu dus ontstoken is en doorgebeten. Behandeling mondwater en antibiotica, geen idee of dit nog gaat herstellen.

-Voorlopige uitkomst van de operatie qua beet - helaas heb ik tot nu toe een ongelukkige uitkomst: ln feite heb ik dit zelf uitgezocht:

"Anterior open-bite is the most common undesirable dental outcome post-operatively and may be due to (1) Central condylar sag, (2) Improper positioning of the maxilla intraoperatively or (3) Excessive muscular forces."

Ik heb dus een anterior open bite en dat ziet er exact zo uit:
Zo staat mijn gebit nu dus.

Kaakchirurg heeft een stuk van de achterste kiezen weggezaagd tijdens de eerste controle om het proberen te verhelpen zonder effect. Als ik mijn ortho weer zie dan ben ik benieuwd of hij er nog iets aan kan doen.

Een nieuwe operatie is absoluut uitgesloten.

Conclusie tot dusver: Probeer een probleem op te lossen en krijg er minimaal 2 voor terug.

Esthetisch gezien ben ik wel weer op vooruit gegaan.

Maar het tandvlees probleem en de open beet zijn de 2 top prioriteiten om op dit moment te verhelpen.

Dubbele kaak operatie + roteren van de kaak door asymmetrie is een hele serieuze operatie kan ik nu wel concluderen. Hoe complexer het probleem des te lastiger de oplossing is en ik raad deze operatie alleen aan door absolute top chirurgen met behoorlijke ervaring.
Als je alleen een onderbeet of overbeet heb dan kan ik nog wel een chirurg aanbevelen van het kaliber die ik zelf heb : namelijk jong ,enthousiast, leergierig. Echter mijn probleem was duidelijk te complex voor deze kaakchirurg en heeft meerdere fouten begaan tijdens beide operaties. Behoorlijke fouten ook waar ze uiteraard van leert en dat heeft ze ook toegegeven maar af en toe voel ik mij een guinea pig.
De grootste fout die ze deze keer heeft gemaakt is door niet van te voren mijn verstandskiezen te trekken.

[ Bericht 8% gewijzigd door -Deluzion- op 05-12-2019 17:48:40 ]
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_190285556
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 22:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Lastig is het wel. TS heeft duidelijk een psychisch probleem, alleen wil hij er zelf absoluut niet aan. En zo blijft dit voort duren. Want na die operatie aan de onderkaak is er waarschijnlijk weer iets.

Ik vraag me af of niemand uit zijn omgeving hier een mening over heeft. Zijn ouders bijvoorbeeld.
Mijn ouders.... je maakt een grapje zeker... mijn vader is inmiddels bejaard en mijn moeder al decennia lang overleden.
Het is inderdaad een psychisch probleem namelijk dat ik niet kan omgaan met de misvormingen in mijn gezicht die zijn vastgesteld en ik dus probeer te verhelpen.
Er zijn heel wat mensen hier met een 2 digit IQ die verstand van zaken denken te hebben en gewoon maar iets roepen zonder de feiten te kennen.
Tocht wel vreemd dat ik mij gelukkiger voel dan voor de operatie?
Nogmaals ik ben heel realistisch in mijn verwachtingen. IK verwacht niet om een foto model of hele knappe kerel te worden, ik wil een gezicht dat normaal oogt zonder allerlei vergroeiingen van de botten in mijn gezicht.
Het zijn de subtiele verschillen die mij gelukkiger maken.

Ik had een plat , opvallend scheef lang gezicht met een kromme neus en scheve mond.
Het ziet er naar uit dat dit allemaal redelijk verholpen is en ik ben hier heel erg blij mee. Het is nog afwachten hoe het gaat aflopen met mijn huidige open beet maar de stand van de kaken zien er echt veel natuurlijker uit. Er zit diepgang in mijn gezicht. Eerst oogde mijn gezicht plat zoals een 2d schijf nu zit er veel meer diepgang in en heb ik zelfs een kaaklijn!
Ik ben heel tevreden tot dusver esthetisch gezien dat ik mij bijna weer in het openbaar durf te vertonen. Het enige dat niet mooi is, is het profiel van mijn neus, die oogt nog steeds wat krom maar is toch dankzij het naar voren brengen van de bovenkaak sterk verbeterd.
Ik kan nog nose job nemen maar daar zie ik van af want ik ben wel tevreden met mijn neus hoe het eruit ziet aan de voorkant.
Enige waar ik van baal is dat de chirurg mijn kaak ook verticaal heeft verplaatst zonder mijn instemming waardoor de ruimte tussen de bovenlip en neus een stuk langer is geworden.

Om te zien hoe een lange filtrum zoals het wordt genoemd eruit ziet maar dan heel overdreven: google Steven King en zie wat ik bedoel :)

[ Bericht 32% gewijzigd door -Deluzion- op 05-12-2019 18:10:09 ]
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_190285775
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 06:00 schreef Bzzzzt het volgende:
Zoek ook psychische hulp... verder succes met het herstellen.
Hoe denk je dat zo'n reactie bij mij aankomt? Als je vanuit mijn oogpunt bekijkt? Als je de feiten een beetje kent dan wist je dat ik zo'n 11 jaar lang hulp krijg dus dit is een absolute dooddoener waar ik bijna een déjà vu door krijg. Zijn mensen dan echt zo dom dat ze maar iets roepen om te roepen?
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_190285844
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 18:16 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Hoe denk je dat zo'n reactie bij mij aankomt? Als je vanuit mijn oogpunt bekijkt? Als je de feiten een beetje kent dan wist je dat ik zo'n 11 jaar lang hulp krijg dus dit is een absolute dooddoener waar ik bijna een déjà vu door krijg. Zijn mensen dan echt zo dom dat ze maar iets roepen om te roepen?
Je bent ook psychisch niet in orde kerel. Kijk wat je post en hoe je erbij loopt.

Je bent 42 en je gedraag je als een puber en je ziet eruit als een zwerver.
pi_190285850
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 16:13 schreef Astro_boy het volgende:

[..]

BDD. Body Dismorphic Disorder. Hij ziet zichzelf anders dan de rest. Wij zien een normale jongeman, hij ziet een gedrocht. Cognitieve gedragstherapie zou kunnen helpen. Jezelf verbouwen is een gebed zonder eind vrees ik.
Wat is dit nu weer voor rare reactie? Ik mag aannemen dat jij ook kritischer kijkt naar jezelf dan dat anderen dit bij jou doen? Wat ik bedoel te zeggen is dat iedereen zichzelf anders ziet dan anderen dit doen.
Ik weet wat mijn probleem is, ik heb mezelf geanalyseerd en weet dat reconstructie van mijn gezicht onderdeel is van de oplossing. Me reconstructie bedoel ik niet mezelf verminken door plastisch chirurgie en geen rem hebben. Ik wil een een beter balans in mijn gezicht door de natuurlijke kenmerken te behouden. dus geen allerlei ingrepen om mijn neus kleiner te maken, kin te verbreden of te verkleinen. Het gaat er puur om om de botten in een natuurlijke positie te zetten.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_190285904
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 18:21 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Je bent ook psychisch niet in orde kerel. Kijk wat je post en hoe je erbij loopt.

Je bent 42 en je gedraag je als een puber en je ziet eruit als een zwerver.
Dat is jouw mening. Mijn haar ziet er wat onverzorgd uit maar daardoor zie ik er nog niet meteen uit als zwerver daar is meer voor nodig.
IK ben psychisch wel in orde, ik lijd psychisch gezien veel. Psychisch niet in orde zijn dan denk ik aan hele andere dingen.
Lees post 112 en vertel mij wat hier niet rationeel aan is.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_190285953
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 18:25 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Dat is jouw mening. Mijn haar ziet er wat onverzorgd uit maar daardoor zie ik er nog niet meteen uit als zwerver daar is meer voor nodig.
IK ben psychisch wel in orde, ik lijd psychisch gezien veel. Psychisch niet in orde zijn dan denk ik aan hele andere dingen.
Je bent psychisch echt niet in orde. Je gedraagt en kleed je als een puber.

En daar is op zich niks mis mee, maar zolang je geen hulp zoekt zal er niet veel veranderen.

Heb je vrienden? Zo ja, wat zeggen zij?
pi_190285963
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 18:28 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Je bent psychisch echt niet in orde. Je gedraagt en kleed je als een puber.

En daar is op zich niks mis mee, maar zolang je geen hulp zoekt zal er niet veel veranderen.

Heb je vrienden? Zo ja, wat zeggen zij?
Gezien je postverleden kan ik je niet echt serieus nemen. Je komt hier voornamelijk om een beetje te rammen en sensatie te zoeken.
Je komt op mij over als een van de vele fok zolderkamer trolletjes.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_190286003
Oh nu wordt het steeds interessanter, nu kleed ik mij als een puber? Zo jij weet dus hoe ik mij kleed op basis van één foto. En hoe hoor ik mij dan te kleden dan volgens jou?

Een zwart casual t shirt is te puberaal volgens jou? Oh ok ik zal mij voortaan kleden om aan jouw eisen te voldoen.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_190286056
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 18:16 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Hoe denk je dat zo'n reactie bij mij aankomt? Als je vanuit mijn oogpunt bekijkt? Als je de feiten een beetje kent dan wist je dat ik zo'n 11 jaar lang hulp krijg dus dit is een absolute dooddoener waar ik bijna een déjà vu door krijg. Zijn mensen dan echt zo dom dat ze maar iets roepen om te roepen?
Hoop voor jou dat jij je zelf leert accepteren, en gaat inzien dat jij je gewoon aanstelt.

Zoek daar hulp voor!
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_190286347
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 18:36 schreef Bzzzzt het volgende:

[..]

Hoop voor jou dat jij je zelf leert accepteren, en gaat inzien dat jij je gewoon aanstelt.

Zoek daar hulp voor!
No offence maar ik word een beetje ziek van mensen die alleen kunnen roepen "zoek hulp" tegen alles wat ook maar een beetje als afwijkend gezien wordt.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  donderdag 5 december 2019 @ 18:56:07 #123
11682 Moonah
Jolie femme
pi_190286362
Wat een nare en botte reacties staan hier weer zeg. Je kunt je mening toch ook wel wat meer respectvol formuleren?
Deluzion, ik hoop dat je na je herstel tevreden kunt zijn met het resultaat.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_190286365
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 18:36 schreef Bzzzzt het volgende:

[..]

Hoop voor jou dat jij je zelf leert accepteren, en gaat inzien dat jij je gewoon aanstelt.

Zoek daar hulp voor!
Aanstellen doet hij zich niet hoor, dit is een serieus probleem.
pi_190286385
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 18:56 schreef Moonah het volgende:
Wat een nare en botte reacties staan hier weer zeg. Je kunt je mening toch ook wel wat meer respectvol formuleren?
Deluzion, ik hoop dat je na je herstel tevreden kunt zijn met het resultaat.
Ben het met jou eens, bedankt, ben tot dusver tevreden met het esthetische resultaat, nu nog hopen dat de beet in orde komt en dat is tot nu dus nog onzeker aangezien ik niet weet of deze toch wel behoorlijke grote open beet kan worden verholpen met een beugel. Als dat niet kan dan kan het alleen dmv een operatie en een derde kaakoperatie is too much for me. Dus dan zal ik er mee moeten leven. Eten zal dan ongetwijfeld lastiger worden aangezien ik mijn gebit niet meer kan sluiten maar daar vind ik wel een manier voor uiteindelijk.

Het is vooral kortaf, bot en kijk mij nou stoer zijn " zoek hulp!" roepen zonder zich in de materie te verdiepen.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  zaterdag 7 december 2019 @ 22:47:45 #126
481589 Orion_in_space
The world is ours
pi_190319463
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 18:58 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ben het met jou eens, bedankt, ben tot dusver tevreden met het esthetische resultaat, nu nog hopen dat de beet in orde komt en dat is tot nu dus nog onzeker aangezien ik niet weet of deze toch wel behoorlijke grote open beet kan worden verholpen met een beugel. Als dat niet kan dan kan het alleen dmv een operatie en een derde kaakoperatie is too much for me. Dus dan zal ik er mee moeten leven. Eten zal dan ongetwijfeld lastiger worden aangezien ik mijn gebit niet meer kan sluiten maar daar vind ik wel een manier voor uiteindelijk.

Het is vooral kortaf, bot en kijk mij nou stoer zijn " zoek hulp!" roepen zonder zich in de materie te verdiepen.
Ga je weer naar het Zwarte Woud met oud en nieuw?
pi_190319591
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 02:55 schreef -Deluzion- het volgende:
Here we go again.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwelling: extreem
Resultaat to nu toe valt nog niet veel over te zeggen behalve dat mijn kaak opnieuw de boel naar voren probeert te pushen de arts maakt zich zorgen hierover aangezien de beet nu alweer niet goed staat.
Doesn’t look very promising maar ik blijf hoop houden.
Pijn is vrij extreem maar onder controle met morfine. De zwelling gaat eerste 3 dagen na de ingreep zelfs nog erg toenemen.
Had je je niet ff kunnen scheren voordat je geopereerd werd? Zal voor de arts ook fijner werken denk ik.
pi_190329341
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 22:56 schreef Najieto het volgende:

[..]

Had je je niet ff kunnen scheren voordat je geopereerd werd? Zal voor de arts ook fijner werken denk ik.
Grappenmaker :') je gezicht wordt helemaal afgedekt met een doek. Trol lekker verder.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_190329447
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 22:47 schreef Orion_in_space het volgende:

[..]

Ga je weer naar het Zwarte Woud met oud en nieuw?
Vreemd dat je zoiets onthoud.
Deze Oud en Nieuw ga ik gewoon 2 uur in het rond rijden net als vorig jaar op afgelegen wegen, daarna ga ik naar weer naar huis en slapen.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_190329755
Op dit moment heb ik nog steeds een grote open beet en heel veel kramp in de linkerzijde van de kaak. Als ik mijn mond sluit dan maken alleen de tanden en kiezen in de rechterzijde van mijn mond contact, hierdoor heb ik heel veel kramp in mijn kaakgewricht links.
Morgen het ziekenhuis bellen en kijken wat er aan gedaan kan worden aangezien ik dit niet heel lang meer kan uithouden. Hopelijk is er een oplossing voor maar ik vrees het ergste :')
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_190329788
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 16:44 schreef -Deluzion- het volgende:
Op dit moment heb ik nog steeds een grote open beet en heel veel kramp in de linkerzijde van de kaak. Als ik mijn mond sluit dan maken alleen de tanden en kiezen in de rechterzijde van mijn mond contact, hierdoor heb ik heel veel kramp in mijn kaakgewricht links.
Morgen het ziekenhuis bellen en kijken wat er aan gedaan kan worden aangezien ik dit niet heel lang meer kan uithouden. Hopelijk is er een oplossing voor maar ik vrees het ergste :')
Zoek je nou gewoon dingen om aandacht te krijgen?

Het lijkt me nogal wiedes dat na dergelijke ingrepen enige tijd hinder ontstaat.
Na een normaal tandarts/mh bezoek heb je al 2 dagen spierpijn in je kaak. Laat staan hier.

Je zegt wel dat je vreest voor het ergste, maar het komt over of je het stiekem wel interessant vindt.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2019 16:48:14 ]
pi_190329838
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 16:46 schreef LosMuertos het volgende:

[..]

Zoek je nou gewoon dingen om aandacht te krijgen?

Het lijkt me nogal wiedes dat na dergelijke ingrepen enige tijd hinder ontstaat.
Na een normaal tandarts/mh bezoek heb je al 2 dagen spierpijn in je kaak. Laat staan hier.

Je zegt wel dat je vreest voor het ergste, maar het komt over of je het stiekem wel interessant vindt.
Ik typ waar ik zin in heb, als je daar niet tegen kan of er iets achter zoekt is dat niet mijn probleem, reageer dan gewoon niet.

Je hoeft mij geen advies te geven en ik zit ook niet op jouw mening te wachten aangezien ik al meerdere keren aan mijn kaak ben geopereerd en mezelf dus aardig ervaringsdeskundige kan noemen. Het is gewoon vreselijk irritant als je tanden en kiezen aan 1 kant geen contact maken met elkaar, dat zorgt voor vreselijke krampen en dat had ik vorige keer niet.

Alles wat ik meemaak wat betreft de operaties typ ik hier.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_190329941
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 16:50 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ik typ waar ik zin in heb, als je daar niet tegen kan of er iets achter zoekt is dat niet mijn probleem, reageer dan gewoon niet.

Je hoeft mij geen advies te geven en ik zit ook niet op jouw mening te wachten aangezien ik al meerdere keren aan mijn kaak ben geopereerd en mezelf dus aardig ervaringsdeskundige kan noemen. Het is gewoon vreselijk irritant als je tanden en kiezen aan 1 kant geen contact maken met elkaar, dat zorgt voor vreselijke krampen en dat had ik vorige keer niet.

Alles wat ik meemaak wat betreft de operaties typ ik hier.
Lief dagboek....

Je weet waar een publiek forum voor is?
pi_190329970
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 16:58 schreef LosMuertos het volgende:

[..]

Lief dagboek....

Je weet waar een publiek forum voor is?
Moet jij niet gaan janken en klagen en achterlijke reacties achterlaten in KLB ? Dat lijkt mij meer jouw ding.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_190330025
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 16:59 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Moet jij niet gaan janken en klagen en achterlijke reacties achterlaten in KLB ? Dat lijkt mij meer jouw ding.
Dan heb je je research niet goed gedaan.

Ik stel overigens gewoon een normale vraag. Je reactie blijkt het te bevestigen.
pi_190330118
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 17:04 schreef LosMuertos het volgende:

[..]

Dan heb je je research niet goed gedaan.

Ik stel overigens gewoon een normale vraag. Je reactie blijkt het te bevestigen.
Ik vind er niks normaals aan, je probeert op denigrerende wijze als een soort betweter iets duidelijk te maken.
Ik negeer je verder wel.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_190330123
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 16:17 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Grappenmaker :') je gezicht wordt helemaal afgedekt met een doek. Trol lekker verder.
Het was gewoon een normale opmerking. Mja, gezien het verloop van je topic kan je ook niet anders reageren dan dat iedereen een trol is.
pi_190330136
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 17:11 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ik vind er niks normaals aan, je probeert op denigrerende wijze als een soort betweter iets duidelijk te maken.
Ik negeer je verder wel.
Ik stel je een vraag.
Maar je negeert 'kritische' vragen/opmerkingen structureel zie ik.

Succes met je verdere ingrepen en (psychisch) herstel.
pi_190330138
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 17:11 schreef Najieto het volgende:

[..]

Het was gewoon een normale opmerking. Mja, gezien het verloop van je topic kan je ook niet anders reageren dan dat iedereen een trol is.
Vreemde standaarden heb je dan als je zoiets een normale vraag vindt.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_190330172
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 17:12 schreef LosMuertos het volgende:

[..]

Ik stel je een vraag.
Maar je negeert 'kritische' vragen/opmerkingen structureel zie ik.

Succes met je verdere ingrepen en (psychisch) herstel.
Volgens mij heb je amper dit topic doorgelezen als je tot zo'n conclusie komt.
Dank je.
Ik beantwoord alleen vragen over de operatie.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_190330248
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 17:14 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Volgens mij heb je amper dit topic doorgelezen als je tot zo'n conclusie komt.
Dank je.
Ik beantwoord alleen vragen over de operatie.
1: je zou me negeren.
2: laat opmerkingen nou eens écht tot je doordringen én doe er iets mee. Voor je eigen bestwil.
Denk je echt dat iedere user in dit topic een troll is of jou persoonlijk wilt aanvallen?
Bee; het is een observatie van buitenstaanders. Doe daar je voordeel mee.
pi_190330554
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 17:19 schreef LosMuertos het volgende:

[..]

1: je zou me negeren.
2: laat opmerkingen nou eens écht tot je doordringen én doe er iets mee. Voor je eigen bestwil.
Denk je echt dat iedere user in dit topic een troll is of jou persoonlijk wilt aanvallen?
Bee; het is een observatie van buitenstaanders. Doe daar je voordeel mee.
Ik laat mij niet door een troll de les lezen, wat kom je hier doen? Ik zou het op prijs stellen als je mij met rust laat hier aangezien je geen waardevolle toevoeging bent verder.
Jouw enige doel is om mijn topic te saboteren zodat het gesloten wordt. Op een of andere manier geeft dit veel voldoening. Ik beweer nergens dat iedereen trollt maar jij bent er wel eentje. Op de laatste pagina's van dit topic sowieso. Maar blijkbaar heb jij niks beters te doen dan achterlijke reacties achterlaten hier.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_190331741
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 17:38 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ik laat mij niet door een troll de les lezen, wat kom je hier doen? Ik zou het op prijs stellen als je mij met rust laat hier aangezien je geen waardevolle toevoeging bent verder.
Jouw enige doel is om mijn topic te saboteren zodat het gesloten wordt. Op een of andere manier geeft dit veel voldoening. Ik beweer nergens dat iedereen trollt maar jij bent er wel eentje. Op de laatste pagina's van dit topic sowieso. Maar blijkbaar heb jij niks beters te doen dan achterlijke reacties achterlaten hier.
Mijn posts hier zijn inhoudelijker dan de jouwe. Alleen bevatten die niet de content die jij wilt lezen, dat is wat anders.

Als ik je hier kwam aanmoedigen om nog 4 kaakoperaties te ondergaan, dan was ik geen troll geweest.

Schijnbaar zie je achter elke boom een spook, je reageert alsof de hond je in je zak heeft gebeten.

Nogmaals, denk je echt dat al die users die je op de échte problematiek wijzen, dat doen omdat ze een persoonlijke hetze tegen jou voeren? Natuurlijk niet, het is een objectieve observatie.

Je helpt je eigen topic de verdoemenis is door off topic te gaan. Mijn eerste post was on-topic (en on-point). De rest wijkt overigens ook niet veel van je echte issue af.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2019 18:59:14 ]
pi_190331891
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 18:54 schreef LosMuertos het volgende:

[..]

Mijn posts hier zijn inhoudelijker dan de jouwe. Alleen bevatten die niet de content die jij wilt lezen. Dat is wat anders.

Als ik je hier kwam aanmoedigen om nog 4 kaakoperaties te ondergaan, dan was ik geen troll geweest.

Schijnbaar zie je achter elke boom een spook.
Je reageert alsof de hond je in je zak heeft gebeten.
Nogmaals, denk je echt dat al die users die je op de échte problematiek wijzen, dat doen omdat ze een persoonlijke hetze tegen jou voeren?

Natuurlijk niet. Het is een objectieve observatie.
Je maakt een grapje zeker? Jouw posts zijn alles behalve inhoudelijk, je bent een schaap die wat mee blaat met andere users hier.
Ik typte juist dat nog een kaakoperatie voor mij uitgesloten is al ziet het er naar uit dat ik nog een keer onder het mes moet om de open beet te verhelpen.
Ik vind dat je niks zinnigs typt, je lult wat mee met de andere users dat het om psychische klachten gaat terwijl je nergens weet van hebt, straks roep je nog "zoek hulp"
er zitten genoeg users tussen waarvan ik het idee heb dat ze eerlijk zijn maar die brengen hun teksten dan wat beter over.
Ik zie jou als een random persoon die even komt bashen. Ik heb sowieso niks met de mensen die vaak in KLB posten ik en ik raad je dan ook aan om daar te blijven tenzij je iets inhoudelijks te melden hebt over kaakoperaties.
En als je wel doorgaat hier ook prima, bij deze is dit mijn laatste reactie op jou.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_190331978
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 19:03 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Je maakt een grapje zeker? Jouw posts zijn alles behalve inhoudelijk, je bent een schaap die wat mee blaat met andere users hier.
Ik typte juist dat nog een kaakoperatie voor mij uitgesloten is al ziet het er naar uit dat ik nog een keer onder het mes moet om de open beet te verhelpen.
Ik vind dat je niks zinnigs typt, je lult wat mee met de andere users dat het om psychische klachten gaat terwijl je nergens weet van hebt, straks roep je nog "zoek hulp"
er zitten genoeg users tussen waarvan ik het idee heb dat ze eerlijk zijn maar die brengen hun teksten dan wat beter over.
Ik zie jou als een random persoon die even komt bashen. Ik heb sowieso niks met de mensen die vaak in KLB posten ik en ik raad je dan ook aan om daar te blijven tenzij je iets inhoudelijks te melden hebt over kaakoperaties.
En als je wel doorgaat hier ook prima, bij deze is dit mijn laatste reactie op jou.
Ze zijn wel degelijk inhoudelijk, alleen reageer jij off-topic.

De reden dat veel users hetzelfde zeggen is misschien ergens op gebaseerd. Zou je dat niet denken?
Lijkt me wel verstanding om het eens te overwegen.

Oh, en doe even fact checking voordat je dingen roept die niet waar zijn. Mijn KLB bijdrage is namelijk minimaal. En zelfs daar zijn ze redelijk serieus.

Nogmaals, een spoedig herstel, en ik hoop dat je rust gaat vinden en tevreden kan zijn.
pi_190332074
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 18:21 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Wat is dit nu weer voor rare reactie? Ik mag aannemen dat jij ook kritischer kijkt naar jezelf dan dat anderen dit bij jou doen? Wat ik bedoel te zeggen is dat iedereen zichzelf anders ziet dan anderen dit doen.
Ik weet wat mijn probleem is, ik heb mezelf geanalyseerd en weet dat reconstructie van mijn gezicht onderdeel is van de oplossing. Me reconstructie bedoel ik niet mezelf verminken door plastisch chirurgie en geen rem hebben. Ik wil een een beter balans in mijn gezicht door de natuurlijke kenmerken te behouden. dus geen allerlei ingrepen om mijn neus kleiner te maken, kin te verbreden of te verkleinen. Het gaat er puur om om de botten in een natuurlijke positie te zetten.
Sorry, het is natuurlijk jouw topic. Jouw topic om zielig in te doen. Wat is je huidige obsessie naast je misvormde gezicht? De politieke elite? Reptilians? Chemtrails? Het ontkennen van de holocaust? Of nog steeds vrouwen, het kwaad van alles?
pi_190337205
Geen mod die ingrijpt? Overigens begint deze troll over het ontkennen van de holocaust. Kan je mij quoten waar ik dit ooit heb beweerd?
Sluit het topic maar of zo, geef de KLB trolls maar hun zin.
Als ik ooit nog eens een vergelijkbaar topic open over een medische ingreep doe ik dit wel onder een anoniem account om dit soort gedoe te voorkomen.
De trolls halen graag je gehele post history erbij om de boel te saboteren.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  maandag 9 december 2019 @ 07:46:37 #148
149959 SQ
snelle trees
pi_190339043
Ik lees mee, maar ik ben wel van mening dat je zelf een tamelijk grote rol speelt in het ontsporen van je topics, en dat blijf je na regelmatig waarschuwen ook gewoon doen, dus ik ben de hoop een beetje verloren denk ik?
disclaimer
pi_190350556
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 23:26 schreef -Deluzion- het volgende:
Geen mod die ingrijpt? Overigens begint deze troll over het ontkennen van de holocaust. Kan je mij quoten waar ik dit ooit heb beweerd?
Sluit het topic maar of zo, geef de KLB trolls maar hun zin.
Als ik ooit nog eens een vergelijkbaar topic open over een medische ingreep doe ik dit wel onder een anoniem account om dit soort gedoe te voorkomen.
De trolls halen graag je gehele post history erbij om de boel te saboteren.
De andere complottheorieën geen probleem? Maar je hebt gelijk, ik was off-topic aan het lullen. Zal het weer ontopic houden bij je BDD. Excuses nog.
pi_190358704
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 18:21 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Je bent ook psychisch niet in orde kerel. Kijk wat je post en hoe je erbij loopt.

Je bent 42 en je gedraag je als een puber en je ziet eruit als een zwerver.
Hij is 32
  donderdag 12 december 2019 @ 08:43:16 #151
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_190392454
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 06:07 schreef -Deluzion- het volgende:
Is goed ,sluit het topic maar. Ben er wel klaar mee. Ik zoek wel een ander forum waar ik wel mijn verhaal kwijt kan en ik laat mijn account hier anonimiseren.
So long.
Ik las deze post maar zag dat je er nog steeds bent.

Waarom voel je je zo aangevallen als mensen zeggen dat je hulp moet Zoeken en een psychisch probleem hebt?

Misschien heb je al hulp maar is het tijd voor wat anders? Ik had ook hulp en na een tijdje behoefte aan andere hulp, toen ben ik geswitched.

En dat je een psychisch probleem hebt, dat is gewoon een feit. Sorry maar je zegt zelf dat je Body Dysmorphic Disorder (BDD) hebt. Overal waar ik lees over BDD hebben ze het over een psychische stoornis.
Daar bovenop de haat tegen vrouwen is ook een behoorlijk psychisch probleem. :@

Weet je, alle mensen die je hier goedbedoelde tips geven hebben daar geen baat bij. Ze kennen je niet, alleen van hier, en proberen je te helpen. Omarm het in plaats van er tegen te vechten, misschien heb je dan meer rust.

Ik hoop echt dat je je ooit beter gaat voelen.

[ Bericht 23% gewijzigd door KapiteinIglo op 12-12-2019 08:54:51 ]
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_190399775
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 08:47 schreef Astro_boy het volgende:

[..]

Hij is 32
Huh? 32 is bijna 40?
pi_190399900
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 16:06 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Huh? 32 is bijna 40?
Blijkbaar. Betekent dat ik alweer bijna 45 ben. :’(
pi_190415958
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 16:06 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Huh? 32 is bijna 40?
Was het maar waar dat ik nog zo jong was.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_190416163
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 08:43 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]

Ik las deze post maar zag dat je er nog steeds bent.

Waarom voel je je zo aangevallen als mensen zeggen dat je hulp moet Zoeken en een psychisch probleem hebt?

Misschien heb je al hulp maar is het tijd voor wat anders? Ik had ook hulp en na een tijdje behoefte aan andere hulp, toen ben ik geswitched.

En dat je een psychisch probleem hebt, dat is gewoon een feit. Sorry maar je zegt zelf dat je Body Dysmorphic Disorder (BDD) hebt. Overal waar ik lees over BDD hebben ze het over een psychische stoornis.
Daar bovenop de haat tegen vrouwen is ook een behoorlijk psychisch probleem. :@

Weet je, alle mensen die je hier goedbedoelde tips geven hebben daar geen baat bij. Ze kennen je niet, alleen van hier, en proberen je te helpen. Omarm het in plaats van er tegen te vechten, misschien heb je dan meer rust.

Ik hoop echt dat je je ooit beter gaat voelen.

Natuurlijk ben ik zelf ook deels schuldig aan de ontsporing van het topic. Maar het begint altijd door mensen die mijn BDD verleden erbij betrekken. Ik snap dat het verwarrend kan zijn maar een kaakoperatie was echt nodig omdat ik sowieso niet goed kon ademen en veel last heb van gebitsslijtage.

Voel mij nu een beetje slapjes terwijl ik typ , mijn 4 verstandskiezen zijn zojuist getrokken en het blijft maar bloeden, komt wel weer goed I guess.

Maar natuurlijk liet ik de ingrepen ook verrichten vanwege esthetische redenen. Het blijft altijd in mijn achterhoofd zitten dat ik mijn gehele leven single ben en dat ik 0 dates achter de rug heb. Ook dit speelt mee. Ben het soms echt zat om altijd alleen te zijn en dat ik nooit de kans krijg om te ervaren hoe het is om niet alleen te zijn. Ik ben van mening dat dit door mijn uiterlijk komt. Ben meteen al tijdens de eerste indruk afgewezen omdat mijn gezicht onaantrekkelijk is.

Wat hier gezegd wordt is niet belangrijk verder. Ik heb mijn beslissing al genomen dat ik de route van de plastisch chirurgie ga nemen.

IK ben van mening dat hoewel mijn profiel van mijn gezicht erg verbeterd is dat ik nog steeds onaantrekkelijk ben aan de voorkant van mijn gezicht.
Ik typ hier niet verder over op het fok forum maar ik ga deze zomer naar Zuid Korea om plastisch chirurgie te laten verrichten. Ik wil mijn gezichtsvorm laten veranderen en dat is daar mogelijk met de nieuwste technieken. Ik zal hier niks over typen op Fok. maar op een ander forum namelijk Realself.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_190416451
Ben benieuwd hoeveel deze ingrepen in Zuid-Korea je gaan kosten... :o
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_190416561
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 13:17 schreef margaretha_01 het volgende:
Ben benieuwd hoeveel deze ingrepen in Zuid-Korea je gaan kosten... :o
Behoorlijk bedrag, maar ik heb gespaard. Consult staat al geboekt voor komende zomer en ik verblijf er 2 weken.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_190417051
En wat nu als die operaties je geen date opleveren? Zijn ze dan mislukt?
pi_190417207
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 13:51 schreef Doedezemaar het volgende:
En wat nu als die operaties je geen date opleveren? Zijn ze dan mislukt?
Nah, ik vind hoe ik er zelf uitzie nog altijd het allergrootste probleem. En ik heb nu de smaak te pakken na deze kaakoperaties. Ik merk dat ik weer wat meer hoop krijg.
Dat ik onaantrekkelijk ben en daardoor alleen blijf is een stuk minder belangrijk.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_190417266
Ik denk niet dat je BDD verleden tijd is. En dat je onaantrekkelijk gevonden wordt, als dat al zo is, is het meer omdat je (op de foto's iig) een onverzorgde uitstraling hebt en een onzekere.
pi_190417283
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 13:59 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Nah, ik vind hoe ik er zelf uitzie nog altijd het allergrootste probleem. En ik heb nu de smaak te pakken na deze kaakoperaties. Ik merk dat ik weer wat meer hoop krijg.
Dat ik onaantrekkelijk ben en daardoor alleen blijf is een stuk minder belangrijk.
Je spreekt jezelf tegen, dat heb je zelf toch ook wel door he?
pi_190417514
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 14:02 schreef Cockwhale het volgende:
Ik denk niet dat je BDD verleden tijd is. En dat je onaantrekkelijk gevonden wordt, als dat al zo is, is het meer omdat je (op de foto's iig) een onverzorgde uitstraling hebt en een onzekere.
Onverzorgd ja, onzeker nee. Zoals ik al eerder aangaf, mijn gezichtsvorm is mislukt.
Ten eerste is een gemiddeld hoofd tussen 15cm en 18cm breed van oor tot oor. Mijn gezicht is 12.5cm breed, tevens is mijn kin net zo "breed" als mijn kaaklijn en ik haat dat.Ook is mijn gezicht erg lang.
Als ik mijn haar wel normaal doe en kort aan de zijkanten dan lijkt mijn hoofd letterlijk op een rechthoekige blockhead. Ziet er niet uit imo. Door de ingreep in Korea wil ik een gezicht krijgen met meer vorm.
De kaakingrepen hebben mij wel een profiel bezorgt waar ik erg tevreden over ben. Als ik in de spiegel kijk ben ik tevreden als ik mijn gezicht van de zijkanten bekijk. Maar als ik recht in de spiegel kijk ben ik zwaar ontevreden.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  vrijdag 13 december 2019 @ 14:19:07 #163
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_190417571
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 13:00 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Natuurlijk ben ik zelf ook deels schuldig aan de ontsporing van het topic. Maar het begint altijd door mensen die mijn BDD verleden erbij betrekken. Ik snap dat het verwarrend kan zijn maar een kaakoperatie was echt nodig omdat ik sowieso niet goed kon ademen en veel last heb van gebitsslijtage.

Voel mij nu een beetje slapjes terwijl ik typ , mijn 4 verstandskiezen zijn zojuist getrokken en het blijft maar bloeden, komt wel weer goed I guess.

Maar natuurlijk liet ik de ingrepen ook verrichten vanwege esthetische redenen. Het blijft altijd in mijn achterhoofd zitten dat ik mijn gehele leven single ben en dat ik 0 dates achter de rug heb. Ook dit speelt mee. Ben het soms echt zat om altijd alleen te zijn en dat ik nooit de kans krijg om te ervaren hoe het is om niet alleen te zijn. Ik ben van mening dat dit door mijn uiterlijk komt. Ben meteen al tijdens de eerste indruk afgewezen omdat mijn gezicht onaantrekkelijk is.

Wat hier gezegd wordt is niet belangrijk verder. Ik heb mijn beslissing al genomen dat ik de route van de plastisch chirurgie ga nemen.

IK ben van mening dat hoewel mijn profiel van mijn gezicht erg verbeterd is dat ik nog steeds onaantrekkelijk ben aan de voorkant van mijn gezicht.
Ik typ hier niet verder over op het fok forum maar ik ga deze zomer naar Zuid Korea om plastisch chirurgie te laten verrichten. Ik wil mijn gezichtsvorm laten veranderen en dat is daar mogelijk met de nieuwste technieken. Ik zal hier niks over typen op Fok. maar op een ander forum namelijk Realself.
Fijn dat je inziet dat je wel degelijk ook schuldig bent aan het ontsporen van dit topic.

Volgens mij spreek je jezelf wel tegen in je antwoord aan mij.

Je zegt:
Maar het begint altijd door mensen die mijn BDD verleden erbij betrekken. Ik snap dat het verwarrend kan zijn maar een kaakoperatie was echt nodig omdat ik sowieso niet goed kon ademen en veel last heb van gebitsslijtage.

En daarna:
Maar natuurlijk liet ik de ingrepen ook verrichten vanwege esthetische redenen.

Ik quote even een website over BDD
quote:
Mensen met BDD zijn ervan overtuigd dat er iets mis is met (een deel van) hun uiterlijk. Vaak gaat het om goed zichtbare delen van het lichaam, zoals delen van het gezicht en hoofd: de neus, oren, ogen, huid, kin, haar en lippen of mond.

Als je BDD hebt, ben je van mening dat een bepaald deel van je lijf heel erg onaantrekkelijk, of misvormd is. Je walgt er soms zelfs van. Deze ‘verstoorde lichaamsbeleving’ kan voor veel problemen zorgen. In de loop der tijd kan de inhoud van de obsessie veranderen, of kunnen er obsessies bij komen.
Bron:BDD- ADF Stichting
Ik en de meeste van de FOK!ers stellen niet dat er misschien iets mis is met je gebit waar wat aan moet gebeuren. Ik denk wel dat we terecht stellen dat het wel degelijk ook te maken heeft met je BDD.
Tuurlijk hebben BDDers ook soms operaties nodig die noodzakelijk zijn.
Maar jij koppelt eraan vast dat je zo lelijk bent dat vrouwen je niet zien staan etc.

Ik denk dat het beide is, en dat je voor beide geholpen moet worden.
Daarin negeer je gewoon even mijn opmerking dat je misschien al hulp hebt maar wellicht niet de juiste. Heb je daar al eens over nagedacht?

Dat Korea verhaal ga ik helemaal niet op in want mijn mening daarover wil je sowieso niet horen. Trust me on that.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_190542461
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 14:19 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]

Fijn dat je inziet dat je wel degelijk ook schuldig bent aan het ontsporen van dit topic.

Volgens mij spreek je jezelf wel tegen in je antwoord aan mij.

Je zegt:
Maar het begint altijd door mensen die mijn BDD verleden erbij betrekken. Ik snap dat het verwarrend kan zijn maar een kaakoperatie was echt nodig omdat ik sowieso niet goed kon ademen en veel last heb van gebitsslijtage.

En daarna:
Maar natuurlijk liet ik de ingrepen ook verrichten vanwege esthetische redenen.

Ik quote even een website over BDD
[..]

Ik en de meeste van de FOK!ers stellen niet dat er misschien iets mis is met je gebit waar wat aan moet gebeuren. Ik denk wel dat we terecht stellen dat het wel degelijk ook te maken heeft met je BDD.
Tuurlijk hebben BDDers ook soms operaties nodig die noodzakelijk zijn.
Maar jij koppelt eraan vast dat je zo lelijk bent dat vrouwen je niet zien staan etc.

Ik denk dat het beide is, en dat je voor beide geholpen moet worden.
Daarin negeer je gewoon even mijn opmerking dat je misschien al hulp hebt maar wellicht niet de juiste. Heb je daar al eens over nagedacht?

Dat Korea verhaal ga ik helemaal niet op in want mijn mening daarover wil je sowieso niet horen. Trust me on that.
Dit is een feit en heb ik vaak genoeg getest, maar ik zit er bijna niet meer mee lang niet zo erg als toen ik in de 20 was, toen vond ik het soms echt hartverscheurend maar uiteindelijk groei je daar overheen.
Met mijn 38 jaar laar en gehele leven single zijn kan ik uiteindelijk niks doen dan mezelf erbij neerleggen. Ik kon mij sowieso niet voorstellen dat er ooit iemand bestond die mij zou zien staan en dat is ook zo uitgekomen. Ik heb ook geen hoop meer dat er ooit nog iets gaat veranderen en ik zit er ook niet meer mee.

Volgend jaar wordt het jaar dat ik stop met onnodig mentaal te lijden. Ik laat de dingen veranderen aan mezelf dat ik niet mooi vind (misvormingen imo) in Zuid Korea. Als ik dat achter de rug heb verhuis ik naar Canada om daar een nieuw leven op te bouwen en dan is het plan om rond mijn 45ste te stoppen met leven, verdere aftakeling en uitstellen van het leven is onnodig. Alleen maar bestaan en niet leven zoals ik nu doe is uiteindelijk niet meer vol te houden.

De trip naar Zuid Korea is al geboekt. En ben ook bezig met een woonplek te vinden in Canada terwijl ik herstellende ben van mijn Kaakoperatie. Nog voor 2021 wil ik vertrokken zijn uit Nederland.

Ik zorg ervoor dat ik allang niet meer besta voordat ik als deze kerel eindig: No way dat ik net als deze kerel nog 20 jaar onnodig ga lijden. Mijn route en levenspad verloopt vergelijkbaar met hem en ik ben blij dat internet bestaat om te leren van mensen zoals ik zelf en keuzes te maken. Ik sterf liever op mijn 45ste dan te eindigen zoals hem.
https://www.thecut.com/20(...)year-old-virgin.html

De kaakoperatie zelf lijkt weer niet helemaal goed gegaan te zijn. Simpelweg omdat de kaakchirurg een fout heeft gemaakt om niet van te voren mijn verstandskiezen te trekken.
Hierdoor is mijn beet weer veranderd in een edge to edge bite (tanden en kiezen staan haaks op elkaar)
Wat de kaakchirurg had moeten doen was eerst de verstandskiezen verwijderen en daarna de kaakoperatie. Nu is het in de omgekeerde volgorde gebeurd met alle gevolgen van dien.
De orthodontist heeft inmiddels de samenwerking beëindigd met deze kaakchirurg omdat er meerdere klachten binnenkwamen.

[ Bericht 2% gewijzigd door -Deluzion- op 19-12-2019 20:21:52 ]
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_190543279
Waarom zoek je het probleem, of de problemen, zo buiten jezelf Deluzion?

En dan doel ik nu niet enkel op de kaakchirurg, maar ook op zo gefocused zijn op je uiterlijk.
Wat ik van je foto's heb gezien, vind ik je behoorlijk aantrekkelijk. Ik zou gerust een praatje met je maken als ik vrijgezel zou zijn. Of ook voor 'gewoon', maar ja, dat is niet echt wat je wil geloof ik ;)

Maar als ik je verhaal dan weer verder lees, dan schrikt mij je denkwijze over jezelf, en hoe je in het leven staat, wel af. En natuurlijk, dat zal komen door verschillende negatieve ervaringen. Onder andere. Maar wees eens eerlijk, vind je het zelf niet ergens wel veilig vertrouwd, daar op die bodem van de put? Want je lijkt er ook niet echt uit te willen klimmen.
Je laat allerlei zware ingrepen doen. Maar vervolgens heb je het al weer over emigreren en zelfs levensbeëindiging.
Waarvoor doorsta je dan al die operaties (even los van de functionele aspecten), als het toch allemaal geen zin heeft? Waarom geloof je er niet in dat als je door die operaties naar eigen zeggen een stuk aantrekkelijker bent, dat er wellicht toch wel iemand voor je is? :)

(En dit bedoel ik niet om je te kwetsen. Ik schrik er gewoon een beetje van, hoe iemand zichzelf zó kan verafschuwen. En daarmee zichzelf het recht op een leuk leven lijkt te ontzetten. )
  donderdag 19 december 2019 @ 21:10:51 #166
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_190544500
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 20:04 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Dit is een feit en heb ik vaak genoeg getest, maar ik zit er bijna niet meer mee lang niet zo erg als toen ik in de 20 was, toen vond ik het soms echt hartverscheurend maar uiteindelijk groei je daar overheen.
Met mijn 38 jaar laar en gehele leven single zijn kan ik uiteindelijk niks doen dan mezelf erbij neerleggen. Ik kon mij sowieso niet voorstellen dat er ooit iemand bestond die mij zou zien staan en dat is ook zo uitgekomen. Ik heb ook geen hoop meer dat er ooit nog iets gaat veranderen en ik zit er ook niet meer mee.

Volgend jaar wordt het jaar dat ik stop met onnodig mentaal te lijden. Ik laat de dingen veranderen aan mezelf dat ik niet mooi vind (misvormingen imo) in Zuid Korea. Als ik dat achter de rug heb verhuis ik naar Canada om daar een nieuw leven op te bouwen en dan is het plan om rond mijn 45ste te stoppen met leven, verdere aftakeling en uitstellen van het leven is onnodig. Alleen maar bestaan en niet leven zoals ik nu doe is uiteindelijk niet meer vol te houden.

De trip naar Zuid Korea is al geboekt. En ben ook bezig met een woonplek te vinden in Canada terwijl ik herstellende ben van mijn Kaakoperatie. Nog voor 2021 wil ik vertrokken zijn uit Nederland.

Ik zorg ervoor dat ik allang niet meer besta voordat ik als deze kerel eindig: No way dat ik net als deze kerel nog 20 jaar onnodig ga lijden. Mijn route en levenspad verloopt vergelijkbaar met hem en ik ben blij dat internet bestaat om te leren van mensen zoals ik zelf en keuzes te maken. Ik sterf liever op mijn 45ste dan te eindigen zoals hem.
https://www.thecut.com/20(...)year-old-virgin.html

De kaakoperatie zelf lijkt weer niet helemaal goed gegaan te zijn. Simpelweg omdat de kaakchirurg een fout heeft gemaakt om niet van te voren mijn verstandskiezen te trekken.
Hierdoor is mijn beet weer veranderd in een edge to edge bite (tanden en kiezen staan haaks op elkaar)
Wat de kaakchirurg had moeten doen was eerst de verstandskiezen verwijderen en daarna de kaakoperatie. Nu is het in de omgekeerde volgorde gebeurd met alle gevolgen van dien.
De orthodontist heeft inmiddels de samenwerking beëindigd met deze kaakchirurg omdat er meerdere klachten binnenkwamen.
Sorry maar ik vind je reactie een beetje zieligdoenerij. Ik probeer je oprecht advies te geven en jij zwelgt in zelfmedelijden. En leest alleen wat je wilt lezen.

Jij wilt niet geholpen worden. :')
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_190549946
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2019 21:10 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]

Sorry maar ik vind je reactie een beetje zieligdoenerij. Ik probeer je oprecht advies te geven en jij zwelgt in zelfmedelijden. En leest alleen wat je wilt lezen.

Jij wilt niet geholpen worden. :')
Heeft helemaal niks met medelijden te maken. Dit zijn de feiten hoe ze zijn. Is mijn bedoeling niet om medelijden op te wekken. Reageer maar niet meer dan als je het zo wil zien. Ben allang klaar met mensen zoals jij.
Mijn situatie is zo als ik het beschrijf en wat jij ervan vindt maakt mij niks uit. Ik maak het zo mee en ga als quasimodo door het leven. En ik wil zeker wel geholpen worden door het volledig veranderen van mijn uiterlijk. Ik heb geen levenslust en niks te verliezen meer dus ik ga ervoor. Als jij het een zielig verhaal vind, prima maar zo ervaar ik het. Ik wil mezelf niet meer herkennen voordat ik tevreden ben. Cosmetische ingrepen maken mij gelukkig en geven mij hoop. De tijden van het zoeken naar hulp (10+ jaar) hebben niets opgeleverd, sterker nog het is alleen maar slechter gegaan. Nu is het tijd om mijn gevoel te volgen en voor cosmetische ingrepen te kiezen. Mocht je wel besluiten te reageren dan lees ik jouw reactie sowieso niet meer.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_190551362
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 20:04 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Dit is een feit en heb ik vaak genoeg getest, maar ik zit er bijna niet meer mee lang niet zo erg als toen ik in de 20 was, toen vond ik het soms echt hartverscheurend maar uiteindelijk groei je daar overheen.
Met mijn 38 jaar laar en gehele leven single zijn kan ik uiteindelijk niks doen dan mezelf erbij neerleggen.
Sinds wanneer ben je 11 jaar ouder dan ik? Of heb je daar ook al over gelogen destijds?
  vrijdag 20 december 2019 @ 08:29:59 #169
149959 SQ
snelle trees
pi_190551404
Ik geef het topic wederom nog 1 kans om daadwerkelijk over de kaakoperatie te gaan. Maar dat is wel echt de laatste kans. Alle referenties aan andere ziekteverschijnselen en psychische issues ga ik vanaf hier verwijderen. Als dat goed gaat blijft dit topic open. Zo niet, dan gaat deze op slot en komt er ook zeker geen nieuwe meer.
disclaimer
pi_190553597
Ik stel voor om het topic te sluiten. Het gaat nergens meer over.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  vrijdag 20 december 2019 @ 11:46:23 #171
149959 SQ
snelle trees
pi_190553720
Dicht op verzoek.
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')